שלחו אותי ליבואן ,אין שירות ותמיכה למוצר בחנות . היבואן לא חוזר להודעות . הקומקום לא בשימוש
מוצר:
קומקום חשמלי
שם:
superpoezdka
תאריך:
12/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע לפני מספר ימים רכשתי מכונת כביסה דרך אתר אולסייל. תואמה לי הובלה להיום. בעט רכישה ביקשתי גם פינוי של מוצר ישן. היום, כאשר שליח היה אצלי בבית הוא אמר שמבקש 70 שח נוספים על כך שמכונת כביסה לא הייתה ליד הדלת. הסברתי לו שבשום מקום לא רשום שמכונה צריכה להיות ליד הדלת, רשום שמכונה צריכה להיות מנותקת מחשמל ומים. הוא התחיל להגיד שזה בגלל קורונה ולא מוכן לפנות מכונה. לא ככ מבין איך 70 שקל עוזרים להילחם בקורונה. אבל אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם. הוא צירף לשיחה מנהלת שלו שגם היא אמרה על נהלי קורונה. חזרתי על כך שאני לא מבין איך 70 שח עוזרים במלחמה בקורונה ואני לא מוכן לשלם. אחרי זה הוא אמר שהוא לא מוכן לפנות מכונה כי יש מייבש על מכונה. וזה נכון, היה מייבש על מכונה. וסיבה יחידה שלא הורדתי אותו כי יש לי בזמן אחרון בעיה עם גב ואני לא יכול להוריד וכמובן לא יכול לבקש מאשתי שתעשה את זה. הסברתי למוביל את זה, אז הוא התחיל להגיד משהו על כך שהוא לא מוכן לקחת אחריות על מייבש. לא הצלחתי להבין איך 70 שח פותרים בעיה של אחריות על מייבש, אבל בסדר. אמרתי שאני רוצה לבטל עסקה כי רמת שירות ודיבור היא מתחת לכל ביקורת. חזרה אליי נציגה – יפית מאולסייל. הסברתי לה כל מה שקרה. היא דיברה איתי ברמה הכי נמוכה שיכול להיות. אמרה שתעשה מה שבא לך, תבטל עסקה – תשלם דמי ביטול או תשלם למוביל. ועוד הוסיפה כמה פעמים, תדבר מהר, אתה מעקב את כולנו. ככה במילים האלו היא אמרה. אולסייל איבדו לקוח שהיה לקוח שלכם המון שנים וביצע רכישות של אלפי שקלים אני רכשתי מוצר מאולסייל, לא רכשתי מספק, לא מכיר ספק אפילו לא יודע איך קוראים להם. בשיחה בבוקר לא הרגשתי שאולסייל עושים משהו עבור לקוח. אז שילמתי 70 שח על שניה שמוביל הוריד מייבש מהמכונה, אבל מקווה שכמה שיותר אנשים לא יקנו מאולסייל ומקווה ש70 שח האלו וחוסר רצון לתת שירות טוב ללקוח יעלו להם אלפי שקלים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה תוצרת BOSCH דגם WAN20051IL מכונת הכביסה סופקה ללקוח בהקדם ע"פי בקשתו. הלקוח בקש שיפנו עבורו את מכונת הכביסה הישנה והוא עודכן שהמכונה צריכה להיות נגישה לפינוי.
על המכונה היה מונח מדיח כלים. ההנחיות של חברת ההובלה שאסור למוביל להרים מוצרים של הלקוח שאינם מיועדים לפינוי מחשש לגרימת נזק. לאחר התערבות מנהל השירות של אולסייל המוביל פינה ללקוח את המכונה הישנה.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
BOSCH דגם WAN20051IL
שם:
dvirs3232
תאריך:
04/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאוד מאכזב, השליח עשה קטע ממש לא בסדר ואולסייל לא עזרה- לא תיאם מראש כמו שצריך (בהפרש של 10 דק') וברח אחרי שבקשתי ממנו שיחכה שאוכל לברר עם השכן אם יוכל לסייע לי ולאסוף ממנו את המסך. אחרי 3 דק' שחזרתי אליו הוא כבר הלך. במקום לקחת אחריות ולדאוג ללקוחות הם דיי הפילו עלי את האחריות ודפקו אותי. לא שווה להתאכזב יש עוד מלא חברות
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך מחשב Lenovo דגם 62A8KAT1IS השליח הגיע לבית הלקוח והלקוח לא היה זמין לקבל את המוצר. שירות הלקוחות של אולסייל יצרו קשר עם היבואן, ותואם מול הלקוח משלוח נוסף ללא חיוב .
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מסך Lenovo C24-20
שם:
Eli
תאריך:
24/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחברה הזאת הזמנתי מקרר שבועיים לפני פסח. התחייבו לספק בתוך שבעה ימי עסקים לא סיפקו גם אחרי 10 ימים, נותרתי בלי מקרר לפסח. נציג המכירות הפנה אותי לשירות הלקוחות שמעבירים אותי ליבואן שלא עונה לטלפונים. הובטח לי שמנהל שירות הלקוחות יחזור אליי. לא חזר. חוזר ואומר, אל תתקרבו אליהם !!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקרר מתוצרת SHARP
נעשה ניסיון ע"י חברת ההובלה לתאם אספקה ללקוח ולא היה מענה מצד הלקוח .
בנוסף נשלחה ללקוח הודעת SMS לתיאום והלקוח לא אישר תיאום אספקה.
לאחר שהלקוח פנה לשירות לקוחות אולסייל, דאגו לעדכן את חברת ההובלה בנייד נוסף שניתן מהלקוח לתיאום.
והלקוח תואם למחרת לקבלת המוצר ואכן קבל את המקרר.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מקרר שארפ
שם:
beni
תאריך:
21/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אומנם בחלק מהמוצרים מחיר נמוך מהמוצע בשוק אבל שירות ממש גרוע ... ביום 1-3-21 הזמנתי באתר אולסייל משחזת זווית מקצועית מבית konishi דגם KO-1115. בו ביום נגבה לי מכרטיס האשראי סכום 148 שח הכולל את עלות המוצר ותשלום עבור הובלה. בעסקה צוין כי זמן האספקה תוך 10 ימי עבודה מיום קבלת האישור מחברת האשראי. לצערי, עד למועד זה (21/3/21) המוצר לא סופק. ביום 16-3-21 (כששה ימים לאחר המועד שיועד לאספקה), ולאחר שעלה הצורך הדחוף בשימוש במכשיר שהוזמן, יצרתי קשר טלפוני עם מחסן האספקה של חברה אחרת כפי שצוין בהזמנה. לשאלתי מדוע המוצר לא סופק, טענו כי אין את המוצר במלאי. עם סיום השיחה יצרתי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של אולסייל ושאלתי האם אכן המוצר לא במלאי ומה אני עושה כי עבר מועד האספקה וזקוק למכשיר? לדבריהם הנושא יבדק ויחזרו אלי. לאחר כשלש שעות יצרה איתי קשר הנציגה ואמרה שהם יכולים לספק את המוצר תוך 14 ימי עסקים. אמרתי לה שאני זקוק למוצר באופן דחוף ושאלתי מתי זה יוצא. לדבריה, 14 ימי העסקים הינם מיום קיום השיחה (קרי, 16-3-21 14 ימי עסקים). הבהרתי שזה לא מה שסוכם והיא הציעה שיאפשרו לי לבחור מוצר דומה בהגעה מהירה. אמרתי שזה ממש לא יפה כי שילמתי כבר ותכננתי על המוצר כפי שסוכם באספקה של 10 ימי עסקים ואני זקוק למכשיר ועדיף משהו חילופי מלחכות עוד שבועיים, ענתה שמנהלת תיצור איתי קשר עד סוף היום. לצערי לא יצרו איתי קשר שוב באותו היום. למחרת, 17-3-21 ומאחר שראיתי שלא יצרו קשר, התקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות, לשאלתי מדוע לא יצרו קשר אמרה הנציגה שהיא טיפלה בזה והיום תיצור איתי קשר מישהי בשם עינב. הגבתי ותוך כדי שאני מדבר ניתקה עלי את השיחה. שלחתי להם גם מכתב דרך אתר האינטרנט שלהם ביום 18-3-21 עם כל השתלשלות האירועים ובקשה ליצירת קשר אך ללא מענה. גם הבוקר פניתי שוב במייל ובפקס והם לא עונים. תחוסו על הכסף והעצבים שלכם. עדכון. ביום 22/3/21 ואחרי פניות חוזרות ונשנות אמרו שיחזירו לי את הכסף ואין מוצר...😏
תגובת החנות:
הלקוח רכש משחזת זווית מבית Konishi דגם KO-1115 לצערנו היתה תקלה במלאי היבואן, והמוצר לא היה זמין למשלוח
הלקוח עודכן, התנצלנו על התקלה וכספו של הלקוח הוחזר במלאו.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
שחזת זווית מקצועית מבית konishi דגם KO-1115
שם:
jginat
תאריך:
12/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח כלים של חברת Midea (אשר עומד על השיש). אופציית המשלוח והאספקה של המדיח הן רק אספקה בימי אמצע השבוע (לא כולל שישי) בין השעות עשר לשתיים עשרה. מה שאומר שזה מחייב הפסד של יום עבודה. אין אספקה בשעת בוקר מוקדמת (נניח עד עשר), שהיתה מאפשרת לי לצאת לעבודה בשעה מאוחרת יותר, ואין אספקה בשעת אחר צהריים או ערב, שהיתה מאפשרת לי לצאת מהעבודה מוקדם יותר. אני צריך להפסיד יום עבודה בגלל קניית מדיח כלים. לטעמי, חנות שלא מסוגלת לדאוג לזמני אספקה נורמאליים של מוצר, שמתאימים לאנשים עובדים, לא ראויה שיקנו אצלה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדיח תוצרת Midea
נעשו מספר ניסיונות תיאום מול הלקוח ע"י חברת ההפצה של היבואן הרשמי.
לצערנו לא הצליחו לבצע תיאום מול הלקוח.
ההזמנה בוטלה לבקשת הלקוח והוא זוכה באופן מלא.
מוצר:
Midea מדיח כלים מיני פלוס להצבה חופשית
שם:
לאה
תאריך:
15/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נשלח/הגיע שבור לא כפי שהובטח בהצגת המכשיר ,לא ניתן לפרוק ע"מ להכניס למדיח ..לא מתאים לגריל מועך את האוכל
מוצר:
GC-241D12
שם:
אלון
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל!!!!! לא מקצועי שחכו את ההזמנה הבטחת המשלוח לא אמינה גם עם מצאתם אופציה למה שאתם צריכים במחיר הזול ביותר לא להזמין מפה!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייח OptiPlex i5 DELL הלקוח ביקש לקבל המוצר לפני שההזמנה הועברה למחסן. הלקוח קיבל את המוצר בתוך מספר ימי עסקים כפי שנרשם בהזמנה עם שליח מיוחד עד הבית.
הזמנתי מכונת פסטה, העיסקה אושרה ב14 לחודש ועדיין לסופקה. כאשר זמן ההספקה המקסימלי חמישה ימי עסקים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת פסטה HR2345/19 מבית PHILIPS עקב ספירת מלאי, היה איחור של יום אחד באספקה, אולסייל וידאה עם הלקוח שהוא קבל את המוצר לשביעות רצונו
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מכונת פסטה ב- 18 דקות הכנה בלבד דגם HR2345/19 מבית PHILIPS
שם:
tsuv
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש כיריים גז, הכיריים נשלחו לכתובת לא נכונה למרות שעדכנתי את הכתובת הנכונה. על פי נציגי שירות המכירות, אין אפשרות לקבל מוצר אחר עד אשר המוצר שנשלח יחזור. כמו כן אין אפשרות לקבל החזר כספי .....עד שהמוצר שנשלח לכתובת אחרת יחזור....
בלי כיריים - ובלי כסף לרכוש במקום אחר!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה כיריים גז תוצרת Electrolux דגם EGS6414X עוד באותו היום בו בוצעה ההזמנה המוצר נשלח ללקוחה לאחר שהמוצר נשלח הלקוחה בקשה לשנות כתובת, טיפלנו בבקשת הלקוחה. לאחר מכן הלקוחה ביקשה לבטל את ההזמנה, ביטלנו ללקוחה את ההזמנה ע"פי בקשתה. ללקוחה ניתן החזר מלא למרות עלויות השילוח וההחזרה למחסן.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
כיריים גז
שם:
dankfir
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני 9 ימים מיקרוגל. הבטיחו משלוח תוך 5 ימי עסקים שכבר עברו חלפו להם. פתחתי קריאה צאט מולם, הבטיחו תשובה ובינתיים דממה. בסך הכל מיקרוגל, אם הייתי יודע, הייתי קונה בחנות פיזית. קניתי מהם בעבר, מאוד מאוכזב מההתנהלות כעת !!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקרוגל תוצרת SAMSUNG דגם ME9114GST היה איחור של יום באספקה בגינו בקש הלקוח לבטל את הזמנתו הזמנתו של הלקוח בוטלה והוא זוכה זיכוי מלא.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מיקרוגל דיגיטאלי 32 ליטר תוצרת SAMSUNG דגם ME9114GST
שם:
hadas111096
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
גרוע!!!!!!!! קניתי אוזניות - האוזניות היו לא תקינות, נשלחתי לשים אותן בנקודת שירות לתיקון. לאחר קבלת התשובה שהמכשיר אכן פגום - אולסייל מסרבים לשלוח לי שליח עם האוזניות התקינות בטענה שאני צריכה ללכת לאסוף את האוזניות הלא תקינות להחזיר אותם אליהם ורק אז הם ישלחו לי את האוזניות החדשות. אני כבר מעל חודש במשא ומתן איתם ועדיין לא הצלחתי לקבל שיחת מנהל. בטענה "שהמנהל חולה, ויש רק מנהל אחד"
פשוט שירות גרוע! גם יותר יקר, וגם אין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה אוזניות קשת אלחוטיות תוצרת JBL דגם LIVE 650BT הלקוחה הפקידה את האוזניות במעבדת שירות לבדיקה במעבדה נקבע שהאוזניות לא תקינות ואושר לבצע לה החלפה בוצעה ללקוחה החלפה עם שליח של אולסייל
הלקוחה מלינה על כך שלא אספנו עבורה את האוזניות מהמעבדה, לצערינו אין לנו הרשאה לאסוף ממעבדה מוצר שאנחנו לא מסרנו למעבדה
נתנו ללקוחה שירות מהיר ויעיל וצר לנו על תחושותיה.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
אוזניות JBL
שם:
Assaf
תאריך:
31/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר שמעולם לא הגיע. גם אחרי שהצלחתי להשיג אותם, אמרו שיטפלו בזה ולא פנו אליי בחזרה מאז. אמנם הבעיה כנראה טמונה באחד מהספקים שלהם, אבל חברה שלא לוקחת אחריות על הספקים שלה, לא ראויה לקונים!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מקציף חלב נייד דגם XAVAX 111106 לצערינו המוצר אבד בחברת השליחויות. עידכנו את הלקוח וזיכינו אותו על פי בקשתו.
התנצלנו בפני הלקוח על התקלה ואנו ממשיכים לפעול על מנת שמקרים כאלה לא יקרו בשנית.
אולסייל פועלת באופן תמידי לשיפור חויית הרכישה של הלקוח
מוצר:
מקציף חלב דגם XAVAX 111106
שם:
kobi
תאריך:
17/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
9 ימים לאחר הזמנת המוצר בוטלה העסקה, 9 ימים רק להודיע על ביטול העסקה! לא יומיים או שלוש! וגם אז לא התקשרו כדי לוודא כי אני מודע לביטול, כלום. מזלזל. בזמן הזה יותר מהיר פשוט ומשתלם להזמין כבר מחול.
תגובת החנות:
לקוח רכש אוזניות קשת - JBL LIVE 500BT לצערנו התגלה שהמוצר שבמלאי אינו תקין. הלקוח עודכן, התנצלנו בפניו וכספו הוחזר לו.
מוצר:
JBL LIVE 500BT
שם:
Shoshi
תאריך:
17/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים מהר ואז צריך לרדוף אחריהם ללא הועיל. לפני שלושה שבועות רכשתי טלפונית מיקסר שאמור היה להישלח תוך 7 ימים. מאז אני בטלפונים איתם כולל כעת. פשוט מתסכל.
תגובת החנות:
לקוחה רכשה בלנדר ידני תוצרת SAUTER דגם HM656 לצערנו נוצר איחור במסירה של המוצר במספר ימים. הלקוחה מסרה שלא מעוניינת להמתין, לקבלת המוצר. כמובן שהתנצלנו בפני הלקוחה והיא קיבלה החזר מלא.
מוצר:
בלנדר ידני 500 וואט 5 מהירויות שונות תוצרת SAUTER דגם HM656
שם:
Idan
תאריך:
08/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר קנווד 1700w שהגיע מאוד מהר אבל המוצר הגיע תקול עם וו נעילה שבור שלא מאפשר עבודה עם המקסר. מייד שלחתי פנייה לאתר, התקשרתי, שלחתי סרטונים של הבעיה ומאז רודף אחריהם לקבל תשובות ולצערי פשוט נותרתי מתוסכל ללא ידיעה אם יטפלו לי בבעיה ומתי זה יקרה.
גם מוצרים שקניתי בעבר סה"כ הגיעו מאוד מהר אבל אם יש בעיה אין עם מי לדבר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר מיקסר KENWOOD דגם KVL8300S הלקוח פנה לאולסייל בטענה שקיבל מוצר תקול. למחרת היום יצא ללקוח מוצר חדש במשלוח מיוחד.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
KVL8300S
שם:
idanbena
תאריך:
03/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי במתנה מוצר שנקנה דרכם, ולאחר שרציתי להחליף אותו (ואף להוסיף כסף על ההחלפה), נפנפו אותי לחברה אחרת ולא הסכימו לטפל בהחלפה בעצמם - למרות שהמוצר נרכש דרכם. ההתקשרות מול שירות הלקוחות שלהם הייתה מאוד לא נעימה, וכלל לא קיבלתי את ההרגשה שמנסים לעזור. אני כנראה לא אקנה דרכם יותר.
תגובת החנות:
הלקוח קבל במתנה מקרן קול בקש להחליף למוצר אחר, קבל שרות VIP של איסוף המוצר ובוצעה לו הזמנה על המוצר שבקש
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מקרן קול LG SL4.
שם:
Jonny
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
כבר שבועיים מנסה להחזיר את המוצר שרכשתי דרכם ולא מרוצה. למרות הבטחות שעוד מעט זה יטופל . אף אחד לא חוזר
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד, יצר קשר טטען שהמחשב לא עונה לצרכיו, אישרנו לו להחזיר את המחשב וזיכינו אותו באופן מלא
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מחשב נייד
שם:
Ariel
תאריך:
03/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הצגת מוצר עם פירוט לא תואם והספקת מוצר לא תואם. שירות לא הכי מקצועי, לא חוזרים לספק בירור לגבי המוצר. המוצר לא תואם ולא סופק תוך 21 ימי עסקים ולא הוצע שום פיצוי. על החזר המוצר דרשו אישור על תשלום 50 ש"ח. מה גם שהמוצר דרוש לצורך חיוני בעבודה כי זה המקצוע שלי לכן כל התסבוך הזה גרם לתחושה מאוד מתסכלת ולא נעימה וגרימת עוגמת נפש ונוצרה תחושה העיקר למכור. חלק מהנציגים עם גישה לא נעימה כאילו מתקשר לשגע אותם עם שאלות. בקיצור טעם רע לחוויה ראשונה לקניה ראשונה מהאתר הזה.
עדשת קנון 100 מ"מ מאקרו
מוצר:
עדשת קנון 100מ"מ מאקרו
שם:
romkri
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דיסק קשיח, התשלום התקבל, אך איש לא התקשר אלי ונאלצתי לחייג ולברר מתי הוא נמסר, כעת עברו 13 יום מאז ההזמנה ואני עדיין לא יודע אם אקבל את הסחורה או לא. הכסף נעלם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר כונן קשיח חיצוני דגם WDBBGB0080HBK לאחר פניית הלקוח אל מוקד שרות הלקוחות של אולסייל, נמסר ללקוח מועד אספקת המוצר. המוצר סופק ללקוח לפני מועד האספק הרשום בהזמנה. ליווינו את הלקוח עד לקבלת המוצר.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
כונן קשיח חיצוני MY BOOK NEW 3 ESSENTIAL 8T WD דגם WDBBGB0080HBK
שם:
אלי
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חזרו אלי לאחר כשבוע מיום הרכישה רק כדי לומר שהם לא שולחים לאיזור המגורים שלי. (יהודה ושומרון) כמובן שאין לכך שום אזכור באתר או בזמן הרכישה, לא ארכוש מוצרים במקום אשר מפלה מאות אלפי אזרחים לרעה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדפסת אלחוטית תוצרת HP דגם M15W
הלקוח גר באזור שחברת המשלוחים של ספק המוצר לא מגיעה אליו. הוצע ללקוח שאולסייל תשלח את המוצר עם חברת משלוחים חלופית. הלקוח לא היה מעוניין להמתין ובקש לבטל את ההזמנה. הזמנתו בוטלה והוא קבל החזר כספי מלא.
אולסייל מספקת את מוצריה לכלל תושבי הארץ תוך מענה ופתרון לכל לקוח.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
מדפסת
שם:
צבי
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק רובוטי, מחכה כבר 10 ימים ולא מקבל תשובות מהחברה למרות פניות יומיות להבין מדוע לא מספקים הסחורה. מרגיש שעובדים עליי
תגובת החנות:
הלקוח רכש IROBOT לצערינו חל איחור של כמה ימים באספקה הלקוח בקש לבטל את ההזמנה וכספו הושב לו במלואו בתוספת פיצוי שניתן לו.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
iRobot דגם iRobot 976
שם:
אביגל
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רמקול JBL שהיה אמור להגיע תוך 6 ימי עסקים, עברו שבועיים והוא עדיין לא הגיע נציגי שירות לקוחות לא חוזרים לפניות שלי, ומעבירים אותי מאחד לשני - מאוד לא רציני
תגובת החנות:
לקוחה רכשה רמקול נייד JBL Flip 5 התנצלנו בפני הלקוחה על העיכוב במסירה, ודאגנו שהלקוחה תקבל את המוצר בתוספת פיצוי מוסכם.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
רמקל JBL
שם:
נתי והדסי
תאריך:
08/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני 18 יום והמוצר עדיין לא הגיע ממש מאוכזב מהשירות כל נציג אומר שיחזור אליך מחר ובפועל לא קורה כלום לוקחים הרבה כסף על משלוח לעומת מקומות אחרים ואין באמת הצדקה לזה (אני מחכ כבר 18 יום)...