תו יבואן הוא פורמט פרסומי שמטרתו היא להדגיש ולמתג את היבואן כמוביל, ולהבליט את הערכים המוספים שברכישה בחנות המאושרת על ידי היבואן הרשמי.
כלי הפרסום במסגרת "תו יבואן"
1. באנר בראש כל עמוד מוצר (728x60 פיקסלים):
הבאנר מעוצב ומוגש על ידי היבואן לפי שיקול דעתו, ומכיל בדרך כלל את שם היבואן והמותג אותו הוא מייבא. הבאנר יקשר לאתר היבואן, שיכול להכיל רשימת כתובות מעבדות השירות המורשות, קישורים להורדת מדריכי משתמש ותעודות אחריות וכדומה – לפי החלטת היבואן.
2. חותמת "משווק מורשה"– בצמוד לחנויות (104x24):
תו המוענק על ידי היבואן לחנויות המפרסמות באתר zap השוואת מחירים, כולל שליטה באיזו קטגוריה ובאיזה מוצרים יינתן התו לכל עסק. בלחיצה על חותמת "משווק מורשה" נפתח חלון טקסט המציג מידע על היבואן והמותג ומכיל קישור לאתר היבואן.