תוך 3 חודשים צצה בעיה בחומרה שדורש שירות. החנות לא משתף פעולה, לא רוצה לעזור, מפתיח לחזור בטלפון ולא חוזר. מתנער מכל רצון לתת שירות.
מוצר:
מחשב All-in-one Dell Inspiron One 2350 IN-RD33-7436
שם:
bae
תאריך:
23/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מי אתה רן ארנא?
בשבוע שעבר מצאתי בזאפ מודעה במחיר אטרקטיבי של 'רן ארנא' למחשב נייד של אזוס, אז התקשרתי על הבוקר למספר הטלפון המופיע באתר להזמין שני מחשבים מהדגם הזה. מי שענה לי היה רן בעצמו, הסברתי לו שאני צריך את המחשבים בדחיפות ולכן ביקשרתי שיוודא שהדגם הספציפי זמין אצלו. והוא "בדק" עבורי ואמר נמצא אכן אצלו במלאי והוא יכול למסור לי אותו כבר בהמשך אותו היום, ותיאמנו את אופן התשלום (אשראי בלי תשלומים). ביצעתי עוד כמה השוואות, ובאמת המחיר ותנאי המסירה היו נוחים, אז התקשרתי שוב כדי לתאם את המסירה. מכאן ואילך קיבלתי רק התחמקויות, להלן התגובות של רן:
עד 12:00 : אני עסוק. אחזור אליך. 13:00 : יצאתי. אחזור למשרד רק ב-5. ב-18:00 התקשרתי שוב והוא התנצל שלא היה זמין, אך חזר בו ואמר שהדגם מעולם לא היה במלאי וכלל אין לו מחסן, אלא משרד בלבד. עשה עוד כמה "טלפונים" והודיע חגיגית שהדגם אזל גם אצל היבואן. אפילו כשהצעתי לו להשעות את פרסום התגובה הזאת כדי לתת לו הזדמנות לתקן את הרושם, היה מנוי וגמור איתו שאת הדגם הזה אין להשיג. מה שאינני מצליח להבין זה: מדוע טרחת לעדכן את הצעת המחיר ביום למחרת אם *אינך במצב לספק את המוצר*?! איזה רווח אתה משיג בכך שאתה מפרסם תמחורים פקטיביים באתר זאפ? ומבחינתי, חשוב עוד יותר מהפן הפלילי בדבר, למה משכת אותי במשך יום שלם בהבטחות כוזבות לאספקה מיידית? ( למותר לציין שנכון לרגע כתיבת תגובה זו, המודעה המדוברת עדיין מככבת באתר )
בקיצור, חבל על הכסף והזמן שלכם, על זול משלמים. לא להתקרב.
מוצר:
מחשב נייד ux31la-c4020h
שם:
קרול
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבחרתי את המחשב באנטרנט, התקשרתי לחנות להזמין אותו. אמרו לי שכבר למחרת המוצר יהיה זמין ואם אני מעדיפה שיביאו לי אותו או שאבוא לקחת. העדפתי לבוא. רן התקשר שהמוצר כבר אצלו למחרת בבוקר. השירות היה מאוד מהיר ונדיב. המחשב מצויין.
מוצר:
מחשב נייד s300CA
שם:
Amos
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה על פי מפרט שהוצע לי. המחשב סופק במהירות ולפי ההזמנה. המחיר אף הוא היה שווה לכל נפש על פי סקר שביצעתי אז לפני הרכישה. השרות אישי ומהיר. החברה מתמחה בקשר אישי עם הלקוח.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה 1000
שם:
defer
תאריך:
28/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר האינטרנט שלהם תכנת "נורטון אינטרנט סקיוריטי" לשלושה מחשבים. שילמתי באמצעות Pay-Pal. זמן האספקה המובטח - 7 ימים. בטופס ניתן לבחור מבין שלושה דרכי אספקה: דואר רשום, דואר שליחים או איסוף עצמי. אין אזכור דמי משלוח. לפי האתר שלהם הם שולחים מוצרים ככלל בדואר רשום או דואר שליחים כלול במחיר. דמי משלוח של 35 ₪ יש לשלם רק אם מבקשים "משלוח דחוף". סימנתי "דואר שליחים". לא ביקשתי "משלוח דחוף". כשעברו יותר משבעה ימים התקשרתי לברר. בעל החנות לא ידע על מה אני מדבר. בבדיקה הוברר שעדיין לא התחילו לטפל בהזמנה. הם לא ידעו להסביר למה וסביר להניח שאם לא הייתי מתקשר, גם לא היו מתחילים לטפל בה עתה. הוא הודיע שישלח את הדיסק עכשיו אבל הוא לא עובד יותר עם "נורטון אינטרנט סקיוריטי" וישלח "נורטון 360". לא הסביר למה הוא מוכר תכנה שאין לו. אמרתי שלא משנה לי אבל אין לי זמן לחכות. לחידוש "אינטרנט סקיוריטי" צריך רק קוד הפעלה, אבל "נורטון 360" היא תוכנה שונה המצריכה התקנה מחדש. הוא שלח לי לינק להורדת התוכנה באמצעות האינטרנט וצרף את הקוד הנדרש. מדובר בקישור לאתר סימנטק ומסיבות טכניות שלהם זה לא עבד. בינתיים הסתיים תוקף האנטי-וירוס הקודם ושלושה מחשבים שלי נחשפו ללא הגנה מפני וירוסים. כאשר הדיסק המשיך להתעכב התקשרתי ושאלתי היכן השליח. לדבריו, משלוח באמצעות שליח עולה 42 שקלים (דבר שאיננו מוזכר כלל בטופס ההזמנה) ולכן שלח בדואר. גם "שכח" לציין שגם לא שלח את המוצר בדואר רשום אלא בדואר רגיל. לבסוף הגיע הדיסק לאחר 15 ימים, יותר מכפליים מן הזמן המובטח, במעטפה רגילה ובלתי מרופדת שנתחבה לתיבה שלי עם שאר דברי הדואר. רק במזל לא ניזוק הדיסק. לסיכום: 1. המוצר שנשלח היה שונה מן המוזמן; 2. בזמן האספקה המובטח - לא עמדו; 3. בתנאי וצורת המשלוח - לא עמדו; 4. במהלך מציאת "הפתרון" לבעיה ע"י בעל החברה הופניתי להוריד את התכנה מאתר אינטרנט שאיננו בשליטתם כך שלמעשה דבר לא נפתר; 5. בעת ההתכתבות במייל נעניתי בקוצר רוח כאילו אני מנדנד וחלק משאלותיי ובקשות ההסבר שלי לא נענו עד היום.
מוצר:
תכנת נורטון להגנה מוירוסים 360 2013
שם:
Vera Asodi
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד והיו אמורים לחזור אליי מהחנות. לאחר שלא חזרו אליי במשך 3 ימים התקשרתי אליהם, ונאמר לי שכנראה שהמחשב לא במלאי (עדיין היו אמורים לחזור אליי ...). לאחר מכן הציעו לי לבדוק זאת שוב, ואחרי שאמרתי את פרטי הדגם והמחיר, שאלו אותי אם אני מוכנה לשלם עוד 100 ש"ח, כי לא משתלם להם למכור במחיר זה - זאת למרות שזה המחיר שהם מפרסמים באתר!
מוצר:
מחשב נייד Dell Inspiron 5423 14z UltraBook IN-RD33-6201
שם:
שגב
תאריך:
02/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת מהחנות "רן ארנא" ב-16/10/11הזמן אספקה המוצע באתר היה כ-7 ימים. לאחר כשבועיים חיפשתי טלפון ליצירת קשר באתר לא היה כזה ,השארתי כתובת מייל שיחזרו אליי. לא קיבלתי מענה. היום ב2/11/11 החלטתי לחפש טלפון ליצירת קשר בדפי זהב, כשהתקשרתי ענה לי נציג בחנות, הסברתי לו את הבעיה ומבלי לשאול מס' הזמנה או כל דבר דומה הודיע לי חגיגית שהם כבר ביטלו את ההזמנה.. במשמע החובבניות הזו שאלתי "לא חשבתם להודיע שביטלתם?" התשובה הייתה "לא! ביי" הטלפון נותק...
מוצר:
מדפסת Deskjet D2663
שם:
Odin
תאריך:
08/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לזאפ, רן ארנא הופיע בתוצאות החיפוש, נכנסתי לאתר, עוד לא הספקתי למצמץ וקפצה מולי נציגה וירטואלית ששאלה מה אני מחפשת, עניתי לה, ביקשה פרטים וכתבה שייצרו איתי קשר בקרוב. עוד לא הספקתי להודות לה והנה הטלפון מצלצל. השירות שקיבלתי היה מעבר לאדיב ויעיל, לא הייתי בטוחה מה אני מחפשת, ועזרו לי, אפילו הציעו מחיר נמוך בהרבה ממה שחשבתי להוציא. הזמנתי אופיס 2007, שהגיע תוך פחות משבוע בדואר. פשוט חוויה עתידנית. תענוג! תודה לכם.
מוצר:
תוכנה office 2007
שם:
יפים
תאריך:
06/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין שהמוצר עונה על כל הציפיות: מהירות, נוחות, צג ברזולוציה גבוהה שאינה מעייפת את העינים. כמו כן,עלי לציין את היחס המקצועי השרות שניתן מעל הציפיות. המוצר סופק לפני המועד שהובטח,(תוך 2 ימים ,במקום 7 כפי שצויין). כל שאלותיי הטכניות נענו במקצועיות. לוויתי עד שביעות רצוני. ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron N3010
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין