הזמנו פאזל מאתר החנות בתאריך 21/05/14. ההזמנה הייתה מעט מסורבלת: לא הייתה אפשרות למעקב אחרי המשלוח ולא צוין כמה זמן ייקח עד שיגיע הפאזל. מעט אחרי ההזמנה התקשרנו לברר כמה זמן לוקח עד שהפאזל מגיע ואמרו לנו שעד 14 ימי עסקים. עד כאן הכול טוב ויפה, ראינו כבר את החיוב על האשראי והמשכנו לחכות לפאזל שיגיע.
ב4/6/14 בערב התקשרנו לברר מה קורה עם ההזמנה ואז משום מה אמרו לנו ש"נורא מתנצלים אבל לא שמו לב להזמנה שלנו ולכן המוצר עדיין לא נשלח", יפה שלא שמים לב להזמנה שלנו אבל את החיוב כן זוכרים לקחת. אמרו לנו באותו יום שכבר למחרת יטפלו בהזמנה, התקשרנו לברר שזה באמת קרה.
הפאזל הגיע בתאריך 09/06/14 (ההזמנה בוצעה ב21/05/14), סך הכל הוא הגיע במצב טוב, עטוף ושלם.
חווית הקניה מהחנות לא הייתה טובה בכלל ולוותה בהרגשה כללית של חוסר אכפתיות וזלזול בכסף ובזמן של הלקוח. אנחנו מזמינים כל הזמן מהאינטרנט ועוד לא קרה לנו פעם אחת ש"לא שמו לב להזמנה שלנו", עד עכשיו לפחות.
יכול להיות שמדובר בחנות טובה מאוד שנותנת שירות וחווית קניה מצוינים ללקוחות שבאים וקונים ממנה ולכן לא אקפוץ להגיד "תתרחקו מהחנות". מצד שני, בכל הקשור לחנות באינטרנט יש תחושה כללית שהחנות לא שמה דגש מספיק גבוה על ההזמנות ועל הלקוחות והמשאבים שלהם.
לסיכום: אני לא יודע איך החנות עצמה עובדת, אבל בכל הקשור להזמנה מהאינטרנט, נחשוב פעמיים לפני שנזמין משם שוב וזה גם מה שאנחנו ממליצים לכול אלו שחושבים להזמין משם לעשות.
מוצר:
פאזל 3000 חלקים
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין