דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מצברים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מקס מצברים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במקס מצברים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
10
0
8
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על מקס מצברים
תמונת משתמש
שם:
Haris
תאריך:
17/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצבר וולטה 60 אמפר דרך זאפ. מחיר 379שח ומשלוח חינם, תוך שלושה ימי עסקים. שזה אגב, מחיר די מקובל למצבר זה.
המערכת אשרה את ההזמנה כפי שפורסם והמתנתי לפניה שתפרט את פרטי הביצוע.
איש לא חזר אלי. טלפנתי לברר, לא ידעו על ההזמנה ובאותה ההזדמנות העלו את המחיר ל-450 שח.
כשהערתי על כך אמרו לי שאוכל לקבל את המצבר במחיר זה אם אבוא אליהם אישית.
גישה מאד לא תקינה למחויבות כתובה. אינני טיפוס "הופך שולחנות" ובקלות ביטלתי וקניתי מספק אחר בתנאים ובמחיר הנכון.
ממליץ להמנע מספק זה.
תגובת החנות:
הי שלום רב!
רשום לך במפורש בהגעה אלינו איסוף עצמי זה בחינם
הוסבר לך בטלפון משלוח חינם רק באיזור מרכז בלבד
ולא חייבו אותך בזמן ההזמנה המערכת לא אישרה את הזמנתך .
כשהתקשרנו הטלפון היה סגור!
מוצר:
מצבר VOLTA 60 אמפר אספקה חינם - עד 3 ימי עסקים
תמונת משתמש
שם:
Ronny
תאריך:
20/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו חייבת לציין את ההגעה המהירה המתקין היה אצלי תוך 10 דקות!!!
מקס בעצמו עשה לי מחיר מצויין ונתן מענה על כל השאלות שלי
ודבר אחרון והבחלט חביב המתקין המקסים רפאל שנתן שירות אדיב מקצועי הסביר לי כל דבר לפני שהוא עשה כך שלא נשאר מקום לשאלות!! פשוט מקסים ומקצועי נהנתי מאוד לקבל ממכם שירות
מוצר:
60 נמוך varta blue
תמונת משתמש
שם:
Dolev
תאריך:
14/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שלי נתקעה עם מצבר גמור, בטלפון אמרו ונתנו לה הצעת מחיר למצבר ורטה אך בפועל הביאו מצבר start up שנחשב נחות לוורטה. כשדיברתי עם האחראי ושאלתי אותו למה אתם אומרים ןרטה ורושמים בחשבונית ורטה אבל נותנים מצבר start up הוא ניסה להחליק את זה כאילו כלום לא קרה ואמר שזה אותו הדבר. אז ככה ורטה וstart up הם בכלל לא אותו דבר ולא סתם יש בניהם הבדל ש200 שקל ועוד שנה אחריות לטובת ורטה. הם מיוצרים באותו מפעל אבל הם שני מוצרים שונים עם שמות שונים. זאת פשוט עבודה בעיניים וניצול של אנשים שלא מבינים. יש לציין שהמתקין הגיע מהר והמחיר היה הוגן למצבר רק חבל שמקס מצברים מרגישים צורך לשקר איפה שממש לא צריך. למי שחושב שזאת רק טעות אז ממש לא כי הם התעקשו שזה אותו דבר ובכלל לא הבינו מה אני רוצה מהם.
חבל שלמקס מצברים לא איכפת מהשם שלהם.
מוצר:
מצבר start up 60A
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר חודשים המצבר של רכבי "שווק חיים". הגרריסט של "שגריר" הציע לי שירותים של חבר שלו ממקס מצברים. הגיע אלי בחור צעיר להתקין מצבר. המליץ לי בחום על מצבר מסוג FVP, אמר שמדובר במצבר מעולה שמחזיק לאורך זמן ושאין שום הבדל באיכות בינו לבין האחרים. אז מסתבר שהוא טועה ומטעה. מהיום שבו הוא התקין לי את המצבר הרכב שלי עושה בעיות, נכבה באמצע נסיעה כאשר נורת המצבר נדלקת. נסעתי במיוחד מתל אביב לכפר סבא בכדי לבקש החלפה של המצבר. כמובן ששם טענו שהבעיה היא אינה במצבר אלא ברכב ואין באפשרותם לעזור לי. לדעתי, האינטרס שלהם הוא למכור את המצבר מהסוג הנ"ל מכיוון שהם מרוויחים עליו יותר כסף.
תגובת החנות:
הי שלום יאיר !
כמו שאתה מציין ורושם כאן לדברייך אני יענה ויתן תגובה בשמחה .
תשים לב למה שאתה רושם בתגובה וחבל שאתה סתם מנסה להורס את שם הטוב של מקס מצברים
אתה אומר לדברייך ששלושה לך מנורה של מצבר ומה זה אומר שיש לך בעיה בטעינה לכן נידלקת לך מנורת של טעינה ( מצבר)
וכמו שאתה יודע אנחנו בחברת מקס מצברים עוסקים אך ורק במצברים ואין באמת באפשרותי ו לעזור ללקו אם יש לו בעיה בטעינה
אני שמח שהגעת אלינו ואמרו לך באמת מה הבעיה ברכב
ובמקום לכבד ולהקשיב לבעל מקצוע אתה בוחר לפרסם חוות דעת שלילית וחבל שכך אתה רואה את הדרך שלנו בהצלחה .
מוצר:
מצבר FVP
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
15/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקס מצברים דרך זאפ וזו הטעות שלעולם לא אחזור עליה לקנות ברשת מקס מצברים.
רכשתי מצבר בהמלצתם FVP כולל התקנה בבית הלקוח .לאחר חצי שנת שימוש המצבר התחיל להראות סימני עייפות ,צלצלתי למקס מצברים לממש אחריות אבל ישר
נעניתי שהבעיה לא במצבר אלה ברכב , במהלך שנות חיי החלפתי לא מעט מצברים וחלקם התקלקלו והיה צורך במימוש אחריות לעולם לא שמעתי משפט שהבעיה ברכב . ידעו להגיע עד אלי כדי להחליף מצבר רק אצל מקס מצברים לא ניתן לממש אחריות .ישר הם פותרים את עצמם במשפט הבעיה אצלך לא במצבר מה גם יש צורך להגיע עד לכפר סבא כדי לממש אחריות למרות שבמכירה ידעו יפה מאוד להגיע עד אלי . לא ממליץ על רשת מקס מצברים. אני מרגיש ששמתי את הכסף על קרן הצבי זו הייתה פעם ראשונה ואחרונה שאני נכנס לרשת מקס מצברים ובטח למצברי FVP אבל לומדים מטעויות , מי שרוצה לקבל שירות ואמינות לא להתקרב לרשת מקס מצברים יש טובים ממנו שיודעים לתת שירות מצוין . לצערי הפתגם שהזול בסוף עולה יקר מתממש ללא ספק ...
תגובת החנות:
הי שלום לך שי .
כל הלקוחות שקונים מצברים יודעים מראש שאם יש בעיה במסגרת אחריות צריכים לגשת לסניפי שירות של החברה
גם מה שרשום בחשבונית במפורש כל בעיה במסגרת האחריות יש לך סניפי שירות כי לא הגיוני שהלך מצבר ב6 חודשים
ומלא לקוחות מגיעים אלינו ואנחנו מראים להם שהבעיה היא או ב זליגת מתח ברכב או יש בעיה בטעינה או שלקוח שכח משהו דלוק או יש בעיה בסטרטר לכן אני מזמין את כולם אלינו לבדיקה .
אף מציע הגעה עד בית הלקוח על הדרך בחינם רק בשביל השירות
אתה רושם דברים לא נכונים רשת מקס מצברים מצליחה בדרכה גם על היחס וגם על שירות המצויין שלקוחות מקבלים ומה שהכי חשוב אמינות
4000 לקוחות ממוצע עובדים איתנו וכולם מקבלים שירות .
ואגב כשאתה קונה מצבר אתה משלם הגעה חד פעמית עבור השירות
ואני לא מחוייב להגיע אליך שוב אלא היבואן מי שמייבא את המצברים יכולתי פשוט לפנות אותך אליו
אני קונה כמוך בדיוק את המוצר רק בכמויות .
לכן שוב אני מזכיר יש לך בעיה פשוט צריך לגשת לתחנות שירות אם אתה מסתבך בהתנעה אני יכול לעזור לך להתניע בשמחה .
מוצר:
מצבר FVP
תמונת משתמש
שם:
מצברים
תאריך:
08/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר משיחת טלפון הראשונה קיבלתי
שירות מהיר ומקצועי ואמידות בזמנים קיבלתי את המוצר חדש כפי שנאמר לי בטלפון .
תודה רבה !
מוצר:
60 בוש
תמונת משתמש
שם:
אביעד
תאריך:
01/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מצבר מקורי של בוש, המחיר סוכם ונקבעה שעת התקנה.
המתקין הגיע באיחור קל מאוד, וישר רצה שאפתח את מכסה המנוע ושנפרק את המצבר הישן.
ביקשתי לראות קודם את החדש - וכאן הכל השתנה.
המתקין התחיל לשאול: "למה לראות? מה יש לראות? כולה מצבר."
התעקשתי.
כאן הוא כבר התחיל לגמגם וסיפר לי שאין לו את המצבר שלי. אבל יש לו מסוג FVP, הרבה יותר טוב! כדאי לי!
ברור.
המשכתי להתעקש, הרי הזמנתי מוצר מסוים, אחרי שעשיתי סקר שוק והכל.
המתקין נאלץ להתקשר למתקין אחר שיביא את המצבר המבוקש.
כמובן שזה לקח בערך חצי שעה, שבה מצאתי את עצמי מסרב שוב ושוב להצעה שלו לפרק את המצבר הקודם שלי.
בסוף הגיע המתקין השני, עם המצבר שרציתי, במחיר שסוכם והכל עובד מעולה. לכן נתתי שני כוכבים ולא רק אחד.

אני לא אומר שהם באו במטרה לרמות אותי ולדחוף לי מוצר אחר, יש סיכוי שכל זה באמת קרה במקרה ובתמימות, אבל לא נראה לי.
מציע לכולם להתעקש כמוני ולא להסכים לשום הצעה מזדמנת.
תגובת החנות:
הי שלום אביעד :)
קודם כל צר לי לשמוע על המיקרה אנחנו כאן חברה גדולה שמתעסקת אך ורק במצברים ובכמויות מאוד גדולות .
לשום מתקין אין כאן צורך לדחוף מוצר כי בונוסים הוא לא מקבל כאן
בא במטרה להרכיב מצבר ולתת שירות .
זה שהגיע מתקין אחר זה כבר הרגיע אותי כי אני שמח שקיבלת את המצבר שרצית שזה הכי חשוב בעסקה
אם אתה יכול ליצור איתי קשר אני אשמח 0528925287 בשביל הטיפול המהיר בנושא .
הייצוג והשירות מאוד חשוב לנו כאן לכן מבקש שתיצור איתי קשר .
תודה!
מוצר:
מצבר בוש BOSCH 60AH
תמונת משתמש
שם:
eitamaa
תאריך:
24/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום שבת, שלחתי הודעת וואטסאפ בשעה 20:20, בשעה 20:55 כבר היה לי מצבר חדש באוטו עם שנתיים אחריות, במחיר תחרותי מאוד, ובלי לצאת מהבית. רכשתי ממקס מצברים כבר 3 פעמים, תמיד מרוצה 100%
מוצר:
מצבר Fup 60A
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מצוין! הגיע בשעה 23:00 על מנת להתקין מצבר בתוספת סכום זעום! ממליץ בחום
מוצר:
מצבר Blue 45Ah
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
11/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר. היה נוח יחסית. לא ניתן לשלם, הם חוזרים אליך. לא קיבלתי כל אסמכתא לביצוע ההזמנה וגם אף אחד לא חזר אליי. ביצעתי את הפעולה פעמיים אך אף אחד לא חזר אליי. לבסוף התייאשתי והרמתי טלפון. (שימו לב בינתיים אני בלי מצבר כבר יומיים) שביצעתי את ההזמנה אגב, הוספתי 50 שקל למשלוח מהיום להיום, כי לא היה לי מצבר תקין. נציג, ענה לי והחל לשכנע אותי לקחת מצבר אחר בכל מיני טענות, סירבתי בנימוס כמה וכמה פעמים והתעקשתי לקנות את המצבר שרציתי מלכתחילה. אמר הנציג שיחזרו אליי ויתקינו לי עוד היום את המצבר באוטו. עברו יומיים ואף אחד לא יצר איתי קשר. אני כבר ארבעה ימים בלי מצבר. בסוף הלכתי לחנות פיזית בעיר ורכשתי מצבר יותר טוב באותו המחיר. לא האמנתי. אני משער שאם הייתי מסכים להחלפה של מצבר כמו שכיוון אותי הנציג הייתי מקבל את המצבר עוד באותו היום. בקיצור ניראה לי שאתם מבינים למה. לא ממליץ.
תגובת החנות:
שלום אבי היקר !!!
מאוד עצוב לי שאתה מפרסם תגובה שלילית על עסק בזמן שאני לא קיבלתי ממך שום הזמנה במחשב ולא במייל וגם שהתקשרת מחסוי ומסרת את המספר הנייד שלך שהוא לא נכון ניסית לחזור אלייך כמה ימים אך הטלפון לא זמין/כבוי.
לרשת מקס מצברים אין שום סיבה לא למכור לך מצבר הרי זה העסק שלנו.
רשת מקס מצברים מספקת אלפי מצברים בחודש וכולם מרוצים !
חבל שיש עסקים דומים שהם מתחרים ורושמים תגובות בכוונה בשביל להרוס מוניטין שניבנה שנים על גבי שנים!!!
מוצר:
מצבר 55A
תמונת משתמש
שם:
גבריאל
תאריך:
28/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הצתרכתי שירות "מצבר עד בית הלקוח" כי יום לפני המצבר שלי מת. פניתי למקס מצברים. מענה טלפוני תקין לחלוטין וכבר לאחר שעה בערך הגיע מצבר חדש.
אבל פה התחיל דבר לא נעים. הגיע בכור שנראה "ערס". מייד התחיל להתעסק בהחלפת מצבר, אבל במקביל התחיל לספר לי סיפורים שלו מעניינים אותי - כגון נפילה מאופנוע, בחורות וזה. למה אני צריך סיפורים? בהמשך עבודה אני ביקשתי ליישר מחזיק מצבר - המתקן הזה שסוגרים מעל מצבר, כי הוא שם אותו לא ישר.
להלן המשך השיחה שלנו:
אני: תן לי ליישר, זה לא ישר עכשיו
בחור: זה לא קריטי
אני: ברכב שלי אני מחליט מה קריטי ומה לא.
בחור: אתה עצבני? דע שאני גם יכול להיות עצבני!
משפט האחרון פשוט הרגיז אותי. בא ללקוח, לא יכול להנל שיחה ואפילו מאיים. ערס לא נחמד בכלל.
לסיכום, המצבר בסדר, הגיע מהר, אבל חברה צריכה לדעת את מי היא מקבלת לעבודה. ערס שלא יודע לדבר עם הלקוח לא מוכרים לו מושגים כמו נימוס, טקט ותרבות הדיבור - לא אמור להגיע ללקוח.
ממליץ להזמין מצברים במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב גבריאל !
כששאלת את המתקין שלי למה הוא התעכב בנסיעה מתקין שלי הסביר לך שבכביש רוכב אופנוע עשה תאונה והייתה חסימת תנועה ולכן התעכבנו בדרך אלייך וזה לא עניין אותך את זה כבר הבנו!
דבר שני כשהמתקין שלנו בדק שוב האם ההתקנת מצבר בוצעה כראוי כי זה היה בחניון תת קרקעי והיה חושך מוחלט ולא קל לעבוד על רכב אפילו שיש פנס הוא בכל זאת פירק פעמיים את המצבר בשביל לישר אותו ואתה ישר התחלת לצעוק על המתקין שלי ולא לכבד בעל מקצוע שהגיע לתת לך את השירות הטוב ביותר שרק תקבל בארץ עם סבלונות וחיוך
ישר התנפלת עליו בצעקות שהוא התקשר אלי מזה שהוא פשוט הושפל ולא רצה אף לרגע להמשיך בהתקנה שבזה אני רואה אישית צורת דיבור משפילה ומזלזלת ופגיעת בכבוד האדם!
אני בכל זאת ביקשתי ממנו שימשיך בהתקנה אפילו שלי זה לא היה נעים אנחנו חברה שמכבדת את העצמה ולא נשאיר אף לקוח בלי מצבר.
רשת מקס מצברים מתקינה קרוב ל3000 מצברים בחודש בכל הארץ ועובדים גם עם חברות גדולות ותמיד נותנים יחס טוב לכל לקוח שמגיעה לכאן יוצא עם חיוך ותמיד יש את היוצא מן הכלל שחושב שאם הוא קנה מצבר הוא יכול להוציא את העצבים שלו על עובד שלא עשה דבר!
חבל!
מוצר:
מצבר 45A
תמונת משתמש
שם:
יובל
תאריך:
07/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שהרכב הצליח להניע רק בעזרת חיבור כבלים למצבר של רכב אחר. תארתי לעצמי שהמצבר הקיים שבק חיים.
הגעתי למקס, שמיד בדק את המצבר ואת הרכב עם מכשירי מדידה, והסביר שהכל תקין, ושאין צורך להחליף שום רכיב ברכב. היה רק צריך לנקות את החיבורים של המצבר.
תוך כדי הבדיקה והטיפול ברכב, מקס הסביר לי על מצברים לרכב, איכות מצברים ואיך אפשר לבדוק אותם.
תוך מספר דקות, הכל טופל ומקס סרב לקבל תשלום, והוא סידר לי את הרכב בחינם.
מקס עשה רושם של אדם ישר, ואמין מאוד (הוא יכל למקור לי מצבר חדש בקלות מבלי שאדע), נותן שירות מעולה, מסביר פנים וכמובן ומקצועי
בנוסף לאחר בדיקת מחירים באינטרנט, נראה שאין תחרות למחירים שהוא מציע.
מוצר:
מצבר לרכב 55 אמפר 55A
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שיחה קצרה לחנות תוך כמה דקות שלחו אליי טכנאי שהגיע אחרי 10 דקות שירות מעולה.
מחיר הוגן ביחס לשוק.
מוצר:
מצבר 52 אמפר
תמונת משתמש
שם:
newmen
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מצבר ורטה בלו 74 אמפר, הגעתי למקום האספקה במפרץ חיפה, פגשתי את מקס ואת העובד אלעד, אר גילו מקצועיות וקופורטיביות, מקצוענים אמיתיים, הרכיבו את המצבר תוך עשר דקות, בדקו טעינה וקיבלו תשלום במחיר סביר לגמרי 680 ש״ח בשני תשלומים. חווית קנייה דינמית נחמדה, אמינה וזריזה ! ממליץ למי שיודע מה הוא רוצה ממומלץ בחום ומאחל לחברה הצעירים והדינמיים האלה, הצלחה והמשך באותה גישה, לא להחליף גישה וההצלחה מובטחת. אני אחזור !

מוצר:
מצבר ורטה כחול 74 אמפר 74A blu
תמונת משתמש
שם:
Maxim
תאריך:
18/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ענו על הכל השאלות ששאלתי בנימוס רב ובסבלנות רבה
הזמינו אותי לסניף שלהם בכפר סבא
התקינו לי מצבר במחיר הזול בארץ באמת אחרי מליון בדיקות שלי
מוצר:
מצבר 60 אמפר
תמונת משתמש
שם:
lazar yacobovich
תאריך:
22/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקעתי בדרך לעבודה הרמתי אליהם טלפון. ציק צק הגיע בחור נחמד בשם מקס. החליף לי את המצבר במהירות מקצועיות ומחיר הוגן! מאז הספקתי להגיע אליו במיוחד לכפר סבא כדי להחליף את המצבר לרכב השני ולא התאכזבתי!
מוצר:
מצבר מצבר לרכב 60Ah start up מבית Varta פלוס ימין/שמאל
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
19/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בזכות המחיר הזול ושיחה נעימה עם בעל העסק בטלפון ענה לי בחור נישמע מקצועי דיברתי איתו אולי 7 דקות היה לו סבלנות ענה לי על השאלות שנישאלו במקצועיות רבה
רכשתי בהתחלה מצבר משומש כי חשבתי שאני הולך למכור את הרכב קיבל י אחריות 3 חודשים.
לאחר מחשבות רבות בנוגע לרכב האם להשאיר או לא אמרתי נשאיר וניגשתי מיד לסניף של מקס מצברים וביקשתי ממנו לשדרג את המצבר לחדש. ענה לי שאין שום בעיה זיכה אותי בכל הסכום שידרגנו למצבר חדש נתן לי אחריות מחדש היה מאוד כיף לקבל שירות כזה מי היה בכלל מחליף מוצר שהשתמשו בו וגם באמצע אחריות ???
רק מקס מצברים חבל כל הזמן אנשים הגעתי אליו מצפון במיוחד כי הוא נישמע אמין ומקצועי !!! חבל שאין הרבה בעלי מקצוע כמו מקס שמבינים עניין !!
ממליץ בחום חברים משפחה רק אצלו !
מוצר:
מצבר 95
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
09/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי אותם בZAP הם הציעו לי לקנות מצבר משומש. אמרו שהוא כמו חדש. המחיר היה גבוהה יחסית. המצבר החזיק מעמד חודש ושבוע. הבאתי אותו לחזרה. הם נתנו לי מצבר משומש אחר שהחזיק שבוע בדיוק. לא היה שם עם מי לדבר. קניתי מצבר חדש בחברה אחרת. חבל שנתתי אמון בדברי המוכר. הוא ידע לדבר טוב אך לא יותר מזה.
תגובת החנות:
התקשר אלינו בנושא המצבר תוך השיחה הוא אמר שהוא לא רוצה להשקיעה ברכב כי הרכב למכירה ולא נוסע כמעט.הציעו לו מצבר משומש בנוסף שלמצבר מצורפת האחראיות 3 חודשים כי אם יהיה בעיה במצבר יש לגשת למקום בו ניקנה המצבר ויחליפו לו במידה והוא מקולקל.
הלקוח הגיעה ורכש מצבר משומש לפי דעתו יותר משתלם הרכיבו את המצבר אחרי חודש ושבוע הלקוח מתקשר ואומר שיש בעיה במצבר הסבירו לו שצריך להגיע לסניף בו נרכש המצבר ובמידה והוא מקולקל יחליפו לו במסגרת האחריות למצבר אחר והוא ימשיך את שאר האחראיות.
הלקוח הגיעה בדקו בבדיקה הבחינו שהמצבר מרוקן כי הרכב עמד רוב הזמן או שיש זליגת מתח ברכב (משהו מרוקן אותו בזמן שהאוטו לא מונע) הלקוח אמר לא יכול להיות ובכל אופן הביאו לו מצבר עוד יותר חדש בשביל הבדיקה .
הלקוח אחרי שבוע גם חוזר ועוד הפעם אותה בעיה ואף הציעו לו לשים במצבר בטעינה בסניף בחינם !!
(אגב המצבר הקודם שהביא עבר טעינה מלאה ויצא תקין בבדיקה)
הלקוח דורש החזר כספי מלא אחרי חודש ושבועיים והסבירו לו שאין שום בעיה רק שצריך להוסיף כסף למצבר חדש
אך לא מקובל עליו עקב הפיצוי דרש חדש!
לפי חוק עד שבועיים מגיעה החזר!!
מוצר:
מצבר 60A
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply