רכשתי אוזניות של חברת סנהייזר - חברה מוכרת מאוד לאחר 3 חודשים האוזניה התפרקה בחלק שנכנס לאוזן וכל פעם מצריך לחבר ולהדק את החלק. לאחר שיצרתי קשר עם החנות הם טענו שלא נותנים שירות על חלקי האוזניה ולנסות להדביק אותה בעצמי עם דבר מגע. לא מובן איך רוכשים אוזניה, מקבלים מוצר פגום והחנות לא לוקחת אחריות בכלל ומעבירה את הטיפול ללקוח במיוחד כשמדובר באוזניות חדשות בנות 3 חודשים עם מעט מאוד שימוש ומבקשים להתחיל למלא אותה בדבבר מה שכנראה יהרוס את איכות השמע, את הקוסמטיקה של האוזניה ואולי אפילו יהרוס אותה חבל מאוד שזה המעמנה אותו קיבלתי מאכזב ומשם לא אאקנה יותר ולא ממליץ בכלל היום זה היחס אותו מקבלים ומחר היחס יהיה גרוע אפילו יותר במיוחד כשאין רצון אמיתי לסייע בבעיה אאותה הם מכרו לי
תגובת החנות:
האוזניות התפרקו כתוצאה ממשיכה חזקה והדבר נראה באופן ברור בתמונות ששלח הלקוח, נזק מסוג זה אינו מכוסה באחריות. מתוך רצון לעזור, הצענו ללקוח לנסות ולהדביק את החלק המפורק ואז יתכן שהאוזניות יתפקדו, אך ציינו שבכל מקרה אין אחריות לנזק מסוג זה.
מוצר:
Sennheiser CX2.00G
שם:
barakiey
תאריך:
31/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא זמינים בטלפון או צ׳אט. מלאים ביקורת על הלקוח. לא רוצים להבין ו או לעזור.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר בתוספת שליחות לירושלים. קיבל חשבונית במייל והמוצר נמסר לחברת השליחויות. כבקשתו ובמדיניות של קבע, השליח היה אמור לתאם טלפונית או במסרון את הגעתו ואמור להגיע רק בתאום מלא. הלקוח התקשר אלינו (למרות טענתו שאין לנו טלפון) וביקש בקשה שאינה ברת ביצוע, "שהשליח יתאם איתי טלפונית ואני אפנה אותו לכתובת בירושלים או לכתובת בתל-אביב" הסברנו לו שהדבר בלתי אפשרי, יש שליחים שעובדים רק בירושלים ושליחים שעובדים רק בתל-אביב ואי אפשר לבקש משליח שקיבל משלוח לחלוקה בירושלים, לנסוע ולחלק את המשלוח בתל-אביב" התשובה על כל ההיגיון שבה לא מצאה חן בעיני הלקוח והוא ביקש לבטל את ההזמנה. ביטלנו והחזרנו לו את מלוא כספו.
מוצר:
Kindle Paperwhite
שם:
איציק
תאריך:
30/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר סיגריה אלקטרונית כולל מילוי התקשרו ואמרו שלא עניתי להם במייל. אגב נציגה עצבנית למות .סיפרו שנגמר להם המילוי ולא יכולים להביאו עד כאן יחסית בסדר אבל לא מבין אין לכם מוצר אל תפרסמו למכירה ואגב יכולתם לפצות אותי במילוי אחר או להפחית מחיר בהתאם למקרה הנל מפה תחשבו לבדאם לקנות פשוט שלא תקנו אסלה ויביאו לכם בלי ניאגרה...כי נגמר להם הניאגרות כל תגובה שבעולם מצידכם לא תפתור את זה זפרסמתם מוצר ולא קיבלתי ממכם אלא אם כן תשלחו מילוי...
תגובת החנות:
לא מדובר בהזמנת מילוי, מדובר בהזמנת סיגריה אלקטרונית הכוללת בקבוקון קטנטן של נוזל מילוי. הוסבר ללקוח כי הבקבוקונים האלו אזלו ואין לנו אפשרות לספק אותם והוצע לו לבטל את ההזמנה עוד בטרם בוצע בפועל החיוב באשראי, הלקוח העדיף לקבל את הסיגריה האלקטרונית ללא הבקבוקון מילוי הקטנטן וכך היה.
מוצר:
סיגריה אלקטרונית
שם:
yairhatsor3661
תאריך:
05/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מהם מוצר פגום שנשבר אחרי מעט זמן לא היו מוכנים לטפל לי בפנייה סך הכול לא אקנה מהם שוב
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מוצר תקין לחלוטין ואחרי חודש מקבלתו התלונן שהמוצר נשבר. לפי התמונות ששלח נראה באופן ברור שהמוצר שבור כתוצאה ממשיכה או פיתול חזקים. האחריות למוצר אינה כוללת שבר ולכן לא ניתן היה לממש את האחריות למוצר.
מוצר:
Hd4.40bt
שם:
Elad
תאריך:
14/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות פשוטות של SENNHEISER, האריזה הגיעה כאשר המדבקה שאמורה להראות שהאריזה לא נפתחה, פתוחה. האריזה הייתה עקומה לגמרי באזור הפתיחה. היה אבק על האוזניות בתוך האריזה. צילמתי ופניתי בצור קשר באתר שלהם, לא חזרו אליי. רציתי להחזיר אבל אוזניות ב200 שקל אז לא טורח יותר מזה אבל מבחינתי אחפש בחנויות אחרות מעכשיו.
תגובת החנות:
לא קיבלנו כל פניה מהלקוח, האוזניות חדשות לחלוטין ויתכן והעיוות באריזה נגרם במהלך המשלוח. כל פרטינו כולל טלפון לשירות לקוחות לאחר הקנייה, מופיעים בראש החשבונית הנשלחת במייל לכל קונה עוד לפני שהמוצר מגיע אליו. הלקוח מוזמן להתקשר אלינו ואם אינו מרוצה מהקניה, נקבל חזרה ונזכה אותו.
מוצר:
CX300S
שם:
Rotem
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע! למרות ששילמתי תוספת על משלוח מהיר- הגיע לאחר שבוע ויום בנוסף בחורה בשרות בשם דבי- מדברת בחוצפה, צועקת עלי
תגובת החנות:
לקוחה שהזמינה מספר מוצרים ביניהם סיגריה אלקטרונית ומד אלכוהול, מוצרים שיש צורך לבדוק היטב לפני המשלוח ולוודא תקינות. דיברנו עם בעלה של הלקוחה והסברנו כי גם בגלל הצורך לבדוק את המוצרים וגם עקב העומס בחברת השליחויות יהיה עיכוב של יומיים באספקה וכי ימי שישי ושבת אינם ימי עסקים. זכינו להבנה מצידו אך עם קבלת ההזמנה התקשרה הלקוחה ודרשה בסגנון דיבור בוטה "פיצוי" על האיחור. חזרנו והסברנו גם לה את נסיבות העיכוב וכי מופיעה בשלב שלפני התשלום בקופה הודעה גדולה, מודגשת וברורה כי מכורח נסיבות המצב יתכנו עיכובים קלים באספקה. לא זכינו ממנה לשמץ של הבנה, רק לטענות, טרוניות, דיבור בוטה ודרישת "פיצוי".
מוצר:
.
שם:
אורית
תאריך:
21/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המצלמה שרכשתי אתמול עם שליח. המצלמה לא עובדת אפילו ברמת החשמל (מצלמת רשת). אין עם מי לדבר. רק לשלוח מייל. אין שירות לקוחות ובינתיים לא חזרו אלי אפילו במייל. המוצר הגיע גם ללא חוברת הפעלה. מרגיז ומיותר
תגובת החנות:
לא נתקלנו מעולם אחרי אלפי מכירות של המצלמת רשת הזו, שהיא "לא עובדת אפילו ברמת החשמל". ביקשנו מהלקוחה להיעזר בטכנאי מחשבים להתקין אותה כולל דרייברים והגדרות מתאימות במחשב אשר יתכן שמסיבות הגדרות אבטחה אינו מאפשר לה התחברות. הלקוחה העדיפה להחזיר את המצלמה אך טרם עשתה זאת. אין לנו ספק שהמצלמה תקינה לחלוטין והבעיה היא בהגדרות המחשב שלה.
מוצר:
Logitech C270 מצלמת רשת
שם:
malsana2
תאריך:
09/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות !!! קיבלתי סטטוסקופ לא תקין ולא שומע באוזן אחת (צינור עקום ) אינם מעוניינים להחליף .
תגובת החנות:
הדוקטור הנכבד רכש סטטוסקופ לפני 7 וחצי חודשים. לפני כחודשיים פנה אלינו בתלונה בקשר לסטטוסקופ וביקשנו ממנו לשלוח אותו אלינו לבדיקה והסברנו שלא ניתן להחליף משומש תמורת חדש בטרם הסטטוסקופ יבדק ותאותר מהות התקלה, העלולה לנבוע גם כתוצאה מנפילה במהלך שימוש. מסרנו לו את הכתובת למשלוח ומאז לא שמענו, לא ממנו ולא מהסטטוסקופ. ברגע שהסטטוסקופ יגיע אלינו, ניתן פתרון הולם בהתאם לתוצאות הבדיקה.
מוצר:
Littmann cardiology iv
שם:
לקוח
תאריך:
10/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
במעמד הרכישה - שירות מצוין, אספקה מהיום למחר בעת שירות מסתבר שזאת לא חנות אלא עסק ביתץי (משפחתי?) שלא אוהב לקוחות.
באתר לא מצאתי טלפון ולא כתובת (שניהם זמינים ב- 144) פניתי טלפונית - אמרו לי לשלוח מייל שלחתי מייל - לא קיבלתי מענה ובפניות טלפוניות נוספות אמרו לי שהם ממתינים לתשובה מהיצרן בחו"ל
לאחר שבוע (בדיוק) של המתנה ללא תשובה, החלטתי לבוא לבקר בשעות קבלת קהל גיליתי שמדובר בבית פרטי ולא הסכימו לקבל ממני את המוצר כי לא תיאמתי מראש (למרות שהוסבר כי הגעתי במיוחד מחיפה) רק לאחר שהודעתי שאני קונה מוצר אחר ודורש חזרה את הכסף - הסכימו לקבל את המוצר, שלחו אותי להמתין ברחוב מספר שעות ולבסוף המוצר הוחלף.
זמן הנסיעה, ההמתנה לשירות והפסד יום עבודה עלו לי יותר מהמוצר עצמו. מתחרט שלא קניתי מחנות אמיתית.
תגובת החנות:
בכל מקום באתר מצוין כי אנחנו אתר, לא חנות ושיש לתאם איתנו מראש איסופים או הגעה באופן כללי. הלקוח רכש לפני 3 חודשים לוח גרפי, לפני כשבועיים פנה וציין שיש בעיה כלשהי, הפנינו אותו לכתוב את הבעיה ליצרן ב"צור קשר" באתר היצרן וכי היצרן חברה מאד גדולה ורצינית, מתייחסים ועונים לכל פנייה אליהם. מאחר והלקוח לא מסתדר עם אנגלית, לקחנו על עצמנו את המשימה ופנינו אנו עם תאור הבעיה ליצרן, זה היה לקראת סוף שבוע והפרש השעות והסופ"ש הארוך, השהו את תשובת היצרן במספר ימים. בינתיים, החליט הלקוח על דעת עצמו, להגיע אלינו פיזית עם הלוח הגרפי, ללא תאום כלשהו, הסברנו לו במשך זמן ארוך, כ-20 דקות, שאנחנו לא חנות ושכל הגעה צריכה להיות מתואמת טלפונית מראש (הטלפון שלנו לצורך שירות שלאחר קנייה, מופיע בכל חשבונית ואין צורך "לחפש" אותו) לבסוף הבין הלקוח שלא מדובר בחנות רגילה, נציגה הגיעה אליו לפתח הבניין, קיבלה את הלוח הגרפי ונאמר לו שנתחשב בכך שהוא הגיע במיוחד ונטפל בכך בהקדם. תוך כשעה הודענו ללקוח שהוא יכול לחזור ולקבל לוח חליפי וכך היה. את הבעיה בלוח שלו, בהתאם להנחיות היצרן, סדרנו מידית, בסה"כ תהליך קצר של דרייברים.
מוצר:
לוח גאפי Huion 1060
שם:
yoash.katzir
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר לניקוי שיניים בסילון מים D2667. המוצר כשל . נכנסו מים לבית הסוללות תוך כדי שימוש . בתו מספר ימים , המוצר הפסיק לעבוד. שלחתי תמונות של התקלה . הטכנאי קבע שאני טבלתי את המוצר במים , ואני אחראי לתקלה . מיותר לציין - שלא היה ולא נברא. החנות פשוט מסרבת לתת אחריות למוצר שכשל בתוך מספר ימים בודדים לא מומלץ לקנות ממי שלא מסוגל לתת אחריות למוצרים שהוא משווק .
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מאיתנו מכשיר לניקוי שיניים בסילון יש לנו באתר מגוון מכשירים מהסוג הזה, חלקם מהפשוטים ביותר בהפעלת סוללות ללא עמידות לטבילה מלאה, כמו הדגם שהזמין הלקוח, וחלקם מהמתקדמים יותר, נטענים ועמידים לטבילה מלאה וכמובן יקרים הרבה יותר. שבוע לאחר שקיבל את המוצר, פנה אלינו הלקוח וטען כי המכשיר החליד והפסיק לעבוד, ביקשנו שישלח תמונות ובתמונות ראינו באופן ברור כי הלקוח טבל את המכשיר במים באופן מלא עד כדי שכל בית הסוללות על מגעי המתכת שבו, גם הפנימיים והעמוקים ביותר, מלאים בקורוזיה. הסבנו את תשומת ליבו של הלקוח כי המכשיר אינו עמיד למים לטבילה מלאה ושיש הפרדה מלאה בין מיכל מילוי המים לבין יתר חלקי המכשיר (המיכל נתיק מהמכשיר), כך שאין מצב בו מים יכולים לעבור מהמיכל לתוך שאר אזורי המכשיר כמו בית הסוללות והמנוע החשמלי. הסבנו את תשומת ליבו כי לא מצוין בעמוד המוצר שהמכשיר עמיד למים לטבילה מלאה והראנו לו איך במכשירים מתקדמים ויקרים יותר, הדבר מצוין ומאויר באופן ברור. לצערנו לא נוכל לטפל במכשיר במסגרת האחריות מאחר והמכשיר היה בשימוש שלא בהתאם ליכולותיו.
מוצר:
ניקוי שיניים בסילון מים D2667
שם:
andalus.zuabi
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין באפשרותי להגיע לנקודת האיוסף, לכן בישקתי את האופציה של שליח עד הבית ושילמתי 40 שח על זה.
קיבלתי הודעה שההזמנה ממתינה לי בנקודת איסוף, שיורת שעולה 15 שח של צ'יטה. אין להם מספר טלפון לשיורת לקוחות ולא עונים לצ'אט או למייל.
מבקשת החזר על ההפרש של המשלוח.
מאוכזבת מהשירות, וחבל.
תגובת החנות:
הלקוחה מתגוררת בכפר קטן בגליל שתדירות הכניסה אליו על ידי חברת השליחויות נמוכה. אמנם הזמינה בשליחות אך ביוזמת השליח שהגיע לכפר יום למחרת ההזמנה !!!! וניסה לתאם איתה טלפונית ללא הצלחה, מאחר והשליח ידע שהפעם הבאה שבה יכנס לכפר היא רק אחרי 4 ימים, הוא השאיר את החבילה בנקודת השירות/איסוף שבכפר והלקוחה עודכנה ב SMS ואספה את החבילה באותו יום (יום למחרת ההזמנה !!!) אנחנו עונים למיילים (מאות מיילים ביום) בדרך כלל תוך 24 שעות בימי העסקים. התייחסנו לפניית הלקוחה במייל וביוזמתינו עדכנו אותה. מופיע בחשבונית שקיבלה במייל עם ביצוע ההזמנה, גם הטלפון שלנו לשירות שלאחר הקנייה. מחוסר סבלנותה מיהרה הלקוחה להתלונן עוד בטרם התקשרנו לעדכן אותה. הלקוחה התרצתה והבינה את הסיטואציה ושהמהלך היה בעיקרו לטובתה, ובנוסף גם זיכינו אותה על ההפרש שבין שליחות מלאה לנקודת איסוף.
