דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט לבית, ארונות, ריהוט גן (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
יהלום סוכנויות שיווק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ביהלום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
42
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
27
0
15
נמצאו 42 חוות דעת גולשים על יהלום
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
07/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בחברה מכשיר אטמור עם התקנה נסתרת. טיפלו בהזמה מאוד מהר וביעילות. כאשר התקשרתי לחנות כדי לשנות משהו בהזמנה המקורית נציג שרות בשם משה טיפל בי במסירות וביעילות. המוצר הגיע אפילו לפני הזמן הנקוב. אני מאוד מרוצה מהאופן הטיפול שקיבלתי בחנות הזאת ובמיוחד ברצוני לציין לטובה טיפול של נציג החנות משה!
מוצר:
אטמור
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
01/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי במהירות ובקלילות בטלפון הובטח לי שיגיע תוך שלושה ימים ואכן הגיע בזמן הכיסאות בדיוק כמו שתוארו אחלה שירות ואחלה מנהל יש שם עלו והצליחו
מוצר:
כסאות למשרד
תמונת משתמש
שם:
michael
תאריך:
01/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גגון לנדנדה. המוצר הגיע כבר
למחרת בבוקר. מאוד מרוצה מהשירות.
לכולם ממליץ בחום לקנות בחנות זה.
תודה רבה לצוות עובדים.
תודה, תודה, תודה.
מוצר:
גגון
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
20/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נדנדה גן בהרבה כסף אחרי שלושה חודשים נישבר המוט בהברגה שמחבר את הנדנדה
פניתי לחנות ואף נסעתי אלהם התשובה שאין להם אחריות אין במלאי ושזה נזק (ממש לא)
ולך למסגר!!!
שרות גרוע לא להתקרב!!!!!!!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש נדנדה אצלנו.
החלק שנשבר הוא תומך צד שהעומס עליו היה לא כפי שכתוב.
נדנדה שנרכשה היא לשלושה אנשים.
למרות זאת נאמר ללקוח שכרגע אין במלאי נדנדות כאלה במלאי.
זה מוצר עונתי ובעזרת השם בקייץ יחזור שוב.
ברגע שיהיו נדנדות שוב נשמח לארגן לו חלק חלופי.
על מנת לעזור לו במידית הוסבר לו שכול מסגר יכול לתקן את המוט בתשלום סימלי עד שיגיעו חלקים.
הוא כעס מאוד על התשובה ועל כך שאין לנו נדנדות במלאי.
אני מתחייב לארגן את החלק החדש אבל רק בקייץ כשיגיע משלוח חדש.
מוצר:
נדנדת גן 1
תמונת משתמש
שם:
עירית
תאריך:
09/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות פשוט מחפיר! הזמנו לפני חודש אוהל של אמגזית עם אחריות לשנה. המשלוח הגיע ממש מהר אבל השליח לא אודיע על בואו ופשוט זרק את האוהל מעבר לגדר אל החצר. אנחנו לא מצאנו חשבונית. בשימוש השני בלבד נקרע החלק המחזיק את המוט, בלעדיו האוהל נוטה ולא יציב. ביקשנו מהחנות העתק חשבונית כדי שנוכל לקבל שירות מאמגזית. הבחור בטלפון (שטען שקוראים לו משה משה, אולי...) טען שהם לא שומרים חשבוניות/קבלות בכלל ואין להם כל תיעוד של הקנייה. לאחר שהתעקשתי שזה לא חוקי (לאחר התייעצות עם עו"ד) נטרק לי הטלפון בפרצוף!!! ההמלצה שלי להתרחק כמו מאש!!!!!!
תגובת החנות:
אני מצטער לקבל את תלונת הלקוחה ולאחר בדיקה זו תשובתי.
אני שמח לציין ששרות הלקוחות שלנו עובד בצורה יעילה ומהירה ועובדה שהלקוחה מאשרת שמרגע ההזמנה המשלוח הגיע מהר מאוד הביתה.
חברת צי'טה הובלות שאליה אנו מחוברים ידוע באמינות והשרות האיכותי שלהם.
המוצר יוצא ממחסני החברה עם מעטפה כאשר עליה פרטי הלקוח ומספר משלוח ובתוכה חשבונית הרכישה.

