יש לשים לב שחנות זו מפרסמת מחירים נמוכים ולאחר ההזמנה הם מתקשרים ואומרים שחלה טעות באתר ויש להוסיף כסף ע''מ לקבל את המוצר. כמו כן צועקים עלי בטלפון כאילו שהטעות באתר היא בגללי. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה. מצ''ב מספר ההזמנה - 12360318.
מוצר:
אינטרפוץ 3 דרך חמת דגם רומא
שם:
lolo
תאריך:
14/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר משלוח המוצר נשלח בדואר שליחים. השליח לא מצא את הדירה והניח על דעת עצמו את המוצר בארון החשמל. איזה ארון חשמל? אנחנו עדיין מנסים לברר את זה. טוב, דואר ישראל...לא ציפינו ליותר מזה. בקיצור, המוצר אבד ולא הגיעו ליעדו מאותה נקודה בעל החנות (מניח שזה בעל החנות, אין לי דרך גם את זה לדעת), התחיל סחבת אינסופית ושליחת הודעות בסגנון: "זה בטיפול" או "אני אבדוק עם הדואר, ונראה מה יהיו התוצאות" שאלות שלי כגון: איזה סוג של טיפול? כמה זמן זה יקח? האם נשלח מוצר חדש? לא נענו כלל מיותר לציין שגם בקשתי לזיכוי כספי לא נענו ונאלצתי לפנות לחברת האשראי להכחשת עסקה. אני מכלה את זמני בניסיון איפה המוצר שרכשתי, מתי הוא יגיע וכרגע ניסיון להשיב את כספי.
מוצר:
מזלף דו מצבי לברז נשלף חמת 811666
שם:
תמיר
תאריך:
20/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
עבור מושב אסלה של 125 ש"ח הוספתי 50 ש"ח לשילוח בדואר שליחים. המושב הגיע מרוסק לרסיסים. כשפניתי למוכר נאמר לי שאפנה לדואר. אחרי לא מעט התקשקשות עם זמן התגובה האיטי של הדואר נמסר לי מרשות הדואר כי האחריות לשילוח היא כלפי המוכר ובלי פניה שלו אין מה לעשות. פניתי שוב למוכר והוא אמר לי שאני יכול לשלוח לו את המוצר בחזרה (על חשבוני) ואז יישלח לי חדש או שאגיע לכ"ס כדי להחליף. אם הייתי רוצה/יכול להגיע לכ"ס לא הייתי קונה בקנייה מקוונת ואין לי שום כוונה לשפוך עוד כסף על השקעה כושלת. שילמתי 175 ש"ח שכר לימוד. לא רק שלא אקנה שוב בחנות זו, גם אזהר ממוכרים שנאלצו לשווק את מוצריהם ברשת בתקופת הקורונה בלי שיש להם מושג איך להתנהל מול לקוחות מקוונים. גם למדתי לא להסכים לשילוח בדואר שליחים של רשות הדואר. אם אתקל שוב בחנות שעובדת עם דואר ישראל אחפש חנות אחרת.
מוצר:
מושב אסלה נשלף - טורנדו פלוס - ספדני
שם:
GS
תאריך:
09/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מנגנון לברז מקורי של חמת וקיבלתי מנגנון קרמי של חברת ספלאש. קיים פער משמעותי במחיר והיה מצופה שיתקשרו ויגידו שאין של חמת ויחייבו בפחות, אך בפועל חייבו על מנגנון של חמת ושלחו את המוצר הלא מקורי שעולה יותר מ-50 אחוז פחות. פניתי לחנות ונתנו זיכוי על ההפרש. הזמנתי חמת כי לא רציתי ספלאש שנמכר בחנות הקרובה לבית. זו הזמנה שניה בחנות, בהזמנה הראשונה הכל היה תקין והגיע המוצר שהוזמן.
מוצר:
מנגנון קרמי נמוך חמת
שם:
אודי
תאריך:
04/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
ב- 25/1 רכשתי שני מוצרים באתר שלהם שהציע 5% הנחה על כל האתר. במעבר לתשלום בפייפל קופון ההנחה לא כובד.. החנות לא יצרה קשר ולא הגיבה להודעות בוואצאפ העסקי שלהם (למרות שההודעות נקראו). משלא ענו לטלפונים/וואצאפ ניגשתי ביוזמתי לסניף ברמת השרון ב- 3/2 והמוצרים חיכו שם עם פירוט ההזמנה שיצאה כבר ב- 28/1. לאחר דין ודברים נתנו במזומן את ה- 5% הנחה שהאתר לא כיבד. הפריטים הומצאו ללא חשבונית!
מוצר:
סנן מי שתיה וסיליפוס חצי קילו
שם:
יעקב
תאריך:
15/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי בזאפ ש 2 החנויות שלהם מוכרות מוצר זה. ביום ראשון בשעה 10:40 בבוקר יצרתי קשר טלפוני מול החנות עצמה, ביצעתי רכישה ושלמתי את מלוא הסכום. ביום רביעי בשעה 13:30 יצרו עמי קשר טלפוני והוגיעו שאין להם את המוצר. בהתחלה הציעו מוצר אחר ללא מותג שהוא הרבה יותר זול משמעותית. ביקשתי שיזכו אותי והסברתי לנציג שזיכה אותי שההתנהלות שלהם היא לא תיקנית, שהם מפרסמים בזאפ מוצר שאין להם ואין להם אפשרות להשיג. זו גם הטעיה, הם השתמשו בכספים שלי 4 ימים כאשר הם ידעו מראש שאין להם במלאי אבל עדיין בחרו לחייב אותי למרות זאת.
מוצר:
מדף זכוכית 53 סמ 407990 גרואה GROHE
שם:
rsutnick
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו את המוצר ממש מהר, שירות אדיב היו בקשר בהודעות אפילו במוצ"ש, ואז יום אחרי, המוצר אצלינו.
מוצר:
מזלף חמת 801614
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין