לא לקנות מאולסייל. לא קבלתי את האוזניות שקניתי מהם מחודש יולי. הם לא נותנים שירות ומפילים את האחריות על שליח הדואר. לא לעניין כלל. לא אקנה מהם בעתיד ואזהיר כל אדם החושב לקנות מהם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אוזניות Samsung Galaxy Buds הלקוח תאם את אופן קבלת המוצר באופן אישי מול שליח הדואר, למרות זאת הלקוח טען שלא קבל את האוזניות, אולסייל דאגה שהלקוח יקבל אוזניות נוספות למרות שטרם הוברר מה עלה בגורל האוזניות הראשונות שנשלחו אליו.
מוצר:
אוזניות Samsung Galaxy Buds SM-R170 True בצבע לבן
שם:
sgh
תאריך:
03/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה TOSHIBA מהיום הראשון טלוויזיה לא תקינה . מנסה להחזיר את המוצר,משרות דורשים להזמין טכני לבדיקה (למה?) טכני יכול להגיה קר בעוד שבועיים. אז נכנסתי לסיפור מסובך במקום טלוויזיה תחשבו לקנות באולסייל או לא
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה טושיבה 55" הלקוח פנה לאולסייל בטענה לתקלה טכנית במסך, אולסייל דאגה שטכנאי בכיר מטעם ניופאן (היבואן) ייצור קשר עם הלקוח. הלקוח קבל את השירות הטלפוני ובחר להישאר עם המסך. וזאת לאחר שאולסייל הסבירה ללקוח על האפשרות שעומדת לזכותו לבטל את העסקה.
אולסייל דואגת לשביעות רצון מלאה של לקוחותיה.
מוצר:
TOSHIBA דגם 55U5850
שם:
גולש
תאריך:
10/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
anat
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ב 18/7/19 ועד ה 7/8/19 לא קיבלתי אותו. בשרות לקוחות אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, ולא חזרו
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה כיריים תוצרת Midea דגם MCHD301 הלקוחה גרה בערבה , לשם זמן האספקה ארוך יותר משירות הלקוחות של אולסייל התנצלו בפני הלקוחה ואף הוצע לה פיצוי על העיכוב, הלקוחה בחרה שלא להמתין לקבלת המוצר. הזמנתה בוטלה במלואה.
אנו פועלים למען לשיפור השירות כל העת ולכל הלקוחות בכל מקום בארץ ושוב מתנצלים בפני הלקוחה
מוצר:
כיריים קרמיות
שם:
pavel112
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רושמים 2 ימי עסקים, אבל בפועל זה לוקח יותר, גרוע מאוד שלא מקבלים שום הודעה למייל על הרכישה. עשיתי הזמנה ביום שלישי בצהריים, בחרתי את החנות זו, כי יש לי טיסה ביום שישי, וחייב לקבל את המסך עד יום חמישי בערב. אחרת הייתי מחפש חנות עם איסוף עצמי. כשהתקשרתי אליהם, ורציתי לאסוף בעצמי מכל מקום בארץ, אמרו שאי אפשר לעשות את זה. כשביקשתי לבטל, אמרו לי שאני אחוייב ב5% מהסכום. הייתי מבטל את זה לפני, אבל לא קיבלתי שום מייל, לא היה בכלל על מה לדבר. בשירות לקוחות לא רצו להקשיב לי, כל הזמן התפרצו באמצע שאני מדבר, קשה בכלל לדבר. התקשרתי לפתור את הנושא ולא לריב. דיברתי עם מכירות, אמרו שיכולים לחזור אלי עם הנושא, אבל לא יודעים מתי. אני לא יכול לשבת ולחכות, זה יכול לקחת להם עוד "ימי עסקים", עד שידאגו ללקוחות שלהם. נאלצתי פשוט לבטל את הרכישה ולשלם 5% קנס שזה 60 ש"ח על משהו שהם הבטיחו ולא קיימו. אגב ביטלתי את זה רק בעל פה, לא קיבלתי שום אישור ביטול, לא אופתע אם שום דבר לא יתבטל ואקבל את המסך כשאני בחו"ל.
אני לא אשתמש בשירות החברה הזאת בעתיד, ולא ממליץ לאף אחד. באמת שהשירות לקוחות גרוע.
תגובת החנות:
לקוח רכש מסך מחשב תוצרת ASUS דגם MB16AC הזמנת הלקוח חויבה והוקמה הזמנה ב31.7 אספקה עם 2 ימי עסקים. ונשלחה הודעה לכתובת המייל של הלקוח. בתאריך ה31.7 בצהרים הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות של אולסייל. לברר מתי המוצר יסופק לו. נמסר ללקוח שיסופק תוך 2 ימי עסקים. הלקוח סירב להמתין ולא היה מעוניין שנברר האם ניתן לזרז את המסירה. ביקש לבטל את הזמנתו. הזמנתו בוטלה בהחזר מלא.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול לשביעות רצון לקוחותיה.
מוצר:
ASUS MB16AC
שם:
גולש
תאריך:
14/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
TR
תאריך:
05/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
3
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שיפוץ, קנינו גם מקרר וגם תנור, המקרר לא הגיע בזמן, אז הודיע שיגיע רק למחרת, ואחרי שעזבנו את האזור, בערב, הודיעו שבעצם הם הגיעו. זה עוד היה סביר, בקנית התנור, הסבלים ברחו כשלרגע שוחחתי עם טכנאי הגז, כדי שלא יצטרכו לפנות את התנור הישן. אחר כך המציאו סיפור שלא היה ולא נברא על למה הם לא פינו את התנור כשנציגי החברה התקשרו לברר איתם. נציגת אולסייל, אחרי שקנינו אצלהם באלפי שקלים, לקחה את מילתם של הסבלים והסיפור הלא סביר שלהם. ונתקענו עם התנור הישן. עלה לי כמה מאות שקלים לפנות לבד להתרחק כמו מאש, מאול–סייל באופן כללי, ומוצרי מאלקטרה באופן ספציפי, כי תאום משלוח שלהם פשוט לא מרימים את הטלפון ימים שלמים.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה תנור משולב כיריים תוצרת SAUTER דגם RUSTIC 7000C פנתה לראשונה לאחר 4 ימים לשירות הלקוחות של אולסייל בבקשה לתיאום וזירוז האספקה דאגנו לכך על פי בקשתה. הלקוחה בקשה פינוי מוצר ישן אשר לו היא זכאית. מחברת אלקטרה נמסר לנו שהמוביל רצה לפנות את המוצר הישן אך טען שבבית הלקוחה מבצעים שיפוצים לא ניתן היה לפנות את המוצר הישן כיוון שהגישה אליו הייתה חסומה.
אומנם כותב תשובה זו לא נכח במקום אך אנו לא מצדדים במוביל ומעריכים שעם קצת רצון היה צריך להינתן למצב פתרון במקום. צר לנו על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה אנו נעמוד לשירותה בעתיד
שירות הלקוחות של אולסייל
מוצר:
תנור SAUTER דגם RUSTIC 7000C
שם:
mirigw
תאריך:
19/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה והמוביל לא שם אותה במקום המיועד לה מהסיבה שלא ניתן לפתוח אותה עד הגעת הטכנאי הטכנאי הגיע היום והוא אמר לי שלא מתפקידו להרים את.המכונה ולשים במקום פניתי לשירות ונאמר לי שזה האחיות חברת אולסייל פניתי לשירות לקוחות והם בודקים בנתיים אני לא מקבלת תשובות ואנני יכולה להשתמש במכונה מדוע אני צריכה לקבל שירות כל כך גרוע ואין מי שיפתור את הבעיה שלי ?????????
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מכונת כביסה 7 ק”ג 1,200 סל”ד תוצרת בוש דגם WAK24265IL זמן האספקה בהזמנה 7 ימי עסקים הלקוחה קיבלה את הזמנתה תוך 2 ימי עסקים ותיאום טכנאי לפתיחת המוצר למחרת. טכנאי הגיע ופתח את האריזה אך לא יכל להתקין את המכונה כיוון שבכדי להביא אותה למקומה היה צריך לעבור מכשול שדרש שוב פעם הרמה של המכונה ע"י מוביל. המכונה הועברה למקומה ודאגנו שיגיע ללקוחה שוב טכנאי על מנת להתקין לה אותה למרות המכשול, כלל הטיפול מרגע ההזמנה ועד ההתקנה הסתיים תוך 4ימי עסקים!!
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
בוש WAK24265IL
שם:
משה
תאריך:
13/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון ביום 28/4, היום בבוקר לאחר מעל 10 ימי עסקים ו2 טלפונים לשירות לקוחות השליח הגיע.
אני לא ממליץ לעבוד עם חברה שלא עומדת ברמת שירות בסיסית של 7 ימי עסקים.
ביזיון.
תגובת החנות:
לקוח רכש סמארטפון Samsung דגם Galaxy A50 אכן חל איחור של 3 ימים באספקת המוצר התנצלנו ופיצינו את הלקוח. הלקוח יצא שבע רצון מאופן הטיפול שלנו בבעיה שנוצרה ובחר להישאר עם המוצר. אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
A50
שם:
zoharlev
תאריך:
05/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה עם התחייבות לאספקה עד 7 ימים. בפועל סיפקו את המוצר ביום העבודה ה-8. כשניסיתי לדבר איתם על זה כשתיאמו איתי בטלפון אמרו לי שזה ״בגלל החג״ כאשר ההזמנה בוצעה יותר משבוע לפני חג פסח. סתם תירוץ עלוב. אחרי כמה ימים התקשרו להציע לי פיצוי של 30 ש״ח. השיחות היו לא נעימות והפיצוי מצחיק. בנוסף כשיצאתי מהבית כמה שעות אחרי שההובלה הגיעה ראיתי שהמובילים זרקו חלקי קלקר שעטפו את המייבש ברחוב באמצע המדרכה ליד איזה עץ במקום לטרוח להכניס לתוך הפח. אגב, יכלו להגיד לי והייתי זורקת בעצמי אבל כנראה העדיפו לקחת איתם ולטנף את הרחוב. כל החוויה בסהכ על הפנים. לא אקנה מהם יותר.
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מייבש כביסה INDESIT דגם IDV75 הלקוחה טוענת לאיחור של יום באספקה, איחור שלא היה לאחר בדיקתינו. עם זאת היינו קשובים ורגישים ללקוחה וניתן לה פיצוי כמחווה של רצון טוב.
פינויי מארז המוצר לאחר קבלתו הוא בבחינת שירות נוסף שניתן ללקוחה. פנייה על אופן הפינוי הועברה על ידינו לחברת ההובלות.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
מייבש כביסה פתח חזית 7 ק”ג INDESIT דגם IDV75
שם:
יואל
תאריך:
31/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה יוקרתית ,ללא חוברת הפעלה בעיברית היבואן רייבי אמר לי בטלפון קפוץ אלי זה נסיעה של שעה, ״חוצפן״ היבואן לא הסכים לשלוח לי בדואר ומאולסייל אמרו לי שישלחו לי וזה יקח בין שבועיים לחודש ,אין דואר אקספרס ? אני לא קונה יותר לא מהיבואן רייבי ולא מאולסייל
תגובת החנות:
הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שלא קבל חוברת הפעלה בעברית.
נציגת השירות הפנתה את הלקוח לאתר שבו יוכל לראות באון ליין את חוברת ההפעלה בעברית ובמקביל שלחה לו בדואר לפי בקשתו את הוראות ההפעלה בעברית.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
מכונת כביסה מילה wdd030
שם:
הניטל
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכונת כביסה ואמרו לי שיצרו איתי קשר עוד היום לתאם מועד הגעה התקשרו מחברת ההפצה של אולסייל ואמרו שבאזרו שאני גרה בית שמש הקו חלוקה הינו רק בין השעות 10-12 בבוקר בימים א-ה מאחר ואיני עובדת באזור אמרתי להם שאני יכולה רק אחרי השעה אחת אבל אמרו לי שרק בשעות האלה הם נמצאים באותו אזור חזרתי לאולסייל באותו יום וביקשתי לבטל את העסקה מאחר ואני לא יקח יום חופש שעלות כמה מאות שקלים מה שהופך את העסקה ללא כדאית בעליל וזה רק בעבור הזכות לקבל את המוצר אולסייל אמרו לי שהם יצרו קשר עם חברת ההפצה לתאם מועד שנוח עבורי וככה משכו אותי יומיים וביום השלישי שוב מתקשרים מחברת ההפצה לקבוע מועד בין השעות 10-12 בבוקר.... אמרתי להם שאולסייל אמרו שהם יתחשבו בי אבל הם טענו שלא יצרו איתם שום קשר מאולסייל לא בטלפון לא במייל ולא בשום צורת התקשרות אחרת פניתי לאולסייל והם אמרו שהם יבדקו שוב וככה הסאגה נמשכת בלי שנותנים לי לבטל את העסקה דבר שרציתי לעשות כבר ביום הרכישה לשיקולכם המלא אם לרכוש בכזה מקום עם כזה שרות לקוחות...
תגובת החנות:
לקוחה רכשה מכונת כביסה 7ק"ג CONSTRUCTA דגם CWF12N15IL נעשה ניסיון מחברת הלוגיסטיקה לתאם אספקה אך הלקוחה בקשה לתאם בשעות שהם לא נמצאים באזור מגוריה. לאחר בקשות חוזרות ומאמץ לענות על בקשת הלקוחה לא נמצא פתרון לשעה המבוקשת. נעשתה בדיקה נוספת מחברת לוגיסטיקה חיצונית לבצע את בקשת הלקוחה. אך שעות התיאום לא עונות לבקשתה. התנצלנו בפני הלקוחה שלא הצלחנו לענות לבקשתה במקרה זה. הלקוחה ביקשה להשאיר את הזמנתה ואנו דואגים שיתאמו מחדש ויתאמו טכנאי לפתיחת המוצר בשעה נוחה ללקוחה.
אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
מכונת כביסה פתח חזית CONSTRUCTA דגם CWF12N15IL
שם:
דפנה
תאריך:
31/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקרוגל תוצרת סמסונג ביום שני בשבוע בידיעה שאזדקק למכשיר במהלך סוף השבוע. הובטח לי שהמיקרוגל יסופק בתוך 3 ימי עסקים. ביום רביעי תיאו מולי התקנה ליום ראשון. כאשר ביקשתי להקדים ליום חמישי כמובטח נמסר לי שלא יתאפשר מאחר והמחסן בספירות מלאי. כאשר שאלתי מדוע לא נאמר לי זאת מראש, אמרו שאין מה לעשות.. אולי כדאי לחפש חנות אחרת ךרכוש בה את המוצרים
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מיקרוגל משולב גריל בנפח 28 תוצרת Samsung דגם MG28J5215AS אכן חל עיכוב של יום עסקים אחד באספקת המוצר עקב ספירות מלאי התנצלנו בפני הלקוחה הלקוחה בחרה להשאיר את ההזמנה ולהמתין לקבלתה
צוות אולסייל ממשיך לפעול על מנת לתת שירות מעולה ללקוחותיו
מוצר:
מיקרוגל משולב גריל בנפח 28 תוצרת Samsung דגם MG28J5215AS
שם:
moshe
תאריך:
20/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה משולבת LG בעסקה של 3 תשלומים. המכשיר לא סופק במועד שנקבע,לא עדכנו אותי על איחור במועד האספקה ולא יצרו איתי קשר לתאום. לאחר שעבר מועד האספקה פניתי לביטול העסקה ולאחר כמה שיחות טלפוניות העסקה בוטלה. למרות ביטול העסקה,החיוב בחברת האשראי טרם בוטל והסכום בו חוייבתי בינואר 2019,כ-1,000 ש"ח עדיין לא הוחזר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מכונת כביסה משולבת 8 ק”ג + מייבש 5 ק”ג LG דגם F0805CW בדגם זה נגרם עיכוב בלתי צפוי באספקה. הלקוח לא היה מעוניין להמתין לקבלת המוצר והזמנתו בוטלה לבקשתו. התנצלנו מול הלקוח בגין העיכוב שנגרם באספקת המוצר. הועברה בקשה לחברת האשראי להחזר כספי מלא. הלקוח קיבל אישור למייל שהזמנתו בוטלה.
מוצר:
מכונת כביסה משולבת 8 ק”ג מייבש 5 ק”ג פתח חזית 1400 סל”ד תוצרת LG דגם
שם:
Alex
תאריך:
11/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
.השתתפתי הגרלה. לא זכיתי ומיד חזר אליי בחור נחמד ונתן לי מחיר סביר. גם קופון הנחה ב 100 שקל. הסברתי לו שחשוב לי זמן אספקה. בחור נחמד אמר לי אין בעיה, מקסימום זה יקח 7 ימי עבודה אבל אני מאמין שעוד כמה ימים אתה תקבל אותו. הסכמתי זה אמורה להיות מתנה ליום הולדת בעוד 9 יום. אבל לא קיבלתי את זה עד היום הולדת, למרות שאחרי שבוע התחלתי להתקשר פעם ביומיים . בכל פעם שהתקשרתי , קיבלתי תשובה שאנחנו מאמינים שעוד כמה ימים אתה תקבל את זה. בקיצור אני בהמתנה כבר 22 יום וזה עדיין לא נגמר..........??????
חבל רק של יום הולדת נגמר. אני כבר לא כל כך זקוק במגהץ קיטור Tefal הזה, אבל מאוד מעניין מה הסוף של הסיפור.
תגובת החנות:
לקוח רכש מגהץ תוצרת Tefal דגם GV9080 במהלך ההזמנה הלקוח מסר נייד אחר של מקבל המוצר. נעשו מספר ניסיונות לתאם עם הלקוח אספקה אך לא היה מענה.
לאחר פניית הלקוח אילנו עדכנו את חברת הלוגיסטיקה בנייד זמין. ההזמנה תואמה ונמסרה ללקוח. בגלל חוויית הקניה, ניתן ללקוח פיצוי מוסכם. אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
Tefal דגם GV9080
שם:
בר
תאריך:
23/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קומקום באתר. קיבלתי קומקום מאוד שונה מהתיאור באתר. שירות הלקוחות של אולסייל היה גרוע מאוד. לא ממליצה לרכוש באתר זה.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה קומקום זכוכית חשמלי נשלף GRAETZ דגם JK-9952B/W המוצר סופק ללקוחה בהתאם לתיאור והתמונה באתר. לאחר פניית הלקוחה אלינו ולאור חוסר שביעות הרצון שלה מהמוצר, דאגנו שהמוצר ייאסף ממנה. אולסייל פועלת ותמשיך לפעול להשביע את רצון לקוחותיה.
מוצר:
קומקום זכוכית חשמלי נשלף תוצרת GRAETZ דגם JK-9952B/W
שם:
yaniveitan93
תאריך:
16/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קולט אדים של אליקה, הגיע ללא הארובה. בברור נאמר שכך מגיע חבל שלא מציינים זאת בעת ההזמנה
תגובת החנות:
הלקוח רכש קולט אדים ELICA דגם NIKITA IX-90 לאחר פניית הלקוח פנינו לספק דאגנו לשירות מהיר להשלמת החלק החסר. ועמדנו בקשר רציף עם הלקוח עד לסיום התהליך ולשביעות רצונו.
מוצר:
ELICA דגם NIKITA IX-90
שם:
esteryafe5
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו תנור משולב כיריים המתאים לנו מבחינת הגודל,והוא סופק תוך יומיים. התנור הגיע חבוט,ובקשנו להחליפו.על אף שחברת אלקטרה הסכימה להחליפו טענו בחנות אולסייל האינטרנטית שאין במלאי. למרות שטכנאי הגז הציע לחברו,טען ברק נציג החברה כי מדובר במוצר "תקול" המסוכן לשימקוש.חחחח. הוצע לנו תנור דומה בצבע לבן אך הוא אינו מתאים לנו.סוכם כי העסקה תבוטל.אגב המוצר מצוי בחניות אחרות אכזבה אמיתית.זה אינו שרות
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור משולב כיריים גז של חברת סאוטר. כשהגיע טכנאי להתקין את המוצר, נמצא כי הוא פגום. הלקוח בקש לקבל פיצוי ולהישאר עם התנור. הסכמנו לבקשתו בכפוף לכך שטכנאי גז מוסמך יאשר שאין בעיה בטיחותית במוצר. נשלח ללקוח שוב טכנאי גז לבדיקת המוצר.
מוצר:
Sauter saf 850x
שם:
Rami
תאריך:
21/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפזר חום דלונגי. המוצר הגיע עם קופסה קרועה ועושה רושם שהוא לא חדש. ממש זלזול!!
בנוסף לא צורפה חשבונית מס.
אני בהחלט לא ממליץ לקנות מהאתר.
אני ממש מאוכזב מהאתר ולא אקנה שם בעתיד.
תגובת החנות:
לקוח רכש מפזר חום מבית Delonghi דגם HVA0220 הלקוח פנה ואמר שהאריזה של המוצר לא תקינה מיד ניתנה הוראה להחליף ללקוח את המוצר. כמו כן הוסבר ללקוח שחשבונית מס נשלחת בנפרד ולא מגיעה יחד עם המוצר (שמסופק עם תעודת משלוח).
בברכה, צוות שירות הלקוחות של אולסייל
מוצר:
דלונג'י
שם:
ronimala
תאריך:
17/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 שואבי אבק 16.9.2018 עד היום 17.10.18 לא סופו השואבים!! דיברתי עם אורלי ועם ברק מנהל המכירות, כל הזמן מספקים תירוצים ומעשיות, תחילה טוענים שאין את המוצר, לאחר מכן שיש רק 1 , מבטיחים משלוח ונעלמים!!
לא חוזרים - להתרחק מהאתר הזה כמו מאש!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש 2 שואבים תוצרת DYSON דגם DC40 עקב תקלה במחלקת הלוגיסטיקה, אכן היה איחור באספקת השואבים. הלקוח קבל את אחד השואבים והשני בדרך אליו (שתי כתובות אספקה שונות), נמסר ללקוח מספר משלוח בחברת המשלוחים לצורך מעקב, ואנו כמובן נוודא שהלקוח יקבל את המוצר אנו מצרים על העיכוב שנגרם במסירת המוצר ללקוח. ונדאג שהלקוח יצא מרוצה בברכה, צוות שירות הלקוחות של אולסייל
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
מאיר
תאריך:
15/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ביום א 14 אוקטובר 2018 הזמנתי מכשיר סמארטפון מדגם גלקסי נוט 9. את ההזמנה ביצע לי בחור קסם, מנומס ונחמד עד מאוד. לאחר מכן, בכדי לברר פרטים נוספים צילצלתי לשירות לקוחות ולתדהמתי נתקלתי בנציגת שירות חוצפנית,שחצנית יהירה וחסרת כל כבוד. הייתי המום. בוש ונכלם שכך מתנהגת נציגת שירות של אתר כה ותיק ומכובד. אני מצטער ומתחרט שביצעתי הזמנה מאתר בזוי זה שפגע ברגשותיי עד מאוד
תגובת החנות:
הלקוח רכש סמארטפון SAMSUNUG דגם Galaxy Note 9 לאחר הקנייה ע"י נציג מכירות, הלקוח יצר קשר עם מוקד שירות הלקוחות בכדי לברר מספר פרטים . ודבר בצורה לא מכובדת עם נציגת השירות. הלקוח התקשר אחר כך אמר שהוא לא בקו הבריאות והתנצל בפני נציגת השירות.
אנו מאחלים לו רפואה שלימה !! אנו נבטל ללקוח את הזמנתו ביטול מלא על פי בקשתו.
בברכה, צוות שירות הלקוחות של אולסייל
מוצר:
Galaxy note 9 128gb
שם:
בן
תאריך:
11/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוללת גיבוי דרך אולסייל, הגיעה ללא חשבונית. התקשרתי לשירות לקוחות של אולסייל, אין מענה, אף אחד לא עונה שם לטלפון. אחרי חיפושים באתר, מצאתי משפט באותיות הקטנות שכדי לקבל חשבונית צריך לפנות טלפונית.. התקשרתי מספר פעמים, חיכיתי במצטבר שעות על הקו, אף אחד לא עונה בשירות לקוחות! שלחתי פניה לשירות לקוחות באתר, לא קיבלתי שום תשובה. אני לא אחזור לקנות ב אולסייל !
תגובת החנות:
הלקוח רכש סוללת גיבוי ניידת דגם XIAOMI Mi Power Bank אישור עסקה קבלה נשלח לאחר ביצוע החיוב באופן אוטומטי. הלקוח פנה אלינו בבקשה לקבל חשבונית ומיד חשבונית נשלחה אליו.
מוצר:
סוללת גיבוי ניידת עוצמת סוללה ליתיום 5000mAh תוצרת XIAOMI דגם Mi Power
שם:
רוני
תאריך:
23/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מלטשת Einhell TERS40E ב28 לאוגוסט .היום ה23 לספטמבר טרם סופקה לי בידי הספק.שניקרא עשינו עסק בע"מ.שהתברר לי שהוא אחד הכי גרועים בשוק.פניות שלי לאוסייל הופניתי לספק.בתירוצים של חגים הספק לא רציני.אבקש טיפולכם בנידון.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מלטשת Einhell דגם TERS40E בזמן אספקה של 10 ימי עסקים עקב מיעוט ימי עסקים בחודש בו חלים חגי תשרי זמן האספקה הכולל התארך יותר מהרגיל המוצר נשלח ללקוח ואף נמסר ללקוח מספר השליחות בחברת השליחויות למען ההרגשה הטובה של הלקוח הוא אף קבל מאיתנו תשורה נוספת לשביעות רצונו.
מוצר:
מלטשת Einhell TERS40E
שם:
Etti
תאריך:
07/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה של lg והיא הגיע מנופצת, המוביל לא טרח לפתוח אותה ולבדוק לפני שעזב. נתקעתי עכשיו בלי טלוויזיות זיות לחג.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה טלוויזיה תוצרת LG דגם 43LJ550Y מספר ימים לאחר קבלת המסך הלקוחה עדכנה אותנו שהמסך שבור הלקוחה תואמה להחלפת המסך למחרת הפנייה שלה אלינו המסך הוחלף לשביעות רצונה של הלקוחה
מוצר:
43lj550y
שם:
משה
תאריך:
14/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפונית שני כורסאות טלויזה הנציג אישר את ההזמנה .למרות שזה משלוח לאותה הכתובת נדרשתי לשלם על ההובלה לכל כורסא בנפרד להפתעתי לאחר יומיים התקשר היבואן והודיעה לי שאין את המוצר במלאי .ניסיתי לפנות לשרות לקוחות ושמעתי מוזיקה רבע שעה אבל איש לא ענה
תגובת החנות:
הלקוח רכש כורסת טלוויזיה לאחר העברת ההזמנה לספק קבלנו עדכון שיש חוסר במחסן היבואן הצענו ללקוח מוצרים חליפים ללא תוספת תשלום הלקוח לא היה מעוניין במוצר חליפי הלקוח זוכה בכל סכום העסקה