דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
Samsung

מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר סמסונג

מאפייני מפתח
מספר דלתות:
 
4 דלתות
מיקום המקפיא:
 
מקפיא תחתון, דלת ליד דלת
דירוג אנרגטי קודם:
 
A
נפח כללי:
 
758 ליטר
תאריך כניסה לזאפ:
 
7/2017
מודעה

11,500 ₪

11,500 ₪

משלוח חינם משלוח חינם
משלוח עד 12 ימי עסקים
לפרטים נוספים
למה בחרנו בחנות הזו?
משלוח חינם משלוח חינם
ותק של 7 שנים ותק של 7 שנים
היסטוריית מחירים

נמצאו 19 חוות דעת על מוצר מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RF80K9070SR ‏758 ‏ליטר סמסונג

הוסף חוות דעת הוספת חוות דעת על המוצר
חוות דעת
לא לגעת. מקררים לא מוצלחים. לא תיצאו מתקלות. שירות תיקונים לא מקצועי לא מכירים מוצר. פעמים החלפתי מקרר. אותו בעיות
יתרונות
מחיר
ניטראלי
חסרונות
תקלות ממשיחות ולא מפסיקות
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות דעת
קנינו את המקרר לפני כשבועיים ביבוא של סמליין. היבואן מחייב חיבור למים ע"י טכנאי שלהם ללא עלות, מה שנראה טוב. בפועל מגיע טכנאי שכל מה שמעניין אותו זה למכור הרחבת אחריות ופילטרים במחירים מופקעים. לדוגמא, פילטר שצריך להחליף כל שישה חודשים עולה 600ש"ח וב"מבצע" 440ש"ח, כאשר ניתן לקנות את אותו פילטר, מקורי של סמסונג, במקומות אחרים ב220 ש"ח. בצעו חיפוש בגוגל יש הרבה יבואני פילטרים. כשהטכנאי הבין שאני לא מתכוון לקנות ממנו כלום הוא ממש כעס ונהיה לא נחמד.המקרר עצמו מרווח, שקט, נוח, בקיצור רק דברים טוביםמכונת הקרח עדיין לא התחילה לעבוד, אני מקווה שלא תהיינה בעיות...
יתרונות
מקרר מעולה
ניטראלי
חסרונות
סצינת ביקור הטכנאי מאוד לא נעימה
פילטר מים מאוד מאוד יקר, ביחוד אם קונים מהיבואן הרשמי
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
אשר photo
אשר
25.09.2017
חוות דעת
התקבל ב-26.07.17 טכנאי הגיע בשבוע הראשון של אוגוסט לחבר אותו למים, מתקן קוביות הקרח לא עבד, קריאת שירות ב- 14.08.17 טכנאי הגיע ב-22.08.17, קריאת שירות ב-24.08.17 טכנאי הגיע ב-28.07.17, ב-30.08.17 קריאת שירות נוספת טכנאי נקבע ל -12.09.17 הטכנאי לא הצליח לתקן נקבע טכנאי ל- 14.9.17 הגיע אותו טכנאי החליף חלקים המתקן עבד תשעה ימים, היום 25.09.17 קריאת שירות נוספת עוד לא נקבע מועד לטכנאי. כל קריאת שירות אורכת זמן רב, אם נשברים משאירים מספר טלפון והם חוזרים לקראת 18:00. כל הקריאות היו ועודן בנושא מתקן קוביות הקרח.
יתרונות
גדול שקט
ניטראלי
חסרונות
שירות יבואן רשמי כנראה לא יתרון,
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
 
ראשון