דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל, אלקטרוניקה, לבית ולגן (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הום סנטר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2024
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהום סנטר ?
1.00
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
9
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
2
6 חודשים אחרונים
0
0
3
שנה אחרונה
0
0
9
כל הזמן
0
0
9
נמצאו 9 חוות דעת גולשים על הום סנטר
תמונת משתמש
שם:
mg1999pt
תאריך:
04/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הום סנטר אפילו כוכב אחד לא מגיע להם, הבעיה שזה המינימום.
קיבלתי מוצר פגום ודפוק בפינות, ניסיתי להשיג אותם זה רק לפתוח פנייה. חזרו אליי שני צלצולים וניתקו, כתבו לי מייל שניסו להשיג אותי וכתבתי להם בחזרה שפשוט ניתקו אחרי שני צלצולים ולא הספקתי לענות, לא טרחו להגיב. התקשרו שוב, שוב שני צלצולים והטלפון לא היה לידי ועד שהגעתי אליו ניתקו וסגרו פנייה, בנתיים לא חזרו אליי.
אחותי קנתה מוצר והיה חסר חלק, היא מנסה להשיג אותם, אליה בכלל לא חזרו.
מצטערת שקניתי אצלם, פשוט להתרחק.
גם יקרנים, גם שירות לא משהו בזמן הקנייה, לא שירות נחמד בכלל וגם אחרי שהכסף אצלם אין שירות בכלל.
מוצר:
ארון תכשיטים עם מראה
תמונת משתמש
שם:
danielizi1990
תאריך:
09/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה באון ליין, התחייבו לעד 7 ימי עסקים, 9 ימי עסקים עברו ועוד לא יצרו איתי אפילו קשר.
אין שירות טלפוני ישיר, רק מענה קולי שלא חוזרים בכלל אחרי השארת הודעה.
מסקנה שלי- גם אם ראיתם מוצר ב700 שקל פחות אל תקנו מהם!
להתרחק!!!
מוצר:
מכונת כביסה 8 קג לבן פתח קדמי מנוע אינוורטר 1200 סלד דגם F82D13W
תמונת משתמש
שם:
nickotmazgin
תאריך:
23/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הום סנטר - כוכב אחד בלבד!חווית קנייה גרועה, שירות לקוחות מזעזע ומשלוח יקר להחריד!הזמנתי מספר פריטים לבית ולגינה דרך האתר של הום סנטר ב-19.05.2024. כבר בשלב ההזמנה הופתעתי לגלות שעלות המשלוח היא 250 ש"ח! סכום מופקע לכל הדעות, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בכמה פריטים קטנים וקלילים.למרות המחיר הגבוה, קיוויתי שהמשלוח יגיע בזמן שהובטח - 28.05.2024. אבל הימים חלפו, ולא קיבלתי שום עדכון לגבי סטטוס ההזמנה. ב-22.05.2024, לאחר המתנה ארוכה על הקו, הצלחתי סוף סוף לדבר עם נציגת שירות. היא אישרה שהמשלוח מתעכב, אך לא יכלה לספק לי מידע מדויק לגבי מועד האספקה החדש.היום, 23.05.2024, קיבלתי הודעת דוא"ל כללית על עיכובים במשלוחים. שום התנצלות, שום פיצוי, שום דבר. רק הודעה לקונית שגורמת לי להרגיש כאילו אני לא לקוח חשוב.אחד הדברים המתסכלים ביותר בחוויית הקנייה בהום סנטר הוא הקושי ליצור קשר עם שירות הלקוחות. האפשרויות מוגבלות לטופס מקוון שמאפשר רק בחירה מתפריט מצומצם וצירוף תמונות. אין אפשרות להקליד הודעה חופשית ולתאר את הבעיה במלואה. זה מתסכל ומקשה על קבלת מענה הולם.אני מצטרף לשלל התגובות השליליות על הום סנטר ונותן להם כוכב אחד בלבד. השירות שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת. מחירי המשלוח מופקעים, זמני האספקה ארוכים ובלתי צפויים, והיחס ללקוח מזלזל וחסר התחשבות.אם אתם שוקלים להזמין מהום סנטר, תחשבו פעמיים. יש הרבה חנויות אחרות שמציעות שירות טוב יותר ומחירים הוגנים יותר. אל תתנו להם לנצל אתכם!לסיכום:שירות לקוחות: גרוע ומזלזל, זמני המתנה ארוכים, נציגים לא מקצועיים, אפשרויות יצירת קשר מוגבלות.מחירי משלוח: מופקעים ובלתי סבירים, 250 ש"ח למשלוח של כמה פריטים קטנים.זמני אספקה: ארוכים ובלתי צפויים, ללא עדכונים שוטפים ללקוח.יחס ללקוח: מתנשא וחסר התחשבות, הודעות דוא"ל לקוניות ללא התנצלות או פיצוי.לא ממליץ בכלל!
