לא יודע למה לא התייחסתי לחוות דעת השליליות שקראתי עבור החברת אולסייל והשירותם. כשבוע אחרי הרכישה טרם סופקה חשבונית מס כפי שהתבקשו בעת הרכישה ומלבד שמאז הוציתי 4 שיחות טלפון אשר בכל אחת מהן קיבלתי הבטחות סרק- כלומר שלא בוצעו כלל. לגבי יחסם של הקוסנטר של החברה ונציגיה עדיף שהפסיקו לתת יעוץ משפטי מה מותר להם כחברה. בשורה תחתונה: לא להתקרב מי שזמן וחווית קניה חשובים לו.
מוצר:
טלוויזיה ”65 4K SMART TV FLAT LED SAMSUNG 65RU7100
שם:
hani
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלחן שש בש לפני 20 יום ועד היום לא הגיע , אפילו הם לא התקשרו ,וגם שלמתי עבור משלוח , אז איזה מין שרות זה בושה בושה בושה לא מגיע לכם כוכב אחד
מוצר:
טולה שש בש מהודר מעץ אגוז
שם:
Shirly
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
נתנו לי להמתין שבועיים בשביל להגיד שהמוצר שהזמנתי לא במלאי... וגם זאת אחרי שפניתי אליהם לדעת למה לא מספקים לי את המוצר.
מוצר:
Smi25cs00y
שם:
Itai
תאריך:
30/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
מכירה פומבית מחייבת בלי אישור סופי מרגיש מרומה לא קנית שם פשוט בושה עשרות תקלות לא משהו בכלל
מוצר:
5
שם:
שרון
תאריך:
28/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון נייד שיואמי רדמי נוט 8 באינטרנט לאחר ששני נציגים שונים אמרו לי בטלפון שהאחריות של היבואן הרשמי.לאחר התשלום התברר שהאחריות של יבואן מקביל
מוצר:
שיואמי רדמי נוט 8
שם:
NP
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אבטחות ואבטחות אחרי שבועיים שהציוד לא סופק צריך לחכות עוד שבועיים לקבל זיכוי . גם בקשה לקבלת אישור לביטול העסקה לא התקבל.
תגובת החנות:
הלקוח רכש טאבלט סמסונג ב 12.4 למרת ביום 13.4 כתב לנו שמבקש לבטל את ההזמנה כיוון שלא מצליח ליצור קשר עם ספק המוצר למרות שלא היה כל צורך בכך, אם לא היה מבקש לבטל היה מקבל את המוצר בזמן! הזמנתו בוטלה במלואה לפי בקשתו.
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה.
מוצר:
SAMSUNG SM-T725
שם:
talsharon9999
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין מהמקום הזה !!!!! לא ממליצה בכלל, לא רושמת לעולם ביקורת לא טובה אך לא השאירו לי ברירה . לפני כמה ימים הזמנתי מוצר דרך נציג שירות של אולסייל שהבטיח לי שהמוצר יגיע תוך עד 60. היום בבוקר מתקשרים אלי ומעדכנים אותי שהמוצר לא נמצא במלאי. שירות ברמה נמוכה מאוד. חבל שככה המקום מתנהל בימים אלו.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכשיר הליכה ב- 60 ימי עסקים יומיים לאחר מכן הודענו ללקוחה על ביטול העסקה וזיכינו אותה באופן מלא זאת מכיוון שעלה חשש שמוצרי הספק לא יגיעו ויסופקו בזמן ועל מנת למנוע עוגמת נפש עתידית מהלקוחה יש לציין שהורדנו את כלל מוצרי הספורט של הספק הספציפי מהאתר
אנו מתנצלים בפני הלקוחה
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
Air walker מכשיר הליכה
שם:
מירון
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה לא לטלפון ולא במייל . שרות לקוחות מתחת לכל ביקורת שוקל לבטל את ההזמנה
תגובת החנות:
הלקוח רכש מיקורגל סאוטר וקבל אותו תוך 5 ימי עסקים כפי שהתחייבנו יצרנו עימו קשר ועידכנו אותו לפני קבלת המוצר ווידאנו שקבל את המוצר.
אולסייל מתחייבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
mw931s
שם:
Mahmud
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות ושירות ירוד מאוד מאוד, ממש מאכזב, לא ממליץ בכלל לקנות אצלם.... מ מ מ
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדפסת HP הלקוח קבל את המדפסת בתוך 5 ימי עסקים כפי שהתחייבנו דיברנו עם הלקוח וליווינו אותו עד קבלת המוצר ונמשיך לשרת אותו גם לאחר קבלת המוצר
אולסייל מתחייבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מדפסת hp tank 515
שם:
פארסקדח
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שרות טלפוני גרוע גבר 2 ימים מנסה לדבר אתם וחי עם שייחתכם חשובה לנו אנא המתינו לנציג הבא מסבפרכם בתור הוא ... מתחיל ב9 אחרי 48 דקות מגיע ל אחד ואחרי עוד 20 דקות נוספות ישאר באחד למרות עוד לא קבלתי את המוצר שהזמנתי
מוצר:
שואב סמסונג
שם:
גולש
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
VITALY
תאריך:
09/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חבל. מקרר Haier555 לא עובד. שירות המשלוחים גרוע. הם לחבל. מקרר Haier555 לא עובד. שירות המשלוחים גרוע. הם לא הסירו את המקרר הישן מאז שהסרתי את הדלתות בעצמי. המטעין אמר שיעשה את זה ב -150 שקל. שירות ניופאן עדיין לא הוחלף על ידי מקרר שבור. המשפחה כבר שבועיים בלי מקרר. אני ממליץ לך לא לפנות לחברה זו.
הרבה שיחות טלפוניים. ללא תוצאוה.
מוצר:
מקרר HAIER 555
שם:
kalanite39
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בדצמבר 2019 רכשתי מכונת כביסה מאולסייל. תיאמו מולנו אספקה ומיד תיאמנו התקנה. מכאן החלה סאגה מיותרת לחלוטין. בתיאום האספקה נאמר כי המכונה תגיע בין 11:00 ל-15:00. ביקשתי שלא מאוחר מכך מכיוון שהאדם אליו מיועדת המכונה צריך להיכנס לטיפול רפואי שאורך כשעה שבמהלכה לא יוכל להתפנות לקבל את המכונה. הובטח לי כי המכונה תגיע במועד. היא לא הגיעה. בשעה 16:20 התקשרתי לחברה שתיאמה את האספקה (אורשר) ולא היה מענה. בשעה 18:20 הגיעה המכונה. למותר לציין כי לא קיבלנו שום הודעה על עיכוב או הגעה. ממועד זה אני פונה לאולסייל לקבל פיצוי על האיחור באספקה (חוק הטכנאים מדבר על פיצוי של 600 באיחור מעל 3 שעות ללא הודעה). אולסייל רשמה את הפניה שלי ובטלפון השלישי נשלחתי לשוחח עם אורשר. חשוב לי להבהיר כי את התשלום על המשלוח ביצעתי לאולסייל. אין לי התקשרות עם אורשר ומבחינתי האיחור וכל המשתמע מכך הם באחריות אולסייל. לאחר מספר "הלוך ושוב" של טלפונים התקשר אלי נציג של חברת אורשר וביקש לתאם את גובה הפיצוי כאשר הוא אומר לי חד משמעית כי כל פיצוי שיוסכם בינינו יורד משכר הנהג וכי הנהג הוא אדם קשה יום עם משפחה לפרנס. לטענתי כי זה לא משהו שאמור להיות גורם בקביעת הפיצוי (כי יש חוק וצריך לקיים אותו), התגובה הייתה "רק שתדעי". פניתי חזרה לאולסייל וביקשתי שהם יוודאו שאפוצה ושלי אין טענה או תביעה מאורשר אלא מאולסייל. הפניה שלי נרשמה (שוב) במחשב ונאמר לי כי שני תחזור אלי. זה היה ב4.2.20. ב-17.2 התקשרתי שוב. נעניתי בתגובה זהה. נדמה לי שהמתנתי מספיק. לי נותר רק להודות לחברת אולסייל על הדוגמה המצוינת לשירות לקוחות לקוי ואחריות גורמי הפצה. כדוקטור לשיווק ואסטרטגיה אני מבטיחה להשתמש בדוגמה הזו בהרצאות שלי. ד"ר כלנית אפרת
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת כביסה מבירור שאולסייל ערכה, אכן היה איחור רב באספקה והלקוחה זכאית לפיצוי. אולסייל דאגה שהלקוחה תקבל פיצוי. כאשר הלקוחה פנתה לאולסייל ואמרה שאינה שבעת רצון מהטיפול שניתן לה מחברת ההובלות, אולסייל דאגה שתקבל את מבוקשה ואת מה שאכן מגיע לה.
אולסייל מתחייבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה
מוצר:
מכונת כביסה פתח עליון אלקטרולוקס
שם:
Oron
תאריך:
17/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בושה של שירות לקוחות שסיפקו שירות לקוחות מזעזע!!! ייבשו אותי יום שלם בבית ומטילים את כל האחריות של בעיות במשלוח על חברת ההובלות שהגיעה באיחור מטורף ובהתעלמות וזלזול מוחלט בחוק!!! פשוט בושה. תעשו לעצמכם טובה, תוסיפו כמה שקלים ותקנו ממקום אחר כי אין מחיר לעצבים שלכם!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה בוש הלקוח בקש במעמד ההזמנה לזרז אספקה, נציגי אולסייל פעלו ודאגו שהמכונה תסופק לו תוך יומיים מביצוע ההזמנה המוביל עדכן את הלקוח שהוא יאחר, המוצר סופק באיחור של כשעה ביחס לטווח השעות שתואם עם הלקוח איחור שעלול לקרות ביום עבודה של מוביל נציגי אולסייל פועלים על מנת שהלקוח יצא מרוצה
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מכונת כביסה WAK20260IL
שם:
אמיתי
תאריך:
17/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לקוח של OLSALE כבר שנים רבות ובשנים האחרונות אני יכול להעיד שהשרות שלהם ירד בצורה מחרידה ברמתו. קניה אחרונה בוצעה בתחילת פברואר 2020 . מגהץ קיטור יקר ( 1200 ש"ח ) שהגיע תקול ומקצר כבר מהדקה הראשונה. אולסייל סירבו לקחת אחריות והטילו את האשמה על ניופאן וכך כל חוויית קניית האון ליין הפכה למרדף טלפוני ואחר כך מול מרכז השרות . דבר נוסף - לדרוש חשבוניות מס . הם לא מספקים אותן ( רק חן עסקה ) אם לא דורשים וכך גם לא ניתן להפעיל את האחריות במידת הצורך .
תגובת החנות:
הלקוח רכש מגהץ קיטור של טפאל הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שהמוצר שקיבל מקצר הלקוח הופנה לתחנת שירות על מנת לבדוק את המוצר ולבצע החלפה במידת הצורך
ללקוח נשלחת חשבונית עסקה מיד עם ביצוע ההזמנה, חשבונית העסקה היא אסמכתה לטובת קבלת שירות למוצר ללקוח נשלחה חשבונית מס מיד לאחר בקשתו
אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מגהץ קיטור TEFAL דגם GV9550
שם:
MBeshka
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות Samsung Galaxy Buds SM-R170 True בצבע כסוף וקיבלתי אוזניות גרועות מאוד. לפני ההזמנה היתקשרתי אלהם לישאול על המוצר הזה והם אמרו לי: "המוצר חדש, הכל טוב איתו" ובוסופו של דבר המוצר הגיעה פגום בקופסאת הטעינה אני כבר מקיר את האוזניות האלה כי יש לי אותם ורציתי להתחדש בחדשים, וכשהחדשים הגיעו התחלתי להשוות אותם עם אוזניות שכבר יש להם שנה אצלי. אני רק כשהוצאתי מהקופסה ופתחתי את הכופסה שבתוחה היו האוזניות, הבנתי שמהשהו לא תקין. הקופסה להטנעת האוזניות הגיעה במצב גרוע מאוד. אפשר פשוט לשחק איתה מתי שהיא פתוחה, לנהר אותה והיא תסגר לבד. השוותי את שתי האוזניות והבנתי שקיבלתי מוצר פגום, קניתי בחנות הזאת בפעם ראשונה ובנתיים רק התאכזבתי. מקווה לפתור איתם את זה אחרי מוצש.
מוצר:
אוזניות Samsung Galaxy Buds SM-R170 True בצבע כסוף
שם:
shai
תאריך:
13/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר, רכשתי מדיח כלים מתוצרת מילה , יבואן רשמי אלקטרה. אתה מופנה להמשך הטיפול אל חברת הלוגיסטיקה של אלקטרה. לאחר שבוע שלא הצלחתי לקבל מידע על מועד ההספקה נענתי בשירות הלקוחות של אולסייל בלקוניות תמתין אתה לא גר בין חדרה לגדרה חכה 14 ימי עסקים. לאחר 14 יום התברר שהחנות מעכבת את ההספקה ונאלצתי לחכות שבועה נוסף לאספקה, לחכות שבוע נוסף למתקין,הייתה תקלה במדיח (קורה), עוד שבוע להספקת מדיח חליפי ועוד שבוע למתקין. בס''ה קבלתי מדיח עובד אחרי יותר מחודש מאז שרכשתי אותו. ממליץ לא לקנות בחנות ולא מוצרים של אלקטרה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מדיח כלים תוצרת מילה במסגרת הרכישה נכתב ונאמר ללקוח במפורש שזמן האספקה למוצר הוא 21 ימי עסקים הלקוח פנה אל שירות הלקוחות של אולסייל בבקשה לזרז את זמן האספקה ושירות הלקוחות דאגו להקדמה של אספקת המוצר בתוך פחות מ- 14 ימי עסקים. הלקוח לא שתף את אולסייל בתקלה שהייתה לו במוצר ובאופן הטיפול בתקלה ולכן לא הייתה לנו אפשרות לזרז הטיפול בתקלה.
צר לנו על תחושותיו של הלקוח אולסייל פועלת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
מדיח כלים 60 ס”מ 14 מערכות כלים לבן מבריק תוצרת MIELE דגם G4940SCW
שם:
drclaudeh2
תאריך:
08/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות לא רק שלא קיבלתי את המדפסת שהזמנתי (כבר עברו 19 יום) . וגם לא מחזירים את הכסף ומתחמקים. תירוצים שונים כגון שהמוצר מיובא ובא מחו"ל. ההספקה היתה אמורה להיות תוך 5 ימים. אין מדפסת אין כסף בחזרה!!גרוע מאוד. הצילו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מדפסת HP לאספקה ב- 5 ימי עבודה. עדכנו את הלקוח שיחול איחור של 2 ימי עבודה. הלקוח בחר שלא להמתין וביקש לבטל המשלוח. הלקוח זוכה באופן מלא. אולסייל מתחייבת לדאוג לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.
מוצר:
מדפסת HP3830
שם:
Oz
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע!!! הזמנתי כיריים חשמליים לפני חודש, היה צריך להגיע תוך 14ב ימי עסקים.. עד עכשיו לא הגיע.. כל פעם שמתקשרים הם ממציאים תירוצים בלי סוף.. להתרחק מהם כמו מאש! חבל לכם על הזמן, מה שתיקנו, לא תקבלו.. יאשימו את דואר ישראל, יאשימו את כולם חוץ מעצמם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש כיריים קרמיות דגם EHF6241FMK אומנם הלקוח מלין על איחור באספקה, אך כשנציג אולסייל רצה להגיע ללקוח עם כיריים, הלקוח הבין שאין לו תשתית חשמל נדרשת לכיריים ובקש לבטל את ההזמנה. הזמנתו בוטלה במלואה
אולסייל מתחייבת לדאוג לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.
מוצר:
כיריים חשמליים
שם:
karpsa56
תאריך:
01/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
אי עמידה בזמני אספקה. התנערות מאחריות והטלת האחריות על חברת השליחויות. חוסר מענה הולם ופיצוי ראוי לאי עמידה בהבטחות. וניסיונות לגלגל את האשמה לאחרים. רכשנו מזגן עילי תדיראן. הובטח לספק את המזגן ביום שלישי בין השעות 8:00-14:00. לא הגיעו. לא הודיעו. לא יצרו קשר (על אף שסופקו להם 2 מספרי טלפון). כשפנינו אליהם ניסו לשקר ולטעון שהם כן הגיעו (לעל אף שכל העדויות מראות שלא. היינו בבית ורק חיכינו לטלפון מהם). כשיצרנו איתם קשר - לא טרחו לקחת אחריות על המחדל, להתנצל ולפצות אלא ניסו להאשים (או אותנו או את חברת השליחויות). סירבו לתת פיצוי בהתאם לחוק בגין אי הגעת איש שירות/טכנאי, אובדן יום עבודה, ואף כשביקשנו לבטל את העסקה - לא הצלחנו לקבל שום אישור שהעסקה אכן בוטלה וההחזר הכספי יועבר אלינו במיידית. לאור יחס מחםפיר זה, ואי אספקת המוצר כפי שהובטח במועד שהובטח ואי נטילת אחריות - ביטלנו את העסקה כמובן ולא נרכוש מהם דבר יותר. כמובן שנדרוש פיצוי הקבוע בחוק בגין התנהלות שירותית לקויה זו.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מזגן תדיראן דגם SUPREME-15 הלקוחה תואמה לאספקה וטוענת שלא הגיעו אליה, מבירור שעשינו המוביל הגיע אליה הבייתה, הלקוחה לא הייתה בבית ואף לא הייתה זמינה, גם המוביל וגם מהמשרדים ניסו ליצור קשר עם הלקוחה, אך היא לא הייתה זמינה. אולסייל מצרה על חוסר התקשורת שהוביל לאי האספקה הלקוחה החליטה לבטל את הזמנתה.
אולסייל לוקחת אחריות ומתחייבת לדאוג לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.
מוצר:
מזגן עילי תדיראל סופרים 15
שם:
Bat Chen
תאריך:
18/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אם היה לתת 0 הייתי נותנת. 4 הזמנו תנור משולב (לדירה חדשה) לפני 21 יום , ומלבד קבלה במייל לא נוצר איתנו קשר מהחנות או מהספק שלהם לתיאום המשלוח . יצרתי איתם קשר כמה פעמים בטלפון על הקבלה , ופעמים ראשונות נאמר לי שלא מכירים בכלל במספר החשבונית שנשלח אלינו, עד ששבוע שעבר הבנתי שצריך לנסח לה מאיפה קניתי את המוצר, נתנה לי טלפון של מחלקה אחרת שאמורה היתה לטפל בי, אך נהנים להם ביום כיף ולחזור אליהם ביום אחר.
חזרתי אליהם ומאז אנחנו סחור סחור בטלפונים לגבי קבלת המוצר, נסיונות שלא נגמרים בכדי לבטל את העסקה, ומקבלים שירות גרוע ביותר, של הרמת הקול, השתקה ושקרים (שקר כמו: " הסכמתם לקבל פיוי של שובר 100 שח בפוקס הום" שבשום פנים ואופן לא הסכמנו אליו - להיפך - ביקשנו שיעבירו אותנו למנהל ושלא מקובל פיצוי כזה על איחור כלכך גדול ומוצר יקר ערך שכזה)
בכל אופן ממליצה להיזהר מהם, יש לא מעט מקומות יותר טובים ברחבי האינטרנט.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה תנור משולב כיריים מתוצרת Prince ברגע שנודע לאולסייל שמתקיים איחור באספקה ללקוחה, הלקוחה שודרגה למוצר של מותג אחר מתקדם ויקר הרבה יותר על חשבונה של אולסייל.
אולסייל מצרה על האיחור שנגרם באספקת המוצר, ועושה הכל לדאוג לשביעות רצון מלאה של לקוחותיה.
מוצר:
תנור משולב
שם:
Moti
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נוט 10 פלוס דרך האתר הנציג התחייב לי ל7 ימי עסקים ולאחר שבועייל לא הגיע אליי הטלפון פניתי אליהם טלפונית הם מסרו לי שזה נמצא בדואר ישראל ולדבר איתם אמרתי לנציגה שאני לא ידבר עם דואר ישראל כי זאת אחריות שלהם לאחר בדיקה שלה היא מסרה לי שהטחפון נמצא במוקד שליחים ירושלים והוא יגיע אליי בקרוב. לאחר שהוא לא הגיע פניתי בכתב לאתר ולא זכיתי לתגובה היום שוב דיברתי עם המוקד הטלפוני הנציגה מסרה לי שאין מה לעשות זה דואר ישראל ולדבר איתם (מיותר לציין שהם לא ענו) בקיצור שירות גרוע התחמקות מאחריות טלפון של 4000 שקל יותר משבועיים לא הגיע
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר גלקסי נוט 10+ בבלק פריידי המוצר יצא למשלוח מיד לאחר שההזמנה התקבלה. לצערינו הרב עקב עומס מעל הצפוי בדואר שליחים המוצר לא הגיע ללקוח. בבירור עם מוקד השליחים עדיין לא נמצא המשלוח.
תיאמנו עם הלקוח אספקה חלופית וסיפקנו לו את המכשיר שרכש + מתנות.
אולסייל מתחייבת לדאוג לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.
מוצר:
Note 10 plus
שם:
Linor
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
6
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר סלולרי מתוך הבנה שתוך 7 ימי עסקים אמור להגיע, 11 ימים אחרי והטלפון עוד לא הגיע! אחרי טלפונים יום אחרי יום והמתנה של מעל שעתיים בקו מסתבר ששלחו את הטלפון בדואר שליחים, טלפון ששוה 4,500 שקל ובסוף גם זה מחכה לנו בסניף הדואר אחרי אינסוף טלפונים כולל לדואר ישראל ! בכל אתר נורמלי השירות כולל משלוח עד הבית למה ב אולסייל לא? שירות נוראי והמשלוחים עוד יותר! למה לא להשקיע בחברת שליחויות פרטית מאשר דואר ישראל שידועים באינסוף בעיות
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה גלקסי נוט 10 פלוס. המוצר נשלח עם שליח שמספק את המוצר עד הבית. המוצר הגיע ליעדו בטווח של ימי העסקים הרשומים במכירה. ישנם ישובים קהילתיים שבהם יש נקודת איסוף של מוצרים המגיעים עם שליח. קהילת היישוב מודעים לכך והלקוחות יכולים לגשת לאסוף מנקודה מרכזית ביישוב את המוצר בזמן שנוח להם. הלקוחה קיבלה את המשלוח כולל שלל תוספות ומתנות יקרות ערך. עם זאת אולסייל מצרה על תחושת הלקוחה ומתחייבת להמשיך ולדאוג לשביעות רצונם המלאה של לקוחותיה.
מוצר:
גלקסי נוט
שם:
נטע
תאריך:
27/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
5
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי. היו מס' תקלות במשלוח והמוצר היגיע באיחור רב. קבעו איתי יום ושעה להגעת המוצר ולא היגיעו באותו יום ולא הודיעו על כך דבר. ביקשתי פיצוי כחוק והם מתנערים מאחריות. מבקשים שאשלח להם הקלטת שיחה שאכן תיאמו איתי... לא תיארתי לעצמי שכל שיחה עם נותן שירות חייבת להיות מוקלטת מטעמי. אני לא חברת חקירות..ביקשתי לבטל את רכישת המוצר, אך למרות שביטלתי, הביאו לי אותו למחרת הביתה מבלי לתאם איתי דבר. הימשכתי לדרוש פיצוי על כל עגמת הנפש(שלא כולה מפורטת כאן) ויש התנערות מוחלטת. אם משהו משתבש בתהליך האספקה- פשוט תדעו- אין עם מי לדבר. שום הנחה לא שווה את זה! היציעו לפצות אותי בשובר לארוחת בוקר. אני דורשת פיצוי כחוק ולא שום דבר חלופי אחר.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מעבד מזון מגימיקס הלקוחה פנתה לאולסייל בטענה שתואמה ולא קבלה את המוצר מבדיקה מול חברת המשלוחים נתקבלה אסמכתה שהשליח הגיע לכתובת של הלקוחה ואף ניסה מספר פעמים להתקשר ללקוחה אך היא לא ענתה ולכן המוצר לא נמסר לה באותו היום, המוצר נמסר ללקוחה למחרת. בשיחה עם אולסייל הלקוחה אישרה את הדברים אך עדיין היא דורשת פיצוי על אי אספקה. הצענו ללקוחה לפנים משורת הדין פיצוי מכובד על מנת שתהיה מרוצה. לצערינו למרות מאמצים גדולים שעשינו היא לא הסכימה ולא התרצתה.
מוצר:
מגימיקס 5200
שם:
חונני
תאריך:
20/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לבדוק באתר כמה עולה מיקסר כי הרי באתר שכתוב על המוצר המחיר אינו נכון כי צריך להיכנס למכרז ששמה צריך לכתוב מחיר יותר גבוה ממה שפורסם בחוץ והיה לי משתמש כבר מקניה קודמת רק בדקתי כמה יעלה לי באמת והמחיר לא התאים לי אז סגרתי את האתר. יום למחרת הם התקשרו (כך נודע למפרע) ולא עניתי להם ואז יום למחרת הם שלחו אישור הזמנה למייל בשעה 13:39 כשהם טענו לי שהם שלחו את המיל 3 דק' לאחמ"כ והם טענו לי שלא היה נציג מטעם החברה שאישר את ההזמנה וחייב אותי [וחויבתי כי הפרטי האשראי שמורים להם!] וזה לא יכול להיות! כי הרי אני הייתי באתר יום לפני שנשלחה לי ההזמנה למייל? ולא רצו לשמוע בעניין הזה כלום. ולכן הם לקחו לי עמלת ביטול 44 ש"ח. אז אם אתם קונים שימו לב!!!
תגובת החנות:
הלקוח בצע רכישה באתר של מיקסר תוצרת KENWOOD דגם KM630 מיד עם ביצוע הרכישה נשלח ללקוח אישור עסקה למייל, המוצר נשלח ללקוח. זו לא רכישה ראשונה של הלקוח באולסייל והוא מכיר את התהליך, לכן לא ברורה לנו תלונתו ולצערינו הדברים שהוא כותב אינם נכונים.
הלקוח פנה לשירות ואמר שרק רצה לבדוק מחיר, (מי שבודק מחיר לא מזין כרטיס אשראי) החזרנו את המוצר וביטלנו את העסקה לפי בקשת הלקוח.
אתר אולסייל חורט על דגלו לפעול בהגינות ויושר מול כל לקוח