31.1.16 הזמנתי אוזניות מגן, לאחר שהתרשמתי מהסדר,התיאורים הברורים,והמחיר ההוגן שבאתר. לאחר הזרמת ההזמנה, דברתי בטלפון מספר פעמים עם דרור (בעל חב׳ טכנולוגיות גובה בע״מ, לה שייך האתר)...על מנת לזרז את מועד האספקה. ראוי לציין שתמיד הוא היה זמין,קשוב וסימפטי....על אף שההזמנה היתה בסכום נמוך. האוזניות סופקו לשביעות רצוני.....אלי.
מוצר:
אוזניות מגן Peltor x5a
שם:
abc
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שולם באמצעותpaypal. שום תגובה מהספק. לא עונים לטלפון. מתחמקים ממתן תשובה. ניסיתי בכל דרך לבדוק ולהבין מה קורה. דממה. נראה לי לא מקצועי ולא עם תודעת שירות מינימלית. מומלץ לחשוב טוב לפני שלוחצים על כפתור ההזמנה.
מוצר:
לוח תליה כפול לכלי עבודה אביזרים לאפורט
שם:
Huligunski
תאריך:
20/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר לפני 8 ימים עם משלוח BOXIT. עד עכשיו לא שלחו אלי ואפילו לא התייחסו להזמנה שלי. פניתי אליהם לפני יומיים, הבטיחו שיחזרו אלי וכמובן אף אחד לא חזר. אני עומד לבטל את ההזמנה !
מוצר:
סט 3 איזמל 10X40 13X150 16X178סמ כללי
שם:
peleg
תאריך:
04/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהזמנתי בקלילות את ההזמנה שלי, חיכיתי בסבלנות על שיגיע המוצר, הובטח באתר כי הם מתחייבים לעמוד ב5 ימי עסקים(!).. אחרי 3 ימי עסקים התקשרתי לראות שהכל תקין כי ראיתי בסטטוס הזמנה שההזמנה עדיין בטיפול ולא יצאה למשלוח, נציג בחנות אמר לי שלפי מה שהוא רואה אצלו החבילה "נארזה" והיא תצא מהמחסן היום או מחר לכל המאוחר.. לאחר חמישה ימי עסקים כמובן שעדיין לא הגיע המוצר, התקשרתי שוב ונציג של החנות אמר לי כי עדיין רשום לו שהחבילה נארזה אבל אין לו מושג מה מצבה כי לא עידכנו(נתןו איזשהו תירוץ שהם עוברים למקום אחר, זה לא אמור לעניין אף אחד), הוא סיכם איתי שהוא בודק עם מישהו מהמחסן בשם שגיב והוא יחזור אליי עם תשובה.. עבר יומיים ואין תשובה ואין מענה, יד ימין לא מוצאת את יד שמאל! נקווה שהמוצר יגיע מתישהו בקרוב!
מוצר:
אוזניות מגן מקצועיות דגם משופר 68 לבידוד מפני נזקי רעש נוחות וגמישות בעבודה
שם:
יוסף
תאריך:
16/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשעה 13:20 התחלתי במהלך רכישה דרך את האינטרנט של החנות, כאשר סיימתי למלא את הפרטים הנדרשים לאישור ההזמנה ואחרי שלחצתי על אישור נתקלתי בשגיאת מערכת. מיד הרמתי טלפון למספר שמופיע באתר וענה לי איש שבכלל לא היה בחנות והבטיח שנציג בשם "שגיב" יחזור אלי. אחרי המתנה של 35 דקות שגיב אכן מתקשר והוא אומר לי שהוא לא רואה שום בעיה ואמר "אני בודק וחוזר אליך" בינתיים השעה 14:50 ואני עדיין ממתין לאישור ההזמנה. על כן החלטתי לבצע הזמנה ממקום אחר והתקשרתי לבטל את ההזמנה "ליתר בטחון" וענתה נציגה משירות מענה אשר בקשה שאני אשאיר את הפרטים בכדי שנציג מהחנות יחזור אלי. שורה תחתונה, שירות מאוד גרוע גם אם מדובר בחנות חדשה ואמצעי תקשורת עקומים.
תגובת החנות:
יוסף שלום! אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה. אכן הייתה בעיה זמנית, חיצונית אלינו, בממשק האתר. עסקנו בתיקון התקלה מול החברה החיצונית ולאחר שזו נפתרה חזרנו ללקוחות אשר הזמינו במהלך התקלה. ראוי לציין כי הזמנתך נקלטה במערכת אצלנו למעט פרטי התשלום. בכל אופן, תקלה זו לא פגעה בזמני האספקה אשר אנו מתחייבים אליהם, 5 ימי עסקים.
לקוחות רבים מכל הארץ נהנים מהשירות שלנו ומהערך המוסף של הידע הרב בתחום הבטיחות והעבודה בגובה. אנו נמשיך לתת שירות מעולה לקהל לקוחותינו.
כל טוב!
מוצר:
אטמי אוזניים 3M
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין