דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.04
ציון ממוצע
80
חוות דעת בשנה האחרונה
2647
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
5
3 חודשים אחרונים
0
0
13
6 חודשים אחרונים
0
0
29
שנה אחרונה
0
0
80
כל הזמן
1930
21
696
נמצאו 2647 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
giti8384
תאריך:
20/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת דרך האתר. הגיע לי כעבור כיומיים. בסדר.
אחרי כחצי שנה היא הפסיקה להיטען ויצאה מכלל שימוש.
ניסיתי לפנות שוב ושוב ושוב לגבי האחריון ואין מענה!!!
האתר עם האפשרות מימוש האחריות בד"כ לא עובד היטב. וגם כשכן אין מענה!
זוועההה!!
מוצר:
מכונת תספורת פנסוניק
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
18/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום להתרחק כמה שניתן מהרשת הזו!!!
אני חייל במילואים כבר למעלה מ-120 ימים ב-8 חודשים האחרונים. בתחילת החודש אני ובת זוגתי הזמנו פינת אוכל מדגם "ניקול" ו-4 כיסאות, כאשר באתר האינטרנט של מחסני חשמל *לא נכתב דבר* אודות הרכבה עצמית של המוצר, וזאת בניגוד לאתרים אחרים שכן מציינים אם ממוצר מסוים נדרש הרכבה עצמית לאחר רכישתו.
על כן, בשבוע שעבר בת זוגתי, שכאמור נמצאת לבד בבית בימים אלו, קיבלה את המוצר ונדהמה לגלות שהמוצר מגיע מפורק לגמרי ונדרשת הרכבה עצמית.
מאז אני כבר למעלה משבוע מתקשר כל יום בבקשה שיבטלו לי את ההזמנה או לחילופין שישלחו לי משהו מטעמם שירכיב את השולחן והכיסאות (כי כאמור חוסר הציון באתר טרם הרכישה עולה כהטעיית הצרכן), אך לצערי לא רק שהרשת דורשת על ביטול ההזמנה והחזרתו או לחילופין על הרכבתו של המוצר תוספת כספית (250-300 ש"ח), אלא הם אפילו לא חוזרים אליי, וזאת למרות שאני מבקש מהם במפורש כל יום מחדש שמשהו מטעמם ימצא פתרון ראוי או שיבטלו את ההזמנה ויחזירו לי את כספי. בינתיים עבר כבר שבוע ימים ועדיין לא קיבלתי את כספי חזרה ואף אחד מן הרשת לא חזר אליי אם תשובה.
זה היחס שהרשת נותנת ללקוחות שלה? זו רמת הרגישות שהרשת מספקת לחייל מילואים שחצי מהשנה האחרונה נמצא במילואים?
ממליץ לכם מכל הלב להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולהזמין ממקומות אחרים מאשר להיקלע לעסקים עם הרשת הזו. פשוט ביזיון!!!
מוצר:
פינת אוכל מדגם "ניקול" 4 כיסאות ישיבה
תמונת משתמש
שם:
uval100
תאריך:
16/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה בוצעה מרחוק ללא הגעה לסניף ,אך עם הרבה יוזמה מצד הפקידים לקדם את העסקה עם הבטחה שמדובר במקרר מצויין ,חסכוני ושקט.
בפנייה אל נציגי הסניף לטפל בבעיה שהולכת ומחמירה במקרר ,גולגלה האחריות אל חברת סינודן נותנת השירות והתחזוקה למקרר .
בינתיים הקנייה לא הוכיחה את עצמה כמשתלמת ,בעיקר לאחר ההתעסקות הרבה והמרדף אחר נותני השירות,
מסקנה ,עדיף לקנות מקרר יד שנייה לאחר שרואים ובודקים אותו בידיים ובעיניים ולא להזמין מרחוק.
מוצר:
מקרר Hisense RD45ES
תמונת משתמש
שם:
milad.elsana
תאריך:
06/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני יותר מחודש, עדיין לא קיבלתי אותו. בכל פניה לשירות הלקוחות מבטיחים אספקה ולא מספקים,
או מבטיחים לחזור ולא חוזרים, השירות בוואצאפ עוד יותר גרוע, פותחים פניה בבוקר עונים לך בערב.
לסיכום, חווית קניה מאד גרועה, לא ממליץ בכלל בכלל לקנות באתר מחסני חשמל, אם הייתי יודע שזה ההתנהלות הייתי חוסך מעצמי כל ההמתנה הזו ובזבוז זמן על המתנה לשירות לקוחות וההתעסקות בדבר הזה ומוסיף את ה-20 שח וקונה במקום אחר.
מוצר:
פטישון Einhell
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
06/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיקסר. בהזמנה היה כתוב לאיסוף מיידי! בדף המוצר הופיע גם שיכולים לשלוח תוך 7 ימי עסקים.
בפועל אחרי יותר מחודש ימים אני עדיין מחכה לקבל את המוצר. הסבירו שאין במלאי ולא יודעים בדיוק מתי יגיע.
מוצר:
מיקסר ANK6230
תמונת משתמש
שם:
avivitbismut
תאריך:
03/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. שלחו אותי לפנות לספקים. 4 מוצרים סופקו וארבעתם תקולים באיכות ירודה. בכל אחד מהמוצרים חסר רכיב קריטי להמשך הרכבה. באחד המוצרים הזמנו נגר בכדי שישלים החוסרים.
מוצר:
ארונית איפור תאורת לד. ארונית נעליים. כוננית ספרים. מדף מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
dipsi
תאריך:
21/10/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע, קניתי אינדוקציה בחגים, המשלוח היה מהיר וקיבלתי אותה ממש מהר אבל זה שיחק לרעתי - כי הייתי צריכה לחכות להתקנת טכנאי מורשה 15 יום, אחרי שהטכנאי התקין הכל היה נראה בסדר, הוא הלך, התחלנו לבשל וישר ראינו שהיא לא בסדר - לא קולטת סירים בטווח שאמורה לקלוט, מהבישול הראשון הופיע כתם שלא יורד - איכותי ירודה של הזכוכית, ופשוט כל החוויה הייתה נוראית, שילמנו המון כסף וקיבלנו מוצר גרוע ברמות, איכות ירודה שנראה כבר משומש ולזרוק, גם לא קולט את כל הכלים (והייתה לי אינדוקציה של אותה חברה 5 שנים והכל היה בסדר וקלט הכל ונראתה טוב) פניתי למחסני חשמל על כך שאני רוצה להחליף את המוצר כי הוא פגום והם הפנו אותי לדבר עם אלקטרוניקס פרו כדי לתקן את האינדוקציה הם טוענים שאני יכולה להחליף רק במשך 14 יום אבל זה פשוט לא הוגן מאחר והייתי צריכה לחכות לטכנאי 15 יום וגם היו חגים, אז איך הייתי אמורה להחליף אותה? עד שלא התקנתי ולא ניסיתי לא ראיתי כמה שהיא גרועה, אז כמובן אני עכשיו בפינג פונג מול שתי החברות שכמובן מתנערות ולא אכפת להן לספק מוצרים גרועים בעלי איכות ירודה העיקר לקחת כסף, 0 יחסי אנוש, 0 הגינות. גם בנוסף הם מטעים את הצרכנים ולא כותבים בפירוט הטכני את כל הפרטים החשובים כמו מה מינימום הגודל של הכלים הנתמכים, בקיצור פעם אחרונה שאני קונה מכם, פשוט גרוע לא ממליצה לאפחד. ולא לקנות אינדוקציה EIV644. לא רצו לעזור לי ולבוא לקראת הלקוח, אז אני כותבת את הביקורת הגרועה הזאת שאחרים גם ידעו. בטוחה שבבית שלהם לא היו רוצים להתקין מוצרים כאלה גרועים ופגומים באיכות פח.
מוצר:
אינדוקציה אלקטרולוקס EIV644
תמונת משתמש
שם:
ronysword
תאריך:
23/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני 3 שבועות
המוצר היה מוצג באתר שקיים במלאי
אחרי מספר ימים שלחו הודעה שהמוצר לא קיים ויתקשרו אליי.
אף אחד לא יצר קשר קרוב לשבועיים
ושירות לקוחות דואגים להגיד שיעדכנו אותי כי יכול להיות שאכן המוצר במלאי ויתקשרו אליי ואף אחד לא חוזר או מעדכן מה קורה עם המוצר .
שירות גרוע שלוקח יותר מידי זמן על נושא כ"כ פשוט ... רק לעדכן ולהגיד מה קורה עם המוצר.
מוצר:
מכונת תספורת
תמונת משתמש
שם:
genadiya
תאריך:
17/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע
בתאריך 31/08/24 הזמנתי מסך טלויזיה ועדיין לא הגיע וגם אין עם מי לדבר
מוצר:
מסך סמסונג
תמונת משתמש
שם:
asher37473
תאריך:
12/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפוני בסניף ראשון לצין חיים שפירא 2 שירות גרוע , לא אמין, לא עומדים בהתחייבות עונים בוואטסאפ רק שנוח להם , תרבות של עצלנים ובלתי מקצועיים תוך גרימת נזק כספי ועוגמת נפש ואי עמידה בהתחייבות שלהם כלפי ברור שתוגש תביעת נזיקין בנדון .
מוצר:
טלויזיה אלקטרה65״ קיו לד
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
09/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ידחפו לך כל דבר בשביל עמלות איש מכירות. אין אחריות - תשבור את הראש עם היבואן (סיוט), מבטיחים את המחיר הנמוך בארץ ולא כך גם כשמביאים הוכחות הם מטרטרים אותך בוואטסאפ ופקידה שלא מוכנה לעשות כלום.
מוצר:
קומקום Kitchenchef
תמונת משתמש
שם:
Dd
תאריך:
05/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון הזמנתי מוצר אני מחכה 7 ימי עסקים
ונציגים חצופים עונים שזה מה יש ועוד לא הגיע
אני עובדת עם זה וממתינה ואפילו לא מתקשרים לומר שיש עיכוב
ביקשתי לדבר עם מנהל
אני צריכה לחייג מחר
לא מוכנים לחזור אלי אפילו
פעם אחרונה שאני קונה מישם
זוועה של שירות!
מוצר:
מכונת לימינציה
תמונת משתמש
שם:
liorara
תאריך:
04/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת, קיבלתי מוצר בצבע לא נכון, האחריות לא הייתה מעודכנת (כלומר החלה חמישה חודשים לפני שבכלל קניתי את המכשיר וממש במקרה לקחתי יוזמה ובדקתי את זה), השיחות הרבות מול הנציגים כדי לפתור את הבעיות הללו לקחו נצח והיו לא יעילות, ואפילו החשבונית לא נשלחה כפי שהבטיחו - בקיצור - עדיף לקנות במקום אחר ולשלם עוד 100 שח מאשר להסתבך איתם. ראו הוזהרתם.
מוצר:
אייפון 13 איירפודס
תמונת משתמש
שם:
avidanmatan
תאריך:
25/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר לא תקין לאחר שבוע.
ואז מתגלה כי המוצר לא מיבואן רשמי.
וזאת בניגוד להצהרות לפני הרכישה והמדבקות שהוא יבואן רשמי
מוצר:
רצועת ספורט galaxy fit 3 pink gold
תמונת משתמש
שם:
ematara
תאריך:
21/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל מהסוף ואומר, לא לרכוש ממחסני חשמל, רמת השירות שלהם שואפת לאפס.
רכשתי מקרר, השליח הגיע ברבע לשבע בבוקר וסרב לקחת את המקרר הישן....המקרר שקיבלתי לא היה תקין, לקח להם חודש לאסוף אותו וכעבור חודש לאחר מספר רב של פניות ותגובות מצד מחסני חשמל שהבעיה תפתר בקרוב, נמאס לי וביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
yuvalofer24
תאריך:
18/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה מינוס כוכבים הייתי שם.
הייתי בסניף בדיזינגוף, חווית קנייה משפילה ונוראית. ממש לא עומדים בהבטחה של הכי זולים (ממציאים תירוצים למה לא להשוות מחיר). איש שירות צעק עלי לעוף לו מהחנות. קניתי את המוצר כי אני איש קבע ואין לי זמן ללכת לעוד חנויות. אין להם שירות לקוחות, לא התנצלו..לא נתנו לרכוש בתווים של עזריאלי למרות שביררתי מראש ואמרו בחנות שאפשר. אל תלכו, תזהרו! תתרחקו.
מוצר:
Poco x6 pro
תמונת משתמש
שם:
lirazos1986
תאריך:
13/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה שירות מזעזע הזמנתי מהאתר שלהם לפני חודש כסא סהכ כסא אחד הבטיחו אספקה תוך 21 ימים עד היום לא קיבלתי את המוצר כאשר התקשרתי לברר חזרו אלי ואמרו שאין במלאי חודש וחצי ממתינה ועכשיו נזכרו שאין במלאי לא טרחו אפילו להודיע
מוצר:
כסא גיימינג
תמונת משתמש
שם:
eliordavid0
תאריך:
13/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע
נתחיל בזה שקניתי מכונת כביסה דרך האתר רשום שם שעם תוספת תשלום של 150 שקל זה יגיע עד 2 ימי עסקים
כמובן שזה שקר גס שדיברתי עם חברת המשלוחים)שמחסני חשמל הפנו אותי אליהם( אמרו לי שזה ממש לא תלוי במחסני חשמל ואסור היה להם להבטיח דבר כזה והם עובדים על ימי חלוקה אז אני צריך לחכות עוד כמה ימים שתגיע המכונת כביסה
דבר שני הנציג שירות שדיברתי איתו אתמול אמר לי שיש אפשרות כזאת לפתוח ולהתקין את המכונת כביסה ללא צורך בטכנאי והאחריות עדיין תהיה בתוקף יש לציין שזה גם רשום באתר של מחסני חשמל, עוד שקר לאוסף כמובן שהחברה של האחריות אמרה לי שאין דבר כזה
בקיצור הבנתם לאן כל זה הולך
אל תקנו ממחסני חשמל זה ההמלצה שלי
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
sarita.josefson
תאריך:
02/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בלי מקרר יותר משבוע, פעמיים היו מובילים כל פעם סיבה אחרת למה לא ניתן לפנות את המקרר הישן, כל הזמן מדברים איתי בגסות , ולא מוכנים להתגמש בשום דרך.
מוצר:
מקרר HRF4494
תמונת משתמש
שם:
danielsaraf94
תאריך:
30/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר בלילה של שבת, באתר רשום בגדול ויפה אספקה תוך יום
בפועל המקרר הגיע רק ביום שלישי והחברת שליחויות לא לקחה אחריות (מי שחי פעם בלי מקרר יודע כמה זה דחוף)
המובילים עבדו מהר ובחוסר אחריות, שרטו לי את האריחים של המטבח ודפקו את המקרר בקיר פעמיים
המקרר הגיע עם דפיקה בדלת, המובילים ניסו לשכנע אותי לחתום בכל זאת על מסמך שאני מאשר שקיבלתי את המוצרים לשביעות רצוני וללא פגם, כמובן שלא הסכמתי ולכן הם לקחו המקרר והשאירו לי קרטון ענק בבית
הייתי צריך לשכנע אותם לקחת את הקרטון, שהרי זאת לא אשמתי שהמוצר הגיע פגום, ובסוף הם לקחו אותו וזרקו אותו בכניסה לבניין, ואני הייתי צריך לרדת ולהעלות אותו חזרה הביתה כדי לא לקבל קנס כי זה לא היום של הפסולת הגדולה
כשהתקשרתי למוקד כמובן ששוב לא לקחו אחריות, והאשימו אותי שלא חתמתי על המסמך והשארתי את המקרר אצלי, אמרו לי שהיו מפצים אותי בשובר
דרשתי שישלחו מקרר חדש כמה שיותר מהר, המוקדן אמר שבגלל שזה לא משלוח ראשון אלא משלוח חוזר זה לא אספקה תוך יום ושהמקרר יגיע רק מתישהו שבוע הבא, שוב כאילו שזאת אשמתי שקיבלתי מוצר פגום.
ביקשתי לבטל את ההזמנה שאוכל להזמין ממקום אחר, המוקדן אמר שאי אפשר לבטל את ההזמנה כרגע כי היא עדיין לא נקלטה במחסן
נשארתי בלי כסף, בלי מקרר, ועם הרבה עצבים
זה לא טלוזיה, זה מוצר שקשה להסתדר בלעדיו
חשבתי שלמחסני חשמל יהיה שירות טוב מכיוון שזאת חברה כלכך גדולה אך התבדיתי

שירות זוועתי ועוגמת נפש גדולה.
מוצר:
מקרר מקפיא עליון אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
galina.eial1958
תאריך:
21/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון קניתי מקרר בסינף טירה עם הפתחה להספקה באותו יום.
המובילים היביאו את המקרר, הילו אותועד הדירה והתחילו לדרוש עוד כסף. לא הסכמתי ואז ה פשות הורידו את המקרר ועזבו. המוכרת ניסתה לצעור איתם כשר, אבל גם פשוט לא עונו.
למחרת, ביום שבת, מוכרת היתקשרה והפתיחה של עד שעה 16:00 יביאו את המקרר ורק בשעה 18:00, לאחר מסי טלפונים לחתות, הסתבר שהנהג לא החזיר אץ המקרר לחתות. אין מלים על השרות, אין אחריים, אין למי לפנות. פשוט חסרת עונים.
מוצר:
מקרר LG
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
07/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט טלפון סלולרי שכלול במבצע אוזניות .קיבלתי הודעה להגיע לסניף לקחת את ההזמנה .בחנות מסרו לי רק את הטלפון אבל לא את האוזניות אמרו לי לברר עם שרות הלקוחות במשך למעלה משעה המתנתי על הקו אח"כ בירורים ביחד עם החנות לא נמצא פיטרון מיידי .עברו עוד יומיים כולל שיחות עם שרות הלקוחות ועדיין כלום למרות שיש לי הזמנה מאושרת מפורטת כתובה
מוצר:
טלפון XIOMI ואוזניות
תמונת משתמש
שם:
odelia.yativ714
תאריך:
05/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות לקוחות הכי גרוע שיצא לי לפגוש. קניתי מזגן והזמנתי התקנה והובלה, ההובלה לקחה שבוע ולא הייתה ביחד עם ההתקנה. רדפתי אחריהם 4 ימים וכל פעם הם שלחו אותי למספר טלפון אחר שלא עזר לי בכלום או שלא היה רלוונטי והפנה אותי למספר אחר ושוב לשירות לקוחות. אחרי שסופסוף הם הואילו בטובם לתת לי מספר טלפון של מתקין אני הייתי צריכה ליצור איתו קשר כדי שיבוא והוא אמר לי שהוא יגיע רק עוד 3 שבועות (שזה יותר זמן ממה שהם מחויבים לתת, כי המזגן הגיע כבר כמה ימים קודם) קיצר. לא מומלץ בכלל. בושה של שירות לקוחות. העיקר הנציג מכירות עונה אחרי 4 שניות.. אבל שירות לקוחות? חחחח אם אתם קונים מזגן תלכו להובלה והתקנה פרטית
מוצר:
מזגן טורנדו
תמונת משתמש
שם:
reuvenlevak
תאריך:
04/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבעתי מחיר עם אחד העובדים כולל הובלה והדגשתי את נושא ההובלה בזמן התשלום הוסיפו הובלה כ250 שח .
בקשתי לבטל את ההזמנה ורק בהתערבות מנהל הסניף ההובלה בוטלה.החנות בסניף רעננה.
מוצר:
מדיח כלים בוש SMI4HCS48E
תמונת משתמש
שם:
אירית
תאריך:
03/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נורא ואיום! קניתי מקרר חדש ולאחר 3 ימים לא פינו עדיין את הישן..את הפסולת זרקו למטה בבניין וטעו לי בחשבונית...כל היום אני מתקשרת לסניף ואף אחד לא עונה ובחברת ההובלות רק מבטיחים ולא מקיימים, מזעזע ומאכזב. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה במחסני חשמל אבל זו בהחלט תהיה האחרונה!!!
מוצר:
מקרר נירוסטה EL5 1N מקרר מקפיא עליון אלקטרה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply