ב14/11/13 בצעתי הזמנה למוצר זה בטלפון והיתה נציגה בשם איריס שאמרה לי שהמוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים. ב 1/12/13 לאחר שהמוצר לא הגיע צלצלתי לבית העסק לברר למה לא קיבלתי את המוצר ענה לי איש בשם ראובן שהוא לא מבין למה העיסקה נפלה בין הכסאות ועדיין לא נשלחה בכלל וביקש שאשאיר את מספר הנייד שלי כדי לחזור אלי עם תשובה לגבי האספקה כאשר שאלתי מתי יחזור אלי השיב שתוך דקות. המתנתי 3 שעות צלצלתי שוב וענה לי איש בשם ירון שאמר לי להתקשר למחרת לאחר השעה 14:00 ולדבר עם איריס ולברר למה לא נשלח המוצר. ב 2/12/13 לאחר השעה 14:00 צלצלתי וביקשתי לדבר עם איריס וענה לי שוב אותו איש בשם ירון ואמר לי שבדיוק לפני מספר דקות קיבל עידכון לגבי ההזמנה שלי ויש עיכוב במכס והוא ביקש לשחרר עבורי במיוחד את המוצר בדחיפות ואלי זה יגיע מחר ( ביום שלישי) או בשבוע הבא ביום שלישי. כאשר העזתי לשאול למה לא מיידעים אותי שיש בעיה עם קבלת המוצר האיש בשם ירון החל לצעוק עלי בטון אלים במיוחד כאילו אני זאת שאשמה בבעיה של אספקת המוצר אלי. כאשר הערתי לו על אופן הדיבור שלו אלי ניסה להרגיע את עצמו ואז ביקשתי לבטל את העיסקה והוא ביקש להמתין כי למחרת (יום שלישי ה 3/12/13) יתכן ויקבל את המוצר עבורי והוא ישלח לי אותו בדואר רשום. הסכמתי להמתין בתנאי שיתקשר אלי למחרת ויעדכן אותי אם אכן המוצר הגיע והוא שולח לי אותו או שזה יתרחש רק ביום שלישי הבא. כמובן שהוא לא צלצל ולא טרח להודיע כלום. היום יום רביעי 4/12/13 צלצלתי שוב וענה לי איש בשם ראובן ואמר לי שהמוצר לא הגיע ולא ידוע מתי יגיע אי לכך ביקשתי לבטל את העיסקה לאלתר וראובן הבטיח לבטלה
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על התהליך שאת מתארת.
נלמד ונפיק את הלקחים.
אנחנו משרתים אלפי לקוחות מרוצים כל חודש לצערנו במקרה שלך פעלנו לא נכון.