הזמנתי לפני כחודשיים עדשות מגע חודשיות ותמיסה, לאחר כ-5 ימים התקשרתי לברר לגבי החבילה, נאמר לי שהיא בדואר. לאחר כמה ימים התקשרו לעדכן אותי שהתבלבלו בחבילות ושהחבילה שלי הגיעה להוד השרון והחבילה שבדרך אלי כלל לא שייכת לי.
אז נאלצתי ללכת לאסוף הזמנה שאינה עבורי כאשר נאמר לי שיגיעו לאסוף ממני את החבילה אך מכיוון שכבר עבר הרבה זמן ומיהרתי להחליף עדשות נסעתי עצמאית מתל אביב להוד השרון על מנת להחליף את החבילה.
לא רק שהחבילה לא הגיעה אלי (למרות ששילמתי דמי משלוח!!!) מסתבר גם שלא שלחו לי את התמיסה לעדשות. התקשרתי לחנות וביקשתי שיבטלו את הרכישה של התמיסה ואקנה כבר תמיסה בקניון אך החנות התעקשה כי תשלח אלי תמיסה שתגיע תוך כמה ימים עם בקבוק תמיסה מיני ופיצוי עדשות לחודש מתנה.
הפעלתי את מיטב הסבלנות שלי וחיכיתי.. כעבור כמה ימים הגיעה החבילה בה הייתה תמיסה, מיני תמיסה יחד עם טסטרים של עדשות שמספיקים ל-15 ימים.
אז אם ישנה התלבטות אולי עדיף להזמין מחנות יותר מנוסה שגם אם היא עושה טעות היא יודעת להתנהג עם לקוחות.
תגובת החנות:
לקוח יקר! הצטערו לשמוע על עגמת הנפש שנגרמה לך. היא בלבול בדואר ישראל בין החבילות בינך לבן לקוחה אחרת, (טעות של דואר ישראל) באופן כללי, משלוחים בדואר רשום יוצאים תוך 1-14 ימי עסקים, כאשר נודע לנו על הטעות של דואר ישראל , דאגנו לתאם בינך לבין הלקוחה השניה ע"מ לזרז תהליך האספקה.
מצד שני שלחנו לך וגם ללקוחה השניה פיצוי זוג עדשות לחודש בצירוף נוזל לעדשות מגע. מתנצלים בשמנו על עוגמת הנפש שנגרמה לך .