רכשתי מהמפעילים שלהם "ווי ווי מקצוענים" רמקול וחברת השילוח החזירה אותו ללא התראה. מרחו אותי בשירות הלקוחות במשך יותר משבוע ואז דרשו שאשלם את עלות השילוח שוב. הרווחתם 20 ש"ח והפסדתם אותי כלקוח.
מוצר:
רמקול גוגל נסט חכם
שם:
רועי
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קינדל לפני יותר מחודש, היה אמור להגיע תוך שבועיים. כל שבוע אמרו לי שיש עיכוב והבטיחו שיגיע בשבוע הבא, כבר עברו 5 שבועות והם לא התקשרו פעם אחת אפילו לתת עדכון, אני תמיד הייתי צריך לרדוף אחריהם.
מוצר:
Amazon Kindle 6", 2019
שם:
Tal
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לקח שבועיים להגיע לביתי. המוצר היה יבוא מקביל וכל הקופסא וההוראות בספרדית. זה לא שירות טוב ורחוק מהציפייה שלי להזמין באינטרנט. הם צריכים להשתפר הרבה.
מוצר:
סטרימר אלחוטי Google Chromecast 3
שם:
Naor
תאריך:
23/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הם משתמשים בשרות פיקאפ למשלוח. שמו לי את החבילה במרחק 3 קמ מהבית כאשר יש נק יותר קרובות משמעותית. התקשרתי לחנות והם לא הביעו עניין לעזור לי. 'זה רק 3 קילומטר' אמרו שם. בתקופה הזו של הקורונה ממש לא בא לי לטייל 3 קמ לנקודת איסוף
מוצר:
Google nest
שם:
rone
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עכבר מהחנות, ולאחר שעברו יותר מ14 ימי עסקים (מה שהם מתחייבים אליו) אני התקשרתי לברר מה קורה עם המשלוח ונאמר לי שהוא הגיע ליעד, בדקתי בדואר ורשום שהוא הגיע לעיר אחרת. דיברתי עם החברה כדי שיסדרו את זה ואמרו לי שזה בטיפול, אבל לאחר שעברו כבר 26 ימי עסקים ועוד לא הגיע העכבר ומהדואר אמרו שהם שלחו את זה חזרה לשולח כניראה כי הם לא מוצאים את הפריט, דיברתי עם החנות שהם יחזירו לי את הכסף והם אמרו לי שהם מחכים שהפריט יגיע כדי להחזיר לי את הכסף. אז עכשיו אני מחכה שהכסף ששילמתי בחנות שלהם יחזור אלי אחרי קרוב לחודש, וצריך לקנות עכבר חדש. בקיצור לא לקנות בחנות הזאת, אם זה היה חנות נורמלית היו מתנצלים ומחזירים את הכסף, לא מתווכחים איתי ומחכים שזה יחזור אליהם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין עכבר אלחוטי דרך החנות, בעת הרכישה צויינה כתובת למשלוח בדואר. דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 10/11/2016 באמצעות יחידת הדואר קרית עתידים אשר בתל אביב-יפו לפי מס' מעקב RR569290411IL. ככל הנראה, בשל בעיות בדואר החבילה הלכה לאיבוד- כפי שנאמר לך בשיחות, לא הייתה שום כוונה להתנער מההחזר הכספי ואף אפילו לשלוח את העכבר בשנית לכתובתך . בהמשך לשיחה האחרונה עם הלקוח יועבר זיכוי מלא לחשבונו.
מוצר:
עכבר M310
שם:
אלמוג
תאריך:
08/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות לא קיים, לא קיבלתי עכבר ועבר כבר חודש. למי שמעדיף להמנע מכשל תמורה מול חברות האשראי - לא להזמין מהאתר הנ''ל. בנוסף, לא חוזרים למיילים והודעות של לקוחות.
תגובת החנות:
שלום אלמוג,
המוצר נשלח אליך בזמן ההתחייבות כפי שמצויין באתרנו מרגע הזמנתך. עפ"י מספר החבילה והנתונים באתר דואר ישראל. המוצר ממתין ביחידת הדואר 8 ימים. פנייתך אלינו במייל (והיחידה) התקבלה, ועבורה התקבל מענה חזרה ממחלקת שירות הלקוחות כבר ביום העסקים העוקב. הפרטים האלו נמסרו לך גם בשיחה טלפונית כולל מספר מעקב.