משתמשים בדואר ישראל כשירות ולא רק זה אלא בדואר רשום לא על ידי שליח. עבר כבר מעל לשבוע מביצוע ההזמנה, אם היינו יודעים שיקח כל כך הרבה זמן היינו מזמינים מחו"ל והיה מגיע יותר מהר ויותר זול, שילמנו יותר על מנת שיהיה לנו טלפון במהירות האפשרית אך בפועל נדפקנו!
מוצר:
moto g 3
שם:
אביאל
תאריך:
30/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
עושה רושם כאילו הם מוכרים לך מוצרים בלאי. קניתי מטען לאייפון, 130 ש״ח! נהרס אחרי 3 ח' החליפו. ונהרס שוב אחרי שבועיים. התעצבנתי, לא עזר. בסוף קניתי מטען מקורי בתוספת של 120 ש״ח!! ושוב אחרי חודש נהרס :/ זה דבר שקרה לי רק בחנות הזו! אני לא הורס מטענים לכיף שלי. מטענים קודמים שלי החזיקו יותר מחצי שנה לפחות!
מוצר:
מטען אייפון 5 5
שם:
דור
תאריך:
14/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. ביולי נרכש מכשיר אייפון 5 שלאחר שבוע חדל מלעבוד. לאחר שליחה למעבדה המכשיר חזר שבור והאשמה על השבר נפלה עלי (למרות שיש תמונות שמוכיחות אחרת). את המשך הטיפול נאלצתי להעביר לבית המשפט. שירות חובבני, חוסר אחריות, להתרחק כמו מאש.
תגובת החנות:
לקוח יקר, להלן כמה עובדות : 1. המכשיר לא נרכש דרך האתר ולכן לא ברור למה החלטת להגיב באתר. 2. מבדיקת המכשיר עולה כי מסך המכשיר הגיע לתיקון מרצד ועם פסים כפי שמראות התמונות. 3. אם תבדוק את התמונות שטרחת וצילמת לפני שהבאת את המכשיר לתיקון מופיעה התקלה.ולא קח יצא המכשיר מהחנות. 4. בתמונות ששלחת לאחר דווח לך הנזק למסך צילמת שוב את התקלה מזווית אחרת . אך התקלה אותה תקלה. 5. הצענו לך מספר חלופות לתיקון המכשיר אך בכל זאת לא הסכמת .
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 5
שם:
israel
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות אתמול טלפון סלולרי נקסוס 4 של LG במחיר שצוין באתר אולם הסתבר לי שעל מנת לקבל את המחיר הנקוב באתר אני חייב לקנות מוצרים נוספים בעלות של מעל 100 שקלים. לדעתי אם הם מתנים את המחיר ברכישה נוספת של מוצרים נוספים הם חייבים לציין זאת באתר.אודה על טיפולכם בנושא מול החנות סופרלינק.
מוצר:
טלפון סלולרי נקסוס 4
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין