קניתי מהם שעון חכם וכעבור מספר חודשים נאלצתי לקבל עבורו שירות. התנהלות קלוקלת, לקח להם מספר ימים להגיד מי נותן האחריות וזה אחרי שטרטרו אותי קודם ושלחו אותי אל היבואן הרשמי שלא היה הנכון. דיברתי 9 פעמים עם שרות לקוחות של אולסייל בבקשה שיחזור אלי מנהל וכמובן שאף אחד לא חזר אלי. ממליץ לא לקנות מהם!
תגובת החנות:
הלקוח רכש שעון חכם גרסת 2022 מבית SAMSUNG דגם R925 Galaxy Watch5 Pro 45mm LTE הלקוח נזקק לאחריות למוצר ופנה לקבלת שירות מאחד מהיבואנים הרשמיים למוצר יש 2 יבואנים רשמיים והמוצר שהוא רכש הוא באחריות של היבואן הרשמי השני נמסר ללקוח המידע על היבואן הרשמי נותן האחריות למוצר שהוא רכש. הלקוח קיבל את השירות המבוקש לשביעות רצונו. ושירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לסיום שירות היבואן.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Samsung Galaxy watch 5 pro
שם:
אייל
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
זה המזגן השלישי שאני רוכש החודש מהם אבל החלטתי להשאר בכל זאת עם המזגן הישן אז ביטלתי יום עסקים אחד אחרי שהזמנתי. עדיין החליטו לחייב אותי בדמי ביטול למרות שאני לקוח נאמן שלהם עשרות שנים עם עשרות הזמנות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזגן תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU והחליט לאחר שלושה ימים לבטל את רכישתו העסקה בוטלה והלקוח זוכה במלוא התשלום ששולם. אכן מדובר בלקוח וותיק וטוב של אולסייל שפשוט לא הבין נכון את נציגת השירות.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
מזגן עילי אינוורטר תוצרת TORNADO דגם TOP INV 180 X WIFI EU
שם:
Ronen
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכשיר סלולרי.
רכשתי מכשיר בתאריך מסוים. עבר חודש (!!!) ואני עדיין מחכה. אני מעריך שהתקשרתי למוקד מעל 10 פעמים. אמנם המוקד פעיל והמוקדניות מנסות לעזור אבל בשורה התחתונה אני עדיין בלי טלפון לאישתי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר טלפון סלולרי Google Pixel 7 128GB 8GB RAM ב-10 ימי עסקים, הלקוח עודכן מראש שצפוי איחור במסירת המוצר. הלקוח בחר להמתין לקבלת המוצר, הלקוח קבל את המוצר וכן פיצוי לשביעות רצונו.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
Google Pixel 7 128GB 8GB RAM
שם:
gilet8821
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד!! המוצר הגיע ללא חלק. לקח להם שבועיים רק להביא את החלק. לאחר מכן הגיע מתקין מטעם היבואן וגילינו שהמוצר בכלל תקול! הם לא מוכנים להחליף לי את המוצר במוצר בו קניתי (כי הוא מתצוגה). לא חוזרים אלי. נותנים מענה רק לאחר שאני חופר להם וגם זה לוקח כמה ימים. פשוט חוויה נוראית
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיריים אינדוקציה תוצרת Electrolux דגם EIV835 במועד התקנת המוצר הכיריים נמצאו כלא תקינות. מכיוון שלא היו במלאי בדיוק את אותם הכיריים להחלפה ללקוח הלקוח קיבל אפשרות לקבל כשיפור חווית השירות והקניה, מוצר חדש במחיר מסובסד. או אפשרות לביטול העסקה וקבלת החזר כספי מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
אינדוקציה אלקטרולוקס
שם:
m.uri.barkai
תאריך:
09/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי במכרז למקרר שארפ בצבע לבן בהנחה של 9.5%. הם מיהרו לחייב אותי, ולהתקשר מיד לומר שאין מקרר בצבע כזה. כמובן שניסו למכור לי מקרר אחר בלי הנחה. ביטלתי את העסקה מידית באותה שיחה. בנוסף שלחתי מייל לביטול העסקה. מקווה שההחזר יהיה מהיר כמו החיוב.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר 2 דלתות זכוכית תוצרת SHARP דגם SJ4660W לצערינו היחידה האחרונה התגלתה פגומה במחסן, התנצלנו בפני הלקוח על התקלה, הוצע ללקוח דגם מקביל או להמתין לכניסת מלאי חדש של המוצר, הלקוח לא היה מעוניין, בחר לבטל הזמנה, הלקוח קיבל החזר כספי מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
מקרר שארפ SJ4660W
שם:
kdosheylita
תאריך:
21/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו ואל תקנו אצלם!!! מהרגע שהמקרר עשה בעיות הם התעלמו ובמקום להיות איתי כנגד היבואן נותן האחריות ולתת לי גב,הם משתפים פעולה עם היבואן ומסירים מעליהם את האחריות. בקיצור,מי שקונה שם ידע שאין לו אבא ואימא למוצר הנקנה אצלם!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר 2 דלתות מקפיא עליון תוצרת LG דגם GMU701RSC לאחר קבלת המוצר הלקוח התלונן שבמקפיא יש קרח בכמות לא סבירה, אולסייל פעלה מול היבואן ובוצעה ללקוח החלפה למקרר חדש, לאחר ההחלפה למוצר חדש הלקוח שוב התלונן שיש קרח, נשלח טכנאי בכיר לבדיקת המוצר ותקינותו, והמוצר נמצא תקין. הלקוח קיבל מהיבואן מכתב תקינות למוצר.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
מקרר LG דגם GMU701RSC
שם:
יורם
תאריך:
01/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם ליום ההולדת של ביתי. למרות שאולסייל מתחייבת לספק בתוך 5 ימים, לקח להם 10 ימים לחזור אלי ולעדכן שאין להם את המוצר במלאי. באופן מפתיע (או לא), הם ממשיכים לפרסם אותו כאילו הוא קיים!! פשוט הטעיית הלקוח...
תגובת החנות:
הלקןח רכש בושם לאישה קלואה סיגנצור נטורל (א) אדפ 100מל במעמד העברת ההזמנה למחסן התגלתה תקלה במלאי. הלקוח עודכן והתנצלנו על התקלה. הלקוח קיבל החזר כספי מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
בושם לאישה קלואה סיגנצור נטורל (א) אדפ 100מל
שם:
7417427
תאריך:
10/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אפס שירות לא ממליץ לאף אחד להתקרב אליהם מענין אותם רק שתשלם שניה אחרי התשלום נגמר השירות זהירות!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר 4 דלתות מקפיא תחתון 450 ליטר גימור אפור אלגנט מבית LUXOR דגם NF535EG מחברת המשלוחים נמסר לנו שהנייד של הלקוח שגוי. איתרנו נייד תקין של הלקוח ודאגנו לאספקה מיידית של המקרר.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
מקרר ביתי
שם:
tal.kaikov
תאריך:
24/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו קונסולה נפתחת, המשלוח הגיע האיחור לא הודעה מוקדמת על האיחור צפוי. עודכנו על האיחור רק לאחר שאנו יצרנו קשר כי היה לנו מוזר שלא התקשרו לתאם איתנו.
המשלוח הגיע עם שליח שהיה שירותי מאוד. אך, הפלטות של הקונסולה לא באותו הגודל ולא מותאמים לרוחב השולחן- מה שלא נראה בתמונות בעת שווק המוצר. כמו כן, כיום- חודשיים לאחר שהקונסולה אצלנו, קצוות הקונסולה החלו להתנפח- פנינו במייל פעמיים וגם לתיבת הפניות של אולסייל ועד כה טרם קבלנו התייחסות!!
נכון לרגע זה- לא מומלץ!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש קונסולה נפתחת לפינת אוכל מבית פנדה סטייל דגם רויאל צבע עץ טבעי ניתן מענה ללקוח על פנייתו ע"י נותן האחריות יבואן המוצר. הלקוח טופל והמוצר תקין.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
קונסולה נפתחת לפינת אוכל מבית פנדה סטייל דגם רויאל צבע עץ טבעי
שם:
Shimon
תאריך:
24/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי 4 תשלומים והם התעלמו מזה, גם לאחר שהתלוננתי והתקשרתי מספר פעמים. כמו כן, עברו כמעט 7 ימי עסקים מאז שקיבלתי אישור והשואב עדיין לא הגיע. אני בספק אם זה יגיע בזמן. כשהתקשרתי לבדוק איפה המוצר מעבירים אותי לעוד מספר שגוי ומשם העבירו אותי פעמיים. והם אמרו לי שיש בעיה, והם מקווים שאקבל את זה בשבוע הבא. זו ממש לא חוויה טובה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש שואב שוטף אלחוטי תוצרת ROIDMI דגם NEO לאחר אישור ההזמנה הלקוח ביקש לשנות תשלומים, בקשת הלקוח עברה לטיפול. הלקוח קיבל את המוצר בסמוך למועד הרשום בהזמנה.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
ROIDMI דגם NEO מק”ט 88200-012-00
שם:
einat
תאריך:
31/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חויית שירות גרועה ! רכשתי בושם דרך האתר ב31.12.22 עד היום לא קבלתי אותו בטענה שחברת השליחויות לא נתנה להם תשובה מה קרה עם המשלוח. פשוט אכזבה אחת גדולה לעולם לא אקנה דרכם
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מוצר בושם לאישה קלואה . מחברת המשלוחים נמסר לנו שהמוצר נמסר, הלקוחה עדכנה אותנו שהמוצר לא נמסר. נפתח בירור מול חברת המשלוחים, ובמקביל הלקוחה זוכתה וקיבלה החזר מלא.
אנו מצרים על כך שעקב תקלה בחברת השילוח הלקוחה לא קבלה את המוצר שרכשה.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה!
מוצר:
בושם קלואה
שם:
w0548476660
תאריך:
16/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקרן קול עוצמתי 300 W בלבד וציינתי את זה לנציג בשם דניאל .וקיבלתי לתדהמתי 20W כפול 4 =80W.ומיכן החל מסע מתיש ואכזרי מאין כמוהו.אין ולא היה עם מי לדבר .אין מי שפנוי להתעסק איתך במשך כשבועיים .ניתקו לי את הטלפון בפנים כמה פעמים .הבטיחו שיחזרו לא חזרו .פשוט בושה וחרפה. היזהרו
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרן קול 2.1 עם סאב-וופר מבית PHILIPS דגם TAB6405 לאחר קבלת מוצר הלקוח מסר שמפרט המוצר לא תואם לרישום באתר. לאחר בדיקה נמצא שאין טעות במפרט, הלקוח הופנה לקריאת המפרט גם ב PHILIPS.CO.UK
בכדי לרצות את הלקוח אספנו ממנו את המוצר והלקוח קיבל החזר מלא.
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מקרן קול פיליפס 2.1 פיליפס דגם TAB6405
שם:
Erez
תאריך:
08/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות בעייתי ביותר. רכשתי טלוויזיה מדגם Toshiba 43 u5069 המוצר הגיע לביתי ומיד לאחר שהמשלוח הגיע הבחנתי שעל הקופסא לא מופיע הדגם שקניתי. החברה הדביקה פתק עם מספר הדגם אבל זה לא מה שהיה על הקופסא (רישום מקורי). התקשרתי וביקשתי לבטל את הרכישה ושייקחו את המכשיר. מאז אני מתקשר השכם והערב ומבקש שייקחו את המכשיר שנמצא באריזתו שלא נפתחה ושיזכו אותי. הבטיחו לי שיעשו כך אבל לא מזכים ולא לוקחים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 43” TV תוצרת TOSHIBA דגם 43U5069 לקוח פנה שלא קיבל את הדגם הנכון בכדי לאמת את המידע שמסר הלקוח התבקש לשלוח תמונה של הדגם. הלקוח לא הסכים לשתף פעולה. בשביל השירות אספנו את המוצר מביתו, והחזרנו לו את מלוא כספו. לאחר שהמוצר חזר, הוא נבדק במחסן ונמצא תקין ותואם למוצר שהלקוח הזמין!
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה Toshiba 43 u5069
שם:
הרצל יאיר
תאריך:
02/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לשתף שאני מאוד מאוכזב מהשירות הזמנתי דרככם מזגן וימים ספורים לאחר ההזמנה מתקשרים להגיד לי שאין את המזגן במלאי ואאלץ לחכות חודש שמעכב אותי בכניסה לבית
עשיתם תרגיל יפה בכך שפרסמתם ומכרתם מוצר שלא במלאי. העיקר למכור אבל מה עם שירות לקוחות ואמינות??!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזגן מיני מרכזי מבית אלקטרה דגם EMD SMART INVERTER 50T יומיים לאחר בצוע ההזמנה עדכנו את הלקוח שזמן האספקה למוצר ייתארך, התנצלנו בפני הלקוח על העיכוב והצענו לו החזר כספי מידי מלא.
הלקוח בחר להשאיר את ההזמנה ללא שינוי, ולהמתין לקבלת המוצר.
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מזגן אלקטרה EMD50
שם:
גולש
תאריך:
08/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
02/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Bahaldeen
תאריך:
12/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי טעות וקניתי ממקום זה, אין שירות לקוחות, הזמנתי מזגן שלחו לי אותו לאחר כמה ימים שבור בתוך הקרטון, הקשר איתם היה סיוט, המזגן אצלי בקרטון כבר כמה ימים, לא מחליפים ולא מתקנים ומשאירים אותי עם מזגן בקרטון!! פשוט זוועה וחוויה קשה מאוד.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מזגן מבית ELECTRA דגם EXCLUSIVE 15 הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שיש פגם במאייד. שרות הלקוחות של אולסייל פעל לביצוע החלפה בהקדם של החלק הפגום. החלק הפגום הוחלף לחלק חדש לשביעות רצונו של הלקוח.
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מזגן עילי אלקטרה דגם A15
שם:
yaronhk
תאריך:
10/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אזניות jabra לפני כמעט חודש. היו אמורות להגיע תוך 5 ימי עסקים. טרם הגיעו. מזה כשבועיים מתקשר אליהם כמעט מדי יום, מבטיחים שיגיעו תוך יום יומיים אבל כלום לא קורה. מבקש שמנהל יחזור אלי, מבטיחים שיחזור תוך זמן קצר אבל לא קורה. אני אצלם לא אקנה עוד
תגובת החנות:
הלקוח רכש אוזניות מבית JABRA דגם Elite7 Pro לצערינו המוצר אבד בחברת המשלוחים. הוצאנו ללקוח משלוח נוסף והלקוח קבל את המוצר בתוספת פיצוי מוסכם בגין האיחור באספקה.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
Jabra elite active 7
שם:
avinulman18
תאריך:
03/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא הגיע אלי אחרי שעבר שלושה שבועות שירות לקוחות גרוע עונה בחוצפה ולא מעוניין לעזור.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אוזניות True Wireless תוצרת JABRA דגם Elite 85t לצערנו המוצר התעכב במסירה בגלל החגים.
התנצלנו בפני הלקוח, וניתן ללקוח פיצוי על האיחור במסירה.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
Jabra Elite 85t
שם:
שי
תאריך:
31/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טוסטר אובן מעודפים לפי התיאור שלהם הוא היה אמור להיות רק אם פגם באריזה או קצת שריטות על מוצר, אבל המוצר היה אמור להיות שלם, עובד עם כל החלקים ואחריות מלאה כמו על מוצר חדש.
שהגיע המוצר הוא הגיע ללא שום חלק נלווה ללא שום תבנית מ- 3 התבניות שהיו אמורות להיות לו (ללא תבנית אפיה, רשת ומגש פיצה), וללא המגש פירורים שמגיע מתחת לדלת. כמובן שבלי המגש פירורים יש פשוט חור פתוח מתחת לדלת.
פניתי לשירות לקוחות בטענה איך אתם שולחים מוצר ללא שום תבנית ואם פתח פתוח מתחת לדלת ללא המגש פירורים שאמור להיות שם, בהתחלה הם הבטיחו לי מוצר חדש במקום אבל אחרי יום פשוט אמרו שיזכו אותי ויבואו לאסוף את המוצר.
מבחינת שירות אמנם הם הבטיחו לי זיכוי בסוף אבל אני מאוד מאוכזב כי הפסדתי דיל אחר מחנות אחרת על מוצר זהה חדש אפילו בכמעט אותו מחיר כמו המוצר שקיבלתי מהם מעודפים ובגלל כל הבלאגן שלהם ונשארתי בסוף בלי טוסטר אובן ותקוע עכשיו במחירים יותר יקרים.
אני באמת לא מבין איך הם יכולים לשלוח לי חצי מוצר ולבזבז לי את הזמן, אם זה מוצר מעודפים אתם לא אמורים לבדוק אותו לפני שאתם שולחים ללקוחות? איך אתם שולחים חצי מוצר עם פתח פתוח מתחת לדלת בלי לשים לב???
אני בהחלט יחשוב כמה פעמים לפני שאזמין מהם שוב!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש טוטסר אובן מעודפים, לטענתו המוצר הגיע אליו ללא התבניות, מיד התנצלנו בפניו על התקלה, דאגנו לאסוף ממנו את המוצר וזיכינו אותו באופן מלא. ללקוח הוצע גם פיצוי בגין התקלה.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
breville bov820
שם:
shirel.trabes
תאריך:
30/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קנינו לפני שלושה שבועות כיסא גיימינג המוצר לא הגיע ואין מענה טלפוני כמו שצריך אומרים שיבדקו ומורחים אותנו כבר כמה שבועות ממש לא שירותי , ממליצה לשלם יותר ולא לקנות מהם לא להתקרב!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה כסא גיימינג חל עיכוב באספקת המוצר, סיכמנו עם הלקוחה על פיצוי לשביעות רצונה הלקוחה קבלה את הכסא ואת הפיצוי.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
כיא גיימינג Dragon
שם:
nevolag
תאריך:
11/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חברה בדיחתית חוץ מלמכור הם לא יודעים לתת שום שירות איחור במשלוח ולמרות זאת באים אלי בתלונות למה לא התקשרתי לפני שלפני מדובר על היום האחרון בשלושת ימי העסקים ולהגיד לי תחכה עוד שלושה ימים לתשובה. שירות לקוחות שלא עוזר בעליל של כנראה רק אישה אחת שיושבת שם, אין עם מי לדבר. ואפילו בשביל לבטל את ההזמנה לוקח זמן. פשוט בדיחה!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה LG דגם 50UQ80006LD הלקוח לא ענה למתאמת הזמנות, ולכן היה עיכוב במסירת המוצר. לאחר שהלקוח ענה ההזמנה תואמה והמוצר נמסר ללקוח.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה LG UHD בגודל 50 אינץ’ Smart TV ברזלוציית 4K דגם 50UQ80006LD
שם:
אבי דהן
תאריך:
30/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
נקנה מסך OLED הכי יוקרתי המסך הגיע תקול כנראה בעייה בפיקוד נשלחו 2 הודעות לאולסייל אך ללא מענה והתייחסות חבל שלא שומרים על לקוחות וותיקים בני 20 שנה
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 55 אינץ’ LG דגם OLED55B1PV לאחר שקבל אותה בקש לשדרג אותה ל- 65 אינץ' בוצע ללקוח שדרוג על פי בקשתו . לאחר שקבל את המסך המשודרג, הלקוח פנה לאולסייל בטענה שהמוצר תקול, הלקוח מטופל ע"י נותן השירות של היבואן הרשמי. הלקוח קבל וימשיך לקבל שירות VIP.
אולסייל מלווה ותלווה את הלקוח עד שיהיה שבע רצון.
מוצר:
מסך OLED LG
שם:
ירון
תאריך:
26/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר באיכות ירודה ביותר, שלא שווה את עלות המשלוח. פניתי למרכז שירות וביקשתי להחזיר את המוצר. לצורך כך הפנו אותי לספק חיצוני שלהם (Bardex) אשר גבה כסף עבור האיסוף, תיאם מספר תאריכי איסוף ולא הגיע בלי להשאיר הודעה. כל פעם, הייתי צריך לפנות ביוזמתי אליהם כדי לברר למה לא היה איסוף, והם תמיד טענו שאני לא זמין, אך אצלי לא הופיע חיווי על שיחה שלא נענתה. התשובה של מרכז השירות של אולסייל היא שהם מנסים פעם אחת (אצלי אפילו הפעם הזאת לא הופיעה), ומבחינתם זה מספיק. יותר מחודש אחרי, הם עדיין לא אספו את המוצר, ולא החזירו את הכסף. שומר כספו ירחק!
תגובת החנות:
הלקוח רכש שידת לילה עם שתי מגירות ומדף מבית BRADEX דגם COZY ביקש לבטל הזמנה לאחר קבלת מוצר. עברה בקשה ליבואן לאסוף מוצר מבית הלקוח, נעשו מספר ניסיונות לתיאום איסוף אך לא היה מענה בנייד של הלקוח. הלקוח מטופל ותואם מחדש לאיסוף.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
שידת לילה עם שתי מגירות ומדף מבית BRADEX דגם COZY
שם:
Elena
תאריך:
25/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק רובוטי דרך האתר. הובטחה הספקה תוך 10 ימי עסקים. אחרי 10 ימים התחלתי להתקשר ולכתוב פניות. 3 פעמים הבטיחו תשובה ולא חזרו אליי. לבסוף אחרי 3 שבועות הבטיחו החזר כספי ופיצוי. עד היום לא חזרו אליי. עבר יותר מחודש . אל תתקרבו!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה שואב אבק רובוטי מבית ROBOROCK דגם S6 Pure לצערנו חל עיכוב במסירת המוצר
הלקוחה בחרה לא להמתין למסירת המוצר, התנצלנו בפני הלקוחה וזיכינו אותה באופן מלא על פי בקשתה.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.