להל"ן תלונה שהוגשה למועצה להגנת הצרכן עקב חוסר סביעות רצון מהשירות :
בתאריך 14.12.12 רכשתי שלט לטלויזיה מסוג טושיבה במעבדה מקצועית לתיקון מחשבים וטלויזיות וגם חנות - אס אף אלקטרוניקס . במעמד הרכישה הובטח לי כי כי שלט זה מתאים לכל פונקציות הדרושות עבור הטלויזיה שלי .
כאשר הגעתי לביתי התברר שהמוצר הנ"ל לא מתאים לטלויזיה שלי (לא ניתן להשתמש בפונקציות של ה- USB).
החזרתי את המוצר לחנות ובקשתי החזר כספי .
המוכר סירב להחזיר לי את הכסף והתנהג בצורה לא ראויה .
אנה
תגובת החנות:
בהמשך לתלונה מספר 287503 הרינו להגיב כדלקמן: בתאריך 14.12.12 הגיע אל החנות ילד כבן 10 וביקש לרכוש שלט לטלויזיה טושיבה. ניתן לו שלט כללי המתאים לרוב סוגי הטלויזיות של טושיבה, ללא פונקציית usb מאחר ולא ציין זאת ספציפית.
לאחר כשבועיים (!) הגיע שוב הילד וטען שאין לו אפשרות ל usb . נאמר לו כי בשלט שרכש אין כזו פונקציה , אך ניתן להזמין שלט מתאים.
מאוחר יותר הגיע האם לחנות תוך כדי צעקות וגידופים, ודרשה את כספה מיידית.
נאמר לה כי תוכל לקבל שלט אחר או את כספה בתוך 2 ימי עסקים , אך היא סרבה ויצאה מהחנות תוך שאיימה בקולניות בהגשת תלונה.
אנו מחויבים למתן שירות איכותי לקהל לקוחותינו ואנו מצרים על תקרית זו. תשובתנו ללקוחה בעינה עומדת והיא תוכל לקבל שלט חליפי ו/או את כספה. בכבוד רב אס אף אלקטרוניקס