מוצר:
All-new Amazon דור 10 2019 Kindle 6
שם:
Netalie
תאריך:
21/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר אשר עבד בדיוק יומיים. החברה לא באמת מקבלת אחריות על המוצר, ונמנעת מלענות
תגובת החנות:
הלקוחה פנתה אלינו כשבועיים לאחר שקיבלה את המוצר, לוח אלקטרוני בשווי 169 ש"ח וטענה שהוא חדל מלעבוד. ביקשנו ממנה לשלוח אלינו את המוצר, נבדוק, נטפל בבעיה ונחזיר אליה מוצר תקין. מאחר ומדובר בשיא תקופת הסגר, הלקוחה ביקשה מאיתנו שנפעיל את חברת השליחויות צ'יטה ושהם יאספו ממנה את המוצר. במשך מספר ימים ניסה השליח ליצור עימה קשר ללא הצלחה אך בסופו של דבר המוצר נאסף, אך עדיין לא הגיע אלינו. ברגע שיגיע נטפל בבעיה ונחזיר לה אותו תקין.
מוצר:
לוח כתיבה אלקטרוני Huion 420
שם:
AA
תאריך:
01/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה מאוד, מתחיייבים לזמן משלוח מסוים באתר ומציינים במיוחד שהם עומדים בו גם בימי ההסגר, ולאחר שהתשלום עבר הצפי למוצר אפילו לא יודע. העיקר שהם קיבלו את התשלום. המינימום שאתם יכולים לעשות זה לכתוב שאתם לא יוכלים להתחייב לזמן משלוח, ובטח שלא לציין במיוחד שכדאי לשלם על משלוח מהיר בתקופה הסגר.
תגובת החנות:
בתקופת הסגר אין אלטרנטיבה למשלוח מלבד שליחות !! שלחנו ללקוח את הזמנתו לירושלים מיד ביום העסקים שלאחר קבלתה. מדובר בחברת השליחויות הכי גדולה בארץ, צ'יטה, אשר גם בתקופת הסגר מוסרת את מרבית המשלוחים ברחבי הארץ בזמן !!! למרות העומס העצום בימים אלו על חברות השליחויות. באופן נקודתי, עקב מספר רב של שליחים בירושלים שנאלצו בימים האחרונים להיכנס לבידוד, יכולתה של חברת השליחויות לבצע מסירות בירושלים בפרק הזמן של עד 3 ימי עסקים, ירדה באופן דרסטי. משנודע לנו על מצב זה בירושלים, הודענו על כך ללקוח שיהיה עיכוב של מספר ימים ואת הסיבה לכך, והצענו להחזיר לו את מלוא כספו במידה ולא יוכל להמתין. צר לנו שבימים קשים אלו ובנסיבות הטרגיות המתרגשות על עם ישראל יום ביומו, לא יכול היה הלקוח לגלות את ההבנה והסבלנות הנדרשת ובחר להאשים אותנו בכך. עצוב !!
מוצר:
ערכת רצועות אימון וכושר מקצועיות מקבילות TRX
שם:
snirshemtov
תאריך:
19/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משהו קטן מ Direct-Israline והוספתי 15 ש"ח על מנת שהחבילה תישלח ע"י חברת המשלוחים צ'יטה ותגיע לנקודת איסוף שנמצאת במרחק הליכה ממני. את החבילה שלחו לי לחנות בבני ברק שנמצאת במרחק חצי שעה ממני, ועוד הוסיפו שאם לא אגיע תוך יומיים החבילה תחזור. לא להתקרב!!
תגובת החנות:
הלקוח יכול היה לבחור נקודת איסוף לפי העדפתו במהלך ביצוע ההזמנה ולא עשה זאת. כמו כן יכול היה לציין בהערות להזמנה את העדפתו. בחרנו עבורו נקודת איסוף אשר לפי הערכתינו מאד קרובה לכתובת שלו, כ-5 דקות נסיעה ואין זה משנה עבורינו דבר באיזה נקודה אוסף הלקוח את החבילה, הכל נמדד לפי טובתו של הלקוח. הלקוח גם יכול היה לפנות אלינו והיינו "מזיזים" את נקודת האיסוף לפי העדפתו, אך הוא לא עשה זאת והעדיף רק להתלונן. הנתון כי חבילה שלא תיאסף תוך יומיים, תוחזר, מגיע במיסרון מטעם חברת השליחויות, בפועל לא מחזירים חבילות לפחות שבועיים מהרגע שהגיעו לנקודת האיסוף. כל הנ"ל היה יכול להיות מובהר אילו רק היה פונה אלינו ולא מעדיף רק להתלונן בדיעבד. מיותר ולא מועיל לאף צד !!!!
קניתי דיבורית בלוטות' לרכב עם חיבור aux. החיבור לא עבד והחזרתי את המוצר. בשירות הלקוחות הלקוי של החברה לקח זמן עד שענו לי ושם נאמר לי להחזיר את המוצר ויזכו אותי מלבד עלות המשלוח ששילמתי פעמיים (הלוך וחזור) וגם ינכו לי 5% כי שילמתי באשראי. מיותר לציין שאת הזיכוי עבור המוצר לא קיבלתי בכלל ואני רודפת אחרי בחנות. בחיים לא אקנה בחנות הזאת יותר.
תגובת החנות:
על זה בדיוק נאמר "חצי אמת גרועה משקר" הלקוחה רכשה משדר FM לרכב וקיבלה את הזמנתה במהירות, פנתה אלינו בטענה שהמכשיר לא תקין ונשמעים רעשים בשידור FM ביקשנו ממנה לעבור על הוראות ההפעלה וגם לצפות בסרטוני וידאו באתר המסבירים צעד אחר צעד את אופן ההתקנה. לטענתה עשתה זאת והמכשיר לא תקין ורוצה להחזיר. אמרנו לה מראש שבמידה והמכשיר אכן ימצא לא תקין, היא תזוכה במלוא הסכום ששולם כולל המשלוח אליה, ללא קיזוז כלשהו, אך במידה והמכשיר ימצא תקין, לא נוכל להחזיר את עלות המשלוח אליה וכן יקוזזו 5% דמי ביטול עסקה כחוק. הלקוחה שלחה את המכשיר, בדקנו אותו ומצאנו אותו תקין לחלוטין, הסתבר כי הלקוחה לא כיוונה את עוצמת השידור כלל והיא הייתה נמוכה מאד ולכן השידור היה חלש ונשמעו רעשים. שלחנו ללקוחה תמונות של מצב העוצמה הנמוך שבו חזר המכשיר אלינו ואת מצב העוצמה הרצוי, התקין, והודענו לה שנציגה מהאתר תתקשר אליה לקבל את מלוא פרטי האשראי לזיכוי. קיבלנו ממנה את פרטי האשראי וזיכינו את כרטיס האשראי שלה מייד. כנראה שגם לבדוק באתר חברת האשראי שלה ולוודא שאכן בוצע הזיכוי, היא מתקשה, כפי שמתקשה לכוון עוצמה במכשיר.
מוצר:
BT-760
שם:
erezilbe
תאריך:
30/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם שעון לבנות, בהזמנה היה צריך לציין צבע, ציינתי ורוד. הגיע שעון לבן, בברור מולם הסתבר שלא היה להם שעון וורוד, אבל למה שיטרחו להגיד לי? הנציג אמר לי שאני יכול להגיע אליהם לראשון לציון להחליף לשעון וורוד... מגוחך.. הנסיעה תעלה יותר מהשעון.. למזלי השעון לא היה יקר מידיי, אבל אני כבר לעולם לא אזמין מהם.. מי שמזמין דברים יקרים, כדאי שיזהר.. השירות לא ממש טוב
תגובת החנות:
לא מדובר בהזמנה של שעון, הלקוח הזמין כרטיס זיכרון וקיבל אפשרות לבחור מתנה ב-3 ש"ח, שעון דיגיטלי פשוט לילדים. אנחנו מציינים באופן ברור שיש לציין בהערות להזמנה 3 צבעים לפי סדר עדיפות ולפי מלאי הצבעים אנחנו שולחים את הצבע מה-3 שנבחרו. הלקוח לא ציין 3 צבעים והצבע שצוין לא היה במלאי, שלחנו לו צבע לבן. על כך "חרב עולמו" קטנוניות !!
מוצר:
שעון לבנות
שם:
Ilia
תאריך:
09/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה ולא נותנת יחס ושירות ללקוחותיה. רכשתי משקפת של החברה הידוע, ב-399 ש"ח וקיבלתי את אותו מותג - אך תוצרת סין. הוטעתי על ההסבר באתר והחנות לא נתנה לי שום פתרון לבעיה.
תגובת החנות:
הלקוח פשוט משקר !! הלקוח קיבל את המשלוח תוך יומיים מהזמנתו, התקשר אלינו כעבור יום נוסף וניהלנו איתו שיחה טלפונית ובה הוסבר לו כי כמו אפל וסמסונג ומותגים ידועים אחרים, גם BUSHNELL מייצרים בסין. אחרי שהתעקש שהדבר אינו נכון, ביקשנו ממנו להראות לנו מוצר אחד של BUSHNELL שאינו מיוצר בסין. כעבור מספר שעות הוא כתב לנו כך (ציטוט מילה במילה): "שלום, ערן. לאחר שיחתנו - התעמקתי יותר באתרי "Bushnell", וגיליתי אכזבה ענקית. מסתבר שצדקת ולמרות הנסיון שלי והעסוק האסטרונומי - כל מה שיכלתי למצוא - מיוצר בסין" הוא שאל אם ישנה אפשרות להחליף את המשקפת, ענינו לו כי במידה והמשקפת לא הוצאה מהמארז ההרמטי שלה, אפשר להחזיר/להחליף, אך במידה והוצאה, אין אפשרות מאחר ולא תהיה לנו אפשרות למכור אותה כחדשה. תגובתו הייתה בהפצת השקר הנ"ל. נעביר את המשך הטיפול בדברי הדיבה שלו לטיפול עו"ד החברה.
מוצר:
משקפת Bushnell PowerView 16X50
שם:
כרמית
תאריך:
23/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים קניתי שעון חכם הגיע באמת יום למחרת אבל מסתבר שהדיון לא עובד ביכלל לפי איך שזה נירא אולי יד שניה הבטריה נפוחה יותר מיזה ששלחתי הודעות כי אין מספר טלפון ולא עונים וקניתי מוצר לא עובד !!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה לא קוראת/מקבלת מיילים והטלפון לקבלת שירות שלאחר הקנייה מופיע בחשבונית שקיבלה, אך גם לפרטים בחשבונית היא לא התייחסה . ענינו לה מייד כשפנתה במייל והדרכנו אותה כיצד לפעול, ה"בעיה" היא בסה"כ שיש צורך להסיר מהסוללה כיסוי פלסטי שקוף המגן עליה עד לתחילת השימוש בשעון. אם לא מסירים את הכיסוי מהסוללה, לא ניתן להטעין אותה וכמובן שהשעון לא יוכל לתפקד כך. הסוללה לא ישנה ולא נפוחה, חדשה לחלוטין, בדיוק כמו השעון עצמו והמבנה שלה בנוי בהתאמה לשעון. בשיחה טלפונית עם הלקוחה היא הודרכה שנית כיצד לפעול, אמרה שתעשה כפי שהוסבר ותחזור אלינו אם יש בעיה. לא שמענו ממנה מאז וכנראה שהשעון מתפקד כראוי. היא גם הבטיחה להסיר את חוות הדעת המיותרת הזו, אך טרם עשתה זאת.