מוצר:
כל מיני דברים לבית ולגינה לא מוצר אחד אלא מוצרים רבים
תמונת משתמש
שם:
shiram2626
תאריך:
01/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר באיסוף עצמי .עזבו שעבר שבועים ויותר מזמן שעשיתי הזמנה.... התקשרו אלי לבקש כתובת ולעשות משלוח התשלום של 99 שח. הסברתי שהחנות קרובה לי ואיו לי עניין המשלוח הרי עשיתי איסוף עצמי. אז אמרו לי שאין אפשרות כזו לאותו מוצר.... לא חשבו לרשום את זה בזמן שעשיתי הזמנה!! אני עשיתי הזמנה עם אפשרות לאיסוף עצמי!
מוצר:
ארון דלת אחת
תמונת משתמש
שם:
Yagel
תאריך:
21/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע לא מומלץ, קניתי גקוזי מתנפח, לא הגיע בזמן שהובטח, שירות הלקוחות במייל בלבד וחוזרים אחרי 48 שעות
בסוף הגיע באיחור אבל כל חוות השירות הייתה גרועה מאוד
אני לא קונה אצליכם יותר
מוצר:
גקוזי מתנפח
תמונת משתמש
שם:
balili.ilan2017
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה מהאתר בתאריך 5/3/24 רשום הספקה עד 12 יום, התאריך היום 4/4/23 וההזמנה עדיין לא הגיעה, לאחר בדיקה לפני שבוע בסניף אילת לפתע ראיתי את ההזמנה מונחת בצד הבטיחו שיגיע ביום א/ב אך עדיין לא הגיע,שרות גרוע ביותר !!! אין עם מי לדבר העיקר לקחו כסף בושה !!!
מוצר:
פינת ישיבה לחצר
תמונת משתמש
שם:
182yamit
תאריך:
26/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להעיז לקנות. שירות מתחת לכל ביקורת. רכשתי מוצר, זמן אספקה 7 ימי עסקים.
אחרי 10 ימי עסקים ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות,אין מענה, השארתי הודעות בצור קשר - אין מענה.
אחרי 20 ימים כאלו בהם אני משאירה הודעות ובתגובה מקבלת הבטחה שיחזרו אלי תוך 48 שעות, הודיעו לי שהם מבטלים לי את ההזמנה כי אין את המוצר.
מוצר:
כורסא דגם קארין
תמונת משתמש
שם:
noy233
תאריך:
04/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10/01/24 רכשתי דרך האתר של הום סנטר מחסן גינה של כתר, בהזמנה נכתב כי מועד אספקה מתוכנן לתאריך 28/01/24. זמן מוגזם אך למרות זאת עד היום המוצר לא הגיע. בתאריך 28/01 ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות, ומסתבר שאין מענה אנושי. יש רק מענה ממוחשב שלאחר הקשת פרטי ההזמנה אומר ש"התחיל ליקוט" וכך כל יום אני מתקשר ושומע את אותו תקליט, "התחיל ליקוט". אותו תקליט גם מבטיח שיתקשרו אלי תוך 2 ימי עסקים, ולא קרה כך. השארתי הודעות כתובות במייל והודעה מוקלטת בהנהלה. באף מקום לא עונים ולא חוזרים. מידבר שממה, אין עם מי לדבר ואני לא יודע מה באמת קורה. שילמתי כ 1500 ש"ח, לחברת רפאים שאולי בכלל לא מתכננת לספק את הסחורה, ראו הוזהרתם להתרחק!!!
מוצר:
מחסן גינה פרימייר אפור כהה - כתר
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
28/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה באינטרנט, טעות גדולה מאד !!
שירות מזעזע, לא ניתנים להשגה בטלפון בכלל, לא חוזרים בכלל !!, רק מענה קולי ותפריט מייאש !! סיימתי איתם !!
מוצר:
תרסיס ריח לאוטו
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply