גדול ונוח. יפה.
חלוקת תאים נהדרת.
שקט.
פונקצית טיהור אויר.
ירקות נשארים טריים לאורך זמן. כיוונוני טמפ' שונים.
מגירות גדולות ורחבות 0 מעלות ענקית.
Hisense
מקרר מקפיא תחתון Hisense RQ81WC4S/WGBK/BGK 629 ליטר הייסנס
מאפייני מפתח
zap choice
6,347 ₪
6,347 ₪
משלוח חינם משלוח חינם
עד 7 ימי עסקים
למה בחרנו בחנות הזו?
משלוח חינם
ותק של 19 שנים
נמצאו 43 חוות דעת על מוצר מקרר מקפיא תחתון Hisense RQ81WC4S/WGBK/BGK 629 ליטר הייסנס
- מיין לפי: תאריך
- תאריך
- דירוג עולה
- דירוג יורד
הוספת חוות דעת על המוצר
סקירת Wisebuy
שחר שושן , 06.06.2017
9
מגירות על גלגלים, שומר על טריות מעולה, תאורה טובה, מגירת אפס מעלות
פתיחת הדלתות מצריכה הפעלת כוח, זווית גישה לא נוחה כשדלת אחת פתוחה, דלתות עבות במיוחד
בשורה התחתונה
עם סידור מדפים נוח, שטח אחסון בדלתות ובקרת טמפרטורה מפוצלת, ה-RQ81 של הייסנס מציע פתרון איכותי למוצר שלכל אחד ואחת יש בבית. מגוון הטכנולוגיות שיש בפנים ובפרט היוניזטור, מתיימרות להאריך את חיי הירקות והפירות בתוך המכשיר ואנחנו עדים לכך שזה באמת עובד, ואכן ירקות עליים שלרוב תופסים לחות ונהרסים, החזיקו מעמד כמעט חודש. עם...
חוות דעת
מקרר יפה ומתקדם! זכוכית לבנה. עיצובי מאוד. גדול נוח לשימוש עם מלא מקום. מגירה 0 מעלות ענקית הירקות שם שינוי שורדים כמו חדשים !! אחסון מאוד נוח גישה קחה למוצרים!דלת שמאל קשה לסגירה.
צבע לבן תכלכל ולא לבן לגמרי. לא ניתן לבחור כל גובה רצוי למדף יש הגבלה.
יש טביעות אצבע שצריך כל פעם לנקות.
צבע לבן תכלכל ולא לבן לגמרי. לא ניתן לבחור כל גובה רצוי למדף יש הגבלה.
יש טביעות אצבע שצריך כל פעם לנקות.
חוו"ד עזרה
4
חוו"ד לא עזרה
0
רויטל
20.01.2019
חוות דעת
רכשתי את המקרר ואני מאוד מאוד מרוצה המקרר מעוצב כל כך חכם בפנים ובחוץ .חסכוני בצריכת חשמל מונע טביעת אצבע אפשרות נעילת ילדים וגם מפסק שבת מומלץ ביותרנעילת ילדים
חסכוני בצריכת חשמל דירוג a
מרווח בחלוקת המידוף
מונע טביעות אצבע
חסכוני בצריכת חשמל דירוג a
מרווח בחלוקת המידוף
מונע טביעות אצבע
אין
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
אחת הרכישות הטובות שלי!אני סופר מרוצה מהמקרר של הייסנס-רכשתי את דגם RQ81 בצבע שחור משגע ממש כמו תכשיט במטבח.מקרר אמין וחסכוני באנרגיה.נעמה צמח ינוןמקרר אמין וחסכוני באנרגיה, ציפוי מיוחד דוחה טביעות אצבע,התראת דלת פתוחה,נעילת ילדים
אין לי
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
קנינו לפני כחודשיים. בינתיים מרוצה מאד. כל לשימוש ולנקות.הייתי רוצה שמדפים עליונים יהיו מחולקים לשניים באמצע כדי שאפשר לכוון גובה עבור סירים. שקט
גדול
קל לנקות
גדול
קל לנקות
No split shelving with option of adjusting shelf height
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
Noam
20.11.2018
חוות דעת
קנינו לפני חצי שנה, בינתיים המקרר מוצלח מאוד. בדקנו את כל המקררים בגודל הזה בשוק, והמקרר הזה גם נראה מעולה לדעתי וגם עם החלוקה הפנימית הכי מוצלחת ויעילה לגודל שלו, עם הרבה תאים ומגירות בגודל פרקטי, שמאפשרים לראות את כל מה שבמקרר בקלות ולהכניס יותר ממקררים אחרים. חלוקה פנימית מעולה, נראה טוב
כרגע אין
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
Helen
10.10.2018
חוות דעת
קניתי בתחילת מרץ. אין באמת אחריותהמכסה של המגירה קטנה התחתונה הפסיק להיפתח כי חתיחת פלסטיק נשברה. מקום שמזיזים אותו קבוע, קמה פעמים ביום.החברה מסרבת לתקן (למרות שאחריות בתוקף ל 3 שנים) בגלל שאין אחריות על חלקי פלסטיק. שתדעו מה אתם קונים - פלסטיק גרוע שנשבר אערי פעות משנה של שימוש.ארגון פנימי נוח
איכות נמוכה ביותר
פלסטיק לא איכותי בכלל
ממש לא ממליצה לקנות
חבל שאין אפשרות לפחות מכוכב אחד
פלסטיק לא איכותי בכלל
ממש לא ממליצה לקנות
חבל שאין אפשרות לפחות מכוכב אחד
חוו"ד עזרה
5
חוו"ד לא עזרה
1
אושרי
21.08.2018
חוות דעת
קניתי לאחר השוואה שביצעתי טכנולוגיה שמאפשרת הפרדה אמיתית ככה שהמוצרים במקרר לא קופאים כמו במקרר הקודם שלי ,מדחס אינוורטר חלוקה פנימית ממש נוחה.בנתיים קניה מוצלחת.חלוקה פנימית מצויינת.
תא אחסון ענק בדלת
פלסטיק איכותי
מוצרים לא קופאים
אחריות ארוכה
מקרר יפה מאוד!
תא אחסון ענק בדלת
פלסטיק איכותי
מוצרים לא קופאים
אחריות ארוכה
מקרר יפה מאוד!
בגלל החלוקה הפנימית והתאים בדלת יש לשים לב למידות של הנישה.
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
1
חוות דעת
לצערי החוויה שלנו מהמקרר ובעיקר מהשירות שונה לחלוטין מהתגובות הקודמות. המקרר ברשותינו כשלושה חודשים. מהיום הראשון חווינו מספר בעיות עם המקרר החל מפלסטיקים חיצוניים שהתפרקו, דרך ציר של דלת שלא היה תקין, מגירה פנימית שהמכסה שלה לא נסגר (הדלת הייתה "עפה" החוצה) וכלה בהצטברות קרח בתחתית המקפיא השמאלי (החזק) שהיה גורם לרטיבות תמידית באזור.באזור שאנו גרים נותן השירות הינה חברת מזור (אם אפשר לקרוא למה שהוא עושים נתינת שירות) ואני אפרט:1. את בעיית הפלסטיקים לקח לטכנאי שלהם פעמיים לפתור. שלא לדבר על ה"פרצוף" שעשה לנו על זה שהתלוננו על כך.2. לגבי הציר של הדלת הטכנאי טען שאין איתו כל בעיה ורק אחרי שהתעקשנו והתווכחנו שיש בעיה הוא השתכנע והוזמן ציר חדש. שוב היינו צריכים לתאם הגעת טכנאי והפלא ופלא עם החלפת הציר הבעיה נפתרה.3. ולגולת הכתרת בעיית הקרח - לתדהמתינו התשובה הראשונית מהטכנאי היייתה "זה לא צריך להטריד אתכם, תראו אם זה מפריע לכם ואז נראה". בפעם השניה שהוא הוזמן לטפל בבעיה הוא טען שאם זה לא הגומיה אז אין לו מושג מה הבעיה. הוחלפה גומיה והבעיה נשארה. רק בפעם השלישית אחרי שהתעקשנו על הגעת טכנאי בכיר הגיע טכנאי אחר שמצא שיש בעיה בדלת וצריך להחליף את כל הדלת (הזכרנו שכבר החלפנו ציר בדלת אחרת ראו סעיף 2). חיכינו לדלת מעל לשבוע וושוב רק לאחר לחץ תואם לנו שוב הגעת טכנאי להחלפת הדלת. אומנם בעיית הקרח נפתרה אבל משום מה הדלת החדשה לא נסגרת בצורה חלקה כמו המקורית ויש לתת לה שחיפה חזקה יותר שתיסגר. החלטנו שאנחנו פשוט "נחיה" עם זה. פשוט נשבר לנו מהשירות.חשוב להדגיש שכל תאום הגעת טכנאי בעצם משמעותו הפסד יום עבודה מכיוון שתחום השעות להגעת הטכנאי הינו 8 בבוקר עד 1 בצהריים. רק בפעם האחרונה (שוב אחרי התעקשות וויכוח) הסכימו לצמצם ל10 עד 2 בצהריים. כמו כן הוצע לנו להתקשר ביום הגעת הטכנאי למוקד ולנסות לקבל שעת הגעה מדוייקת יותר. אגב במקביל ביקשנו לדבר עם מנהל או לשלוח תלונה - הובטח לנו שמנהל יחזור אלינו (עד לכתיבת שורות אלו אף אחד לא חזר אלינו) ותלונות מגישים שם בפקס (אי-מייל אין להם).במקביל פנינו לסניף מחסני חשמל ששם רכשנו את המקרר ולאחר תיאור הבעיות שהיו לנו המנהלת הייתה הממומה ואמרה שיש כאן הצדקה להחלפת מקרר והבטיחה שתפעל בנידון. שוב לצערינו התברר לנו שהכל רק מילים והבטחות. המנהלת לא חזרה אלינו, דיברנו איתה שוב והיא הבטיחה שתברר ושוב לא חזרה. בין לבין הושארו הודעות שתחזור אלינו אולם זה לא קרה. בסוף ניגשנו לסניף עצמו לדבר איתה וכל מה שהיה לה להגיד שהיא פתחה תלונה ארצית ואנחנו יכולים לברר מול השירות הארצי של מחסני חשמל, ממש תודה.ניסינו גם לדבר עם השירות הארצי וגם להגיע ליבואן אבל אני מודה שבשלב הזה כבר התעייפתי מלחכות במענה הקולי של שני אלו ופשוט החלטתי לכתוב את חוויתי כאן.לסיכום - המקרר איכזב עקב כל הבעיות שהוזכרו אבל יותר גרוע ומאכזב זה השירות. חברת מזור לא אדיבים, עונים בחוסר חשק ולא מקצועיים. מחסני חשמל, חשבנו שאם נרכוש דרכם אז יהיה לנו עם מי לדבר במקרה הצורך אולם גם זה התברר כחסר משמעות.אגב יש ברשותי סרטונים ותמונות של כל הבעיות שהוזכרו לעיל בכדי לאמת את דברי.עכשיו תחליטו אתם אם אתם רוצים כזה מקרר וכזה שירות.מחיר.
סידור פנימי
סידור פנימי
בעיות עם סגירת הדלתות.
בעיות איטום.
בעיות פלסטיקה
והכי חמור בעיית שירות
בעיות איטום.
בעיות פלסטיקה
והכי חמור בעיית שירות
חוו"ד עזרה
20
חוו"ד לא עזרה
2
נועם
16.05.2018
חוות דעת
רכשתי המקרר לאחר בדיקה מקיפה (ביותר !! ] מקרר נוח מאד, שומר על טריות המוצרים בצורה שלא הכרתי {הפטרוזיליה ,הכוסברה והנענע מחזיקים מעמד,מבלי לעטוף אותם בעיתון למשך כחודש !! }המגרות במקרר ובמקפיא על גלגלים !מרווח מאד....חלקי הפלסטיק איכותיים, אחלה תאורה, גם במקפיאמגרת אפס מעלות, טכנולוגיה חדשנית, שקט וחסכוני מאד !!!והבונוס הוא שהמקרר יפיפה....קנינו בזכוכית שחורה.הכל
מקווה שימשיך כך !!!!
מקווה שימשיך כך !!!!
המחיר, אפשר להתווכח !!!
שילמנו פחות מהמחיר הנמוך בזאפ
שילמנו פחות מהמחיר הנמוך בזאפ
חוו"ד עזרה
6
חוו"ד לא עזרה
0
Maxim
05.03.2018
חוות דעת
מקרר יפה ושימושי. הגיע עם פגם באחת מדלתות המקפיא שאמורים לבוא להחליף. סידור פנימי מצויין, מדפים רחבים והרבה מקום אחסון בדלתות. מדף 0 גדול ושימושי כמו גם מדף 45 מעלות לחלב ודברים גבוהים. מקפיאים מופרדים ונוחים שלא שומרים ריחות לא נעימים.סידור פנימי מצויין
מדף 0 שימושי וגדול
מדפי דלתות גדולים ושימושיים
מקפיאים מופרדים
מדף 45 מעלות נוח
שקט
מדף 0 שימושי וגדול
מדפי דלתות גדולים ושימושיים
מקפיאים מופרדים
מדף 45 מעלות נוח
שקט
תאורה חלשה
דלתות נפתחות במאמץ
כיוונון הטמפרטורה מסובך
פסי נירוסטה מתלכלכים בקלות
דלתות נפתחות במאמץ
כיוונון הטמפרטורה מסובך
פסי נירוסטה מתלכלכים בקלות
חוו"ד עזרה
7
חוו"ד לא עזרה
0
מקרר מקפיא תחתון Hisense RQ81WC4S/WGBK/BGK 629 ליטר הייסנס
החל מ- 6,347 ₪
הוספת חוות דעת על המוצר