על מנת להתחבר לממשק חנותך ב-zap מופעל תהליך אימות באמצעות קוד חד פעמי (One Time Password). תהליך זה נועד למנוע כניסה לא רצויה של גורמים זרים.
אם אינך מקבל את קוד ה-SMS שנשלח אליך בשלב ההתחברות, יתכן מאוד שאפליקציית הודעות ה-SMS בטלפון שלך חוסמת את ההודעות שנשלחות מאתנו. כדי לבדוק זאת, יש להיכנס ליישום הודעות ה-SMS בטלפון הנייד, להיכנס לתפריט ההגדרות (לרוב לאייקון 3 נקודות זו מעל זו שממוקם בחלק העליון של המסך) ושם לחפש את הגדרות ה"ספאם" וחסימת הודעות. סביר להניח שההודעות ששלחנו מופיעות שם, וניתן יהיה לשחרר אותן ולהוציא את מספר הטלפון שלנו מרשימת החסומים כדי שבעתיד תוכל לקבל את ההודעות.
כך זה נראה במכשירים שמשתמשים באפליקציית ההודעות של גוגל (למשל במכשירי Xiaomi, Huawei ו-LG):
וכך זה נראה ביישום ה-SMS במכשירים של Samsung:
אם אתם משתמשים בתוכנת TrueCaller, תוכלו למצוא את ההודעות שנחסמו בלשונית הזו: