ההזמנה בוצעה באתר ב 24.7.15 . המשלוח היה אמור להגיע כעבור 30 ימים. לאחר שלא הגיע התקשרתי לברר והובטח שישלח. לא נשלח ולא טרח אף אחד להודיע. גם כשהתקשרתי שוב כול פעם היו מוצאים סיבה אחרת. אתמול 01.09.15 יום שלישי דיברתי אם המוכר הוא הפתיח לי שהמיטה תגיע היום ועוד פעם שום דבר לא קרה.
מוצר:
מיטת קומותיים יובל
שם:
רומה
תאריך:
02/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב לכל המעוניינים בחוות דעת על החנות!!! לגביי מוצר עצמו אין לי שום חוות דעת מכיוון שעדין לא קיבלתי אותו!!! הזמנתי מזרון ב15 למרץ. כסף ירד מהחשבון באותם רגעים כשהזמנתי את המוצר. ביקשתי שיעבירו לי חשבונית דרך מאייל. ושמח הלכתי בדרכי מתוך הרגל שמוצר מגיע תוך שבוע. אחרי שבוע יבנתי שלא קיבלתי את הקבלה וגם המוצר. התקשרתי, ביקשתי שוב פעם את החשבונית. הסתבר שהם אפילו לא הכניסו את ההזמנה למחשב. באותו יום קיבלתי את ההזמנה דרך מייל. 3 פעמים התקשרתי אליהם כדי לברר מתי אני אקשבל את המזרון וכל פעם היתי מגיע לשיא התרגשות וכמובן כל פעם היתי מקבל תאריך אחר של קבלת המוצר. לפני יומיים הבנתי סוף סוף שמזרון הזה אצל חברת משלוחים. עכשיו התקשרתי אל החברת משלוח והתחננתי שיביאו אותו היום, לפני הפסח (מטרת קניה: להביא עוד מזרון לאורחים שמגיעים לסדר פסח). הזמנתי מזרון ב15 למרץ, היום 2 לאפריל ןעןד לא בטוח שאקבל את המזרון הזה לפני החג. סיכום: אם באה לכם חוויה יוצאת דופן כמו קפיצה עם מצנח, תלכו על ההזמנה בחנות הזאת ואל תשכחו את הוזלין, תצטרכו בו שלא יכאב. שיהיה לכולם חג פסח כשר ושמח!!! (הוספה: התגלה לי עכשיו, אני הזמנתי מזרון גומי אוויר ובקבלה כתוב מזרון ספוג. זאת אומרת שלפי ההזמנה הם גם דחפו לי את מה שלא הזמנתי)
תגובת החנות:
המוצר נשלח ללקוח דרך חברת משלוחים אין במוצר התחייבות ל שבע ימי עסקים זה רק מה שהלקוח חשב בדרך כלל זמן הגעה ברהיטים הינו מינימום 21 ימי עבודה ואפשר לראות ולהבין מי הלקוח לפי התבתאות כמו ווזלין או כפיצה במצנח ודרך אגב ספוג וגומי אוויר זה אותו הדבר ניתן לשאול ולבדוק אותנו
מוצר:
מזרון Student 10 מזרון יחיד
שם:
שמעון
תאריך:
25/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בטלפון. המשלוח היה אמור להגיע כעבור 4-5 ימים. לאחר שלא הגיע התקשרתי לברר והובטח שישלח. לא נשלח ולא טרח אף אחד להודיע. גם כשהתקשרתי שוב לא היה מענה הולם ושוב לא טרחו להתקשר להודיע. לאחר כשבוע ימים התקשרתי שוב לבטל.
תגובת החנות:
בוקר טוב הלקוח לא פתח הזמנה ואפילו לא חוייב כך שאין שמירה למוצר כל עוד שהוא לא נתן אישור תשלום אין יחס מוכר מול לקוח
מוצר:
מזרן ילדודס
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין