לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת. הזמנתי את המוצר ביום חמישי - יום שני בבוקר המוצר כבר היה אצלי. (אם זה לא היה סוף שבוע - אז זה היה מגיע גם למחרת. שירות מעולה. מומלץ בחום.
מוצר:
Disk On Key 64 GB
שם:
Joel
תאריך:
15/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיכיתי את 15 ימי העבודה המלאים עד שהמצלמה נשלחה אלי. למען האמת ציפיתי לקבל אותה יותר מוקדם. אך בגלל ההגעה המאוחרת, המצלמה נשלחה בדואר שליחים במקום בדואר רשום. בסה"כ יצאתי מרוצה.
מוצר:
מצלמה S3000
שם:
אמיל
תאריך:
01/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בישראמרקט עקב מחיר אטרקטיבי וגיליתי בחנות שירות אדיב מקצועי ויעיל. רכשתי בחנות מצלמה דיגיטלית של חברת NIKON .טיפל בי מנהל החנות בשם רומן. הוא נתן לי לבדוק את המצלמה ולוודא שהיא תקינה. יש לי רק מלים נפלאות להודות לרומן על הסבלנות ושירות VIP שקיבלתי ממנו. עכשיו אני בהחלט שוקל לחזור ולקנות בחנות ציוד צילום נוסף.תודה לרומן וכול הכבוד.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית D90 BODY
שם:
אוריה
תאריך:
21/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פילטר של הויה. עוד באותו יום התקשר אליי אדם נחמד מהחברה ואמר לי שאין להם כזה פילטר בנמצא, אך המקבילה של הויה, זה קנקו. לגבי המחיר הוא אמר שזה זהה, ולגבי האיכות - שהן מיוצרות באותו מפעל ממש. ואכן זאפ אישר את עניין המחיר - ישראמרקט היו הכי זולים. המשלוח הגיע תוך יומיים והורכב מיידית על המצלמה. תודה רבה.
מוצר:
פילטר לעדשת מצלמה 52mm
שם:
ויטלי
תאריך:
19/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות יחידה שישר הביאו לי תשובה שהעדשה מתאימה למצלמה שלי Nikon D5000 שרות מצויין ! קיבלתי עוד המלצות ותיפים לגבי ציוד צילום שברשותי! אהבתי מאוד את היחס והמקצואיות!! וגם את המחיר ללא תחרות ! הגעתי לחנות מאשקלון היה שווה את הנסיעה. ממליץ בחום !!! אגב העדשה פשות מדהימה !!!
מוצר:
עדשה 35mm F1.8
שם:
אלון
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, קיבלנו המון הסברים מפורטים כולל הדגמות על המצלמה, עזרו לנו לבחור בין שתי מצלמות שהתלבטנו (Cannon SX210, Panasonic DMC-ZS7) כולל דוגמאות למה לבחור במה שבחרנו (הפנסוניק). כמו כן המחיר היה מצוין. נקודה לשיפור - כשרציתי לקנות עדיין לא הייתה מצלמה במלאי והבטיחו להתקשר כשהיא תגיע, מה שלא קרה. אבל זה באמת בקטנה.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית DMC-ZS7
שם:
אבי
תאריך:
12/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רק מילים טובות יש לי על ישראמרקט קניתי אצלהם מספר מוצרים לרבות הנגן, וחייב לציין שאת טיב השירות מגלים לאחר הקניה. היחס היה מצויין, גם השירות מקצועי מאוד. (ניתן להגיע פיזית לחנות בת"א) היו לי בזמנו מספר בעיות עם מוצרים שסבלו מקלקול פיזי וכשהגיע הזמן לנצל את האחריות, לא ניתקלתי בשום בעיות. (החלפת אוזניות) כיף לדעת שיש לאן לפנות לאחר הקניה אפשר להזמין בעיינים עצומות ובאחריות
מוצר:
נגן Mp3 Iaudio i7 8GB
שם:
dave
תאריך:
28/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בחשש קל משום שהבחירה הטבעית שלי לקנות ציוד צילום הייתה באחת החנויות ה"ידועות", אבל רק לישרמרקט היה במלאי את מה שרציתי וכך הגעתי אליהם, ואני מאוד שמח שכך היה! השירות היה ענייני ואדיב, המוכר הפגין ידע רב בתחום, וניתן לי בסבלנות להתרשם מהציוד, לבחון מספר עדשות ואביזרים, עד שמצאתי בדיוק מה שרציתי. כשהוספתי אחריות "מק" רציתי לקנות אחת למצלמה ואחת לעדשה, והמוכר הסביר לי שאני לא צריך, למרות שהוא היה יכול למכור לי, וגם הדריך אותי ועזר לי בהרשמה. לזה קוראים שרות מצויין! בקיצור, אני יצאתי מהחנות בחיוך ובהרגשה טובה, ולכן החלטתי לשתף.
מוצר:
מצלמה עדשה ואביזרים 7d+15-85
שם:
אמיר
תאריך:
20/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לישראמרקט בעקבות המחיר האטרקטיבי באתר כיון שהתלבטתי בין מספר דגמים. בחנות עצמה אנדרי עזר לי לבחור את הדגם המתאים ולאחר מכן אף הקדיש לי זמן רב ועבר איתי בפירוט על כל מרכיבי החבילה. בנוסף הוא נתן לי טיפים ודברים חשובים לשים לב אליהם בבואי להשתמש במצלמה. לא יצא לי להזמין משלוח אז אני לא יכול להעיד לגבי טיב המשלוח, אבל לגבי חווית הקנייה בחנות - מחיר ושירות מעולים.
מוצר:
מצלמה 500D
שם:
אלעד
תאריך:
13/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה באתר האינטרנט של החברה בתאריך 22/8/10 זמן האספקה היה 14 ימי עסקים. היום בתאריך 13/9/10 עברו 14 ימי העסקים יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ושאלתי מה קורה עם המצלמה שהזמנתי, הנציג שאיתו דיברתי אמר כי הם לא השיגו את הדגם שביקשתי, לשאלתי מדוע לא יצרו איתי קשר על מנת לעדכן אותי נאמר לי כי הם חשבו כי יקבלו את המצלמה במשלוח היום. כאשר אמרתי כי לפי ההסכם ביננו המצלמה הייתה אמורה להגיע אלי היום ולא לחנות נאמר לי כי אני יכול לבטל את ההזמנה. כמובן שביטלתי את ההזמנה ואני לא מתכוון לחזור ולקנות בחנות/האתר הזה ומקווה שגם אחרים לא יפלו בפח של החנות.
מוצר:
מצלמה coolpix s3000
שם:
איתי
תאריך:
29/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה ב-31/07 וב-29/08 טרם קיבלתי אותה למרות שהובטחו באתר 14 ימי עסקים לאספקה . בפניות חוזרות טלפוניות נעניתי שהמלצה טרם הגיעה ועוד מס' ימים היא תגיע. לולא התקשרתי לא הייתי יודעת . לא שלחו לי מייל עדכון או התנצלות על העיכוב. בקיצור התאכזבתי וביטלתי ההזמנה. יש מקום לשיפור השירות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית s8000
שם:
סעיד
תאריך:
25/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בקיאות בנושא זה חלק מהשירות . זה מה שמצפים לקבל כאשר רוכשים מוצר כלשהו. בישראמרקט יש את הדבר הזה,אנשים שבקיאים בנושא הצילום ולא רק משווקים אותו. אפשר גם לקנות ממישהו שהמחיר שלו זול אבל ההתמצאות שלו בנושא היא קלושה או שהוא כלל לא מבין כי הוא רק מוכר.... למרות שאני דיי מקפיד לרכוש ציוד צילום ממשווק מורשה יבואן רשמי, ההתרשמות שלי מחנות זו בטרם הקניה היתה חיובית מאד. חנות שהיא חנות לכל דבר ולא אתר מכירות שאין לו כתובת להגיע אם צריך. דבר נוסף אחריות- את שירות התיקונים מספקת אחת המעבדות הרציניות בתחום"ארליך מעבדות" כך שאפשר להיות שקט בעיניין. זמינות מוצר-באתר יש ציון לגבי מלאי באתר,מה שמאפשר הגעה לחנות לשלם ולקחת כפי שאני עושה תמיד. מחיר תחרותי מאד והבדל של שקלים בודדים בהשוואת מחירים זה לא הבדל שצריך לשים אליו לב. בכלל גם ללקוח צריך להיות מושג בנושא כדי שיהיה קל לתת לו שירות. תשלומים-אחד הדברים שבזכותם כדאי לקנות בחנות זו היא מתן אפשרות תשלומים של עד 12! ללא ריבית וקרדיט. יש חנויות שבקושי מאפשרים 4 תשלומים ועל קניה באלפי שקלים זה מאד עוזר. ביקשתי לקנות קורא כרטיסים וקבלתי אותו במתנה מהחנות עוד דבר שמעיד על רצון לשרת ולשמר לקוחות.כדאי.
מוצר:
עדשה VR 70-300
שם:
אילן
תאריך:
09/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני מקצוען בעל וותק רב בתחום. התרשמתי מהשירות המקצועי והיעיל, מהאדיבות, הנכונות להקשיב ולמסור אינפורמציה, מהמחירים ותנאי התשלום המעולים, ולבסוף אף צ'ופרתי במגן מסך. המלצתי למכרי על החנות, ואני מתכוון לרכוש את הציוד הנוסף, עדשות וכדומה- רק שם.
מוצר:
מצלמה D90
שם:
goalina
תאריך:
28/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר אם המצלמה נמצאת במלאי וביקשתי שישמרו לי אותה לכמה שעות. הגעתי לחנות וישר הרגשתי טוב מכיוון שהחנות חדשה ונעימה. המוכר הראה לי את הדגם ואמרתי לו שאני מעוניינת לקנות.ביקשתי לבדוק שהמצלמה תקינה והוא עבר איתי על כל הפעולות והראה לי שהכל עובד (זה עוד לפני ששילמתי). אחר כך התלבטתי קשות לגבי הנרתיק למצלמה והעובדים עזרו לי לבחור. כמו כן קניתי כרטיס זכרון למצלמה - אחרי שהמוכרים הראו לי בזאפ שהמחיר אצלהם הכי זול. וגם קניתי אחריות של MACK,והיו לי שאלות לגבי האחריות וכיצד ניתן לממש אותה.המוכרים הסבירו לי הכל שלב שלב מה אני צריכה לעשות והקדישו לזה הרבה זמן. לסיכום: נהנתי מחווית הקנייה,ראיתי שהמוכרים יודעים על מה הם מדברים ומבינים במצלמות ובהיסטוריה של דגמי עבר. הם היו מאוד נחמדים,אחד מהם ממש פטפט איתי ונתן לי להרגיש שיש לו הרבה זמן בשבילי ושאני חשובה. בניגוד אליהם,יש המון חנויות שלא מתנהגות ככה-כל שאלה שיש לי נותנים לי תשובות ציניות או שמדברים שטויות.לעומת זאת בישראמרקט ראיתי שיש עם מי לדבר!!
ואני אמליץ בעתיד לכל משפחתי וחבריי לקנות שם! תודה,אלינה גורליק
מוצר:
מצלמה SD4000 / IXUS 300 HS
שם:
גלעד
תאריך:
26/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קלה ופשוטה והמוצר הגיע בזמן.
לאחר מספר חודשים הופיע פגם טכני קטן (הצמצם נסגר חלקית). הגעתי לחנות כדי לתקן זאת במסגרת האחריות אולם החברה החליטה על דעת עצמה שהתיקון אינו כלול באחריות, ביצעה את התיקון וחייבה אותי לשלם 200 ש"ח (רבע מעלות המצלמה) על התיקון תוך איום שהמצלמה שלי נשארת אצלם כבת ערובה עד שאשלם.
כל זאת מבלי להודיע לי מראש שיידרש תשלום כלשהו.
כשניסיתי להשיג את המנהל בשביל להתלונן - נאמר לי שהוא בחו"ל. שלחתי לו דוא"ל שהוא מעולם לא ענה אליו.
בקיצור - אני לא חוזר לחנות הזאת.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית MJU-840
שם:
גלעד
תאריך:
22/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השניה שאני קונה בחנות זו וכמו בפעם הקודמת יצאתי מרוצה, היחס אדיב, מקצועי, סבלני, והמחיר הוגן. בזמן איסוף המוצר בחנות גילית שכל לקוח זוכה ליחס כזה. החנות נמצאת במיקום נוח ומרכזי. ממליץ בחום!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית SD1300
שם:
ישראל
תאריך:
18/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בתל אביב במסגרת סקר שוק שערכתילמצלמת וידאו HD , הנציג היה אדיב וסובלני מאוד וסיפק הסבר מפורט ועניני לגבי מספר דגמים אך לא לחץ לקנות דגם מסוים או לקנות בכלל. לאחר שביקרתי בחנויות נוספות התקשרתי לישראמרקט ונאמר לי שנותרה מצלמה אחת מהדגם במלאי ושישמרו לי אותה למשך מספר ימים עד שאגיע לאסוף אותה מהחנות .כשהגעתי לחנות המצלמה אכן חכתה לי , ושוב השרות היה מדהים ואפילו ניתנה לי הנחה קטנה מבעל החנות מה שהשאיר אותי עם טעם טוב וערך מוסף . אשמח לחזור בעתיד לחנות ולרכוש מוצרים נוספים בזכות חווית הקניה הנעימה שהשאיר בי צוות ישראמרקט.
מוצר:
מצלמת וידאו VPC-FH1
שם:
דוד
תאריך:
16/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נשלח באיחור מעבר ל 14 יום המובטחים, אך כפיצוי קיבלתי אחריות 7 שנים של MACK ששווה מעל 100 ש"ח.
מוצר:
עדשה למצלמה sp AF 90 mm
שם:
Amir
תאריך:
26/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הרמתי טלפון בשישי בצהריים, קיבלתי שובות מהירות. המוכרים בחנות היו יעילים ונחמדים - סיפקו הסברים מקצועיים בסבלנות. נראה לי מקום מצויין שאחזור לקנות בו בעתיד - מקווה שיהיו עוד כאלה.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית G11
שם:
יוסף
תאריך:
16/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמת canon מדגם EOS550D לקראת נסיעה לחו"ל.קבלתי הסבר מקצועי ממוכר נחמד בשם רומן לגבי אפשרויות בין מצלמות שונות(NIKON D90 ,CANON ).לאחר מכן בדקתי סוגי עדשות שמתאימות לגוף המצלמה וגם פה הסביר לי רומן בסבלנות והרכיב לי עדשות canon שונות על מנת למצות קניה מקצועית. חזרתי היום מהטיול ויש לי רק מלים נפלאות להודות לרומן ואנדריי על הקניה המצויינת וההנאה מתמונות נהדרות -תודה רבה !!!
מוצר:
מצלמה EOS 550D
שם:
אילון
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הובטחה אספקה ל 14 יום ונדחתה שוב ושוב ללא הסברים. כתבתי מייל למנכ"ל ולא זכיתי לתגובה 5 ימים. לאחר 24 יום ביקשתי לבטל ונראה לי ששמחו מאוד לבטל. השרות בביטול היה מצויין...שאר השרות לא היה כלל...
מוצר:
מצלמה Olympus SP-800 UZ
שם:
slava
תאריך:
30/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה יותר מלפני חודש, כשבועיים לפני הולדת בתי הראשונה. זמן ההספקה הרשום באתר היה 14 יום כך שקיוויתי לתעד במצלמה את רגעיה הראשונים בעולם זה. לאחר הולדת בתי, כשלושה שבועות מאוחר יותר יצרתי קשר עם החברה והובטח לי שאקבל אותה תוך שבוע. שבוע לאחר מכן, לאחר שלא קיבלתי שום משלוח התקשרתי לחברה פעם נוספת וגיליתי לתדהמתי כי הזמנתי בוטלה בלי שידעו אותי בדרך כלשהי ושלא אקבל את המצלמה וכי הם כבר לא מוכרים אותה והובטח לי שיתקשרו אלי עם הסברים על הטיפול הכושל בי. כמובן שזה לא קרה. את בתי כנראה אוכל לצלם רק בעוד מספר שבועות כאשר אזמין מצלמה בחנות אחרת!!!
מוצר:
מצלמת וידאו דיגיטלית SDRH80
שם:
dror
תאריך:
25/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בישראמרקט שתי מצלמות מסוג סמסונג wb550. החנות הבטיחה לספק תוך 14 יום אולם חלף כחודש עד שקיבלתי את ההזמנה. התקשרתי מספר פעמים וכל פעם קיבלתי תרוץ אחר - התעכב בדרך, המכולה לא השתחררה, המצלמות לא הגיעו במשלוח וכו'. באחת הפעמים אמר לי נציג השרות שהחנות אינה מתעסקת בכלל בסוג המצלמות הזה.
לזכותם ייאמר שהתנצלו על האיחור וגם סיפקו כרטיס זיכרון נוסף כפיצוי על ההמתנה.
מוצר:
מצלמה wb550
שם:
יוסי
תאריך:
09/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ישראמרקט הייתה בשבילי רצף של הפתעות חיוביות ומשמחות.
הייתי צריך כרטיס זיכרון, וישראמרקט הם היחידים שהסכימו לפתוח מוצר על חשבונם ולתת לי לנסות אותו במצלמה שלי!
אחרי שבדקתי אותו במשך חצי שעה, בה הם עזרו לי עם יעוץ מאד מקצועי החלטתי לקנות. הגשתי בטעות כסף מזומן, בסכום קטן מהמחיר (הנמוך ממילא). במקום להעמיד אותי על טעותי ולבקש את ההפרש, פשוט הוציאו לי קבלה. כשראיתי את הטעות רציתי להשלים את החסר, והם פשוט אמרו ש"זה בסדר" ושלחו אותי עם חיוך לכל היום.
במקרים מעטים אתה נתקל בשירות שהוא לא סתם טוב, אלא ממש מעל ומעבר למה שהייתי מצפה. החל מהטיפול הטלפוני, השירות והיעוץ המקצועי, ועד התשלום. תודה ישראמרקט, אין ספק שאחזור אליכם שוב!!!
מוצר:
כרטיס זיכרון
שם:
יאיר
תאריך:
20/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה היתה טובה ושרות לקוחות מצויין. הזמנתי עם המצלמה כרטיס זיכרון של חברה מסויימת והחנות טרחה להתקשר ולהודיע לי שאין אותו במלאי ובמקומו קיבלתי באותו מחיר כרטיס יותר טוב.