המוצר לא יכול להגיע ללקוח ללא המעטפה אחרת השליח לא יודע לאן לספק.
לגבי האוהל - הוא הגיע תקין ושלם ונקרע אצלם לאחר שימוש.
המשך טיפול מול שרות לקוחות אמגזית בהתאם לאחריות של החברה.( כפי שהלקוחה עשתה).

למרות זאת ברגע שהלקוחה פנתה אלינו נאמר לה על ידי העובד שלנו משה משה ( כן זהו שמו ושם משפחתו למה הציניות במכתב) שאין בעיה לאתר ההעתק חשבונית אבל היות וכרגע עקב החג מחלקת הנהלת חשבונות סגורה זה יהיה מיד לאחר החג.
הלקוחה לא הבינה זאת ודרשה העתק מידית.
אני מעדיף לכבד את הלקוחה ולא להתייחס להמשך מכתבה המכפיש אותנו וכתוב בצורה לא אמינה.
בבדיקה של הנהלת חשבונות מאתמול נמצא ההעתק ונשלח ללקוח לפי הכתובת שמופיע אצלנו.


מוצר:
אוהל משפחתי
תמונת משתמש
שם:
טובה
תאריך:
04/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מופיעה באתר זאפ תמונה של מוצר עם שם הדגם, התקשרתי להזמין את המוצר ואז נאמר לי טלפונית כי יש טעות באתר של זאפ . והמחיר לרכישה יקר מכפי שמופיע באתר. הפקידה טוענת כי הטעות נעשתה ע"י אתר זאפ. "אמת בפרסום"??????
לסיכום ברור שלא רכשתי דרכם.
מוצר:
בית ילדים 3999
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
06/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאוור 18" של גולד ליין נאמר לי שמהירות ההגעה הינה חודש ולא 21 ימים כפי שמפורסם באתר ושאם אני מעוניין בתוספת של 24 שקלים אוכל להינות משליח עד הבית.
לאחר שבועיים וחצי יצרתי קשר עם החנות - בכל זאת כולה מאוורר (שבועיים וחצי???) - נאמר לי שיחזרו אלי באותו יום , כמובן שלא חזרו אליי באותו יום אלא למחרת ואז הודיעו לי שיש בעיה עם ההזמנה. אם ארצה להוסיף 24 ש"ח אקבל עם שליח ואם לא יש בעיה והם לא יודעים אם זה יהיה אפשרי לספק את הסחורה.
כמובן שהייתי בהלם, שבועיים וחצי אף אחד לא יצר איתי קשר... ההזמנה כבר היתה אמורה להיות אצלי....
ביטלתי את ההזמנה. אין רצינות לחנות הזאת.
(אולי רק למי שמוכן לשלם עוד 24 ש"ח מקבל יחס שונה).

מעולם לא התעקשתי לקבל את המאוורר תוך 5 ימים. אבל נציג המכירות כן התעקש שזה יהיה תוך חודש ולא 21 ימי עסקים.(דרך אגב זה בסדר גם אם מוצר מגיע לצרכן תוך פחות מ-3 שבועות).
פניתי דווקא לחנות זאת בשל חוות הדעת שקראתי עליה...כנראה שהם שילמו את תוספת המחיר.
כן עשיתי את ההזמנה בחנות. זה שאין רישום - טוב זה מעיד על צורת העבודה של החנות.
בטח שלא חויבתי בתשלום- לא קיבלתי שום דבר.

דרך אגב אנחנו במאה ה-21, זה לא כזה מסובך לשלוח מאוורר תוך שבועיים, זה פשוט מראה על רצינות כלפי צרכן... ואם יש בעיה עם המוצר, כגון שלא קיים במלאי הייתי מצפה לשיחת טלפון הבהרתית לפחות לאחר שבוע ימים זה לא בקשה כל כך קשה - וזו רק דעתי בתור צרכן.
תגובת החנות:
הפרסום באתר שלנו הוא שתוך 21 יום ניתן לקבל את המאוורר במחיר משלוח של 15 שקל לסניף הדואר.
בתוספת של 24 שקל ניתן לקבל את המוצר תוך 5 ימי עסקים עם שליח עד הבית.
הלקוח היה מאוד עקשן ודרש לקבל את המוצר תוך 5 ימי עסקים במחיר של 15 שקל ולא לדואר אלא אליו הביתה.
הוא אמר הרי זה כולה מאוורר.
הוסבר לו שיש עלויות שונות אבל הוא לא קיבל אותן.
הלקוח לא חוייב אצלנו בשום סכום אף פעם.
לא התבצעה אצלנו שום הזמנה שלו על מאוורר לכן לא ברור לי התלונה על זמן ההמתנה הארוך שלו.
הלקוח פשוט לא הזמין אצלנו אף פעם.
אני מאמין שאנחנו ״יהלום שיווק ״ כעסק המשרת לקוחות כ 30 שנה נמשיך לשרת את לקוחותינו בדרך הטובה ביותר לטובת הלקוח.

מוצר:
מאוורר 18"
תמונת משתמש
שם:
לילי
תאריך:
14/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול רכשתי, היום סופק! פניתי ל"יהלום" בעקבות סקר שוק שערכתי. התרשמתי מאמינות נציג המכירות, ששמו אורן. היה קשוב לכל שאלה שהעליתי, ואף כיוון אותי לצורך בחירת הדגם והצבע שיתאימו לי.היה סבלני גם כששבתי והתקשרתיעם שאלות נוספות. כשציינתי שחשובה לי מהירות אספקת המוצר, בחר שלא להתחייב אלא לסוף השבוע(כשהקניה בוצעה בראשון). רק הבטיח שישתדל בשבילי.והוא הצליח ובגדול! כי כבר היום בערב זה אצלי בבית.והכל, במחיר אטרקטיבי! בטוח שארצה לשוב לחווית קניה טובה שכזו.
מוצר:
ריהוט גן קורפו
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
22/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר האם יש במלאי .המוכר (קובי) היה מאוד נחמד הסביר לי בטלפון ובירר לי במקביל עם הספק עוד כל מיני דברים שרציתי לדעת.
האוהל הגיע יום למחרת.
ממש אחלה שירות
מוצר:
אוהל סנדום 6 אנשים משופר
תמונת משתמש
שם:
מרי
תאריך:
08/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר משרדי כשבאתר מפורטים נתונים מסויימים עליו ומצורפת תמונה.הגיע מקרר משרדי של זק״ש קטן בהרבה מהנתונים באתר ושונה מהדגם שהזמנתי. חשוב לציין שגם בעת ההזמנה וידאתי עם הנציג של חנות ״יהלום״ שאכן הנתונים והתמונה שמפורסמים תואמים למקרר שיספקו לי והוא אישר לי שהם נכונים. לאחר קבלת המוצר לביתי מאוכזבת התקשרתי לחברת יהלום אך הנציג בטלפון סירב להתייחס לטענותיי, דיבר בצורה מאוד לא נעימה ובשלב מסויים כשביקשתי לבטל את העיסקה, ניתק לי את הטלפון. לא ממליצה לרכוש מוצרים בחנות זו! 
תגובת החנות:
בתחילה ברצוני לציין שהמוצר נילקח חזרה מהלקוחה וחשבונה זוכה במלואו.
לעצם העניין:
המוצר הגיע לבית הלקוחה ביום חמישי יום פורים.ביום זה אני כבעל העסק לא הייתי בעסק כול היום אלא בחגיגות פורים.
הלקוחה התקשרה לגבי המקרר שזה לא מה הוזמן והיא מבקשת לקחת אותו מידית חזרה.העובד שלי הסביר לה שנכון להיום אין אפשרות לבצע זאת.
בעל העסק לא נמצא ורק בסמכותו לבצע ביטולים והיות והיום פורים הנושא יועבר אליו ויטופל למחרת.
הוא הסביר שמחר יגיע בעל העסק ויפתור את הבעיה.
בבדיקה שלי הלקוחה צודקת שמידות המקרר לא כפי שהופיע באתר ומתברר שחברת זק״ש שינתה את הדגם ללא ידיעתי.
לכן כפי שהעובד שלי הסביר לה ברגע שהגעתי טיפלתי בבעיה .
אנו ידועים כעסק אמין הפועל גם כחנות מכירות מעל 30 שנה וחשוב לנו כול לקוח ולקוח שיהיה מרוצה.

מוצר:
מקרר משרדי 128 ליטר
תמונת משתמש
שם:
בעז
תאריך:
13/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעל החנות וכן אחרון העובדים אדיבים בטלפון וגם במתן השרות בחנות עצמה.

נאלצתי להחליף את המסטה שקניתי עקב פגם קטן.

המסטה הוחלפה ללא בעיות או שאלות מיותרות.
היחס היה אדיב, שירות היה תקין ומהיר.
כך צריך לנהוג עם לקוחות

יישר כוח!
מוצר:
מחטת מיצים Buffalo FK5015
תמונת משתמש
שם:
דורית
תאריך:
29/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אתמול בטלפון 10 כיסאות דגם קלאב של כתר. נאמר לי אספקה תוך שבוע. היום בצהריים הכיסאות כבר היו אצלי בחצר ע"י השליח. ארוזים להפליא. השרות פשוט מדהים.מרוצה מאוד מהשרות ומהמוצר.
מוצר:
כיסא פלסטיק קלאב
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
26/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקרתי בחנות בפ"ת כדי לראות את המוצר אבל הוא נמכר דרך קטלוג, ההספקה היתה מהירה ובזמן, החנות דאגה לספק לנו מיידית כיסוי שרכשנו ושלא סופק על ידי המובילים מהיבואן
מוצר:
גרילר gb7240
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
08/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר זאפ רשום משלוח חינם.
בכניסה לאתר גם ראיתי בגדול את המילים משלוח חינם. מה שהוביל אותי להחליט על רכישה אצלם.
אין אפשרות לרכוש באינטרנט, אלא רק בהזמנה טלפונית.
לאחר שבזבזתי זמן רב עם המענה הטלפוני, שכל רגע עצרה כדי לדבר עם מישהו אחר,
נאמר לי תחילה שאין משלוח חינם, אחר כך נאמר לי שיש משלוח חינם דרך הדואר, אך יגיע רק כעובר 28 ימי עסקים!
לבסוף הופנתי לאותיות הקטנות של האתר שם כתוב שהמשלוח חינם הוא רק בפתח תקוה...
בדיחה עצובה...

תגובת החנות:
הלקוח ביקש לקבל את המוצר ללא חיוב ומהר
הוסבר לו שיש משלוח חינם בדואר אבל לא מידית יש עד 28 ימי משלוח
במשלוח עד הבית מהר יש שליח בתוספת תשלום
אני לא רואה איפה התלונה וברור שההסבר שלו להתיחסות של העובדים לא מציאותית אצלנו
מוצר:
ישבנון
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
28/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התייחסות רצינית ומתן מענה שלם. המחיר טוב מאד. המשלוח התקבל מהר וללא בעיות.אקנה גם בפעם הבאה שאצטרך מוצר מחנות זו.
מוצר:
זרוע לטלביזיה 34
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
21/03/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
א.ג.נ.
היזמנתי סיר לחץ 7 ליטר בתאריך 20-03-2007 אחרי הצהריים וקיבלתי אותו בתאריך 21-03-2007 בשעה 7:30 בבקר.
מקווה שתמשיכו בשרות מצוין דומה.
ברור שהייה פה תיזמון עם המובילים.
אבל עם רצון טוב תמיד תצליחו לספק במהירות ויעילות.
תודה רבה, חג פסח כשר ושמח.
דן
מוצר:
סיר לחץ 916
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
08/02/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שנמצאת בפתח תקווה שרות אדיב מאוד עם מוכר או הבעלים ששמו בצלאל, רכשתי שם כירת גז ניידת במחיר ממש בדיחה הכי זול בארץ לדעתי, הגעתי למקום לאסוף את המוצר וקבלתי הסבר מקיף על המוצר כולל הדגמה ,מומלץ מאוד לקנות בחנות כזאת יש שם הרבה מוצרים במחירים ממש טובים שרות מאוד אמין וטוב .
מוצר:
כירת גז ניידת MS-2000
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply