רכשתי מכונת גילוח, את מכונת הדגל של חברת פיליפס. לאחר שימוש אחד בלבד, המכונה התקלקלה! ביקשתי לקבל מוצר חדש במקום המכונה שהתקלקלה, אני מחכה כבר 4 ימים לקבל תשובה בנוגע לבקשה, כל מה שיש לנציג של אולסייל לומר, זה שהוא לא יודע כמה זמן יקח עד אשר תתקבל תשובה, וזה לאחר נסיונות חוזרים ונשנים להשיג את שירות הלקוחות. מומלץ לא לקנות מהם.
תגובת החנות:
לקוח רכש מכונת גילוח PHILIPS דגם SP9861/16 הלקוח יצר קשר מול שירות הלקוחות של אולסייל בטענה שהמוצר לא תקין. הלקוח הופנה לנותן השירות והאחריות של המוצר לקבל מענה תוך ליווי צמוד של אולסייל. הלקוח טופל וקיבל מענה לשביעות רצונו.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה!
מוצר:
פיליפס SP9861/16
שם:
Shiranmulan
תאריך:
26/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משלוח בתשלום על המשלוח עד בית הלקוח, לצערי עברו 14 יום לא הגיע המשלוח, התקשרתי אליהם וכעבור יום חזר אלי נציג משירות הלקוחות ואמר לי שהמשלוח מחכה לי בנקודת איסוף ממש רחוקה מהכתובת שלי! והדבר היחיד שניתן לעשות זה לבטל עסקה או לנסוע להביא את המוצר ששילמתי עליו משלוח עד הבית. מאוד מאכזבים! לא ממליצה בכלל
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מגב מגנטי לחלון המוצר נשלח לנקודת מסירה הקרובה לביתה. 4 ימים לאחר ביצוע ההזמנה המשלוח המתין לאיסוף ע"י הלקוחה ונשלחה אליה הודעה לנייד לאיסוף. הלקוחה בחרה שלא לאסוף את המוצר. וההזמנה בוטלה.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מגב מגנטי לניקוי חלונות
שם:
cabcb
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן פימלי הגיע מזגן לא תקין פניתי לאול סייל שרות לקוחות אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ולצערי אף אחד לא חזר
מוצר:
מזגן פימלי דגם קומפוט 12 פוואר
שם:
אי
תאריך:
23/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נייד נוקיה 220 לא תקין. ארבע שעות בזבזתי כדי לתקן את המעוות אך ללא הצלחה. הופניתי כמו פינג פונג בחוסר רגש עצום מאחד לשני. אני רואה את אולסייל מחוייבת כלפי ולא שום כתובת אחרת. נכון לעכשיו לא נעניתי, אלא רק ניסיתי לצלצל שוב ושוב, אך כאמור ללא מענה. הפניתי את הבעיהלמועצה להגנת הצרכן. את המסקנה שכל אחד יסיק בעצמו. הנייד שלי כרגע לא זמין בגלל הבעיה לכן לא תוכלו לאמת כרגע את חוות הדעת דרך הנייד
תגובת החנות:
לקוחה רכש סמארטפון מבית NOKIA דגם Nokia 220 לאחר קבלת המוצר הלקוחה מסרה שהמוצר לא תקין, והופנתה לנותן השירות והאחריות להדרכה על המוצר. לאחר השיחה עם נותן השירות נמסר שהמוצר לא תקין והוצע ללקוחה החלפה או איסוף מבית הלקוחה וביטול ההזמנה והחזר כספי מלא.
הלקוחה בחרה שיאספו את המוצר מביתה ובהחזר כספי מלא.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
נייד נוקיה 220
שם:
פטר הזאב
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
חברה מתווכת בין ספק ללקוח ללא טיפת ערך מוסף, שירות מתחת לכל ביקורת. הזמנתי כיסא, משכו עם המשלוח שבועיים למרות שהתחייבו ל-7 ימי עסקים, בסוף הגיע דגם לא נכון שכמובן סירבתי לקבל. אולסייל הבטיחו לשלוח במקום פריט נכון, לא שלחו. כל פעם שדיברתי איתם בטלפון האכילו אותי בעוד תירוץ ועוד סיפור על השרשרת הלוגיסטית בינם לבין הספק. מספר פעמים הבטיחו לחזור תוך כמה דקות ולא חזרו. בסוף התייאשתי ודרשתי לבטל את העסקה, אבל גם את זה הם לא מבצעים מיידית. לא שמעתי מהם התנצלות על העיכוב, אבל במקום זאת כשדרשתי לקבל את כספי חזרה מיידית קיבלתי הרצאה בסגנון "אדוני ככה זה לא עובד" ו"יש עוד לקוחות שצריכים לטפל בהם". שורה תחתצונה: לא להתקרב לאולסייל
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיסא גיימינג SPARKFOX דגם GC80D המוצר יצא למשלוח על ידי יבואנית המוצר חברת בנדא מגנטיק יום לאחר ביצוע ההזמנה המוצר הגיע ללקוח בתוך פחות מ-7 ימים, הלקוח סרב לקבל את המוצר בטענה שהצבע אינו תואם את מה שהזמין. מבדיקה שעשינו נפלה טעות ונשלח ללקוח מוצר בצבע שונה ממה שהזמין. הלקוח לא היה מוכן שנדאג לספק לו מנחדש את המוצר בצבע שהזמין. הלקוח יזוכה באופן מלא. צר לנו על חויית השירות.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
כיסא גיימינג SPARKFOX דגם GC80D
שם:
Yaniv
תאריך:
10/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פינת אוכל מאולסייל , בטלפון ביקשתי שהכסאות יהיו בצבע אפור. שאלתי אם יש במלאי, הנציג אמר שזה במלאי ויסופק תוך 14 ימי עסקים. אחרי שבוע וחצי התקשרו ואמרו שכסאות בצבע אפור לא במלאי וזה יסופק בעוד 45 ימי עסקים, אלא אם כן אקח כסאות בצבע אחר. לא לעניין בכלל, היו צריכים לומר מראש שכסאות בצבע אפור לא במלאי .
מוצר:
פינת אוכל Homax דגם וונציה
שם:
enola1
תאריך:
27/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות תת רמה ! לא להעז ! בתחילה השליח התקשר אלי בתרוצים והגיע רק למחרת היום המתואם. והמתקין בכלל ... מתקשר ומנתק ואז אומר שלא ענית. בזבזתי יום עבודה ישבתי וחיכיתי בבית תוותרו !
מוצר:
מסך סמסונג
שם:
גולש
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
dr.eli.israel
תאריך:
13/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
I ordered IPhone XR for my son (Order 7653199 from Olsale). It was in stock when I paid. 10 days they were telling us that the order will come. after 10 days they said that they were out of stock!!! what a waist of time!!!! We are very upset. remind me not to order from them again.
מוצר:
IPhone XR 128 GB black
שם:
kobizak71
תאריך:
30/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגהץ הכי יקר של טפאל. הגיע מוצר משומש, מפוצץ אבנית!!!! במקום לטפל, לבחון- שולחים אותי לשירות של המוצר חוצפה!!! אל תקנו פה!!! לא שווה את ההפרש. ואני עוד חשבתי לקנות תנור וכיריים
תגובת החנות:
הלקוח רכש מגהץ קיטור תוצרת TEFAL דגם GV9610 הלקוח פנה לשירות אולסייל לאחר 3 חדשי שימוש במוצר, בטענה שיש אבנית במוצר. הלקוח הופנה לשירות של היבואן על מנת שיבדקו את המוצר.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
GV9610
שם:
lamamuzar
תאריך:
24/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פרסום כוזב, עיכוב במשלוח וחוסר אפשרות לאיסוף עצמי על אף שמובטחת אופציה כזו: רכשתי את המוצר ביום חמישי. ביום שני הוא עדיין לא הגיע. ביום שלישי התקשרתי למוקד כדי לנצל את האפשרות של "איסוף עצמי" מהרצליה כפי שהם דואגים לפרסם. נאמר לי שזה לא אפשרי. עכשיו יום רביעי, המוצר עוד לא הגיע. אין אפשרות לדבר עם המחסנאי, הם לא יודעים איפה השליח ואין שום מעקב אחרי החבילה. הנציגה ורד פחות או יותר צעקה עליי בטלפון ולא הייתה מוכנה לספק שום הסבר. בקיצור, שירות ברמה נמוכה מאוד על אף דמי משלוח יחסית גבוהים של כ-20 שקלים. מומלץ להתרחק.
תגובת החנות:
הלקוח רכש רמקול JBL הלקוח בחר באפשרות של משלוח המוצר יצא מיד למשלוח המוצר הגיע ללקוח בתוך 3 ימי עסקים כפי שהתחייבנו הלקוח בקש יום אחרי שהמוצר נשלח אליו לבוא לאסוף את המוצר הוסבר לו שזה לא אפשרי כי המוצר בדרך אליו וידאנו עימו למחרת שהוא קבל את המוצר המוצר נשלח ללקוח עם שליח עד הבית בעלות של -20 ש"ח אם הלקוח היה בוחר באפשרות של איסוף עצמי הוא יכול היה לאסוף את המוצר כבר באותו היום.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
רמקול נייד JBL Charge 4
שם:
Este
תאריך:
18/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא. הזמנו מזגן ב- 17 במאי. קבלה של 18 במאי. תוך 7 ימים הם הבטיחו להביא. לא ענה על שאלות ולא היה שום הזמנה במפעל עד יוני. 4 ביוני לאחר שהשערוריה קיבלה את הסחורה. אל תקנו בחנות זו.
מוצר:
מזגן Tadiran ALPHA10
שם:
hosamazem41
תאריך:
14/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסלול ריצה לפני כחודש , היה כתוב שתוך 21 ימי עסקים יישלח המוצר , עברה התקופה וחא נשלח , וכשאני מתקשר , השירות שמתקבל על הפנים . לא ממליץ .
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסלול ריצה דגם YORK8300 חל עיכוב באספקת המוצר והלקוח לפיכך אולסייל דאגה ללקוח והוא קבל מסלול ריצה משודרג לשביעות רצונו
אולסייל דואגת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
York 8300
שם:
אייל
תאריך:
09/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הליכון York Silver Pro, אספקה תוך 14 ימי עסקים. היום (09/06) קיבלתי עדכון מהספק (אביר ספורט) שאספקה תבוצע באיחור, מעבר ל- 14 ימי העסקים, ולא ניתן להקדים. זאת למרות שוידאתי עם הספק, המוצר כבר בארץ מלפני כמה ימים ומגיע לחנות עצמה בעוד יומיים.
שילמתי 149 ש' על משלוח, שלצערי בסופו של דבר לא מגיע בזמן ולפי ההתחייבות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסלול ריצה של חברת YORK הלקוח התנהל מול הספק ולא מול אולסייל, ברגע שפנייתו הגיע לאולסייל, אולסייל פעלה שיקבל את המוצר בהקדם, ייתכן שיהיה איחור של עד 4 ימים באספקה ואולסייל דאגה שהלקוח יצא מרוצה גם במקרה זה.
אולסיייל פועלת לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
York Silver Pro 4050
שם:
shmuel5067
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפד מיני יד 2 ,הוא הגיע עם שריטות עמוקות,עשיתי ביטול עיסקה, הם מייד הגיע לקחת את האייפד אבל את הכסף לא קיבלתי חזרה, זה היה לפני חודש ושבוע, אני החלטתי לפנות לבית משפט כדי לקבל את הכסף בחזרה. מסקנה שלי תחשבו פעמיים אם לקנות שם
תגובת החנות:
הלקוח רכש אייפד מיני מחודש, פנה לשירות אולסייל בטענה שהמשחקים נתקעים לו והוא לא מרוצה מהמוצר אולסייל דאגה שהמוצר ייאסף ממנו וזכתה אותו זיכוי מלא מיד לאחר שהמוצר נאסף. הלקוח פנה אחרי חודש בטענה שלא זוכה, הראנו לו שהוא כן זוכה, הוא בדק בשנית את חשבון כרטיס האשראי שלו וראה שאכן זוכה. הוא אמר שפשוט לא ראה את הקבלה במינוס שנשלחה אליו ולכן התלונן.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
אייפד מיני
שם:
roiissak1994
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע מתחת לכל ביקורת, חודשיים מנסה לדבר עם ברק (מנהל אחד לכל שירות הלקוחות שלהם) כל פעם אומרים לי הוא לא נמצא, שבר את היד, הוא יחוזר אלייך. חודשיים מאז שקניתי ואף לא חזר אליי פעם אחת. מדובר על זיכוי של 50₪(זה העיקרון) שהם מורחים אותי כבר חודשיים. דיברתי עם שירות לקוחות, בחורה בשם ורד.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסך LG 8100, לאחר הרכישה בקש לטענתו קבל הצעה שזולה יותר ב - 50 ש"ח , אישרנו לו זיכוי. לאחר שקבל את המסך בקש לבטל את המתקן וההתקנה שרכש. ביצענו לו את שני הזיכויים שבקש, הוא ראה את האחד ואת השני לא ראה, שלחנו לו גם את הזיכוי השני.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה LG 8100
שם:
לירון
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה שאלתי אם אני אקבל את ההרחבה של החמש שנים ב199, נאמר לי שכן על ידי אוסייל כי ההזמנה בוצע לפני גמר המבצע.
התקשרי לוודא מול היבואן שזה המצב ואז נאמר לי שרק אם הטכנאי יגיע להתקנה לפני המועד של סיום המבצע ואין משמעות לתאריך הקנייה.
התקשרי שוב לאוסייל וביקשתי שיזרזו את המשלוח לפני שיגמר המבצע וכי המידע שקיבלתי היה שגוי. הם התעקשו שהיבואן טועה ואין מה לעשות וזה יקח 21 ימי עסקים, בדיעבד לאחר שיחה נוספת עם היבואן הבנתי שהמוצר לא במלאי.
התקשרתי לבטל את העסקה,
שירות ברמה מאוד נמוכה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה 9 ק"ג מבית היבואן BSH הלקוח קבל את המכונה בתקופת המבצע של הרחבת אחריות ל-5 שנים בתוספת 199 ש"ח הלקוח זכאי למבצע וקבל את המבצע מנהל שירות הלקוחות של אולסייל וידא עם הלקוח את הדברים, הלקוח אשר את הדברים ואף הודה לו.
אולסייל דואגת לשביעות רצון של כלל לקוחותיה
מוצר:
WAW24469IL BOSCH
שם:
בני
תאריך:
30/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים אלקטרולוקס הגיע דגם אחר ,הובטח באתר הרחבת אחריות אחד פלוס ארבע אז הובטח, למעשה אין עם מי לדבר. אין שרות לקוחות מבטיחים לחזור אבל לא חוזרים. ביטלתי את הקניה אין תגובה מהאתר. מחכים שעות בטלפון למענה לקראת הסוף מנתקים את השיחה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדיח כלים אלקטרולוקס מבית היבואן הרשמי מיניליין היה אצל הלקוח טכנאי התקין לו את המוצר לשביעות רצונו והראה לו שהוא קבל את הדגם שהזמין הלקוח גם קבל את הרחבת האחריות של היבואן כמובטח הלקוח הבין שטעה ובקש להישאר עם המוצר.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
אלקטרולוקס els5525lax
שם:
nadavadiel
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקסר הוא לא עבד התקשרתי אליהם לשירות לקוחות הם לא עונים (הייתי 40 דקות על הקו) וכאשר מישהו עונה אומרים שיחזרו אליך לעומת זה בשלוחה של הזמנות תוך שניה מישהו עונה.
מוצר:
מיקסר Kenwood KHC29WH
שם:
אבי
תאריך:
26/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים ב10/5/20 ואני גרה בירושלים הבטיחו לי זמו אספקה של 7 ימים והיום 26/5/20 עדין הכיריים לא הגיעו וכל פעם שאני פונה אומרים לי שיבדקו ויחזרו אלי ואין שום תגובה מצד החנות .
מוצר:
כיריים גז 5 להבות תוצרת DELONGHI דגם NDG79
שם:
danna
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר מתוצרת שארפ. קיבלתי מקרר פגום ואני נאלצת להאבק מול היבואן על קבלת מוצר חדש. באולסייל אין עם מי לדבר. הם מתעלמים מטלפונים ולא טורחים לחזור ללקוח. חווית קנייה גרועה ביותר. לא אקנה דרכם שוב אף מוצר ולא ממליצה על לקנות דרכם.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מקרר שארפ דגם SJ-2269 הלקוחה קיבלה את המקרר 4 ימים לאחר הזמנתה הלקוחה יצרה קשר עם אולסייל וטענה שהמקרר תקול, השירות הטכני של היבואן אשר שהמקרר תקול ובוצעה ללקוחה החלפה למקרר חדש אולסייל דאגה לתיאום ביצוע החלפה מידית של המקרר.
קורה לעיתים שמגיע מוצר תקול ואנו נבחנים במהירות הטיפול בתקלה. אולסייל פעלה לטפל בלקוחה במהירות האפשרית.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מקרר שארפ SJ-2269
שם:
Orel
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כלקוח קבוע שהזמין מהאתר הזה בשנתיים האחרונות מוצרים במעל 10,000 ש"ח, לא ממליץ לאף אחד לרכוש מהם. ממתין מעל חודש וחצי למוצר שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים. כדי לאמת התשלום וההזמנה החברה ביצעה אליי כ 5 שיחות יום לאחר הרכישה זאת בכדי לבצע את העסקה לאחר מכן להשיג אותם ולקבל תשובות אמתיות היו סיוט בלתי נסבל.
בתאריך 31/03/20 רכשתי את המוצר. לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע ואף שליח או מישהו מטעם האתר יצר איתי קשר, ניסיתי לתפוס את שירות הלקוחות שלהם. בשבוע הראשון לבירורים התירוצים היו שאין בידיהם את המידע והם צריכים לברר מול הספק ויחזרו אלי, כמובן שלא חזרו. בצעתי שיחות כל יומיים שלושה ובכל פעם היה תירוץ אחר והבטחה שהמוצר יגיע עוד יום - יומיים, לאחר חודש נמסר אין את המוצר במלאי. אף אחד לא טרח לעדכן , אף מנהל לא חשב לדבר איתי למרות הבקשות. אפילו לטופס ביטול העסקה לא התייחסו. כמובן ששום פיצוי לא הוצע, ושום תשובה איפה המוצר עד ליום הזה 13/05/20
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקסר קיצנאייד עידכנו את הלקוח שצפוי עיכוב באספקת המוצר והלקוח בחר להמתין לקבל את המוצר חל עיכוב נוסף באספקת המוצר כיוון שהלקוח גר ביישוב מרוחק בבקעת הירדן. אנו מצרים על התחושות המובנות של הלקוח ועל מהלך השירות ללקוח בעסקה זו. הלקוח כפי שציין רכש מאיתנו בשנה האחרונה לא מעט מוצרים וקבל שירות מעולה, אבל אנחנו נמדדים בשעת קושי ונדאג לרצות את הלקוח גם הפעם.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מיקסר KitchenAid 5KSM7580 קיטשן אייד
שם:
Alex
תאריך:
09/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לפני 25 ימים קניתי קולט אדים בחנות אולסייל. אספקה הייתה מהירה. לפני קנייה דיברתי עם נציג של החנות במטרה לברר פרטים של המוצר. הדגשתי שאני זקוק באופציה להתחבר למערכת שמוציאה אדים החוצה. כמו שהיה לי בקולט אדים ישן של אותה חברה.אמרו לי אל תדאג הכל יהיה בסדר (כרגיל:)). הגיע קולט אדים וקבלן שהיה אמור לחבר אותו למערכת צינורות אמר לי שלקולט חסר חלק. במשך 25 ימים אני מנסה להשיג פתרון, מי שולח לי חלק שחסר. חברה שנותנת שירות (ניופאן) או חנות אולסייל. בינתיים שניהם עושים ראש קטן. ולא נותנים פטרון.
תגובת החנות:
הלקוח רכש קולט אדים דילונגי מבדיקה שעשינו הקולט הגיע ללקוח והיה חסר חלק משלים להתקנת הקולט דאגנו שהלקוח יקבל את החלק והלקוח הודה לנו בסופו של דבר על הטיפול בו.
לשמור מרחק , הזמנו מוצר עברו 3 שבועות וטרם סופק למרות התחייבות של 7 ימי עסקים ,לאחר שבוע התקשרו לומר שאין במלאי את הצבע , החלפנו צבע עברו שבועיים וכלום !! מתקשרים ואין להם תשובות , ביקשנו לבטל עסקה . מקווה שיבטלו . אם לא - נארגן תביעה ייצוגית - התחייבות ל7 ימי אספקה ולא עומדים בזה . לא ממומלץ בכלל
מוצר:
מיקסר מקצועי KITCHEN AID
שם:
איתי
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת. מתחייבים למשלוח תוך 7 ימי עסקים, עברו 7 ימים ולא הגיע כלום, פניתי אליהם ונאמר שישלחו והייתה טעות, עברו עוד יותר מ7 ימי עסקים ועדיין לא נשלח. ביקשתי לבטל אבל אף אחד לא טרח אפילו לענות לי במייל, לאורך כל התהליך אף אחד לא טרח לדבר איתי וזאת לא צורה להתייחס ללקוח. בסופו של דבר החזירו את הכסף אחרי יותר מחודש מביצוע ההזמנה. תקשורת עם לקוח זה דבר בסיסי וגם לספק מוצר ששולם.