כנראה שמשהו לא טוב עובר על אולסייל... בעבר קנינו מהם את כל הבית. אז קיבלנו שירות ומענה מעולים והכל סופק בזמן!
בחודשים האחרונים, הזמנות לא מסופקות, המענה במוקד הטלפוני מבולבל ואף גורם לא מצליח לתת מענה שהוא אפילו ברמה של "סביר". אין לנו אלא לברך אותם ולאחל להם "כל הכבוד" , אם בכזאת קלות הם יכולים להרשות לעצמם לוותר על לקוחות!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסחטת פירות PHILIPS דגם HR1832 חל עכוב של יומיים באספקת המוצר, אך המוצר סופק ללקוח תוך שמנהל שרות הלקוחות מלווה את האספקה מול הלקוח עד לשביעות רצון מליאה של הלקוח.
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה !
מוצר:
PHILIPS דגם HR1832
שם:
pavel.sosin
תאריך:
14/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
Nokia 20 נמכר ללא כל מטען ללא הודעה מוקדמת. מטען לטלפונים ניידים עם כבל USB מסוג C עלה לי 170 שח נוספים קיבלתי המלצה להשתמש בכל מטען.
תגובת החנות:
לקוח רכש סמארטפון דור 5 מבית NOKIA דגם Nokia XR20 5G הלקוח קיבל מוצר עם ערכה מלא כולל כבל USB, ללא ראש מטען, בהתאם למפרט באתר.
המוצר סופק בהתאם לתיאור באתר.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
AndroidOne דגם Nokia XR20 5G
שם:
Naama
תאריך:
12/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כשרוצים לקנות זה ממש קל ויש מענה טלפוני ממש מהיר. לצערי לי הייתה בעיה עם המוצר שהגיע ולא עובד - אבל בשירות הלקוחות אין מענה טלפוני אז התקשרתי לשלוחה של מרכז ההזמנות שם עונים תוך דקה והם אמרו ששירות לקוחות יחזרו אליי. לא חזרו ולא שום דבר. אם אתם רוצים להזמין מוצר - אחלה. שירות קל ומהיר. אם יש בעיה עם המכשיר - אל תצפו לעזרה. מאוד מאכזב.
תגובת החנות:
הלקוחה קנתה מוצר מערכת נגד שכחת ילדים לרכב Tippy דגם Tippy Pad הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שהמוצר תקול. לאחר בדיקה מול היבואן הלקוחה קיבלה הדרכה כיצד להפעיל את המוצר, המוצר תקין והלקוחה מרוצה לאחר ההסבר שקבלה.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
טיפי משטח בטיחות
שם:
יעקב
תאריך:
17/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק מילה SGDA3 לאחר כמה ימים הגיע המשלוח עם חברת UPS וכאשר פתחתי את האריזה השואב היה ארוז במקומו ללא שקית הניילון המקורית שאמורה לעטוף אותו. כאשר הוצאנו את השואב מהאריזה הבחנו בכך שהוא שבור ושרוט. מיד התקשרנו למוביל UPS שייקח חזרה את האריזה אך הוא סרב בתוקף לקבל אותה חזרה. את השואב הזמנתי יומיים ליפני סדר פסח כלומר ברור שהייתה דחיפות בהספקתו . לפי דיברו שרות לקוחות החברה הטיפול בהחלפת השואב היה אמור להיות בכיומיים . ביטלתי את ההזמנה ואקבל זיכוי מתיי שהו אבל דעו לכם אולסייל שלקוחות מאוכזבים לא חוזרים. מילה אמור להיות טופ אוף דה ליין והינה שולחים מוצר שבור שלא היה ארוז באריזתו המקורית כלומר ידעו על כך ובכל זאת שלחו את המוצר. בושה למילה ובושה לאולסייל שלא דורשים בקרה על המשלוח ולא מזכים במידי. שוקל ברצינות להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש שואב אבק תוצרת MIELE דגם SGDA3 המוצר סופק ישירות מהיבואן לבית הלקוח באריזתו המקורית. הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שקיבל מוצר לא תקין. הוצע ללקוח שתבוצע לו החלפה או החזרה וביטול הזמנה. הלקוח ביקש החזרה, וקיבל את מלוא כספו בחזרה .
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
שואב אבק מילה SGDA3
שם:
Hilla
תאריך:
13/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מתחת לכל ביקורת - להתרחק! עשיתי הזמנה טלפונית עם איתן, שילמתי על המוצר וביקשתי לקחת אותו מהספק (שנמצא בהרצליה) אבל נאמר לי שזה לא אפשרי. אז הוספתי 30 ש"ח על שליח עד הבית ומסרתי כתובת של המשרד. ההתחייבות הייתה 7 ימי עסקים. נאמר לי לחכות לאסמס מחברת המשלוחים. כעבור 3 ימים התקשרתי לשאול אם הכל בסדר מכיוון שלא קיבלתי שום הודעה. אמרו לי שכן ושאני צריכה להמתין. כעבור 5 ימים התקשרתי שוב ואמרו לי לדבר עם הספק. התקשרתי אליו והוא הביא לי מספר לאיתור חבילה בדואר ישראל (כמובן שאין קשר). באתר של הדואר כתוב שהחבילה הגיעה לעיר בה אני עובדת, ללא כתובת, ללא מספר משלוח, ממש חידה. הספק אמר שחבל שלא באתי לאסוף ממנו במקום לחכות לשליח.. בשלב הזה אני מבינה שהבדיחה היא על חשבוני וזה כבר לא מצחיק. התקשרתי לאולסייל ויפית אמרה מה שהספק אמר אז אמרתי לה שהיא ואיתן צריכים לתאם ציפיות מול לקוחות. דרשתי החזר על משלוח שמעולם לא התקבל אליי והיא סירבה ואמר שהם ידאגו לקחת את זה מהדואר ושזה יגיע אליי אכן עם שליח כמו שהובטח. לא עניין אותה שהם סטו מההתחייבות. כעבור יומיים יפית התקשרה על הבוקר ועדכנה שהכל בשליטה ושליח יצור איתי קשר. למחרת התקשר אליי איש אקראי בשם שמוליק (שהוא לא שליח) וסיפר שהחבילה נמסרה לו בטעות בסניף דואר כלשהו בעיר למרות שהוא לא עונה לשם הילה. הוא מסר לי את החבילה. לא לסמוך על אולסייל!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה נגן MP3 לשחייה נפח 8GB מבית GTI דגם GTL1 המוצר נשלח בטעות לנקודת איסוף במקום שליח עד הבית. התנצלנו בפני הלקוחה על הטעות והצענו ללקוחה לאסוף את המוצר ונזכה אותה על המשלוח או לחילופין נשלח לה את המוצר. הלקוחה בקשה לקבל את המוצר במשלוח, המוצר נמסר ללקוחה לפי בקשתה.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
נגן מוזיקה לשחייה
שם:
Tsafrir
תאריך:
11/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון גלקסי S22 אולטרא. אחרי שלא שמעתי מהם במשך למעלה מ13 ימי עסקים ולא יצרו איתי קשר, יצרתי איתם קשר והובטח שאקבל את הטלפון. למחרת לא שמעתי מהם. מכיוון שעברו 14 ימי עסקים והמוצר לא סופק, ביקשתי לבטל את העסקה. לא אקנה מהם בחיים יותר, עם שירות כזה גרוע. לפי חווית השירות שלי, הזהרו מהאתר הזה!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש סמארטפון תוצרת Samsung דגם S22 Ultra לצערנו בגלל עומס המשלוחים בחג חל עיכוב במסירה של יום עסקים 1 התנצלנו בפני הלקוח , וניתן פיצוי מוסכם.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
Galaxy S22 Ultra
שם:
Neoray
תאריך:
28/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות הקנייה בטלפון על הפנים בכל קנה מידה זה הגיע למצב שהנציג ניתק לי בפנים ! בסופו של דבר עשיתי קנייה באינטנרט ושהתקשרתי להתלונן לשירות לקוחות הם אמרו שהם לא מטפלים בזה. נשאר לבדוק האם המותר והשירות והזמן הם טובים
תגובת החנות:
הלקוח רכש ארון נעליים נייד כיסוי בד מבית HOMAX דגם רישפון 9 המוצר מונגש לקנייה מיידית באתר במחיר סופי. צוות המכירות והשירות של האתר תמיד זמינים לתת מענה לכל שאלה. בשיחה עם הלקוח, לא נדרש הסבר כיצד לרכוש או מידע על המוצר. הלקוח קיבל מענה לשאלותיו, ובעקבות תקלה בתקשורת לא שמעו את שני הצדדים.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
ארונית נעליים מבד
שם:
yaron
תאריך:
20/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת,הזמנתי טלויזיה לפני כחודש שעדין לא סופקה,אמורים היו לחזור לפני כשבוע לאחר פניות חוזרות ונישנות ועדין אף אחד לא חזר זלזול בלקוח לאחר הקניה
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 55 אינץ’ LG דגם OLED55C1PV הלקוח תואם לאספקת המוצר לימים הקרובים ויקבל את המוצר בתוך זמן האספקה שנקבע למוצר ומראש נאמר ללקוח שיהיה זמן אספקה ארוך
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
טלויזיה oled 55c1
שם:
hanuhov25
תאריך:
22/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מהמחסנאי, אבל שירות על הפנים משירות לקוחות, ביצעתי רכישה אתמול והיום כבר יש קופון הנחה, רציתי לבטל הזמנה ראשונה ולהזמין עם ההנחה אבל אני במקרה פספסתי קופון ב3 דקות, ולא היו מוכנים להראות לי הוכחה
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקרוגל סמסונג, אסף את המוצר ממחסן החברה לאחר מכן הוא ראה מבצע לזמן מוגבל שהועלה באתר, הלקוח בקש לרכוש במחיר המבצע לאחר שהמבצע הסתיים.
מבצע מטבעו מוגבל בזמן ולא התאפשר לתת ללקוח את תנאי המבצע לאחר שהסתיים. אנו ממליצים ללקוחותינו לעקוב אחר המבצעים המתפרסמים באתר ולהנות מהם.
אולסייל שמחה לחדש ולהעלות מבצעים שמיטיבים עם לקוחותיה.
מוצר:
samsung ms23k3513aw
שם:
Nisreen
תאריך:
06/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ב 5.12 לפני חודש רכשתי דרך האתר ארגז אחסון של כתר באיסוף עצמי.. ועד היום לא יצרו איתי קשר לאסוף אותו מהחנות. הייתי בחנות לפני שבועיים וגם יצרתי קשר בטלפון גם לאולסייל וגם לחנות ואין להןם תשובה. תמיד רוכשת דרך אתרים אחרים ומקבלת יחס יותר טוב וגם מקבלת מוצרים תוך שבוע עד שבועיים מקסימום לא ממליצה לקנות דרך האתר הזה
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה ארגז אחסון מבית כתר דגם 270 שרווד מבית כתר
הלקוחה בחרה איסוף עצמי, מכיוון שבנקודת האיסוף המוצר היה חסר, דאגנו לשלוח לה את המוצר עם שליח עד הבית ללא תוספת חיוב.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
ארגז אחסון נפח 270 ליטר מבית כתר דגם 270 שרווד
שם:
Gabriela
תאריך:
25/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגהץ, ולאחר כשלוש שבועות הבנתי שהמגהץ לא מגיע, הצלחתי לדבר עם נציגת שרות הלקוחות שלהם, אשר הבטיחה לבדוק מה עלה בגורלו של המשלוח, הם חזרו אלי כביכול אך למעשה חזרה אליי שיחה ובה התנגנה לה מנגינה ולא התחבר אף נציג .ממתינה לקבל סטטוס המשלוח. -אגב זמן ההספקה המובטח היה 5 ימים.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מגהץ קיטור תוצרת TEFAL דגם DT8100. חלה תקלה בקליטת ההזמנה אצל היבואן ולכן חל עיכוב באספקה. ברגע שנודע לנו על התקלה טיפלנו מול היבואן לאספקה מידית. הלקוחה קיבלה את המוצר.
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מגהץ קיטור Tefal DT8100
שם:
תום גבאי
תאריך:
18/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה: לדעתי להתרחק כמו מאש. אני למדתי את הלקח - לפעמים שווה לשלם טיפה יותר ולקבל שירות ויחס מכבד ללקוח. קניתי את המיקרוגל יחד עם תנור באותה הקנייה (אני אתן לכם ספוילר - הסיפור בנוגע לרכישת התנור (פרסמתי גם כאן) אפילו יותר מזעזע). התחייבו ל-21 ימי עסקים. כמובן שזה לא סופק במסגרת התקופה הארוכה הזו. אחרי שהתקופה הראשונית חלפה התחילה מסכת מתישה של עשרות טלפונים שביצעתי בה הוסבר לי שזה טרם טופל כי יש בעיות עם חברת המשלוחים ואפילו הציעו לי באיזה שלב, עמוק בתקופת האיחור לנסוע בעצמי על חשבוני וחשבון הזמן שלי לאסוף את זה מהמחסן בנתניה. נפלא. בסופו של דבר המיקורגל הגיע אחרי 36 ימי עסקים!! שלושה שבועות אחרי שהתחייבו. אחרי המון שיחות ותסכול מהטיפול הקלוקל סוף סוף חזרו אליי - התנצלו והציעו פיצוי מגוחך לטעמי של 200 ש"ח לקניות באולסייל - הסברתי שאני לא רוצה לקנות באולסייל אחרי שתי תקלות. בסופו של דבר הציע לי 300 ש"ח באתר או מחבתות/כרטיס דרים קראד. מתוך הבנה שלא אקנה שם יותר - בחרתי במחבתות, לא לפני ששאלתי אותם האם הן מתאימות לכיריים חשמליים ונעניתי בחיוב. נחשו מה - הן לא מתאימות לכיריים חשמליים (וכן בדקתי עם היבואן הרשמי) - אבל הפעם זו טעות שלי שהאמנתי להם. בקיצר לא נראה שיש אמינות לא בכתב ולא בעל פה וזה נראה כמו משהו סיסטמתי. מאוד לא ממליץ לקנות שם. לשיקולכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקרוגל לצערינו חל עיכוב באספקת המוצר בחברת השילוח עידכנו וליווינו את הלקוח בכל עת עד המסירה השתדלנו כמיטב יכולתינו לרצות את הלקוח צר לנו על תחושותיו
אולסייל פועלת כל הזמן לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מיקרוגל סאוטר דגם MW5559
שם:
rs
תאריך:
20/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי אני נאלץ לתת חוות דעת שלילית בתקווה שהמשלוח שלי יגיע מתי שהוא, הזמנתי כיריים גז והמשלוח היה אמור להגיע תוך 8 ימים בפועל כבר עברו 14 יום ועדיין המשלוח אינו מגיע, התקשרתי כמה פעמים ואמרו לי שניסו ליצור איתי קשר בחברת המשלוחים, האמת היא שפעם אחת בלבד התקשרו לאחר היום ה12 וזה היה בעקבות פניה שלי אבל משלא היה מענה באותו רגע שוב לא התקשרו, ולמרות שחזרתי שוב פעם לשירות של אולסייל והשיבו שזה בטיפול עם יד על הדופק, ונתתי עוד יום צ'אנס ועדיין לא יצרו איתו קשר בפעם השניה לכן כתבתי את הנ"ל, כמובן שלחזור לחברת המשלוחים אי אפשר כי זה דואר ישראל ויש המון שלוחות ואני לא אמור להמתין שעות בטלפון, ואם לא היה מענה שלי היו צריכים לנסות עוד פעם ויותר מזה בכל משלוח שעשיתי השליח היה כבר בדרך אליי ואז התקשר כאן השליח כלל לא חשב להגיע ולא היה בדרך אליי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיריים סאוטר ליווינו את הלקוח עד לקבלת המוצר הלקוח קבל את הכיריים באיחור אולסייל מצרה על האיחור עקב עומס חריג בחברת המשלוחים
אולסייל פועלת עד לשביעות רצון מליאה של הלקוח
מוצר:
כיריים גז סאוטר
שם:
Alon
תאריך:
11/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות. השירות לקוחות רק מספר שיגיע אבל לא נותנים פתרון ולא לוקחים אחריות
תגובת החנות:
הלקוח רכש תחנת עגינה ניידת לשואבים מדגם V11 לצערנו מסירת המוצר מתעכבת בשל עומס לא צפוי במוקד השליחים. התנצלנו בפני הלקוח על התקלה, ואנו דואגים לספק את המוצר בהקדם האפשרי.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
תחנת עגינה ניידת DYSON
שם:
yuval.shimko
תאריך:
24/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם ושילמתי להם בהזמנה מוקדמת על מוצר בשווי 1150 שח בצבע מסויים שהובטח לי שיהיה, נתנו לי לחכות ולקבל את המוצר בצבע לא נכון, במזל התקשרתי לבדוק מה עם המוצר ומתי אקבל אותו, הואילו להגיד לי שאין את מה שהזמנתי ושילמתי עליו לאחר 3 שבועות ושאני חיכיתי לחינם, לא קיבלתי שירות, הציעו שאקנה עוד מוצר בהנחה של 50 ש״ח כפתרון, ביטלתי להם את ההזמנה ושילמתי פחות לחברה אחרת ונהדרת שהחזיקו את המוצר באמת ושלחו לי אותו בups ישירות אליי. תודה על כלום חוץ מחווית שירות רעה ועיכוב מיותר אולסייל, אני לא אקנה ממכם יותר וממליץ גם לאחרים לא לעשות את הטעות. מי שפוגע בחוק לצרכן ביד קלה גם לתת שירות לא ידע ברגע הצורך.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אוזניות מבית SONY דגם WF-1000XM4 CNFHRV במכירה מוקדמת עם מועד אספקה ארוך וידוע מראש. נכנס תחילה למלאי צבע שונה ממה שהזמין הלקוח ועל מנת להקדים לו את אספקת המוצר הוצע לו אוזניות בצבע שונה או להמתין ולקבל את האוזניות בצבע שהזמין בתוך מספר ימים והכל בטווח ימי העסקים שהוגדרו מראש. הלקוח החליט לבטל את הזמנתו.
הלקוח קיבל החזר מלא.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
Sony wf-1000xm4
שם:
roman
תאריך:
16/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה שירות גרועה אם היה אפשרות לתת דירוג 0 הייתי נותן רכשתי galaxy s20 ב2 לספטמבר אך עדין לא קיבלתי מכשיר התקשרתי ב 12לספטמבר לחברה אמרו שנשלח עלי ב5לספטמבר מבררים אם דואר ויחזירו לי תשובה. התקשרתי ב13 לספטמבר כי לא קיבלתי שום תשובה נאמר שעדיין מטפלים. התקשרתי ב15לספטמבר המתנתי על קו אולי אולי שעה וחצי והתנתק לא ידוע למה. ממש כיף. תשובה עןד לא התקבלה כמובן
תגובת החנות:
הלקוח רכש סמארטפון מבית Samsung דגם Galaxy S20 FE 5G G781
המוצר יצא למשלוח ונמסר בזמן ללקוח, בהתאם לימי העסקים הרשומים בהזמנה. עדכון סטטוס המשלוח בתהליך המסירה היה בזמינות נמוכה בגלל תקופת החגים דבר שהקשה לעדכן בזמן אמת היכן המשלוח נמצא בכל עת מול חברת המשלוחים.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
galaxy s20 fe 5g
שם:
ttoomm1989
תאריך:
12/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשורה התחתונה - לא אקנה שם שוב.
קניתי תנור ספציפי שאהבתי הן בגלל תקופת האחריות והן בגלל מועדי האספקה הקצרים שאולסייל התחייבו (שלושה ימי עסקים).
תיאמו איתי מועד לאספקת התנור. כמובן שבמועד עצמו אחרי שלא הלכתי לעבודה התקשרו אלי בסביבות רבע לעשר (אמרו שהשליח יגיע בין 8 ל-12) וציינו כי המוצר פגום והיות הוא האחרון במלאי ייקח לו זמן להגיע. הציעו לזכות אותי אבל אחרי שציינתי שכבר לא הלכתי לעבודה ושזה לא בסדר מה גם שאצטרך להמתין שוב לתנור גם אם אבטל העסקה, אמר לי האחראי שהוא מתנצל אבל מה היה "עדיף שהיו מספקים לי מוצר פגום ורק אז היה מתחיל טיפול?" ובכל מקרה "הודיעו לך בבוקר" וכל מיני כסת"חים של זה לא אנחנו זה המרכז הלוגיסטי או השליח וכדומה. הייתי בהלם מהזלזול ואי לקיחת האחריות אבל היות ושום חנות אחרת לא הציעה פחות משבעה ימי עסקים עבור התנור הזה בחרתי להמתין עד שיגיע התנור. הוא הגיע אחרי שבעה ימי עסקים (גם כאן תואם איתי מועד למשלוח שהגיע בסוף איחור). ביקשתי פיצוי (למרות שנראה לי היה הגיוני שיציעו בעצמם) ואמרו שיבחנו אם אני זכאי. גם אם אקבל וגם אם לא אני מקווה שמתישהו יגיע יום בו יכבדו לקוחות ויעשו מאמץ לשמר אותם כי אם נראה למקום שאני צריך להגיד תודה שלא סיפקו לי מוצר פגום כדי שלא אתלונן על עיכוב או שאיחור של ארבעה ימי עסקים הוא סביר אז כנראה הבעיה היא שורשית ולא נקודתית.
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור אפיה בנוי תוצרת AEG דגם BEE233111M בעת העמסת התנור למשאית התגלה כי התנור פגום. מיד יצרנו קשר עם הלקוח ומסרנו לו שלא נוכל לספק את המוצר היום. ורק בעוד מספר ימים צפוי להיכנס מלאי חדש של התנור שהזמין.
הצענו ללקוח מספר חלופות, הלקוח בחר לתאם מועד חדש לתנור שהזמין. הלקוח תואם מחדש והמוצר נמסר לשביעות רצונו של הלקוח. התנצלנו בפני הלקוח על העיכוב הלא צפוי שקרה.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
תנור אפיה AEG BEE233111M
שם:
מעיין נאמן
תאריך:
30/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור. קודם כל המחיר ההצעתי הזול שמופיע באתר הוא סתם נמוך ב300-400 שקל ממה שהם מציעים באמת. הם מצלצלים בטלפון הם נותנים ישר את המחיר הכי נמוך האמיתי. אז למה כל ההתעסקות באתר ושיגוע הלקוח?
לאחר רכישת התנור באופן טלפוני אמרו שיתאמו איתי משלוח. שירות המשלוחים שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת. כל יום מתקשרים ואומרים לי "מחר את בבית?" כשאני עונה שאני עובדת ובואו נקבע לעוד כמה ימים כדי שאוכל לוודא שיהיו מישהו בבית לקבל את המשלוח עונים לי שאין אפשרות כזו לתאם מראש. זה תמיד מהיום למחר ועוד כמה ימים יצלצלו שוב. כך זה חוזר על עצמו כבר שובעיים ואין עם מי לדבר. אין הבנה שאנשים עובדים ושצריך לתאם כמה ימים מראש הכי גרוע זה שניסיתי לפנות לשירות הלקוחות של החברה וקיבלתי תשובות מזלזלות. הכל מתחת לכל ביקורות. ממליצה להתרחק. הם לוקחים את הכסף ואז אין עם מי לדבר וגם עד היום לא קיבלתי את התנור!!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה תנור אפיה תוצרת AEG דגם BEE233111M באמצעות נציג מכירות במחיר אטרקטיבי שהוצע לה והיא הסכימה לו.
נעשו מספר ניסיונות של חברת המשלוחים לתאם עם הלקוחה אך השעות לא התאימו ללקוחה. לאחר שיחה משותפת של שירות הלקוחות של אולסייל עם הלקוחה וחברת המשלוחים תואם מועד מסירה שבו הלקוחה מעוניינת לקבל את המוצר.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
תנור AEG BEE233111M
שם:
eyal.roth2000
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!! תקלה במכונה מיד כשהגיעה ולא מעניין אותם , זורקים לנותן האחריות. קניתי בעבר הרבה מאד דרכם, אין סיכוי שאחזור אליהם יותר
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה 7 ק”ג פתח עליון 1200 סל”ד תוצרת Electrolux דגם EW6T4722AM לאחר שימוש של מספר חודשים הלקוח פנה לאולסייל בטענה לתקלה במוצר. נשלח ללקוח טכנאי מוסמך ע"י נותן השירות של היבואן הרשמי והמוצר נמצא תקין . שירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח בכל מהלך השירות וניתן ללקוח הסבר על אופן ההפעלה של מכונת הכביסה.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
EW6T4722AM
שם:
דורון
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מסך מחשב לפני 10 ימים ואולסייל פשוט שכחו לטפל בהזמנה וגם לאחר שהודו בטעותם הטיפול היה מתחת לכל ביקורת ורשלני
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך מחשב תוצרת LG דגם 27ML600S-W
המוצר יצא למשלוח והלקוח לא ענה לשליח שניסה להשיגו על מנת למסור לו את המוצר. שירות הלקוחות של אולסייל טפל מול חב' המשלוחים ודאג שיצא ללקוח משלוח נוסף. המוצר סופק ונמסר ללקוח בטווח זמן האספקה שנאמר לו.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מסך מחשב
שם:
חיים קרייצר
תאריך:
04/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה באולסייל ב10/20.צלצלתי פעמיים להודיע על תקלה בקול.פעמיים הבטיחו לחזור ולא חזרו. מאוכזב מהשרות.נראה שמחכים ששנת האחריות תחלוף
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה תוצרת SAMSUNG
המוצר נרכש לפני 8 חודשים, הלקוח פנה אלינו בטענה שיש תקלה בעוצמת הקול. המוצר באחריות היבואן הרשמי. שלחנו בקשה לשירות היבואן לצור קשר עם הלקוח והלקוח קיבל מענה.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
qled 4k smart tv ai 65"
שם:
0502596518em
תאריך:
31/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה מאולסייל בתאריך 11.5.21 ומשום שאנו גרים רחוק הוספנו תשלום הם מתחייבים לעד 10 ימי אספקה נכון לתאריך ה 31.5.21 המכונת כביסה עדין לא הגיעה !! 20 ימים !!! דיברנו עם נציגות השירות אין ספור פעמים וכל פעם מרחו אותנו בתשובות אחרות עכשיו הם אומרים שאנחנו לא הינו זמינים ולכן לא הגיעה האספקה בקיצור שומר נפשו ירחק !
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה תוצרת BOSCH דגם WAN20051IL זמן האספקה למוצר לישוב שבו גר הלקוח הוא 10 ימי עסקים, בעקבות המצב הבטחוני שנוצר במדינה חל עיכוב באספקה ליישובים שקיימת בעיית גישה אליה מטעמים ביטחוניים ובישובים מרוחקים. ניסינו לתאם מסירה עם הלקוח אך לא היה מענה מצידו. לאחר מספר ניסיונות התקשרות נוספים, הלקוח תואם וקבל את המוצר.
התנצלנו בפני הלקוח על זמן האספקה הארוך ואף הצענו ללקוח פיצוי.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מכונת כביסה בוש
שם:
אהרון
תאריך:
28/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אולסייל מתחמקים מאחריות לפינוי מכונת כביסה ישנה !!!!
הבטיחו אספקה של מכונה חדשה ביום שלישי בין השעות -12 - 8 המתנתי למוביל כל היום ובשעה 17:00 התקשרו משרות הלקוחות להגיד שיש להם בעיה ויגיעו רק מחר ביום רביעי
שוב המתנתי מהבוקר ביום רביעי ורק בשעה 12 צהרים הגיע המוביל ולא הסכים לפנות את המכונה הישנה כי : "לא היתה מחוץ לדלת" (המכונה היתה במקום נגיש ומנותקת מהחשמל ומהמים)
התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואמרו שיבואו לקחת את המכונה למחרת ביום חמישי בבוקר
הוצאתי את המכונה לחדר המדרגות ושוב המתנתי מהבוקר ביום חמישי ורק אחר הצהרים התקשר המוביל שלא יוכל להגיע ביום חמישי ושיבוא ביום ראשון
התקשרתי לשרות לקוחות של אולסייל ואמרו שיטפלו אבל המכונה עדין בחדר המדרגות והשכנים כועסים
לסיכום : הפסדתי 3 ימי עבודה ועדין המכונת כביסה הישנה לא פונתה
אולי למישהו יש עצה מה עושים ???
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה תוצרת SIEMENS דגם WM12W468IL
במהלך האספקה נוצרה תקלה במשאית, הלקוח עודכן, ונמסר שנעשה מאמץ לספק בהקדם. למחרת המוצר סופק. בנוסף המוביל התבקש לפנות מוצר ישן, אך לא היה ניתן לבצע זאת, הגישה להוצאת המוצר הישן לפינוי היתה חסומה. שירות הלקוחות של אולסייל דאג שהמוביל יחזור שוב לבית הלקוח לפינוי מוצר ישן . ולאחר שהמוצר נמצא במקום נגיש הפינוי נעשה.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מכונת כביסה סימנס WM12W468IL
שם:
nisso
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים דיסק און קי 128GB ומוכרים 32GB. לא עומדים מאחורי הפירסומים שלהם והמחירים שלהם השרות מתנערים מהפירסום בזאפ ו
תגובת החנות:
הלקוח רכש זיכרון נייד תוצרת SanDisk דגם SDCZ460-G46 32GB המוצר והדגם שלו הם 32GB הלקוח חשב שמדובר במוצר עם זיכרון של 128GB לפי בקשת הלקוח העסקה בוטלה וכספו הושב לו.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
התקן זיכרון ניa USB Type-C SDCZ460 תוצרת SanDisk 128GB
שם:
Shlomit
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לוקחים אחריות על מוצרים. תעשו לעצמכם טובה, סעו לחנות שאם יש בעיה יש למי לפנות מבלי לזרוק את הכסף לפח. שיהיה לכם בית למוצרים.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה שואב אבק תוצרת ELECTROLUXדגם ZSPC2020 הלקוחה לא פנתה לאולסייל עם הבעיה, לצערינו למדנו על תלונת הלקוחה רק מחוות הדעת שרשמה בזאפ.
ללקוחה הייתה תקלה במוצר שרכשה והיא לא קיבלה פתרון לשביעות רצונה מהיבואן נותן השירות.
לאחר שאנו באולסייל למדנו על הבעיה, הצענו ללקוחה פתרון.