מוצר:
שעון חכם
שם:
גולש
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
shay.bra
תאריך:
13/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס זיכרון, micro sd שהיה רשום בבירור באתר זאפ שהוא class 10, באתר אין פרטים על הכרטיס רק שם המוצר, הכרטיס הוא class 4 ולמרות שמופיעה בתמונה הספרה 4 אני בתור מישהו שלא מבין בזה לא צריך לנחש, התשובה שקיבלתי הייתה זה זאפ הטעה אותך וזו בעיה שלך שלא התקשרת ובדקת. שירות מהיר אבל מגעיל, רמה נמוכה מאוד, פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה שם. תשובות מגעילות וחוסר רצון לעזור.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין כרטיס זיכרון מהאתר ללא כל התייעצות מוקדמת לגבי התאמה של הכרטיס לצרכיו. לא ברור לנו מאיזה השוואת מחירים וסוג כרטיס הוא הגיע לאתר, אך באתר מצויין בפירוש שהכרטיס הוא "קלאס 4". לאחר שקיבל את הכרטיס, פתח אותו מאריזתו המקורית, שגם עליה מצויין בפירוש "קלאס 4", חיבר אותו למצלמת רכב וקיבל הודעת שגיאה שהמצלמה דורשת לעבודה תקינה כרטיס במהירות של לפחות 80mb. מכאן שברור שהלקוח לא וידא את הצרכים הטכניים המדוייקים, מאחר וגם בכרטיסים שהם "קלאס 10" יש כאלה שמהירותם היא מעל 80mb וכאלה עם מהירות נמוכה יותר. כך שגם אם היה מזמין "קלאס 10" במהירות נמוכה מ- 80mb המצלמה לא היתה מתפקדת. מאחר ומדובר במדיה מגנטית, ארוזה וסגורה הרמטית, לא ניתן להחזיר כרטיס זיכרון שנפתח מאריזתו המקורית, הדבר ידוע וגם רשום בתקנון האתר. אנחנו מוכרים כרטיסי זיכרון וזכרונות ניידים במגוון עצום ממותגים ידועים כמו סנדיסק, סמסונג, טושיבה. כל כרטיס זיכרון מגיע ללקוח כשהוא ארוז וסגור הרמטית, בטוח לשימוש מיידי וללא כל סימני/אפשרויות שימוש קודם בכרטיס.
מוצר:
SANDISK MICRO SDHC 32GB SDSDQM-032G
שם:
גולש
תאריך:
08/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
baruch
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מנסה כבר כשעה וחצי לרכוש מוצר באמצעות האתר ללא הצלחה. מילאתי את כל הפרטים כנדרש אך חוזרת שוב ושוב כיתובית שלא סימנתי משהו שכלל אינו מופיע באפשרויות. הצ'אט לשיחה עם נציג אינו פועל. חזר אלי נציג במייל עם שאלה שעניתי עליה ומאז הוא נעלם. בקיצור חווית קנייה קשה ואת המוצר לא הצלחתי לרכוש.
תגובת החנות:
לקוח שהתקשה לבצע הזמנה, שלחנו לו הסבר במייל כיצד לבצע את ההזמנה וביקשנו שימתין להתקשרות של נציגתינו במידה ולא יצליח לבצע את ההזמנה. הנציגה התקשרה, ההזמנה בוצעה טלפונית והלקוח קיבל את המוצר יום לאחר מכן. חבל מאד שנשלחת חוות דעת כזו, רק מתוך חוסר סבלנות.
מוצר:
שלט למצגת
שם:
yael
תאריך:
29/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לידי פגום, כאשר שקע הטעינה דרך ה-USB לא תקין. פניה לאתר החברה (שכן אין דרך ליצור קשר עם מענה אנושי חי) נענתה בהתעלמות עד כה. מאכזב ומכעיס.
תגובת החנות:
הלקוחה מיהרה לכתוב חוות דעת זו עוד בטרם קיבלה מענה תוך 24 שעות מפנייתה אלינו. היא הוזמנה אלינו ובדקנו יחד איתה את המכשיר והוא נמצא תקין לחלוטין. במהלך הפגישה גם ביקשה לבדוק ממיר נוסף ואיפשרנו לה זאת, אך בסופו של דבר העדיפה להשאיר את הממיר המקורי ברשותה. אנחנו זמינים בצ'אט באתר, עונים למיילים גם מעבר לשעות העבודה והטלפון לשירות לקוחות שלאחר הקנייה רשום בחשבונית, כך שניתן ליצור עימנו קשר בכל האמצעים.
מוצר:
ממיר מתח בהספק 200W 12V לרכב בחיבור למצת
שם:
פיני
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית של תהליך הרכישה והאספקה הייתה מעולה.
לצערי המוצר שנשלח כנראה אינו המוצר המקורי של חברת גארט מארצות הברית וגם לא עושה את ייעודו כפי שעושה המוצר של גארט ארצות הברית.
תגובת החנות:
המכשיר מקורי אך יתכן וקיבל מכשיר תקול. הלקוח מתבקש לפנות אלינו ונטפל בנושא מיידית.