רכשתי מהם מסך 23 אינטש ,לא טרחו לידע אותי שאין במלאי למרות שגבו כסף, רק אחרי שבועיים שהתקשרתי גמגמו משהוא... העסקה בוטלה ולא אקנה שם יותר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מסך מחשב תוצרת SAMSUNG שירות הלקוחות של אולסייל עודכן ע"י הספק (חברת אלקטיס) כי המוצר שהלקוח הזמין אזל במלאי והוצעו ללקוח חלופות אחרות אך הלקוח ביקש לבטל את הזמנתו הלקוח זוכה על הזמנתו במלואה
מוצר:
מסך מחשב סמסונג S23E200B
שם:
sdt
תאריך:
04/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
נמסר לי שמכונת הכביסה שהזמנתי תגיע תוך 3 ימי עסקים וכמו כן יצרו איתי קשר לפני אך בפועלאני תקוע בלי מכונת כביסה והיום נכנס החג (ערב חג סוכות) . התקשרתי פעמיים ופעמיים נמסר לי שיחזרו אלי אך לא חוזרים מתחמקים מאחריות. לטעמי החברה לא אמינה הנציגים יגידו הכל בכדי לסיים מכירה אך אינם מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שלהם. קרוב לודאי שאצתרך לעשות הכחשת עסקה וזה מבזבז זמן יקר וכמו כן אני עדיין תקוע בלי מכונת כביסה . נרכש ב 1.10.17
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכונת כביסה תוצרת BEKO הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל ועדכן כי הוא עדיין לא תואם לאספקת במסגרת ימי העסקים. שירות הלקוחות ליווה את הלקוח ואף ניסה לסייע לו אל מול הספק לקדם את תיאום האספקה (דיגיטל אייג בע"מ) אך הלקוח בחר לבטל את הזמנתו הזמנתו בוטלה במלואה ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוח
מוצר:
מכונת כביסה פתח חזית 5 ק”ג 600 סל”ד תוצרת BEKO דגם EV5600Y
שם:
מיקי
תאריך:
16/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקפיא דגם 3023 היה בזאפ ב 3400 הם רצו ממני 3550 בטענת שהם אתר וותיק ואמין וגם אני מקבל סט סירים נעמן לראש השנה 2017 הסכמתי המקפיא סופר אך ללא הסירים פניתי אלהם מספר פעמיים משכו אותי יותר משבוע ואומרים שזה בבדיקה אך לא חזרו אלי ממש אכזבה תבדקו טוב את שירות הלקחות לפני שאתם מזמינים
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש מקפיא מתוצרת LIEBHERR ובמחיר שהוא ציין. סט סירים מתנה נשלח אליו בנפרד (המתנה יוצאת ממחסן אחר) העניין הוסבר ללקוח והוא לקוח מרוצה. אין עוד חנות בזאפ שאפשר לקבל במחיר שהלקוח רכש גם את המתנה, רק באולסייל ! חג שמח !
מוצר:
GN3023
שם:
ELI
תאריך:
09/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש רבות באינטרנט, וזו חווית הקניה הגרועה אי פעם. לאחר ההזמנה איש לא יצר קשר קשר במשך ימים ארוכים, כאשר דברים אחרים שהזמנתי כאן באתר זאפ לאחר מכן כבר הגיעו.
כאשר אני התקשרתי לשירות הלקוחות, כשבוע לאחר ביצועה ההזמנה לא ידעו על מה אני מדבר (הפנו אותי ליורוקום ונתנו לי מספר טלפון. גם ביורוקום חלק גדול מאנשי לא ידעו על מה מדובר)
לאחר פניות חוזרות ונשנות. הבטיחו במהלך השבוע שייצרו איתי קשר. כמובן שלא יצרו קשר. הסברתי להם שלא חשוב לי לקבל דווקא מהם. מבחינתי אפשר לבטל ואזמין מספק אחר, אך הם הבטיחו שאוטוטו יוצרים איתי קשר.
ביום חמישי האחרון הבטיחו שההזמנה תגיע, התקשר שליח, אחר צלצול אחד ניתק. חזרתי אליו תוך מספר דקות והוא לא ענה במשך קרוב לשעתיים (מתועד בשיחות יוצאות). אז הוא אמר שהוא חיפש אותי והוא כבר רחוק. ושוב לא יכול לספק את ההזמנה. נראה בשבוע הבא
תגובת החנות:
הלקוח רכש מערכת סטריאו תוצרת PANASONIC הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל ועדכן כי מתקיים איחור באספקת המוצר שירות הלקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לקבלת המוצר לשביעות רצונו אולסייל מתנצלת על ההרגשה הלא נוחה שנגרמה ללקוח.
מוצר:
מערכת סטריאופונית מיני מתקדמת ומשולבת Bluetooth תוצרת PANASONIC. דגם S
שם:
אבי
תאריך:
28/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 16.7.2017 רכשתי באולסייל טלוויזיה LG דגם 43LJ550Y. מאז ועד היום (חודש וחצי) אני רודף אחריהם לקבל חשבונית קנייה ואין כל מענה. השארתי הודעות במשיבון, כמו גם הודעות דרך האתר ולא נעניתי. מעבר ליחס המזלזל בלקוח יש כאן עבירה על החוק ובדעתי גם להתלונן על כך לרשויות המס.
תגובת החנות:
הלקוח קבל מיד עם רכישתו אישור עסקה קבלה למייל חשבונית מס נשלחה ללקוח לאחר שסופקה לו הטלוויזיה הלקוח טוען שלא קבל את החשבונית, שלחנו אליו שוב את החשבונית ווידינו מולו שהוא קבל את החשבונית.
מוצר:
טלוויזיה LG דגם 43LJ550Y
שם:
יפעת
תאריך:
16/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח דרך החברה והבטיחו תיאום אספקה תוך יום-יומיים. עברו 14 יום ואף אחד לא יצר קשר לגבי תיאום. התקשרתי כדי לברר מה קורה עם ההזמנה והעבירו אותי בין היבואן לאחראים על האספקה ולאולסייל בעצמם וחוזר חלילה. הגדילה לעשות נציגת שירות מאולסייל שטענה שהם צריכים לתאם איתי תוך 14 יום (למרות שלפי הנציג היו אמורים לתאם תוך יום-יומיים). מבחינתה הדרישה שלי שיתאמו איתי עוד קודם בכלל לא הייתה לגיטימית. לאחר כשעה התקשר נציג של אולסייל ואמר שאין במלאי את סוג המדיח שהזמנתי. לא ברור לי מדוע לקח 14 יום כדי לדעת זאת? מדוע לא אמרו לי באופן מיידי או יום-יומיים אח"כ? עכשיו אני צריכה להזמין מדיח חדש וכמובן לחכות עוד זמן. לפחות הם הבטיחו שיחזירו את כל הכסף. מחכה עוד לראות שזה יקרה. מבחינתי השירות היה מאוד גרוע.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מדיח כלים תוצרת קונסטרוקטה לצערינו, בעת העברת ההזמנה למחלקה הלוגיסטית התברר שהמוצר שהלקוחה הזמינה חסר, הוצע ללקוחה מדיח אחר, אך הלקוחה החליטה לבטל את הזמנתה. הזמנתה בוטלה במלואה וכספה הושב לה במלואו. אנו בהחלט מתנצלים בפני הלקוחה על אי הנוחות שנגרמה לה במקרה זה.
מוצר:
מדיח קונסטרוקטה CG4A01S2IL
שם:
אשר
תאריך:
09/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בקצרה - הכל טוב ויפה עד שמסופק מוצר פגום. שירות הלקוחות התעמר בנו, לא ענה לטלפונים, לא חזר להודעות וסירב בכל תוקף להחליף את המוצר. אין להם טיפת יושרה והגינות. קנו ממקום אחר, זה לא שווה את עוגמת הנפש.
ופרטי פרטים - רכשנו תנור משולב גרין ליין. כשבוע לאחר שהגיע הוא נפתח והותקן על ידי טכנאי גז. הצבע של התנור מגורד, הרשת עקומה ויש דפיקה בפח בחלק האחורי. לאחר מספר ימים התלוננו ואמרנו שאנחנו מאוד לא מרוצים ושלחנו תמונות שמפרטות את הפגמים. לאחר כשבוע, אחרי מספר פניות בטלפון ובמייל אולסייל אמרו שהספק לא מוכן להחליף והציעו לנו 150 שח תלושים לורדינון. מן הסתם סרבנו והתעקשנו להחליף את המוצר. שירות הלקוחות הבטיח שמנהל שירות הלקוחות יחזור אלינו. מן הסתם לא חזר אלינו עד שבת זוגתי סוף סוף תפסה אותו בטלפון (17 יום לאחר התלונה!) הוא טען שתלונה אחרי 3 ימים אחרי שהמוצר נפתח זה לא זמן סביר וכן שהספק אחראי לכך (עד 48 שעות זה סביר לטענתו. מעניין אם להתייחס לתלונה של לקוח לאחר 17 ימים זה גם סביר לדעתו?). ביקשנו את פרטי הספק ואז הוא שינה את דעתו ואמר שאול סייל אחראים לכך וסירב למסור את פרטי הספק. הוא סיים את השיחה בכל שהוא יחזיר לנו תשובה במייל, כמובן שהוא מעולם לא חזר אלינו. השארנו עוד חמש הודעות אצל שירות הלקוחות שלהם והם לא חזרו אלינו. כשכן תפסנו אותם (כמעט כחודש לאחר התלונה), הודיעו לנו שמנהל מחלקת הלקוחות לא מוכן לדבר איתנו יותר ושיהיה לנו יום טוב. טרטרו אותנו, זלזלו בנו, בזבזו לנו את הזמן היקר שלנו וסיפקו לנו מוצר פגום.
תגובת החנות:
הלקוח רכש תנור משולב כיריים גז תוצרת גרין ליין הלקוח פנה לשרות הלקוחות מספר ימים לאחר קבלת המוצר בטענה שהרשת של הכיריים עקומה, ושיש שריטה על התנור. לאחר בדיקה הוסבר ללקוח שהרשת אינה עקומה, זו צורתה והיא יושבת בצורה שמתואמת לבסיס שלה. למען היות הלקוח מרוצה הוצע ללקוח שובר מתנה, הלקוח קבל את ההסבר והסכים לקבל את השובר ואף אמר שהוא שבע רצון. למחרת שינה את דעתו ועדכן שהוא עדיין לא מרוצה. אנו נמצאים בקשר עם הלקוח על מנת לדאוג לשביעות רצונו. חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר ללקוח שמנהל השירות לא מוכן לדבר עימו, נהפוך הוא, מנהל השירות מטפל בו באופן אישי. אולסייל חורטת על דגלה שירות לקוחות מצוין ו-100% לקוחות מרוצים וכך גם יהיה עם הלקוח היקר הזה.
מוצר:
תנור משולב כיריים גרין ליין
שם:
FN
תאריך:
12/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת גילוח דרך האתר כולל משלוח של עד 7 ימי עסקים, שילמתי על המשלוח 39 ש"ח. כרגע אני כבר ממתין 10 ימי עסקים ועדין לא קיבלתי את המכונה. פניתי דרך האתר לשרות לקוחות כדי לברר מה קורה נאמר לי שהפריט תקוע בדואר והם לא יודעים למה. יום למחרת ביקשתי לבטל את העיסקה בגלל שלא קיבלתי את המוצר שהזמנתי, לאחר אותה בקשה לביטול אף אחד כבר לא יצר היתי קשר. כנראה שרוצים לבטל משהו אז כבר אין לך עם מי לדבר יותר
מוצר:
מכונת גילוח S5110
שם:
David
תאריך:
03/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה שלי עדיין לא הגיעה אליי והיא הייתה אמורה להגיע תוך 7 ימי עסקים שכבר עברו. חווית שירות מאוד לא נעימה - מעבירים אותי מנציגה לספק של האוזניות ואז שוב פעם לנציגה של אולסייל. אני כלקוח לא אמור לדבר עם הספק בגלל שהחלטתי לקנות מהאתר ולא מהספק ישירות. הנציגות מאוד אדיבות אבל הן לא יודעות לספק מענה. התקשרתי אליהם מעל מעשר פעמים עם זמן המתנה ארוך ועדיין אין תשובות ואף אחד לא יודע באמת איפה נמצא המשלוח שלי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אוזניותתוצרת JBL הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל ועדכן כי יש איחור באספקת המוצר בבדיקה של שירות הלקוחות של אולסייל אל מול הספק (מודן אלקטרוניקה) התברר כי בעקבות טעות טכנית המוצר לא סופק ללקוח בזמן. שירות לקוחות של אולסייל ליווה את הלקוח עד לקבלת המוצר אנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר
מוצר:
אוזניות T450BT
שם:
Michael
תאריך:
02/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למוצר דרך אתר zap, בו היה כתוב שמחיר המוצר הינו 75 ש"ח והמשלוח הוא חינם עד 3 ימי עסקים.
כשהמשכתי לביצוע ההזמנה ולאחר שמילאתי פרטים, כאשר הגעתי לעמוד המשלוח התוודע לי שהמשלוח אינו חינמי עד 3 ימי עסקים, אלא עד 10 ימי עסקים בדואר רשום, ובתוספת תשלום אם אהיה מעוניין במשלוח עד 3 ימי עסקים. המשכתי בתהליך ההזמנה שכן כבר הייתי "בתוכו" אחרי מילוי פרטים, ופניתי לשירות הלקוחות שלהם. נציגת השירות לא רק שלא פתרה לי את הבעיה, אלא גם לא התנצלה, דיברה בטון תקיף כאילו אני מנסה "לעקוץ" משהו שלא מגיע לי וכמובן האשימה את אתר zap. מדובר בהטעיית צרכן מובהקת ועושה רושם שמכוונת בעזות מצח, על מנת שהמוצר יצטייר כמשתלם מבחינת מחיר ומשלוח, ואתה כצרכן לא תדע זאת עד שתגיע לעגלה ותצטרך להוסיף מכיסך עוד 20% ממחיר המוצר כדי שיישלח באופן שהובטח.
תגובת החנות:
הלקוח רכש דיסק און קי בעלות של 75 ₪ היו לו 3 אפשרויות משלוח בדואר רשום עד 10 ימי עסקים ללא עלות באמצעות שליח בתוספת תשלום של 25 ₪ תוך 5 ימי עסקים באיסוף מעמדת BOXIT בתוספת תשלום של 15 ₪ תוך 3 ימי עסקים.
הלקוח בחרה באופציה החינמית והמוצר נשלח אליו בדואר רשום.
מוצר:
Disk On Key Cruzer Glide 64GB
שם:
ניר
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פשוט בושה וחרפה השירות שלכם! לעולם לא נתקלתי בדבר כזה ואני מזמין הרבה באינטרנט. שבועיים לחכות למוצר? אף אחד לא מעניין אותו? תתביישו לכם!! אתם לא יכולים לספק את המוצר ? אל תפרסמו ותבטיחו שהוא יגיע תוך 5 ימים. את הביקורת שלי כבר כתבתי עלייכם בכל מקרה. בנוסף אני מתוסכל שהמוצר לא אצלי עדיין אחרי שכבר שילמתי עליו לא מעט. ביזיון.
מוצר:
רמקול נייד extrem
שם:
Ilana
תאריך:
25/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בקיצור : על תאמינו לצוות האתר, הם שקרנים. אפשר לקנות באותו מחיר מחברה ישרה יותר. באתר OLSALE הייתה אפשרות להציע מחיר מ-1450. הצעתי 1750, לא זכיתי ובזה עצרתי כי החלטתי שלא רוצה לשלם יותר. למחרת בבוקר התקשר נציג האתר והציע מחיר 1860 ש"ח כולל פילטר פחם נוסף במתנה. הסכמתי לבצע הזמנה בתנאי הזה.
לא קיבלתי את הפילטר בלי-ונט כאשר אספתי את הקולט. התברר שהמתנה לא רשומה בהזמנה של olsale. פניתי לשירות לקוחות ועד היום קיבלתי רק שני שקרים נוספים במקום הפילטר: 1 - אמרו שלא מגיע לי שום מתנה, אני טועה. אבל עד היום רשום בפרסום שלהם על המתנה. הראתי להם תצלום המסך! 2 - אז הסבירו שהפיטרים שבתוך הקולט הם המתנה. גם זה שקר, ב-LI-VENT מוכרים את כל הקולטים עם הפילטרים בפנים. אפילו לא מתביישים שהטענה השניה מתנגדת לראשונה! לא שהבדל במחיר עד כו גדול, אלא פשוט מגעיל היחס ללקוח.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה קולט אדים תוצרת LY VENT בדף המוצר באתרנו רשום כי המוצר מסופק יחד עם פילטר נוסף מתנה הלקוחה אספה את המוצר עצמאית ובעת איסוף המוצר לא סופק לה הפילטר הנוסף. הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל ולאחר בדיקה אל מול הספק (חברת LY VENT) הפילטר מתנה יסופק ללקוחה כפי שרשום בדף המכירה
מוצר:
קולט אדים LV-F-27
שם:
haim
תאריך:
15/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מאולסייל פעם ראשונה.המוצר היגיע מהר תוך יומיים.הייתי זקוק לחשבונית מס.מכאן התחיל מסע שלם של מירמור התעללות וביזבוז זמני.נציגים שעונים בצורה מזעזעת במיוחד אחת בשם עליונית.המנהל שם עמית מבטיח דברים ולא עומד בהם עד שבסופו של דבר הוא אומר לי אני לא אגיב לך יותר.הוא לא יגיב לי כי אני רוצה חשבונית מס תקינה כדי להגיש לרואה חשבון ??חחח בדיחה פשוט בדיחה.מזל שהמחשב תקין אחרת באמת הייתי מסכן.לא להתקרב ולא לקנות באינטרנט מישראלים.מעכשיו אני לא קונה גם מזאפ יותר.איפה האחריות שלכם זאפ כאתר אם אחד החנויות לא מתנהג כראוי?למה אתם זאפ מקפיצים אותם לראש הרשימה בתוצאות בלי לבדוק את רמת המקצועיות שלהם?תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו הכי רחוק מאולסייל חבורה של חובבנים.תקפצו לחנות הקרובה לביתכם גם ככה המחיר לא בהפרש משמעותי ותקבלו לפחות מענה אנושי ראוי.לא להתקרב לאולסייל!!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב נייד תוצרת ASUS הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל וביקש חשבונית בגין רכישתו החשבונית הופקה ללקוח מיד עם בקשתו ונשלחה ללקוח. הלקוח פנה שוב לשירות הלקוחות וביקש לשנות פרטים בחשבונית לאחר שהופקה בקשתו של הלקוח הועברה לטיפול של מחלקת הנהלת חשבונות והטיפול בוצע ובקשתו הושלמה. חשבונית תקינה עם הפרטים החדשים הופקה ללקוח והנושא טופל
מוצר:
מחשב נייד UX410UA GV072T
שם:
sgenon
תאריך:
13/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
טכנאי הגז מצא שהכיריים דולפים ופסל אותם משמוש. מאותו רגע גיליתי שאין עם מי לדבר , שלחו אותי משירות לקוחות של אולסייל לשירות לקוחות אלקטרה לשירות לקוחות של פל- רום (טכנאים של אלקטרה) ואף אחד לא לוקח אחריות. יותר משבוע עבר ועדיין לא החליפו לי את המוצר הפגום בחדש. אול סייל נחמדים מאוד במכירה אבל לא דקה אחרי כן. עדיף לשלם עוד מאה שח ולקנות בחנות רגילה !!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין כיריים גז תורת SAUTER הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר שסופק התגלה כפגום (לאחר בדיקת טכנאי פרטי מטעם הלקוח). שירות הלקוחות פעל לביצוע החלפה ללקוח למוצר חדש ותקין בהקדם האפשרי
מוצר:
כיריים ste975x
שם:
גילי
תאריך:
08/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אמי רכשה מקרר בלומברג מאולסייל.
למרות שבקבלה על העסקה מצוין שפינוי המקרר הקיים בדירה הוא על חשבון הספק ללא תשלום נוסף, וכמו כן למרות שכך כתוב מפורשות בחוק - הוסבר לאמי טלפונית על ידי הספק שיתכן והיא תאלץ לשלם 80-120 ש"ח עבור פינוי המכשיר הקודם. בהגיעו המוביל דרש 150 ש"ח עבור הפינוי - לטענתו בגלל שיש לו צורך לפרק את הדלתות בשל גודלו של המכשיר. לא זאת בלבד אלא שאז הוא דרש תשלום נוסף עבור 2 קומות מעבר ל-3 למרות שאמי גרה בבניין עם מעלית. כל זאת בעוד בהסכם כתוב "הובלה מעל קומה 3 בבניין ללא מעלית - 45 ₪ לכל קומה" בסך הכל המוביל שהיה תוקפני ואלים מילולית, דרש סכום של 200 ש"ח עבור הפינוי, פלוס תוספת מאמץ לסבלים. מכיוון שחשה מאוימת מעצבנותו של המוביל והטונים המאיימים שלו שגברו, שילמתי לו 120 ש"ח והוא עזב מבלי לפנות את המקרר הישן.
בשירות הלקוחות דחו את הפניות של אמא שלי להחזר או פיצוי וכשהיא התעקשה אמרו לה שיחזרו אליה ולא חזרו. כשאני פניתי התקבלתי על ידי שתי נציגות שירות בצעקות והן סרבו להתייחס לפניה שלי כלל בתירוץ שאני לא הלקוחה (על אף שיש לי את כל פרטי הזיהוי של אמי).
מוצר:
מקרר KQD1611IN
שם:
ז'אנה
תאריך:
31/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר בתאריך 01.05.17 זמן הספקה 14 ימים אחרי שבועיים, בקושי רב הצלחתי להסביר לנציגי שירות שהמוצר לא נתקבל. הובטח לי שאקבל את המוצר בימים הקרובים. נכון להיום 30.05.17, חודש לאחר הזמנה המוצר לא נתקבל. בחודש ימים היה ניתן להזמין ולקבל את המוצר מחו"ל בחצי מחיר
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקליט שיחות טלפון בחיבור USB הלקוח פנה לשירות הלקוחות של אולסייל כי המוצר לא סופק לו במסגרת ימי העסקים שירות הלקוחות פנה לספק (חברת גרנדטרייד) על מנת לבדוק היכן המוצר לאחר בדיקה עלה כי המוצר נשלח אך בשל עיכוב לא צפוי בדואר ישראל המוצר לא נמסר ללקוח בזמן המוצר נשלח בשנית ע"י הספק ללקוח אנו מתנצלים על אי הנוחות
מוצר:
מקליט שיחות מקליט שיחות טלפון בחיבור USB
שם:
ציון
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי גריל גז, הגיע באיחור רב ופגום, פניתי לאול סל ועד היום לא קיבלתי את הגריל, מטרטרים אותך, הלוך ושוב, מבטיחים לחזור אליך ולא מקיימים , מפנים לאוהב ציון הספק- שלא עונה ולא מטפל עד היום יותר מחודש לא קיבלתי את הפריט !!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש גריל גז מבית CAMPTOWN הלקוח פנה אלינו ועדכן כי המוצר סופק לו התגלה כפגום. שירות הלקוח סייע ללקוח לכול אורך הדרך על מנת שהמוצר הפגום יוחלף לו בהקדם. לצערנו, עקב בעיית מלאי אצל הספק (חברת אוהב ציון) החלפת המוצר התעכבה. המוצר הוחלף ללקוח לגריל חדש ותקין ולשביעות רצונו. אנו מתנצלים על העיכוב בהחלפת המוצר.
מוצר:
גריל גז TEXAS CHEF 6B
שם:
Sagi
תאריך:
14/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהאתר .להתרחק כמו מאש שירות מתחת לכול ביקורת זמן המתנה מאוד ארוך מבטיחים לחזור ולא חוזרים המון טעוית בהזמנה מבטיחים 3 שנים אחריות בפעול זה שנה . מספר תשלומים בקשתי 10 בפועל בוצע תשלום 1 ולאחר ביטול העיסקה עדין לא בוטלה למרות שעברו כבר 3 ימים עדין חויבתי בכרטיס אשראי. זמן משלוך ארוך עד 10 ימי עסקים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סמארטפון תוצרת HUAWEI בעקבות טעות אנוש, העסקה חויבה בתשלום אחד במקום ב-10 תשלומים כפי שלקוח ביקש. התיקון בוצע מידית לבקשת הלקוח ועוד בטרם חשבון הלקוח חויב. למרות זאת הלקוח בקש לבטל את הזמנתו, הזמנתו של הלקוח בוטלה וזוכתה במלואה
מוצר:
טלפון סלולרי P10
שם:
מיכאל
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה בסדר, אבל אחרי שקיבלתי את המשלוח, ראיתי שהמוצר פגום. במייל אישור הזמנה לא היה מידע ליצירת קשר, לא עם אולסייל, ולא עם מספק השירות—וזאת למרות שבמייל כתוב "בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר, למידע על תפעול, אחריות וכדומה, יש לפנות ישירות ל:". אין שוום דבר מעבר לזה.
מצאתי באתר של אולסייל מספר טלפון, ואחרי זמן לא בדיוק קטן בהמתנה, דיברתי עם שירות לקוחות. הם שלחו שליח להחליף את מוצר הפגום, שהגיע למחרת בזמן, וההחלפה התבצעה ללא סיבוחים בכלל.
לסיכום, היה אולי קצת קשה ליצור איתם קשר בהתחלה, אבל הם בהחלט טיפלו בבעייה כמו שצריך. חוות דעת זו נכתבה כאשר הייתי בהמתנה, לפני שאולסייל טיפלו בבעייה. אם היה אפשרי (נו, זאפ, מה יהיה??) הייתי עכשיו משנה את הדירוג שלי עבור "שירות לקוחות" מ-"גרוע מאוד" ל-"טוב", וכן, הייתי קונה מהם שוב.
מוצר:
מיקרוגל MW770
שם:
רוני
תאריך:
27/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר טלפון חדש לאשתי דרך האתר של אולססיל, לאחר 4 ימי שימוש המוצר שבק חיים ללא הסבר , אשתי מאוד התאכזבה כמובן מכך ופנתה לשירות הלקוחות של אולסייל כדי להחזיר את המוצר ולבטל את העיסקה ,על פי חוק הגנת הצרכן,המאפשר להחזיר מוצר פגום ולקבל את מלוא התמורה ששולמה כולל דמ"ש. באתר הפנו אותה לגשת למרכז השירות של הוטמובייל למסור את המכשיר וכך עשתה באותו היום. היא קיבלה אישור מסירה, המוצר נבדק במעבדה של היבואן ונמצא כי יש בו תקלה תוכניתית,דהיינו מוצר פגום. אולסייל לא מוכנים לבצע את הזיכוי ודורשים שהיא תיגש שוב להוטמוביל ותשלח לספק את המכשיר בעצמה, דבר שיקח כשבוע משום שהמוצר צריך להגיע מהמרכז לבאר שבע ובחזרה לספק ולמעשה מטרטרים את הלקוחה. כרגע אין אפשרות לרכוש מכשיר חדש עד שלא ינתן הזיכוי ושמים אותנו בהמתנה ,
