רכשתי שלוש מזוודות טרולי עליה למטוס דגם 9T דרך המבצע של יניב (Alibuy). המחיר היה ממש טוב. לקח שבוע ימים להגיב להזמנה שלי ולהבין שהמזוודות מוכנות. בחרתי באספקה עצמית ממחסן שלהם,לא כל כך עמדו בזמנים של איסוף מזוודות וחבל מאוד - לי זה צרם מאוד. שירות לקוחות יכול להיות קצת יותר טוב.
בסך הכל היה בסדר.
מוצר:
מזוודות טרולי עליה למטוס דגם 9T
שם:
אביטל מאירי
תאריך:
25/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא קיבלתי את התיק. בקישור של ההזמנה במייל נכתב שהתיק נאסף מנקודת האיסוף. לא קיבלתי SMS שהמשלוח הגיע לנקודת האיסוף ולכן לא יכולתי לברר מול נקודת האיסוף מה קרה עם התיק. אני מאד לא מרוצה.
מוצר:
Swiss Bag
שם:
קורל
תאריך:
14/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה גרוע, לא נשאר מהצבע שהזמנתי ולא עדכנו כלום על זה במשך שבוע. כבר בניתי על המוצר אז הייתי חייבת להחליף צבע. יותר משבוע וחצי והמוצר לא הגיע
מוצר:
3 מזוודות מפלסטיק לא נשבר
שם:
eliavsaat
תאריך:
17/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נשבר לי הגלגל לאחר פעם אחת השתמשתי בה ונשבר הגלגל ועם רוצים שאני ישלם על משלוח ₪39 בשבילי היה שלוח לי גלגל
מוצר:
סט מזוודות
שם:
Alon
תאריך:
17/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתר מוצג מידע שגוי, כאשר פניתי לשרות זכיתי להתעלמות מוחלטת. באתר מופיע שמשקל המזוודה 1.5 ק"ג, בפועל המזוודה 2 ק"ג.
מוצר:
מזוודה טרולי 1.5 ק"ג
שם:
rachelysalti93
תאריך:
11/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק גב, קיבלתי מהחנות תיק שלא דומה למה שפורסם באתר. ניסיתי ליצור קשר במייל ובפלאפון עם שירות הלקוחות ואין מענה מהם. ממליצה להתרחק מחנות זו.
מוצר:
Swiss bag
שם:
Riki
תאריך:
03/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזוודות דרך האתר, באתר מצויינים גדלים מסויימים (זו היתה הסיבה לרכישה) והגיעו גדלים אחרים. בנוסף אחת המזוודות היתה מתצוגה (הגלגלים היו מלוכלכים בצבע, והיה לכלוך גם על המזוודה עצמה. אי אפשר להשיג אותם בטלפון והם לא עונים לפניות דרך האתר. חסכו מעצמכם, ואל תזמינו מהם. לא אמינים בכלל.
מוצר:
סט מזוודות קשיחות 28″ 24″ 20″ SWISS BAG DELUX
שם:
אברהם
תאריך:
29/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לרכוש בכלל!!!! אין גבול לבושה! הזמנתי סט מזוודות , יום למחרת התקשרו לומר שהזמנתי ממבצע שנגמר ואם אני רוצה אני יכול להוסיף 200 ש"ח ולקבל את מה שהזמנתי. מעניין לכמה אנשים עוד עשו את זה?, איזה עוד טריקים עסקים יכולים לעשות כדי למשוך לקוחות?. חוצפה!!!
בושה שבשנת 2021 יש עדיין חנויות כאלה שמנסות לעשות שיטת מצליח ולסחוט את הלקוחות שלהם.
יש לי הקלטות של השיחה שהם מציעים לי להוסיף את הכסף ולקבל את ההזמנה, אחרי שהתלוננתי אמרו, שיבדקו עם מנהל ויחזירו אליי, אחרי המתנה ארוכה הייתי צריך להתקשר אני אליהם, כי אני חייבים את מה שהזמנתי...אז לפחות שאני ידע תשובה. הזוי שגוגל שופס מאפשר כזה דבר
תגובת החנות:
לקוח יקר חברת SWISS BAG בשת"פ עם חברת בזק הישראלית יצאה במבצע מוגבל לעובדי בזק בלבד שנהנו ב50% הנחה למזוודות נגד שבירות. לקוחות שאינם עובדי בזק יכלו ויכולים ליהנות מ33% הנחה (תוספת של 200 ש"ח ). הפצרות חוזרות ונשנות לא יועילו לאחר תום מבצע .
לשירותך תמיד , SWISS BAG
מוצר:
סט 3 מזוודות קשיחות SWISS BAG דגם PREMUME
שם:
נ.ש.
תאריך:
03/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
7
תיאור חווית הקנייה:
זה פרסום מטעה! עוד לא קניתי רק נכנסתי לאתר. לפי המחיר שהיה כתוב בזאפ המשלוח חינם, וזו היתה ההצעה הכי זולה, אבל בפנים אחרי שרוצים לקנות מתברר שאין משלוח חינם, רק איסוף עצמי זה חינם... ובציטוט מהתקנון של האתר: "המחירים באתר של המוצרים אינם כוללים דמי משלוח. עלות משלוח חבילה הינה 39 ש"ח עד בית הלקוח לכל היעדים (למעט אילת והסביבה. וישובים שמעבר לקו הירוק - תהיה תוספת תשלום של 15 ₪. כאשר ההזמנה מכילה יותר ממוצר אחד ולא יהיה ניתן להכניס מוצר אחד בשני ולשלוח כחבילה אחת, יחויב המזמין עלות משלוח נוסף"
תגובת החנות:
לקוח יקר , חברת SWISS BAG מצטערת על התקלה שנבעה מקידוד שגוי באתר . הפניה הועברה למנהל האתר לסידור התקלה לידיעתך עלות משלוח עד בית לקוח הנו 29 ש"ח