מעודכן.... ביצעתי הזמנה וביקשתי שייצרו איתי קשר טלפוני שאוכל למסור פרטי כרטיס האשראי. התקשרו בעקבות פרסום חוות הדעת השלילי שלי באתר ZAP. השרות הטלפוני הייתה מצויינת. הציעו לי לשנות את הצבע - ההצללה הלבנה מתלכלך מהיר מאוד ולהוריד פריט אחר שנראה להם מיותר. כעת אני ממתינה למשלוח וקבלת המוצר. יתכן מאוד ויספקו את הסחורה תוך 14 ניום ההזמנה המקורית. הערה לבית העסק: באתר זה לא ניתן לשנות את הדירוג - רק את המלל.
תגובת החנות:
שלום רב, היו מספר ניסיונות להשיג את הלקוחה אך לצערנו ללא הצלחה כמו כן הושארה הודעה במייל, היום שוחחנו איתה ובצענו את ההזמנה והמוצרים יישלחו אליה בתוך 24 שעות בדואר שליחים. בכל הנוגע לעובדה שהלקוחה טוענת שהמספר היה תפוס וללא מענה, הנושא בבדיקה מכיוון שכחלק מהשרות שלנו ישנו מענה של טלפניות להשארת הודעות שעליהן אנו מתחייבים לחזור עד 24 שעות מרגע הפניה. אנו אומנם בעומס הזמנות גדול בתקופה הזאת אך שמחים לשרת את כלל לקוחותינו באדיבות ובמהירות ונשמח לענות לכל תלונה או בעיה ולשפר את השירות שלנו כל הזמן.
תודה אסף
מוצר:
ערכת הצללה ליקרה בגודל 2.8*3 מ'
שם:
Avi
תאריך:
15/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה הייתה מאוד נחמדה, רציתי לשנות קצת את ההזמנה והמוכר היה מאוד נחמד ועזר לי הרבה כדי לעשות את ההזמנה כמו שרציתי
מוצר:
גז פלפל 25 גרם
שם:
galina
תאריך:
03/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה דרך האינטרנט ב-11.5.2015. התקשרתי באותו יום לבדוק אם הכל בסדר עם פריט מוזמן ואם אפשר לשלוח אלי כמה שיותר מהר.. קיבלתי תשובה שכן. ב-23.5.2015 התקשרתי שוב לבדוק מה עם הזמנה ו..... הם אפילו לא קיבלו את המוצר עדיין למלאי. לא מתקשרים לא אומרים שאין במלאי. שירות על הפנים.!!!!!!! אין מה לעשות. קיבלתי תשובה: ביום ראשון או שני ישלחו אלי מוצר. עברו שבועיים, עדיין לא קיבלתי. היום 04.06.2015 התקשרתי לספק לשאול מה עם זיכויי, וקיבלתי תשובה שלא היה זמן לזכות אותי.... אין מילים. עדיין מחכה
מוצר:
צילייה לייקרה 4*5
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין