באתר רשום זמן ודמי משלוח ברור ופשוט. באותיות הקטנות כתוב שהכוונה היא רק לזמן שלוקח להם להעביר את המוצר לחברת הדואר, כפי שהסביר לי בעל החנות לפני שטרק לי את הטלפון בפנים. הטעיה בוטה ומכוונת.
תגובת החנות:
לצערי הלקוח רצה מלכתחילה לריב ולקבל פיצוי בתחילת השיחה הלקוח צעק עלי שלא קיבל חשבונית ,לאחר הוסבר לו שהחשבונית והקבלה מגיעים עם המוצר התחיל לדבר באגרסיביות שהמוצר לא מגיע בזמן ,גם כאן הוסבר לו שתנאי המשלוח הרשומים באתר הם ברורים ביותר החל לצעוק שהוא לא צריך לקרוא את התנאים ואמר " אתם רמאים" בשלב מסוים נותקה השיחה והתקשרנו אליו לאחר כ 10 שניות והתנצלנו על הניתוק דבר שהלקוח "שכח" להזכיר בטענותיו כמו כן הוצא ללקוח להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא דבר שהביא אותו לבקש פיצוי גם על הזמן שעבר,לצערי לדעתי הלקוח לא רצה פיתרון אלא להתחכם וכנראה לזכות בפיצוי כלשהו - דורון מנהל המכירות