דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ביתיים (אשדוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סוכנויות דרום בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באס.די. אלקטריק ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
9
0
1
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על אס.די. אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
04/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי מומלצת בכל הארץ !!!!!
קיבלתי מייבש כביסה מקולקל, גיליתי זאת אחרי פעמיים שהשתמשתי בו,
פניתי לחברה שנותנת שירות הגיעו לבדוק מה התקלה ומסתבר שהכרטיס של המייבש מקולקל, הסברתי שככה קיבלתי את זה ואני מעוניינת במכשיר חדש ושלא יתקנו לי את התקלה.
פניתי לאבי מסוכנויות דרום שהדבר שהכי חשוב לו הוא השם של החנות ולכן גם השירות שלו הכי נעים וטוב, לאחר שבוע ימים קיבלתי מייבש חדש, ללא ויכוחים.
ממליצה בחום, כי בסופו של דבר השירות הכי חשוב כשקונים מוצר חשמלי.
תודה רבה לאבי, אני בטוח אהיה לקוחה חוזרת.
מוצר:
מייבש כביסה CB76
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
07/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ומהיר, אבי חזר אלי למחרת ביצוע ההזמנה באינטרנט וקיבל את פרטי כרטיס האשראי, מחברת ההובלות התקשרו לתאם הובלה אחרי 3 ימים ותוך פחות משבוע מביצוע ההזמנה הראשונית המקפיא היה בחדר, תוך שירות נעים וידידותי
מוצר:
מקפיא kl150
תמונת משתמש
שם:
Sahar
תאריך:
18/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את חוות הדעת הזו אני רושם כשנה לאחר רכישת מזגן של טורנדו דרך אס.די אלקטריק.
על העמידה בזמנים והשירות האדיב שקיבלתי בזמן ומעט לאחר הרכישה אין מה לדבר פשוט נהדרים...
אבל היום שנה אחרי שרכשתי את המזגן נאלצתי להפעיל את אחריות טורנדו והייתי חייב להציג מספר מסמכים שחלקם לא נמצאו,
לא נשארה לי ברירה אלה לפנות במייל לאס די אלקטריק ביום רביעי בערב כבר למחרת קיבלתי תשובה שזה יבדק מול הנהח"ש ובים ראשון החשבונית היית אצלי במייל, נרשמתי לזאפ רק כדי למשב את החנות, אז תודה רבה לאס די אלקטריק שזוכרת לקוחות לא רק בזמן הרכישה אלה גם שנה אח"כ תודה...
מוצר:
מזגן מיני מרכזי
תמונת משתמש
שם:
בנצי
תאריך:
08/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לאתר בטרם ביצוע הקניה לקבלת פרטים משלימים לעסקה. להפתעתי לעומת אתרים אחרים התגובה והתשובה היו מיידיים. בשלב ביצוע ההזמנה בקשתי אספקת המוצר בתוך שבוע לכל היאוחר. המזגן סופק תוך 48 שעות. שרות הלקוחות מצויין ועינייני.
מוצר:
מזגן 1 כוח סוס A12
תמונת משתמש
שם:
דודו
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ביום ראשון בתאריך 10/07/11 הזמנתי את המוצר באתר וכבר אחרי שלושה ימים המוצר היה אצלי משלוח בחינם אני אישית מאוד מרוצה מהLCD יש לציין שהייתה לי שאלה בקשר למשלוח השארתי הודעה ועוד באותו היום חזר אלי נציג בשם אבי וענה לי על כל השאלותוהבטיח לי שעד סוף השבוע המשלוח יגיע אלי ואכן זה הגיע... אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס
ואין ספק שאני ירכוש מוצרים בעתיד מהחנות הנ"ל
מוצר:
LCD HD 3210 32
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
12/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ימי השרב האחרונים הכריחו אותנו לרכוש מזגן מהרגע להרגע משום תנאי עבודה קשים במשרד.. (מערכת מיזוג בכל הבניין לא עובדת לאחר שעות העבודה המקובלות ולכן הצטרכנו עוד מזגן לחדר משרדים קטן).
התקשרתי לאבי המקסים שהיה מאוד שירותי ולמרות שתאריך האספקה היה מיועד ליותר מאוחר בשבוע אבי הבטיח לעזור וכך עשה.
הוא הבין את הצורך בדחיפות של אספקת המוצר והמזגן הגיע אלינו תוך 24 שעות!!!
כל הכבוד! בהחלט כיף לקבל שירות מצויין כזה תוך הבנת צרכי הלקוח. יישר כוח!
מוצר:
מזגן נייד PCP12E
תמונת משתמש
שם:
הנצי
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר את המוצר אשר מחירו היה נראה נמוך באופן חריג, היה רשום הובלה חינם. הגיע אלי מיד הודעה כי ההזמנה מאושרת במחיר המתאים עם הובלה 0 ומתחת היה רשום המילים יותר מובלטות ללא איסוף עצמי. ועל סיכום ההזמנה היה רשום סה"כ לתשלום ובסוגריים כולל מע"מ וכולל דמי משלוח. למחרת הגיע אישור כי נוצרה הזמנה וחוייבה העיסקה ע"י חברת האשראי ואחרי החיוב היה רשום: הובל:המוצר ייאסף עצמאית ע"י הלקוח. מיד שלחתי מיל לחנות לבדוק מה זה צריך להיות. חזר אלי אחד בשם אבי ואמר לי כי כנראה נפלה טעות ומחיר ההובלה הוא 50 שקלים, ובפשטות כאילו לא בדקתי וישבתי על ההזמנה הוא אומר לי אני יכול לבטל לך את העיסקה. בעלי החליט שבגלל המחיר הזול שווה לו ליסוע מירושלים לאשדוד לאסוף את המיקרוגל. ובאותה שיחת טלפון שאלתי אותו איך המחיר זול כ"כ לעומת חנויות אחרות והוא אמר לי שהם קנו סטוק גדול למכרז ונשאר להם כמה יחידות למכירה. ובאותה שיחה אמר לי אבי כי המיקרוגל במציאות הרבה יותר יפה מהתמונה באתר. רק לציין שתמונת המיקרוגל היה נירוסטה וקניתי מיקרוגל חדש כיוון שמתאים לי למטבח רק נירוסטה, המיקרוגל שלי נמצא על מדף פתוח. (יש לי בבית מיקרוגל לבן עובד מצויין)
למחרת בעלי נסע לחנות באשדוד , סוכונויות הדרום. ברח' רוגרוזין. כאשר בעלי הגיע לחנות מביאים לו מיקרוגל שונה זול יותר ואומרים לו שזה המיקרוגל במחיר הזה, המיקרוגל שנתנו לו היה בצבע שחור, בחנות היה בתצוגה את המיקרודל שהזמנו, בעלי אמר להם לא אכפת לי לקחת מתצוגה אפילו שהובטח חדש, העיקר שיתאים לי למטבח, והם בחוצפתם לא הסכימו לתת לו את המיקרוגל שהזמין אפילו מתצוגה אחרי שנסע מירושלים במיוחד רק אם יוסיף עוד כסף! מתצוגה! על אף שההינו אמורים לקבל את אותו מוצר חדש כולל הובלה! ואז שוב אמרו שהיצרן שם תמונה בטעות וזה לא התמונה, (אני יודעת כאחת שעובדת כי מי שטועה הוא זה שצריך לספוג ובנתיים אנחנו ספגנו את ההובלה). הם החליטו לבטל את העיסקה אחרי שנסענו לירושלים, ואז אחרי שבעלי יצא מהחנות אבי רץ אחריו וניסה לשכנע אותו להוסיף כסף ולקחת את המיקרוגל מהתצוגה, בעלי לא הסכים וכך בנתיים שילמנו על מוצר נסענו מירושלים לאשדוד ולא קיבלנו את המוצר!כאשר בעלי היה בחנות דיברתי עם אבי בטלפון ושאלתי אותו כמה עולה הדגם היפה מחיר מלא בחנות והוא אמר לי 440 ש"ח כאשר באתר מפורסם על הדגם שאני הזמנתי שמחירו המלא הוא 650 ש"ח ומחיר מבצע 278 ש"ח ז"א שברור שהזמנתי את הדגם היפה! כמובן שהתמונה מנצחת.
בכל מקרה עד שהגעתי הביתה מאשדוד החברה הסירה את המוצר ואת התמונה, דבר המפליל אותה בעליל!
ואני מקווה בשביל כל הרוכשים בעתיד שהדברים מדברים בעד עצמם וכל מי שרוצה יוכל לקבל את הפרטים שלי כולל כל הניירת!
תגובת החנות:
חנותנו קיימת כ 50 שנה ונהנת ממוניטין רב, ושם טוב באשדוד ומחוצה לה.
אנו מקפידים מאוד וללא פשרות, על איכות השירות ועל כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו שירות מהחנות, במשך השנים.
כחלק ממדיניות זו, החלטנו לאפשר גם ללקוחותנו ברשת להנות מזכיותינו הרבות במיכרז "ממון" של ידיעות אחרונות, שכן, אנו משתדלים להציע את מוצרינו במחירים משתלמים מאוד. וגם גב' הנצי החליטה להינות מיכך והזמינה את המוצר.

מפעת השינוי בצורתו החיצונית בלבד של המכשיר, ציינו זאת ביוזמתנו באוזניה של גב' הנצי בשיחת טלפון שבוצעה לפני הגעת בעלה לחנות.
במהלך שיחת טלפון שנעשתה בין גב' הנצי לבעלה, הודיעה גב' הנצי כי אינה רוצה בשום מיקרה את המכשיר המוצע.

הצענו ללקוח לבטל את העיסקה (שטרם חויבה בחברת האשראי) ולקבל לידו את שובר האשראי או המחאה בסכום העיסקה.

הלקוח לא נתן תשובה ויצא מהחנות. לאחר מספר דקות, יצר הלקוח קשר טלפוני, בשיחת הטלפון נאמר לו שלמחרת בבוקר ננסה ליישב את העניין.
ואכן, למחרת, לאחר שיחה עם נציג היבואן, הודענו ללקוח טלפונית כי המכשיר שאותו רצה והזמינה אשתו, יסופק לביתו (בחינם!) .
יומיים לאחר מיכן, סופק המכשיר לביתו ובשיחת טלפון הודה לנו מר הנצי וציין את שביעות רצונו.
אנו נישמח לעמוד לרשות לקוחותינו המרוצים בכל עת כמיטב המסורת הנהוגה בחברתנו.
מוצר:
מיקרוגל MT25
תמונת משתמש
שם:
איגור
תאריך:
19/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

תהליך הזמנה קל.
תמיחה טלפונית וגם מעקב אחרי רכישה.
שירות אדיב ומהיר.
מופעלים כול הערוצי תקשורת.
לדעתי, יש להרחיב פרטי הזמנה בממשק אינטרנט
מוצר:
מקרר 5503
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
30/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרוגל וקיבלתי אותו תוך יממה אחת בשרות דואר עד הבית.
איש המכירות, אבי, היה אדיב מאד,נחמד וסבלני. השירות היה יוצא מן הכלל.

כשהגיע המיקרוגל לביתי נוכחתי שהוא קטן מהמידות המפורטות באתר זאפ והוא קצר בגובה ב - 2 ס"מ מהמצוין באתר (בכל החנויות). ולכן ,בדיעבד לא הייתי רוכשת את המוצר בשנית.
מוצר:
מיקרוגל 2590'W
תמונת משתמש
שם:
naftali
תאריך:
19/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מצויין. נדרשתי לפרטים נוספים ומנהל החנות שמח לתת לי אותם בטלפון.
מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך אמפטי ונעים.
מוצר:
תנור 9800
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply