דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט לבית, ארונות, ריהוט גן (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
יהלום סוכנויות שיווק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ביהלום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
42
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
27
0
15
נמצאו 42 חוות דעת גולשים על יהלום
תמונת משתמש
שם:
mario.l
תאריך:
28/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע הזמנתי באתר של "יהלום" שמשיה רגל צד 3X3.
תאום מסירת המוצר היתה מאד בעיתית ולא מתחשבת. בנוסף, כשפתחתי את המוצר, התברר לי שהוא מאד קשה להרכבה, דבר שלא היה כתוב בתאור המוצר.
גם "יהלום" לא יידעו, שמדובר במוצר קשה להרכבה.
כשבקשתי שירכיבו אותו, התנערו מכל אחריות בענין. השיחה עמם היתה לא נעימה, ולא הוצעה לי עזרה. אני מאד ממליץ שלא לקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
שלום רב. הלקוח הזמין שמשיה וקיבל אותה הרבה לפני זמן ההספקה שמופיע. הלקוח בהזמנה לא ביקש הרכבה ושילם רק על משלוח. התלונה לא ברורה? ברור שאם היה מבקש בהזמנה היינו דואגים גם להרכבה בתשלום כמובן. לכן התלונה לא ברורה.
מוצר:
שמשיה רגל צד 3x3 מ' דגם AROM
תמונת משתמש
שם:
yogbahar
תאריך:
31/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תיק טיולים 60 ליטר. שאלתי בחנות האם היו בעיות עם התיק, אמרו שלא.
באמצע השימוש השני שלי בתיק רוכסן אחד נשבר לי פשוט ביד, השני יצא מהמקום. מה שנקרא זול עולה יותר.
שתי הסתייגויות: 1. התיק באמת זול. עלה לי 109. אבל לא שווה את ההתעסקות וזה 109 שח שהלך לפח.
2. אין אחריות על התיק. הם הציעו לי החזר של 50% או מוצר חדש ב50%. כמובן שאני לא מתקרב לחנות הזאת שוב אז סרבתי
מוצר:
תיק טיולים מקצועי 60 ליטר לכל מטרה
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
15/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ליהלום דרך חיפוש כסא אורטופדי ברשת ולאחר שיחה קצרה עם הבעלים, בצלאל שהיה גם נעים מאוד בטלפון, הומלץ לי על כסא למחשב שאותו גם רכשתי. השירות היה מהיר ומקצועי וכך גם המשלוח תוך יומיים קבלתי את הכסא במשלוח לאילת. חווית קניה מצוינת ונעימה.
מוצר:
כסא מחשב
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!! קנינו ארונית לאמבטיה, הגיעה עם ברגים לא נכונים, אחרי ויכוחים רבים הסכימו להביא לנו את הברגים הנכונים, היינו צריכים לנסוע במיוחד לקחת אותם. בסוף התברר לנו שגם הידית החדשה לא מתאימה בכלל ולא זאת שמגיעה עם הארון. שוב היינו צריכים להתווכח בשביל לסכם שהם יזמינו ידית וישלחו לנו עד כשבוע. לא צריך לציין שידית לא הגיעה אחרי שבוע. קיבלתי מהם צעקות, אם להיות מדוייקת ממשה שמנהל את העסק שיודע שאני בהריון. כל ההתנהלות מולו בזיונית, סינונים, מריחות ושקרים.
מוצר:
7200
תמונת משתמש
שם:
Customer
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון 1 דלת דגם 2700
לאחר שהגעתי לאסוף בעצמי , הגעתי הבייתה וגיליתי שחסרים ברגים וכנראה שהברגים שהביאו לי שייכים לארון אחר.
יצרתי איתם קשר , אמרו לי לבוא לחנות וכשהגעתי עם הברגים שהביאו לי אמרו לי שזה הברגים ושאם אני לא מצליח להרכיב לבד אז אני מוזמן לשלם להם 150 שקל על הרכבה.
חזרתי הבייתה שלחתי להם תמונות של הארון, ושהברגים שהם נתנו בכלל לא מתאימים רק אז בחלטורה הם הוציאו לי את הרגים הנכונים וגם עליהם ראו שזה ממקבץ שונה שהם הוציאו כנראה מהמחסן או משהו. ואז הם קראו לי שוב לחנות לקחת את הברגים והמנעולים שלהם.
הגעתי לשלב של הרכבת הידית, כאן שוב פעם הידית אינה מתאימה החורים בכלל לא בגודל הנכון הידית קטנה בהרבה מהחורים שבדלת ובכלל לא דומה למה שיש בתמונה של הארון ושלא נדבר על ההסבר הרכבה של הארון. יצרתי איתם קשר
הם הציעו שאני אשלח להם מדידה של החורים בארון והם ימציאו לי ידית.
פה הספיק לי אמרתי להם שלא יכול להיות שעל כל טעות שהם עושים אני צריך לעשות שעה נסיעה... ומה עם הצירים של הדלת לא נכונים ומה עם הרגליות.
פה דרשתי שיביאו לי את החלקים הנכונים ולא יתקנו לי בחלטורה' או שיקחו את הארון בחזרה.
הם סירבו.
כרגע אין שירות מהם אין מענה ואין יכולת
שירות ברמת החוצפה הכי גבוהה שיש, חושבים שעובדים אצליהם ולא להיפך.
תגובת החנות:
לצערי המידע שנכתב כאן מסולף.
הלקוח אסף ארון במחסנינו והוא לא הסתדר עם ההרכבה למרות שהיא פשוטה.

למרות הכל אנחנו מזמינים אותו אלינו להרכבת הארון ללא עלות.
הצענו לו להביא את הארון ונרכיב אצלנו ללא חיוב למרות שהרכבת ארון עולה 120 שקל.
לצערנו והוא סירב.
הוא דרש שנגיע אליו להרכבה ללא עלות.


הלקוח אסף ארון במחסנינו והוא לא הסתדר עם ההרכבה למרות שהיא פשוטה.
והחלקים שלטענתו היו חסרים התברר לאחר בדיקה יחד איתו שלא היו חסרים ובכל זאת נתנו לו עוד סט חינם כולל ידית נוספת.
למרות זאת הוא לא הצליח להרכיב את הארון למרות הרכבה פשוטה.

מוצר:
ארון 1 דלת דגם 2700
תמונת משתמש
שם:
forhas
תאריך:
16/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מאוד שירותי, יצרו קשר מיד לאחר הרכישה לוודא את פרטי המשלוח. המשלוח יצא מיידית והגיע תוך ימים ספורים.
יש מענה טלפוני אנושי מהיר ואדיב.
מוצר:
מחסן כתר פקטור 3*6
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
בפרסום באתר היה רשום שמסופקת עם 2 סוללות ליתיום.
בפועל סופקה רק סוללה אחת, כאשר פניתי לברר טענו שזו טעות באתר שלהם ודרשו עוד למעלה ממאה ש"ח עבור הסוללה !!!
כאשר אמרתי שאם יש להם טעות זו אחריות שלהם התנפלו עלי בטלפון שאני גזלן והזמינו אותי לתבוע אותם בבית משפט.
יחס ושרות מחפיר ללקוח.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר הבא:
https://4545.co.il/product.php?Id=4772
המוצר נאסף על ידי הלקוח מהעסק והלקוח ראה בדיוק את המוצר ובדק אותו.
וקיבל בדיוק את המוצר שהזמין.
והתשלום הוא 320 שקל כפי שכתוב וזה מה שהוא שילם.
ניתן לבצע רכישה של בטריה נוספת במחיר של 100 שקל.


מוצר:
מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
תמונת משתמש
שם:
oscar
תאריך:
19/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מאוורר ללא להבים שראיתי בברלין, אבל רגע לפני הקניה שם בדקתי בזאפ וראיתי שבישראל אני יכול לקבל מחיר קצת יותר זול, אצל "יהלום", וזה יחסוך לי להיסחב עם פריט גדול במזוודה.
מיד עשיתי הזמנה דרך האינטרנט עם איסוף עצמי, חזרתי לארץ כעבור כמה ימים והמוצר כבר חיכה לי בחנות בפתח תקוה.
מוצר:
מאוורר ללא להבים דייסון
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
17/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם צידנית דרך הטלפון ב158 ש"ח. בטלפון הבטיחה לי המוכרת שהצידנית תגיע לכתובת שמסרתי לה. אחרי שלושה שבועות שהצידנית לא הגיעה, התקשרתי לחנות ואז נאמר לי שהצידנית הגיעה לכתובת אחרת בכלל! ביררתי באותה כתובת (שם היה מעין קיוסק) ונאמר לי שם שהצידנית חזרה לחנות! דיברתי איתם שוב, והמנהל חנות שבחוצפתו סירב להזדהות, התנער לחלוטין מהמקרה וציין שזו בעיה שלי! בלי להציע פיתרון ובלי מינימום של שירותיות! פשוט בושה וחרפה של שירות ויחס!
מוצר:
צידנית צידנית רכה מתקפלת 18 ליטר מודן
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לבצע את ההזמנה לא היה קשה במיוחד והבטיחו לי שהמשלוח יהיה לפני החג למרות שלא יעברו 7 ימי עסקים עד אז.
שאלתי אם יש טעם באיסוף עצמי או שאני יכולה להיות בטוחה. אמרו בביטחון שאין בעיה, יגיע.
בערב החג כמובן לא הגיע וכשביקשתי לבטל את ההזמנה (כדי לנסות לקנות מתנה אחרת לחג ולא להופיע בידיים ריקות אצל המארחים) - נתקלתי חוסר רצון לעזור, ובתגובת "זה מה יש" ותקלות קורות ולא ניתן לבטל למרות שלא עברו 14 יום מהקנייה. התגובה הייתה לא נעימה , והטונים עלו.
מוצר:
סט גינה שולחן עגול כולל 2 כסאות קוד הפריט: 5093.
תמונת משתמש
שם:
MLEV
תאריך:
22/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה טלפונית בוצעה בזריזות. סיימנו תוך כמה דקות לאחר כל ההסברים. המוצר הגיע תוך ימיים כמו שהנציג הבטיח. אחלה שירות.
מוצר:
גריל חשמלי גריל חשמלי עגול היחידי בעל תו תקן
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
07/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר של "יהלום" מאוד נוח מגוון ונגיש. בטלפון קיבלתי שרות גם אדיב וגם ענייני. מאוד משתדלים להקשיב ולהתאים לרצון הלקוח. המחיר טוב. והיחס נעים.
ממליצה בהחלט!!!
מוצר:
פינת ישיבה לגינה גלובוס
תמונת משתמש
שם:
Osher
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ חנות זולה לקרש גיהוץ, מצאתי, נסעתי למקום וקיבל את פני בחור מקסים.
בסופו של דבר קניתי סט צלחות קצת סכו"ם וכמה צנצנות.
מכשלא מצאתי בדיוק מה שרציתי מבחינת המחיר, המוכר האדיב הציע לתת הנחה על המוצרים שכן מצאו חן בעיני.
בסופו של דבר יצאתי מרוצה עם מוצרים נהדרים ומחיר ממש טוב.
קרש הגיהוץ בסדר גמור ובשביל 119 ₪ הוא עושה את העבודה.
מוצר:
קרש גיהוץ ופריטים נוספים 5177
תמונת משתמש
שם:
Danny
תאריך:
06/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שולחן וכסאות לגינה, את הרכישה ביצעתי באיסוף עצמי.
כשהגעתי הביתה וניסיתי להרכיב את השולחן גיליתי שחסרים חלקים, התקשרתי לחנות ושאלתי אם ניתן לשלוח אותם בדואר ונאמר לי שכן אבל זה ייקח הרבה זמן ואם אני מעוניין בחלקים באופן מהיר יותר עלי להגיע לחנות..

נסעתי לחנות ושם נתנו לי את החלק - אבל היו חסרים ברגים, המוכר הציע שארכוש אותם ב"טמבוריה". כשסרבתי וביקשתי להחזיר את המוצר, המוכר הביא לי את החלקים החסרים כולל הברגים.

כשהגתי הביתה גיליתי השחלק שקיבלתי לא מתאים - שוב נסעתי לחנות (שמאד רחוקה מהבית שלי) וביקשתי להחזיר את המוצר - המוכר מסר שלא אוכל להחזיר את המוצר באותו הזמן ושאם אני מעוניין עלי להשאיר את הפרטים וייצרו איתי קשר לגבי אפשרויות ההחזרה. בסופו של דבר לקחתי שולחן אחר חדש במקום זה שקיבלתי בפעם הראשונה.

את השולחן הצלחתי להרכיב, אבל שמתי לב ששני הכסאות שקיבלתי הם בגוונים שונים... החלטתי להישאר איתם ככה ולא לחזור לחנות....
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלנו סט גינה באיסוף עצמי וראה את השולחן והכיסאות לפני ששילם.
הוא צילצל אלינו שחלק אחד נשבר לו ומה עושים?
הוסבר לו שיש אפשרות לשלוח לו בדואר חלק אחר ללא חיוב תוך 7 ימי עסקים למרות שהחלק נשבר אצלו.
הוא העדיף להגיע לחנות.
הוא קיבל חלק חדש ללא חיוב.( כולל כול הברגים).
אין לנו בעיה להחליף לו גם את השולחן ( לאחר שהורכב ) וגם את הכיסאות אם הם לא נראים לו תואמים.



מוצר:
שולחן וכסאות גינה 5093
תמונת משתמש
שם:
יוחאי
תאריך:
04/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות טוב מאד, הבחור בטלפון היה נחמד.
משלוח מהיר (השתמשתי באופציה היקרה יותר של שליח עד הבית).
איחדו לי משלוח של שני מוצרים בלי שום בעיה.
קצת מפריע שאין אפשרות להזמנה באתר וצריך להתקשר כדי להזמין.
תודה
מוצר:
מאוורר ATL013
תמונת משתמש
שם:
tamarosh
תאריך:
07/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין,התקשרתי ביום שישי בשעה 9:00 בבוקר וב-15:00 המוצר כבר הגיע אלי ע"י עובד החנות האדיב והנחמד אורן.ממליצה בחום לקנות ביהלום! תמר:-)
מוצר:
בסיס גרניט לשימשיית צד 4996
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר (הביאו את המוצר במיוחד, לא היה במלאי). וגם כשבאתי לאסוף את המוצר, סייעו בצורה מאוד נעימה להעמיס לאוטו (המוצר די גדול, ולמרות שנכנס בסוף לאוטו, נדרש מאמץ).
מוצר:
בית פלסטיק לילדים כתר פלסטיק 17185442 בית ילדים מג''יק
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
10/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספתי מאוורר מהחנות עצמה בפתח תקווה. השירות היה טוב והבחור בחנות היה אדיב ונחמד. במידה וארצה לקנות מוצרים נוספים בהחלט אחזור לשם.
מוצר:
מאוורר Goldline
תמונת משתמש
שם:
Anthony
תאריך:
01/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לאתר zap וחפשתי מאוורר וקניתי בחנות יהלום בזכות התגובות הטובות ולשמחתי מדברר שהחלטה שלי היתה טובה קיבלתי את המוצר יום למחרת עם שליח עד הבית עם שרות כזה טוב בטוח שאני יקנה שוב בחנות הזאת ואני ממליץ לכל אחד על החנות
מוצר:
מאוורר apl92 הוריקן
תמונת משתמש
שם:
talkocha
תאריך:
18/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי בסט גינה ראטן והמחירים באתר נראו אטרקטיביים למדי. רכשתי את הסט אך עם 4 כסאות ולא 6 ובנוסף שמשיה עם בסיס. לאחר כשבוע המוצרים הגיעו לחנות והגעתי עם רכבי לאסוף אותם. כאשר הגעתי הביתה, מיד ניגשתי למלאכת ההרכבה. הכסאות והשמשיה באו מוכנים כמובן אך השולחן בא בחלקים ולכן נדרשה הרכבה. למרבה הפתעתי, באחד הכסאות היה חוט ראטן פתוח (בעוד השאר היו בסדר) אך הדבר לא הטריד אותי. פשוט קשרתי את החוט בכדי לדאוג שלא ייפרם עוד ובזה נפתר עניין הכסא. השולחן לעומת זאת הוא סיפור אחר לגמרי. חלק מהברגים שסופקו היו פגומים ולכן לא היה באפשרותי לסיים את ההרכבה. כאשר הודעתי לחנות, המוכר (אורן) אמר שאין להם את המוצר במלאי בחנות ולכן עליו להזמין את הברגים. לא התעקשתי והסכמתי להמתין. כעת לאחר יותר מחודש וחצי, כאשר אני מתקשר בערך כל שבוע, אני שומע את אותם תירוצים - היצרן לא שלח לנו את הברגים ולכן אין לנו מה לשלוח לך. כאשר אני מבקש לברר ולהתקשר ליצרן בכדי לקבל תשובה ברורה יותר, שוב תירוצים - התקשרנו ואין זמן מוערך... התאכזבתי מאוד מרמת השירות הגרוע! עד לפני שהסכום שולם, לא היתה להם בעיה להיות נחמדים, אך כאשר המוצר כבר בידי והכסף בידיהם, לא נראה שזה מעניין אותם כל כך שאין באפשרותי להשתמש במוצר שכבר נמצא אצלי מעל חודש וחצי! כעת עלי לפנות לטמבוריה או חנות דומה בכדי לנסות ולהשיג את הברגים הללו (אלו אינם ברגים רגילים. ברגי אלן עבים שלא בטוח קיימים בכל מקום). זה נראה לי מגוכח שעלי לטרוח ולחפש תחליף משום שלחנות אין ברגים רזרביים במלאי! לא הייתי קונה בחנות הזו שוב!
תגובת החנות:
הלקוח צילצל אלינו לאחר מספר ימים על כך שחסר לו את אחד הברגים לשולחן.
אנחנו הוצאנו בדואר חבילה עם סט ברגים קומפלט אליו הביתה.
אני מצטער על כך שכנראה המשלוח בדואר לא הגיע ליעדו.
לכן אני מופתע שהלקוח פנה אליכם לפני שפנה אלינו לבירור.
יש ברשותנו סט ברגים קומפלט נוסף והלקוח מוזמן לבוא בכול רגע לקחת את זה.
נשמח לעמוד ולשרת את לקוחותינו תמיד על הצד הטוב ביותר כפי שאנו עושים תמיד
ויעידו על כך התגובות של הלקוחות המרוצים שלנו.
מוצר:
סט גינה שולחן וכסאות ראטן נערמים "יהלי 150 " שולחן 150 + 4 כסאות ראטן
תמונת משתמש
שם:
רותי
תאריך:
10/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר המקורי שרציתי אזל מהמלאי (שולחן ושני כסאות). אורן הציע לי מוצר חליפי שהיה יותר יקר אך בא לקראתי במחיר. האיסוף היה מהיר, הכל היה מוכן ואורן העמיס לי את הריהוט לאוטו באדיבות ובחיוך.
מומלץ
מוצר:
ריהוט גינה
תמונת משתמש
שם:
Nathan
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה מהירה ונוחה. מחיר זול. ומשלוח מהיר. המוצר תקין והינו בדיוק כפי שמוצג באתר. באמת שאין תלונות. כל הכבוד!
מוצר:
קרש גיהוץ
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
27/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמות טובה המוצר הגיע לפני 7 ימי עסקים הקנייה באינטרנט חויה טובה עם מחירים שוים לכל נפש .אין לי מה עוד לכתוב הקנייה הייתה שווה.
מוצר:
מיטה מתקפלת
תמונת משתמש
שם:
Daniela
תאריך:
26/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות שקיבלתי מעולה. גם המוכר וגם המוביל היו נחמדים מאוד. ריהוט הגיע תוך פחות משבוע. הריהוט איכותי ויפה. תודה רבה.
מוצר:
ריהוט גן סאן אנטטוניו
תמונת משתמש
שם:
רוית
תאריך:
18/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהמם,יחס ומקצועיות מצוינים,הגיע תוך 24 שעות,כל הכבוד להם,כמובן אם אצטרך משהו מהאינטרנט שיש להם במלאי דבר ראשון אפנה אליהם.
מוצר:
כיסוי למגהץ,ומתקן לכביסה.
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply