קיבלנו אריזה שנפתחה בעבר: חלקים שהיינו אמורים להרכיב בעצמנו (ע"פ ההוראות) היו כבר מורכבים, מספר חלקים היו חסרים (רעשן, מפתח אלן, פיסת פלסטיק לחיזוק המושב), הריפוד היה מלוכלך (!), ומעל הכל - לאחר שסיימנו את ההרכבה הנדנדה לא עמדה יציב ולא היתה שמישה. פניתי אליהם למחרת וביקשתי שיגיע נציג לתקן / להחליף, ונאמר לי שביקור של נציג אצלנו יעלה לי 300 ש"ח. הצלחתי לשכנע את המנהל שאם אכן הבעיה בנדנדה ולא בהרכבה שלנו אז ביקור הנציג יהיה בחינם, אבל כשנאמר לי שתיאום של נציג עלול לקחת שבועיים (!) התרציתי ונסעתי בעצמי לחנות. הנדנדה אכן היתה פגומה, ובסופו של דבר, לאחר שהוחלפו מספר חלקים - הנדנדה כרגע תקינה, אבל: 1. לא קיבלתי הנחה על כך שהנדנדה היתה משומשת ולא חדשה, 2. לא קיבלתי פיצוי על-כך שנסעתי על חשבוני לחנות למרות שזו היתה תקלה שלהם, והכי מעצבן: 3. בשום שלב לא קיבלתי אפילו התנצלות. להיפך, גרמו לי להרגיש כאילו הם "באים לקראתי"!
מוצר:
טרמפולינה ונדנדה לתינוק הקופיף הקטן
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין