קניתי זוג ניסיון של עדשות מגע. המשלוח הגיע בזמן, אבל שתי אריזות של עדשות שונות. וכאשר קראתי מה כתוב היתברר ששתי עדשות בנויות מחומרים שונים: אחת omafilcon A, ושניה omafilcon B וגם אריזות ממש שונות. אני מבין את זה כבר כזלזול בלקוח כי אם יש שוני במוצר אז במיוחד מודגש בצבע של אריזה.... וכאשר ניסיתי אותם - אחת הרגשתי בעין.
תגובת החנות:
עקב העובדה זו הפעם הראשונה שהלקוח מזמין עדשות מגע, נסלח לו על חוסר ההבנה. לא צריך להבין בכל תחום. בשביל זה יש אנשי מקצוע... הלקוח הזמין זוג עדשות לבדיקה. העדשות הללו (אצל כל היצרים) מסופקות ללא אריזה, בניגוד לעדשות רגילות המסופקות באריזה קשיחה. עדשות הבדיקה, מסופקות על מנת שהלקוח ירגיש ויחליט האם העדשות מתאימות לו, ורק אז יקנה את הקופסאות הרגילות. עדשות אלו זהות בכל המאפיינים, המרכיבים והפרמטרים לעדשות בקופסא הסגורה. אם המרכיבים לא היה זהים, אי אפשר היה לקרוא לעדשות הללו "עדשות לבדיקה"...
אנו מוכרים את העדשות ולא מייצרים אותן... כך שבמידה וללקוח יש בעיה עם עדשות כלשהן, אנו מפנים את הבעיה ישירות לחברות, והן מתקשרות ללקוח ומטפלות בו עד לקבלת התוצאה הרצויה מצד הלקוח. יש לכל החברות מחלקה ייעודית לטיפול בבעיות הלקוחות.
במקרה הנוכחי, הלקוח כלל לא פנה אלינו בבעיה, וחבל. העניין היה נפתר לשביעות רצונו אם רק היה פונה אלינו.
צוות החנות.
מוצר:
עדשות מגע proclear
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין