ממליצה בחום, מענה מהירה ושירות טוב רכשתי את המולטי קייק כי בבית יש קטנטן אלרגי ברמה מסכנת חיים לשומשום שממש היה כמהה לאכול דונטס אבל כל הדונטס שמוכרים בחנויות היה עם עלול להכיל חלבה או חלבה עצמה...אז המולטימדיה קייק היווה פתרון נהדר גם לי כחובבת אפיה והילדים עפו על זה!! המשלוח הגיע עד הבית ודי מהר מרוצה מאוד
מוצר:
מולטי קייק
שם:
יהודית
תאריך:
12/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, הגיע מהר, מכשיר מושלם!!! הזמנתי את האיקייק החדש הטיימר הוא שיפור גאוני. הזמנתי עם 10 התבניות וממש אפשר לעשות הכל!!! גם חוויה עם הילדים.
מוצר:
I cake
שם:
Reem
תאריך:
07/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דואגים ללקוח ונותנים מענה טוב מאוד החבילה של המולטי קייק מצוינת מאוד ולפי המתואר מאוד ממליצה למשפחה עם ילדים קטנים להכנת קריף וואפל בלגי פנקייק ועוד הרבה דברים מתוקים , יש בספר המצורף מתקונים קל להכין וטעימים
מוצר:
חבילה מולטי קייק 5ב1
שם:
Maayan
תאריך:
07/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על המכשיר מולטי קייק, כל מה שהכנתי עד כה יצא מושלם !! ההזמנה שביצעתי לאחר שלושה ימים כבר הייתה אצלי בבית, שירות מעולה, יחס אדיב ואנושי עוד ארכוש ממכם בעתיד ♥️
מוצר:
Icake
שם:
נופר והראל
תאריך:
18/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מולטיקייק, כשהמכשיר הגיע ישר הכנתי בלילה וניסיתי להכין קאפקייקס. המכשיר לא עובד. לא מתחמם בכלל. קיבלתי מכשיר פגום. קורה. הבעיה שאין עם מי לדבר. שירות הלקוחות לא קיים. יומיים אני שולחת עשרות הודעות ומתקשרת. לא חוזרים אלי. לא עונים. מוותר לציין כמה גדולה תחושת התסכול כשאין עם מי לדבר.
מוצר:
מולטיקייק
שם:
אורלי
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר תקול במיטב כספי. המכשיר הגיע עם שליח עד הבית ביום חמישי 11.02 ביום שישי ניסיתי את המכשיר כדי לגלות שאינו תקין. ביום ראשון הודעתי באתר על התקלה. 3 ימים אחר כך נעניתי בשירות לקוח ירוד, לא אדיב ששלח אותי לחפש מעבדה לתקן מכשיר בן פחות משבוע !!!! מאד מאכזב ....
מוצר:
סיר טיגון ללא שמן, מכשיר אפיה
שם:
עיסא מוחמד
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע שבור לא עונים משאיר הודעה לא חוזרים שרות גרוע מאוד לא להתקרב בכלל
מוצר:
מולטיקייק פלוס
שם:
שירה
תאריך:
30/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דגם של 9 ב 1.הגיע אחרי יותר משבועיים עם 5 פלטות בלבד. עוד לפני שהמכשיר הגיע הגיעה הודעה לגבי חוסרים בהזמנה עם טופס למילוי. זמן אספקה משוער לפלטות החסרות - מרץ-אפריל 2021. אני הזמנתי ב12/20. אחרי מרדף בעקבות שרות לקוחות שפשוט לא זמין שוחחתי בסופו של דבר עם נציגה, שכל הזמן ניסתה לגלגל את הבעיה עלי - למה אני כועסת ? בסוף אקבל את הפלטות... אחרי ויכוח מתיש הציעה זיכוי ובטעות חייבה אותי בעוד 140 ש"ח . הייתי בשוק. אחרי המון זמן מבוזבז בטלפון כשהיא מחנכת אותי ונוזפת בי למה אני עצבנית כשהיא רגועה (כי היא זו שגבתה ממני כסף סתם... ) היא הצליחה להעביר זיכוי חלקי. אגב באתר המכשיר עדיין מוצע למכירה בלי שום אזהרה לכך שהם מוכרים משהו שאין להם דרך לספק... לא מעניין אותי איך הנציגה מגדירה את זה, בחוויה שלי זה פשוט הרגיש כמו תרמית אינטרנט. הרגשתי מרומה וכעוסה. ממש ממליצה לשמור על הכסף ולא להזמין מהם כלום !!! העובדה שהמכשיר עדיין מפורסם ללא כל אזהרה שאין את כל הפלטות מחזקת את תחושתי שהם ידעו שהם מפרסמים וגובים כסף על מוצר שאין להם יכולת או רצון לספק באמת תוך 21 ימי עסקים
מוצר:
הכל כלול 9 ב 1 מולטי קייק פלוס
שם:
Bruria
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
וואי, כמה חבל שלא קראתי את החוות דעת על שירות גרוע ואי עמידה בהבטחה לגבי מועד משלוח, ביקשתי שיגיע לפני חנוכה המולטיקייק והבטיחו שכן , עבר זמן אין עם מי לדבר רק שירות שמקבלת הודעות וכמובן לא חוזרים אלי, תתרחקו אל תתפתו לא אמינים
מוצר:
מולטיקייק
שם:
דקלה
תאריך:
06/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא יכולה שלא להתייחס לשירות הגרוע ביותר. המכשיר הובטח שיגיע תוך 5 ימי עסקים. לא הגיע. התקשרתי עשרות פעמים ורק שירות ההודעות עונה. כעבור יומיים של התקשרויות בכל שעה, חזרו אלי והבטיחו שיגיע עם פיצוי ביום ראשון הבא. עברו ראשון, שני, שלישי ורק ברביעי הגיע. שבועיים ויותר אחרי ההזמנה (כמתנת יומולדת) ונחשו מה? ללא הפיצוי. מבחינת המכשיר עצמו, התבנית של דונטס ממש פצפונת. מתאים רק לבייגלה פצפון. מאכזב ביותר. לא מוצאת שום יתרון. בזבוז כסף, עצבים וזמן התעסקות. חייבים לשנות את השירות במהרה.
מוצר:
מולטיקייק - להכנת דונטס
שם:
ארי
תאריך:
31/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר ICAKE להכנת קייק-פופס, מכיון שהדגם לא היה במלאי קיבלתי מכשיר מהדגם המתקדם יותר עם פלטה נוספת במתנה.
כמו כן, תומר דאג לכך שאהיה מרוצה, וכאשר המכשיר לא הגיע לאחר מספר ימים עדכנתי אותו על כך, וכבר למחרת המכשיר היה אצלי.
מוצר:
מכשיר להכנת מאפים iCake Cake Pops
שם:
Taly
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שלושה חודשים סיר טיגון באויר חם, מוצר מחברה ישראלית במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים. המשלוח הגיע במהירות עד פתח הבית עם שליח. בשימוש במטבח בעיקר לעוף, קציצות, פוטטוס, צ'יפסים (תפו"א, בטטה, קייל), בצל 'מטוגן' ועוד...וטרם מיציתי את מלוא הפוטנציאל שלו. לפני כשבועיים פניתי לחברת לייף פרוג'קט שמפיצה את מוצרי איי קייק בגין קילוף ברשת הטיגון, תוך יומיים הגיע לביתי שליח עם רשת חלופית. שרות נפלא ברמת חמשה כוכבים ואף יותר.
מוצר:
נוטריפריי סיר טיגון באויר חם
שם:
Avital
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא עומדים בהתחייבות למשלוח תוך 4 ימי עסקים.
הזמנתי את המוצר בראשון ואני צריכה את המוצר ליום שישי הקרוב, כשהסתמכתי על החברה שתעמוד במילה שלה. בימים חמישי ושישי לא אהיה בכתובת ועכשיו נתקעתי בלי המוצר.
כשהתקשרתי לברר מדוע לא נוצר עמי קשר עדיין (היה אמור להגיע היום) אמרו שלפעמים יש עיכובים. ביקשתי שיתעדפו למסור לי בכל זאת היום כי מחר ומחרתיים לא אהיה בכתובת, והתשובה שקיבלתי היא שאין מה לעשות עם זה כי כרגע זה בידיים של חברת השליחויות. איזו מן תשובה זו?? מהרגע שעובר לחברת שליחויות נגמרת האחריות של החנות לספק לי שירות לשביעות רצוני?
מוצר:
מולטיקייק 5 פלטות
שם:
rafael
תאריך:
21/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מאד מרוצה מהמוצר. חוסך המון מקום כי יש אופציה להחליף פלטות מתי שמתחזק, מה שלא אפשרי עם המוצרים המתחרים שהסופרים מרקטים הגדולים משווקים שנועדו לקנייה אימפולסיבית ודברים עם פלטה אחת ועולים כמעט אותו דבר.....הייתי מעלה תמונות של שלל המתכונים הרב גוניים אבל לא ניתן להעלות לכאן תמונות
מוצר:
מולטיקייק דגם רגיל
שם:
Batel
תאריך:
10/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המצאת המאה !!! בשימוש יום-יומי אצלי! למלוחים ולמתוקים ! עושה בו הכל !!! ממליצה מאוד!!! מהיר בריא וקל!
מוצר:
Jbl c300
שם:
Oshrit
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האמת היא שאני נתקלתי בחוויית שירות שונה לגמרי ממה שמתואר.אין ספק שאם הייתי קוראת כאן את חוות הדעת לא הייתי רוכשת .. אבל לא קראתי אותו,הזמנתי והייתי מאוד מרוצה מהשירות!! קבלתי מענה אדיב יעיל והכי חשוב-זריז. תוך יומיים מיום הרכישה דרך קבוצת רכישה של קבוצת הפייסבוק קופסת אוכל,המכשיר היה אצלי בבית עם שליח. תודה לעידן על שירות מעולה וליעל מארגנת קבוצת הרכישה.
מוצר:
איי קייק
שם:
kretzer1
תאריך:
25/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אם היה דירוג אפס זה מה שהייתי כותבת. אל תתפתו למבצעים. הזמנתי לפני 3 שבועות עדיין לא הגיע ולא עונים בשום שעה. אין עם מי לדבר. תתרחקו!
מוצר:
מכשיר להכנת דונאטס ובייגלס iCake
שם:
Ayelet
תאריך:
22/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את הקנייה לפני יותר מחודש וחצי, הוספתי תשלום עבור דואר רשום. אחרי חודש שראיתי שהחבילה לא מגיעה יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בבקשה לבטל את ההזמנה. בתגובה נאמר לי שהחבילה מתעקבת בדואר ישראל ותישלח אלי בשנית ע"י דואר שליחים שיגיע עד 4 ימים. לאחר כשבוע שלא ניצר עימי קשר התקשרתי שוב לחברה וביקשתי לבטל את ההזמנה. ענו לי בטון מזלזל שהם יבטלו את דואר השליחים ורק לאחר שהחבילה תוחזר אליהם ייצרו איתי קשר להחזר כספי. עוד שבוע עובר ללא יצירת קשר, התקשרתי שוב והפעם ענו לי שיבררו מול חברת המשלוח ויחזרו אלי באותו יום. מיותר לציין שלא חזרו אלי.
מוצר:
מקלות מותאמים למכשיר ארטיקים
שם:
אורטל
תאריך:
06/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
במשך חודש וחצי מחכה לתיקון מולטיקייק, בסוף הציעו מכשיר חדש ואז חזרו בהם. בינתיים עוד מחכה לשירות.
מוצר:
מולטיקייק
שם:
Berl
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני שבועיים עד אכשיו לא קיבלתי את המוצר ולא ענו לי לפנייה שלי. בקיצור לא לקנות בחנות הזאת בשום פנים ואופן.
מוצר:
פלטה עגולה חלקה להכנת מגוון מאפים למולטיקייק ולמולטיקייק פלוס מבית iCa
שם:
renana
תאריך:
08/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת, רכשתי פרוטילידה שהחלקים בה לא מתנקים ומצטבר לכלוך שגורם לריח נוראי בכל קנה מידה שמתפשט לכל הארון, ולא בגלל שהמוצר פגום או שבור, התשובה היחידה שנתנו לי זה שישלחו לי את אותם חלקים שוב. לא עזרו כל הנסיונות שלי להסביר שהחלקים תקינים והבעיה היא בפרוטילידה עצמה ושלא יעזרו לי חלקים חדשים שלאחר פעמיים שימוש יראו כמו החלקים שכבר ברשותי. חזרו ואמרו שאגיע לכפר קאסם (!) על מנת שטכנאי יחליף לי את החלים ולאחר שהסברתי שלא יעזור ואני רוצה להגיע להראות למנהל את החלקים שיבין את מה שאני מנסה להסביר, שאי אפשר לתקן, התשובה הבאה שקיבלתי שישלחו לי חלקים חדשים. לסיכום, חוסר הקשבה, חוסר הבנה, התנערות, 200 ש"ח שזרקתי לפח. פשוטו כמשמעו, אין שום אחריות וכיסוי למוצר הזה ברכישה מאיי קייק. נקודה.