קנינו דרקון ענק של פליימוביל, השרות היה מהיר אדיב ומקצועי, בלי עיקובים ובעיות. אני רוצה לציין לטובה את ישראל, שדאג ועקב אחרי ההזמנה שלנו!
מוצר:
דרקון ענק
שם:
אסף תלאביב
תאריך:
02/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בטלפון. העצות שבעל החנות נתן היו טובות מאוד. הזמנתי באתר. הוא הביא לי הביתה באותו יום. אני מבסוט. אקנה שם שוב בשמחה.
מוצר:
צעצוע 4857
שם:
Herzel
תאריך:
30/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחרי מחקר מעמיק זוהי מבין החנויות הזולות בארץ לצעצועי PLAYMOBILE. קניתי באתר ולאחר מכן גם התקשרתי וקבלתי עוד הנחה. חנות מומלצת די בטוח שאקנה בה גם בעתיד.
מוצר:
משאית כיבוי אש סולם כבאית סולם
שם:
אורי
תאריך:
07/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבר שלי אברהם רצה לקנות לילד שלו מתנה. הוא ביקש שאתן לו לפרסם בזאפ את התגובה.(הוא לא רשום) מכאן כל מה שכתוב אברהם כתב. קניתי את המוצר 4041 של פליימוביל רשמתי תשלום בטלפון כעבור כמה ימים החנות לא התקשרה יצרנו קשר עם החנות. החנות אמרה:"נישלח את המוצר בעוד שני ימים ואז נבקש את התשלום". כך היה ואחרי 5 ימים המוצר היגיע. זאת חנות אמינה וטובה פרט לשעות שבהן היא מתקשרת.(21:00)
מוצר:
צעצוע פליימוביל 4041
שם:
אריק
תאריך:
30/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הזול ביותר שמצאתי. בעקרון צריך להיות חברי מועדון אבל משום מה הבקשה שלי לא נקלטה במערכת. לכן ביקשתי לעשות הזמנה בטלפון והיא התקבלה ללא שום בעיה ובמחיר לחברי מועדון. הזמנתי ביום שני בערב וביום חמישי בערב המוצר כבר התקבל בדואר רשום. המתנה הגיעה עטופה יפה, זה גם נחמד לילד שבא לאסוף אותה אתי מהדואר. בסה"כ מרוצה מאד מהמחיר ומהשירות.
מוצר:
צעצעוע מכונית משטרה 4260
שם:
Moshe Reichani
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי פליי מוביל לילד הקטן שלי באתר זאפ . לאחר חיפוש ממוקד על המוצר בו התעניינתי בחנות בקניון מלחה, נכנסתי לאתר זאפ ומצאתי את מבוקשי במהירות רבה. לאחר הזמנה קצרה קיבלתי לאחר מספר דקות טלפון ממנהל האתר שהזמנתי התקבלה ותצא אליי ביום ראשון לביתי. (המוצר נרכש ביום שישי) ובאמת ביום שני בצהריים הלכתי לסניף הדואר במקום מגוריי והמוצר התקבל. המוצר הגיע אליי עטוף כמתנה וכך הילד הקטן שלי שמח כפליים..
מוצר:
פליי מוביל 4870
שם:
seregaa
תאריך:
04/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר של פליימוביל בתאריך ה-1/10/2012. למרות ההבטחה של "מקסימום 14 ימי עסקים" לא קיבלתי את המוצרים שהזמנתי. פניתי אל החנות באמצעות נערכת "צור קשר" באתר, אך אף אחד לא חזר אלי. נכון לעכשיו, עבר כבר יותר מחודש מיום ההזמנה וטרם קיבלתי לא את המוצרים ולא תגובה לפניות שלי. כנראה שאצטרך לפנות לאגודה לזכויות הצרכן. המלצה חמה: תתרחקו מהאתר.
מוצר:
צעצועים 4498,6763
שם:
ראובן
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התבצעה הזמנה באינטרנט בתאריך 30/6 ב11/7 הסחורה טרם סופקה נשלחה הודעה במייל על הענייןאך ללא תגובה מצד האתר ב13/7 נשלחה שוב הודעה ממתינים לתגובה שורה תחתונה 13 יום לקבלת מוצר כנראה שזה "לא משחק ילדים" המוצר טרם הגיע
תגובת החנות:
ביום ה- 13 ביולי מר ראובן שלח הודעה זועמת לאתר שבה נרשם כי בתאריך ה- 30/6 ביצע הזמנה ועדיין לא קיבל את המוצר. מיד עם קבלת ההודעה פנינו למר ראובן באמצעות המייל (ב-13/7 בשעה 23:10) ובה רשמנו כי ההזמנה לא נרשמה אצלנו ובכל מקרה ניצור איתו קשר למחרת בבוקר. מר ראובן שלח לנו אלינו במייל ב- 14/7 בשעה 01:38 את העתק ההזמנה. אכן מר ראובן ביצע הזמנה ב- 30/6, הזמנה בסך 66 ₪. ההזמנה נמחקה מהמערכת שלנו כנראה מטעות אנוש. מר ראובן לא יצר שום קשר טלפוני במהלך התקופה. (מספר הטלפון שלנו רשום בבירור באתר וזמין עד 24:00 כל יום). מר ראובן לא יצר קשר בתאריך ה- 11/7. בתאריך ה- 14/7 פניתי למר ראובן טלפונית והסברתי שכנראה נפלה אצלנו טעות ושאנו מחוייבים לתקן את טעותינו. מר ראובן הזמין בהזמנתו המקורית שני מוצרים שהמק"ט שלהם הוא 4912 "צמד אבירי הדרקון". בשיחה יותר מאוחרת ביום חמישי ה- 14/7 הסברתי למר ראובן שכרגע המוצרים הנ"ל אינם במלאי ושאשמח לעדכן אותו במוצרים דומים הנמצאים במלאי בשתי החנויות שברשותנו. בשעה 17:15 נשלח sms ובה עודכן מר ראובן במלאי הזמין בחנות בירושלים, בשעה 23:58 באותו יום עודכן מר ראובן במלאי הזמין בחנות בבית שמש. מיד לאחר מכן בתאריך ה- 15/7 בשעה 00:15 עידכן אותי מר ראובן ב sms על המוצרים אותם הוא רוצה להזמין במקום ההזמנה המקורית. מר ראובן הזמין 4 מוצרים במקום שניים המקט"ם (4811,4807,4809,4810) בעלות של 161 ₪ מחיר לחברי מועדון. מר ראובן לא שכח לציין בהזמנה כי הוא דורש את שאר המוצרים ללא תוספת כספית. הוא דרש ואנחנו כמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לפצותו הסכמנו. ההזמנה הוכנה ביום שישי ה- 15/7 ויצאה אליו בדואר בתאריך ה- 17/7. חברתנו מטפלת בעשרות לקוחות ביום גם בחנויות בירושלים ובבית שמש וגם באמצעות אתר "מרכז הפליימוביל". טעויות קורות וגם יקרו המבחן של כל אירגון זה לדעת לתקן את הטעות. אנו חושבים שהטיפול המהיר ושידרוג ההזמנה על חשבוננו הם תעודת כבוד לארגוננו. חבל שמר ראובן לא הזכיר בחוות הדעת שלו ולו במילה אחת את כל הטיפול של חברתנו במקרה ומקווים כי ילדיו יהנו משידרוג ההזמנה.
מוצר:
משחק 4912
שם:
אמיר
תאריך:
01/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
היזמנו את המוצר אי הפרטים של פליימוביל למחרת קיבלנו טלפון מישראל בעל החנות שהודיעה לנו שכרגע המוצר חסר לו. ובתוך יומיים הוא יקבל את המוצר ואכן המוצר הגיע וישראל בעל החנות הביא לנו את הפליימוביל עד פתח הבית. כזה שרות עוד לא היה לנו נמשיך לקנות האתר נוח למשתמש ושרות כזה אין בכל מקום
מוצר:
פליימוביל 4139
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין