הזמנתי מזרון מיוחד . הובטח לי כי יגיע לאחר שבועיים. כשבאתי לאסוף הסתבר כי המזרון הוא במידות לא נכונות הובטח לי שנית כי המזרון יגיע לאחר שבועיים כאשר התקשרתי לאחר שבועיים להבין מה עם ההזמנה בשלישית נאמר לי כי הייתה אי הבנה ולא הוזמן המזרון במקום להתנצל עוד הוכיחה אותי אורית משרות לקוחות איך אני מעזה להתלונן את החיוב הכספי הם לקחו בזמן את המזרון אני עוד לא ראיתי
בינתיים חודש ללא המזרון
מוצר:
מזרון
שם:
דודו אסולין
תאריך:
11/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
תת רמה של שירות
קניתי מהם מיטה ומזרן, המיטה הגיע עם גב עם דוגמה לא נכונה ובלי ברגים התקשרתי בבוקר והעבירו אותי בין שני מספרים שונים שאף אחד מהם לא נתן לי מענה אלה רק תפקדו בתור מזכירות ואמרו שיחזרו אלי בשעות הקרובות.
כשהגעתי לחנות, ביקשתי עזרה מאחד העבודים, הוא אמר שכבר יחזור אלי ואז נעלם לאחר המתנה ביקשתי עזרה מעובד אחר שלקח אותי למחסנאי כדי להחליף את הגב של המיטה לגב הנכון, המחסנאי והעובד אמרו לי שאין את הגב במלאי (למרות שכל הסיבה שקניתי אצלהם הייתה שיש את הדברים במלאי ואפשר להשיג את המיטה באותו יום) רק אז הפנו אותי לעובד שלאחר בדיקה שלו התברר שהדוגמא כן נמצאת במלאי, החליפו לי את הגב של המיטה ואז התחיל הסיפור של הברגים החסרים. אני ביחד עם המחסנאי שלהם ביקשנו ברגים למיטה מאחד העובדים כדי שלא שוב יקרה מצב שחסרים חלקים ושאני אצטרך לחזור שוב לחנות (כי מסיבה מסויימת המחסנאי לא היה יכול להביא את הברגים על סמך עצמו), המוכר אמר בנפנוף שיש ברגים והמשיך ללכת.
לזכותם יאמר שהם החליפו לי את המיטה למרות שבאתי רק עם הגב וזו לא המידינות שלהם, אבל אם הם היו מסוגלים לתת את המענה הכי בסיסי בטלפון הייתי מביא גם את החלק השני של המיטה(שכן הגיע עם דוגמה נכונה) ולא היינו מגיעים גם למצב הזה.
לאחר שביקשתי פיצוי נאמר לי שהם הולכים לקראתי שהם מקבלים רק את החלק של הגב של המיטה ומביאים לי מיטה שלמה (לא ביקשתי ולא הייתי צריך אבל בסדר)
אם הייתי מביא את כל המיטה הפיצוי שהם התכוונו לתת לי היה כרית
פעם אחרונה שקונה אצלהם
מוצר:
מיטה
שם:
עידו
תאריך:
05/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו לפני שבועיים וחצי ספת שזלונג, הופתענו ושמחנו שהספה הגיעה יחסית מהר , אך השמחה הייתה מוקדמת מאוד משום שכיומיים לאחר מכן הספה נשברה! מנהל המקום שאל אם אנחנו בעלי משקל כבד הסברנו לו שלא! (נראה לי שספה חדשה אמור להחזיק אדם במשקל 90 קילו..) אז גם אם המחיר נראה זול לא להתפתות כי האיכות ירודה מאוד. לא מצליחים להשיג אותם כבר כמה ימים לא בטלפון ולא בפייסבוק לתיאום ספה חדשה או החזר כספי.
מוצר:
סלון מגי'ק
שם:
עדי
תאריך:
18/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו!!! 3 פעמים הבטיחו ששליח מגיע,לא הגיע ולא יצר קשר! ואז עד שהגיעו הביא לי 2 מזרונים זוגיים במקום יחיד להשאיר לי! זמני המתנה בטלפון ארוכים ובלתי נסבלים, אין מענה,לא חוזרים אלייך. על המחיר הזול משלמים ביוקר!
מוצר:
היי סליפ
שם:
גיא
תאריך:
17/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מהגרועות שנתקלתי בהן. לא להסתנוור מהציון של החנות בגוגל, רוב הביקורות שם חסרות משמעות כיוון שבחנות מבקשים ממך לכתוב ביקורת חיובית וכמובן שבחנות הכל טוב אז למה לא? בקיצור אני ממליץ לכולם לחפש אופציות אחרות ואם בכל זאת עשיתם טעות וכן הגעתם לשם אז לשלם בתשלומים כך ניתן לבטל את העסקה במידת הצורך.
מוצר:
מזרן רנסנס ומיטה קליפורניה
שם:
Tolik
תאריך:
06/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי הגענו לאלוף המזרונים בחיפושים אחר ספה פינתית, המקום עמוס וצפוף אבל התרשמנו לחיוב מהמבחר, מהמחירים ומהשירות. בחרנו ספה, סגרנו עסקה הובטח לנו שלמחרת (שישי) יצרו איתנו קשר לתאם מתי תגיע הספה בראשון. אף אחד לא התקשר. אני מתקשר לחנות כדי לברר ולתאם את המשלוח, מבקשים ממני להשאיר פניה ומבטיחים שיחזרו אלי. כעבור שעה מתקשר בשנית ועוד פעם אותו תהליך של השארת הודעה. הסברתי לנציגה שסה"כ אני רוצה לברר לגבי משלוח שאמור להגיע היום ושאלתי תוך כמה זמן יחזרו אלי, נאמר לי עד שעה. כעבור שעתיים שאף אחד לא חזר אלי התקשרתי עוד פעם. לאחר אותה שיחה בפעם השלישית שמבקשים ממני להשאיר פרטים ומבטיחים שיחזרו אלי הסברתי בקצרה לנציגה את המצב- אני יושב בבית ומחכה שמישהו יתאם איתי לגבי המשלוח כי אנחנו לא רוצים לפספס אותו, מבטיחים שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר... אפשר בבקשה לדבר עם האחראי? אין אחראי. ניתקה לי בפנים. פה נגמרה הסבלנות, שיחה אחר שיחה כל פעם נציג אחר עד שאחת הנציגות גילתה לי שאני לא מדבר עם אלוף המזרונים אלא מוקד חיצוני שאליו אלוף המזרונים מנתבים שיחות. בסדר, קורה, האי שרותיות של הנציגה שניתקה לי בפנים לא בשליטתם של אלוף המזרונים. התחלנו אני וחברי במרתון טלפונים בתקווה שאולי כן נצליח לתפוס את החנות, והצלחנו! אבל מה? ברגע שנאמרו המילים "אני רוצה לברר לגבי הזמנה" לחברי ניתקו את הטלפון בפנים, ואיתי הנציג פשוט הניח את הטלפון בצד בלי להגיד דבר והשאיר אותי להאזין לרעשי חנות עד ייאוש. עשרות טלפונים וכמה ניתוקים בפנים רק למחרת הצלחנו להגיע לנציג שבדק את ההזמנה. מסתבר שה0 וה6 שרושרמת הקופאית מאוד דומים, לכן היה בלבול במספר. טעויות כאלה קורות, אבל השירות? תת רמה. נציגי חנות שמנתקים בפנים ברגע שמבינים שהשיחה היא לא מכירה! אל הפניות שהשארתי במוקד לא חזרו אלי עד היום (4 ימים כבר) יש מקומות זולים אחרים, הייתי ממליץ לבדוק אותם לפני שאתם רוכשים פה כי במידה ותצטרכו שירות תהיו בטוחים שלא תקבלו אותו באלוף המזרונים.
מוצר:
סלון לואיז בד פורבר 7707
שם:
גולש
תאריך:
31/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ניימן
תאריך:
31/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!! לא להתקרב לחנות הזו!!!! מהרגע שאתה משלם אין שירות. אין למי לפנות מעבירים אותך מאחד לשני בתרוצים שונים. לפני חודשים הזמנו מיטה ספפה והובטח שתוך 21 ימי עסקים זה אצלנו אבל מה שלא אמרו זה שהמיטה יד שניה כבר היו אצלנו 4 פעמים וכל פעם שוכחים להביא רגליים למיטה וכשכבר הביאו רגלים שלא תואמות למיטה הם היו חלודות ומשופשפות וכל מיטה בגובה שונה כאשר התלוננתי על כך נאמר לי בשיא החוצפה שאלך לטמבור לקנות צבע ואצבע את הברזלים המקולפים. ובקשר להבדל גבהים בין המיטות נאמר לי שלא קיים מיטה שנפתחת לאותו הגובה פשוט בושה וחרפה!!! בחוסר ברירה נאלצנו לקחת עורך דין שיטפל בעניין זה, אז תעשו טובה לעצמכם ות ת ר ח ק ו!!!!!!!!!
מוצר:
ספפה HB דגםH14
שם:
גולש
תאריך:
29/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
שחר
תאריך:
06/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הגענו במיוחד לאולם התצוגה בעקבות פרסום על מזרונים זוגיים זולים במבצע. הזמנו הובלה ל-2 מזרונים מדגם "קומפורט קומוס". כעבור יומיים, ביום גשום, המזרונים הגיעו בטנדר פתוח, עם כיסוי ניילון בלבד. הם הגיעו עם כיתוב שונה, "דרימונז קומנדר" וצבע שונה בדפנות, אבל הסבירו לנו שזה אותו המזרון תחת מותג אחר. מילא. אבל גילינו שהמזרונים היו רטובים. מה שלא מפתיע בהתחשב בצורת ההובלה חסרת האחריות. בשירות הלקוחות לא התנצלו ולא האמינו המזרונים רטובים אבל אמרו שיהיו מוכנים לשלוח לנו חלופיים. שאלו אם אנחנו מעוניינים להחליף דגם, והבהרנו שאנחנו בסה"כ מעוניינים במזרונים יבשים. ההובלה הגיעה שלושה ימים אחרי ההובלה הראשונה. שוב בטנדר פתוח. הפעם לא היה יום גשום והנחנו שהסיכוי שמשהו כזה יקרה שוב הוא מאוד נמוך, אבל בכל זאת בדקנו על המקום. המזרונים בתוך הניילון היו גם הפעם רטובים! המוביל אמר שהרטיבות מבפנים - שצילמנו - היא "לחות של הניילון" שלא תשפיע על המזרון ואיים שאם לא ניקח לא נוכל לקבל מזרונים חלופיים. מהצד של החנות הבהירו לנו שאנחנו מדמיינים ושאם נתעקש על מזרונים יבשים, נצטרך לשלם בעצמנו על עוד הובלה משלהם או על הובלה עצמאית. ניסינו לאוורר ולייבש בינתיים את המזרונים. שום דבר. בסוף חזרה אלינו זיווה, מנהלת העסק, והעזה לבוא בטענות על כך שפתחנו את הניילון לבדוק, אמרה שכביכול אין לה שום אחריות מאותו הרגע. אבל זה רלוונטי למקרים שבהם אנשים מקבלים מזרון שלא נוח להם, לא למקרה של מוצר פגום לחלוטין באופן בלתי סביר. היא הודיעה שאנחנו יכולים להוביל עצמאית ולהוסיף 100 שקל כדי לקבל מזרונים אחרים או להוביל עצמאית חזרה אליהם את המזרונים ולקבל החזר חלקי – על המזרונים בלבד, ללא עלות ההובלה ששילמנו להם (300 שקל). מכיוון שהמזרונים התחילו להסריח, נאלצנו לקחת הובלה עצמאית ב-600 שקל, להוסיף עוד 200 שקל ולקחת 2 מזרונים מדגם אחר עם הובלה עצמאית. לצערנו בדקנו הפעם רק שהמזרונים יבשים, כי בסיום ההובלה גילינו למרבה התדהמה קרע מטונף בפינה של אחד מהם. הזמנו תופר. נשארנו עם חוב עמוק יותר ועוגמת נפש צורמת.
מוצר:
2 מזרונים זוגיים "קומפורט קומוס"
שם:
keretza
תאריך:
15/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
כותבת תגובה זו ברגשות מעורבים. בחודש אפריל 2017 רכשתי מיטה זוגית מתכווננת. אני נכה שרתוקה לכסא גלגלים במשך כל שעות היום ורכשתי מיטה מתכווננת באלוף המזרונים במטרה ברורה שבסוף היום, אחרי ישיבה ארוכה כל כך, אוכל קצת לשחרר את הרגליים והגב על מיטה מתכווננת. לצערי היה לי חלום ואותו החלום נשאר לי. בכל מצב (מזרון מורם או שטוח) המיטה חורקת ומיום ליום חורקת יותר עד שגם בלילה אין לי "שקט" ומרגוע כי רעשי החריקות מעירים אותי. פניתי אל אלוף המזרונים, 3 פעמים השארתי הודעה במוקד הודעות שלהם וביקשתי שיחזרו אלי, לא חזרו, כתבתי פעמיים בפייסבוק שלהם, לא ענו, טרחתי ונסעתי אליהם והם הבטיחו שיבואו לסדר ביום ראשון (השבוע), אז הבטיחו ... נסעתי אליהם שוב והפעם שלחו לי מתקן "מקצועי", הרים המזרונים, חיזק כמה ברגים והלך ועכשיו הרבה יותר גרוע ממיקודם ...עכשיו בכלל מפחיד לישון על המיטה. חסכתי גרוש לגרוש מקצבת הנכות והכסף הלך, אבל הכי כואב על שעשיתי קניה כל כך גרועה, לא סתם אומרים שלפעמים הזול זה היקר.
מוצר:
מיטה זוגית מתכווננת
שם:
Ludmila
תאריך:
23/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה, ממש ממליצה. ביום שישי קנינו ספות לסלון, ביום ראשון סידרו לי סלון חדש... כל הכבוד לכל הצוות!!! 👍 תודה רבה
מוצר:
ספות עור
שם:
Danielle
תאריך:
19/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה מאלוף המזרונים. שירות קטסטרופה ומתחת לכל ביקורת. מתיימרים להיום הזולים ביותר אך בהשוואת מחירים בזאפ ניתן לראות כי יש עוד המון חנויות שמוכרות באותם המחירים ואף זול יותר! ומה שווה המחיר אם לא מקבלים את המזרון? אני גרה בצפון ועוברת למרכז טרטרו אותי להגיע למרכז מס פעמים בעוד שהמוביל עם המזרון ששולם מראש כמובן פשוט לא הגיע באף אחת מהפעמים תעשו לעצמכם טובה ותשתחררו מהמקום הזה.. שירות זוועה. לצערי חייבים לבחור מס׳ כוכבים אך אפילו כוכב אחד לא מגיע להם. ברגע ששילמת שוכחים מי אתה!
מוצר:
מזרן מדיקספורט
שם:
Lital
תאריך:
01/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
לא חושב שבכלל אפשר לתת להם כוכב אחד, כל מה שהם יודעים זה למכור ללקוחות, ברגע ששילמת אין יותר עם מי לדבר פשוט רמאים
מוצר:
3 מזרוני ספוג
שם:
Buyer
תאריך:
05/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
לא אכביר במילים, רק רוצה להזהיר. גם כוכב אחד לא הייתי נותנת. נתקלתי בשירות מחפיר, על גבול הרמאות. פעם נאמר לי מחיר אחד ובפעם אחרת מחיר אחר (בהפרשים של אלפים!) . אין לי מה לומר על המוצרים כי ביטלתי את העסקה. אולי נותנים לכם להרגיש טוב אבל הכל הצגה .
מוצר:
מזרון 1
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין