זו פעם ראשונה בחיי שאני כותב ביקורת גרועה על בית עסק אבל מרגיש חייב. הזמנה שביצעתי באתר לפני כחודש לא הגיעה עדיין. לפני כשבוע בעל העסק טען ששכח לשלוח לי את ההזמנה בגלל שעבר מקום. הבטיח לי שהוא שולח את ההזמנה בהקדם ושתגיע מקסימום עד אמצע השבוע הנוכחי (כלומר אתמול). היום יצרתי שוב קשר - בעל העסק טען שלא שלח את ההזמנה עדיין כי אין בידיו פרטי אשראי. כששאלתי מדוע לא ביקש ממני את פרטי האשראי לפני כשבוע בזמן שהבטיח לי שהמשלוח יוצא מיידית קיבלתי תשובה מאוד לא אדיבה ומתחמקת שלא ענתה על שאלתי. כשהתעקשתי שוב לקבל תשובה בעל העסק אמר שהעיסקה מבוטלת וטרק את הטלפון. ממליץ להתרחק מבית עסק זה - לא אמין ולא אדיב. מוכן לגבות את כל מה שכתבתי כאן בהוכחות מצולמות ומוקלטות..
תגובת החנות:
תגובה אכן בוצעה הזמנה אצלי באתר ב23.9.15 אכן עברתי מקום והתנתקתי מהמחשב לשבועיים וחצי וכשהתחברתי שוב פניתי לשאול האם ההזמנה בתוקף.דאגתי למלא את המלאי ואז נכנסתי להזמנה ונוכחתי שאין פרטי תשלום. התקשרתי ולא נעניתי. סימסתי ולא נעניתי. בטלפון אתמול הסברתי שאין אמצעי תשלום- ואז - 5 או 6 פעמים- למה לא אמרת בשבוע שעבר. עניתי שלא אמרתי כי לא נכנסתי לעומק ההזמנה כשמקום היה בהקמה והסחורה מונחת בארגזים- שאלתי האם מעוניין בהזמנה ולקדם ולפתור את העניין- והוא בשלו- למה לא אמרת ותשלח לי אקספרס על חשבונך- ועדיין לא מספק אמצעי תשלום...אחרי הפעם השביעית אמרתי שאני עם מטופלים- אמרתי שלום וניתקתי..אשמח לשמוע את ההוכחות המוקלטות. יש לי מוניטין חיובי יותר מ28 שנים. הלקוח לא לוקח אחריות על אי מתן אמצעי תשלום ונאחז ב- למה לא אמרת לי- אז - הלקוח לא תמיד צודק! מתעלם מכך שעברתי מקום, מתעלם מהאחריות שלו לגבי תשלום ולא רוצה לפתור את העניין.
מוצר:
ירוקים מנקים ירוקים מנקים
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין