רכשתי טיימר דיגיטלי למטבח. הוא הגיע כשהפין שמחזיק את החיבור בין הרגלית מאחור לגוף הטיימר חצי בחוץ דבר שגרם לכך שהטיימר עמד עקום. עמלתי לא מעט לדחוף אותו למקום. לטיימר יש תכונה מיותרת ומעצבנת - כל לחיצה על הכפתור לבחירת הדקות או השניות משמיעה צפצוף חד (אותו צפצוף שמושמע כשהזמן נגמר בטיימר). אם רוצים להגיע מ-0 ל-30 שניות למשל, צריך להקשיב לצפצופים רציפים עד שהמכשיר עובר מ-0 עד 30. אם הייתי יודעת על התכונה הזאת הייתי בוחרת בדגם אחר. בנוסף, בתיאור המוצר באתר כתוב שהמכשיר דורש "בטריה קטנה". כשהזמנתי את המוצר כתבתי בהערות בקשה שבמידה והמכשיר לא מגיע עם סוללה אז שיכתבו לי מייל ויגידו לי בדיוק איזה סוללה צריך - AAA, AA? כדי שכשהטיימר יגיע אני אוכל להשתמש בו מייד ולא לחכות עד שאצא לקנות סוללה מתאימה. המכשיר הגיע ללא סוללה ולא קיבלתי מייל מהספק. תחושה של חוסר תשומת לב ללקוח.
מוצר:
טיימר למטבח
שם:
oskin
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה, המצלמה הגיע ולא עבדה כמו שצריך.תחילה חשבנו שזאת הסוללה ושלחתי את הסוללה בחזרה לסניף וקיבלתי סוללה נוספת. לאור העובדה שגם היא לא עבדה ביקשתי שיבדקו מה הבעיה.. ביקשו שאשלח את המצלמה שלי לחנות ושישלחו לי אחת חדשה אלי הבייתה. את המצלמה שאני שלחתי הם קיבלו אני את שלי לא קיבלתי. שנאמר לי שנשלחה באותו היום שאני שלחתי! יש לציין שקניתי חודשיים מראש כדי שאוכל להנות מהמוצר בחול כנראה שזה לא יקרה! מאוכזבת
תגובת החנות:
שלום רב, תחילה יש לציין שהלקוחה קיבלה את המצלמה ישר שהיא הזמינה את המוצר. לאחר שהלקוחה טענה כי הבטרייה לא תקינה הלקוחה קיבלה בטרייה חדשה (שיש לציין שנבדקה לפני שנשלחה). גם עבור הבטרייה החדשה הלקוחה טענה כי המצלמה לא תקינה. נאמר ללקוחה כי היא צריכה לשלוח את המצלמה כדי לקבל חדשה (כדי לעשות את כל המאמץ נשלחה אליה מצלמה בזמן שהיא שלחה עוד לפני קבל המוצר שיש לציין כי זה לא עובד כך מאחר והחנות צריכה לעשות בדיקות על המצלמה הנוכחית אך כדי לעזור ללקוחה המצלמה החדשה נשלחה טרם קבלת המצלמה ה"תקולה"). כאשר אתר ביג סל קיבל את המצלמה (שיש לציין כי הקופסה וכל האביזרים הגיעו במצב גרוע), בדקנו את המצלמה והכל היה תקין . הלקוחה טרם קיבלה את המוצר שלה מאחר והייתה בעיה בדואר שנשלח אליה . כדי לעשות את הכל ולעזור ללקוחה אתר ביג סל הציעה לה לקבל זיכוי כספי מלא (דבר שלא נעשה בדרך כלל עקב זאת שהקופסה של המצלמה כבר נפתחה ולא תקינה יותר) . אנו עושים את כל המאמצים כדי לעזור ולתת שירות הכי טוב ללקוחות שלנו וחבל שזה התמורה שאנו מקבלים.
מוצר:
מצלמת אקסטרים SJ4000
שם:
מאור כהן
תאריך:
05/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיעה ממש מהר היה מחיר זול מכל השאר המוצר עובד תקין הכל טוב חשוב לי לציין שזא לא הקניה הראשונה שלי לכן אני כותב חוות דעת זאת בגלל השירות המצויין בקיצור תודה רבה
מוצר:
מארז שתי סיגריות אלקטרוניות דגם סגור כולל הכל סגור כולל הכל
שם:
yusiam
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול שאני נתקלתי, השירות היה מצויין הגיעה עם החפיסה המקורית. הגיעה מהר מאוד הכי חשוב היה קל להזמין. הייתי קונה שוב בחנות בגלל השירות והמהירות והמחיר. תודה רבה.
מוצר:
כרטיס זיכרון 2 גיגה
שם:
Liron
תאריך:
27/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הראשונית היתה סה״כ פשוטה וההתחייבות היתה לספק את המוצר תוך 2-5 ימי עסקים. לאחר שבוע שלא קיבלתי את המוצר שלחתי מייל בירור והבנתי שהמוצר נשלח בשבוע איחור ללא כל הודעה מוקדמת. כששאלתי למה האיחור, לא קיבלתי שום מענה. חשוב לציין, שהמחיר היה נמוך משמעותית מאחרים...
תגובת החנות:
ערב טוב..
את המוצר לירון רכשה בתאריך ,9.01.2013 בשעה 20.21 ,יום רביעי בשבוע. המוצר נשלח בתאריך 13.01.13. אנו הבטחנו ללקוחותנו לספק את המוצר תוך 2-5 ימי עסקים. כידוע שבתון לא נחשב כיום עסקים. אנו עמדנו בהבטחתנו. אנו עושים את המיטב לשלוח את המוצר בזמן הקצר ביותר וחשוב לנו אמינות מצידינו,למרות הכל אנו מוכנים לפצות את הלקוח בקנייתו הבאה ב- 10% הנחה. מקווים שהלקוחה תהיה מרוצה ושתמשיך לרכוש בביג סל. תודה.
מוצר:
Micro sd
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין