רכשתי כיריים חשמליות של קופר לפני 4 חודשים, הכיריים לא תקינות ממועד הרכישה!! הזמנתי השירות (מעוז הקור) 5 פעמים- כל פעם לוקח שבוע לקבלת שירות, לא תוקן עד היום שבוע שעבר, טכנאי מודיע לי שהמוצר אינו תקין ושהוא ימליץ על החלפה למוצר חדש- השירות מתכחש ולא מאשר להחליף- שולח שוב אחרי שבוע טכנאי עם כרטיס אלקטרוני חדש הטכנאי שוב טוען שזה לא הכרטיס והמוצר לא תקין - ויש גם בעיה בחיבורים ובחוטים....לא ניתן להחליף במקום ולקח הכיריים, והשאיר אותי בלי כיריים.... משיחה שוב עם השירות, עדכנו שבתקווה יביאו הכיריים בסוף השבוע- קרי שבוע שלם בלי כיריים
במקביל נסיונות שיחה שלי עם קופר, משבוע שעבר, הפנו אותי לשירות לקוחות - שמו גיא, ניתן לתקשר איתו רק המייל- אי אפשר לדבר איתו עדכן אותי שמייל שישלח לשירות לקוחות חדש לדבריו - "לא מחליפים מוצרים- גם אם פגומים". בנסיונות ליצור קשר גם היום מספר עמים איתם- שוחחתי עם בחורה בשם לירז, סירבה להעביר אותי לגיא, סירבה לתת לי את שמו של המנהל בארץ, ולאחר שלא ויתרתי ושאלתי שוב- ניתקה לי הטלפון. גיא לא חזר אלי
ממליצה לכם לשקול היטב לפני שאתם רוכשים מוצר של קופר.
מוצר:
כיריים חשמליות
שם:
Oxana
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גם מוצר - מדיח כלים - גם שירות על הפנים , צחוק מאנשים , עד שמצאתי מי מטפל , מי אבדוק , בדיוק אחרי שנה שקניתי , טכנאי מופיע לאחר שבוע ימים , לפי מילים שלו - המנוע לא נשמע טוב ! אתם עושים צחוק ? מצטערת על כל גרוש !