שירות גרוע 4 פברואר אף לא חזר לא טיפלו בעיה נשארתי עם עגלה לא עובדת הנהלה לא חוזרת כדי לפתור בעיה שם סבלנות 0559958930 אף אחד לא יצר קשר יחס לקוח גרוע עוד לנכה,100
מוצר:
climex CL 380
שם:
freiman3107
תאריך:
24/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי אוזניות ב219 באתר בארקום. התקשרתי לשאול האם יש אותם במחסן. הבחור בטלפון אמר לי כי האוזניות ב290₪, אבל אני אמרתי שכרגע כרגע ראיתי אותם באינטרנט ב219. אז הוא אמר לי שהם קיבלו סחורה והספקים משנים את המחירים כל יום. עדיין התעקשתי ואמרתי לו שבאתר רשום 219 ..... ולכן זה לא באשמתי, אז הוא אמר בסדר תבואי ואביא לך ב219 שקל. לא באתי ישר, הגעתי אחרי שבוע ימים. אני מתקשרת שוב לפני שאני מגיעה, והזכרתי לו שיש אוזניות ב219. אז הוא אמר לי את אותו דבר, ושהמחיר ב290. אמרתי לו שדיברנו אז ואם הוא יכול לעשות לי את זה ב219? הוא אמר לי אין בעיה! הגעתי לחנות, ופתאום הוא אומר שהוא לא יכול למכור לי את זה ב219 אלא ב220..........כמעט ולא קניתי...אבל הייתי חייבת אוזניות.
אכתוב בכל מקום באינטרנט עליהם ועל המקרה המצחיק והמגוחך הזה.
I saw headphones at 219 NIS on the Barcom website. I called to ask if they have them. The guy on the phone told me that the headphones are at 290 NIS, but I said I just saw them online at 219 NIS. So he told me that they get many products and the suppliers change the prices every day.
I still insisted and told him that the website listed 219 NIS.
So it's not my fault, so he said okay come and I will bring you 219 shekels. I arrived after a week. I call again before I arrive, and reminded him that there are headphones on the 219. So he told me the same thing, and that the price was 290. I told him we talked then and if he can do it for me at 219? He told me no problem! I arrived at the store, and suddenly he says he can not sell it to me at 219 but at 220 .......... I hardly bought them... but I needed headphones.
I will write everywhere on the internet about them and this funny and ridiculous case.
תגובת החנות:
שלום רב , ההבנה שלך לא היתה נכונה יש מחיר אתר שלי כיבואן ויש מחירי משווקים שהם מפרסמים מחיר על פי מבצעים שהם מקיימים לאחרונה המחירים השתנו רבות בגלל תקופת הקורונה ומחירי משלוחים שקפצו נאמר לך שאין בעיה לעזור לך אם תרצי וכך נעשה צר לי שלאחר שעזרנו לך כמיטב יכולתינו בחרת לעשות שיימינג מיותר שפוגע בעסקים בארץ
מוצר:
אוזניות
שם:
fitusyju
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי ECO 2150 שאמור להיות עמיד ואמין. אחרי כמה שבועות הרמקול הפסיק לעבוד, לקח להם חודשיים עד שקיבלתי את הטלפון מתיקון, כאשר כל הזמן הזה ניסיתי לברר מה המצב של התיקון אבל נציגי השירות של ברקום לא ידעו לענות ורק הבטיחו שיחזרו אלי, מה שלא קרה. חודש אחרי התיקון הראשון המכשיר עוד פעם התקלקל, הפעם לקח להם חודש וחצי לתקן אותו, וגם הפעם הם לא עדכנו אותי מה הבעיה ומתי אקבל פתרון. ועכשיו אחרי חודשיים שהמכשיר עבד הוא עוד פעם התקלקל! כנראה שאין טעם לשלוח אותו לעוד סיבוב של "תיקון" בחיים לא קיבלתי שירות כל כך גרוע ויחס כזה מזלזל. בושה! אני ממליץ לא לקנות מהם בחיים!!!