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה סמארטפון תוצרת XIAOMI הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה כי המכשיר שרכשה פגום. הלקוחה הופנתה למעבדת השירות של חברת מובייל ישיר לטובת בדיקת המכשיר לאחר בדיקת המכשיר במעבדת השירות נמצא כי המכשיר אכן תקול שירות הלקוחות של אולסייל הציע ללקוחה החלפה של המוצר למכשיר חדש ותקין אך הלקוחה בחרה לבטל את הזמנתה. אנו פועלים להחזרת המכשיר בהקדם לחברת מובייל ישיר (הספק) לטובת ביטול העסקה במלואה
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
שם:
גולש
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
לייה
תאריך:
03/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
סך הכל מאד מאוכזבת מחוויות הקנייה. נציגים לא מהימנים , שירות לא מלא , שירות טלפוני עם המון זמן המתנה , מענה של מוקד הודעות , לא חוזרים להודעות , שעות לא נוחות של הובלה , שירותים נפרדים של רכישה, הובלה והתקנה שאין תיאום או הרמוניה ביניהם , מאחרים, מתווכחים, לא מוסרים מידע מלא, והכי חשוב.. מוציאים את הלקוח שקרן כי הוא מבקש את הדברים שהובטחו לו .. ולא סוגרים כמו שצריך. בקיצור.. לא ממליצה בכלל לקנות שם. תצאו עייפים ומותשים מחוויית הקנייה ורק תקוו לא להזדקק להם שוב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת כביסה מתוצרת בוש, המכונה סופקה לה יומיים לאחר ההזמנה כפי שהתחייבנו תמיד שירות ההתקנה של מכונת כביסה מגיע בנפרד ולאחר ההובלה כמו גם השרות שניתן ללקוחה הנציגים שלנו תמיד זמינים ואין לנו שירות הודעות לכן לא ברור על מה תלונתה של הלקוחה
מוצר:
מכונת כביסה WAB20260IL
שם:
auk
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי הבוקר לברר פרטים על מג'ימיקס CS6200 נדרשתי למסור מס תעודת זהות שלי. נשצע לי תמוה מאוד למסור פרטים שלי בטרם ביצעתי רכישה. הפסדתם לקוחה.
מוצר:
מג'ימיקס CS6200
שם:
אורן
תאריך:
17/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוסבר לאיש המכירות (סאן אינטוסאפ \ דן) כי אנחנו מבקשים לרכוש מזגן משנת ייצור 2016 (לא משנת 2015 כפי שמופיע בפרסומי החברה) וכי נבצע את הרכישה רק אם שנת הייצור תירשם במפורש באישור הזמנה. למרות הבטחה מפורשת בטרם ביצוע העסקה, שנת הייצור לא צוינה באישור העסקה/קבלה. בשיחה עם שירות הלקוחות צוין מפורשות כי בהתאם למדיניות החברה שנת הייצור אף פעם לא נרשמת על ידם באישור ההזמנה וכי איש המכירות חרג מסמכותו כאשר הבטיח לציין את שנת הייצור...? לאחר שהודענו על ביטול ההזמנה, התקשר מנהל המכירות וחזר על ההסבר המפוקפק ורק לאחר דין ודברים בסופו של דבר קיבלנו מייל מאיש המכירות הכולל אישור לשנת הייצור. יומיים לאחר ביצוע ההזמנה פנינו שוב לאיש המכירות וביקשנו לברר מהו מועד האספקה המדויק, אך עד כה איש המכירות לא טרח לחזור עם תשובה כלשהי למרות שהבטיח כי המזגן נמצא במלאי ויסופק מיד לאחר ביצוע ההזמנה.
מוצר:
מזגן מפוצל Platinum 120 שנת 2016
שם:
Omri
תאריך:
15/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הובטח שיגיע תוך 3 ימי עסקים והגיע תוך 9 ימי עסקים ורק אחרי שהתקשרתי לבדוק מה קורה. התקנה מזעזעת, שברו לי את הקיר . כל זה ללא פיצוי...