לצערי הרב, בחודש נובמבר 2009 רכשתי מיני בר מים מגנום בחברת מעיינות [אליה הגעתי דרך זאפ] במסלול של תשלום חודשי עבור המכשיר והשרות לשלוש שנים. במקור הזמנתי מכשיר זול הרבה יותר + התקנה וללא שרות, והטכנאי שכנע אותי לשנות את דעתי. וחבל שהסכמתי. ההתקנה המקורית גרמה לנזילות וחיכיתי זמו רב לתיקון. המכשיר רועש ובלתי תקין--כבר נלקח למעבדה וחזר חבול. כל נסיונותי לצאת מן ההסכם, למן השבוע הראשון של הקניה, נתקלו בסירוב. ואם כך: לאחר כששה ביקורי טכנאים אני "תקועה" עם מכשיר תקול, ועתה גם פגום. אין לי כל עניין להחזיק בו והחברה סרבה ומסרבת להחליף אותו. אין אפשרות ליצור קשר ישיר עם שרות התיקונים של "מעיינות": יש לצלצל אליהם ואז הם אמורים להתקשר בחזרה. וזה לוקח זמן. בנוסף, במהלך הטלפונים וכן הלאה, זכיתי בניתוחי אופי בלתי מחמיאים ובלתי מנומסים לפחות מאחד מנציגי השרות, ועם רמזים עבים לחבלה במכשיר מצדי, והסבר כי מעיינות חברה חזקה שתלונה שלי לא תשפיע עליה. בקצרה: נראה שלא תהיה לי ברירה אלא לפנות לייעוץ משפטי ולתבוע את "מעיינות". ראו הוזהרתם--לפחות מנסיוני, ממש לא כדאי לקנות מהם, ועוד פחות כדאי לעשות עמם הסכם שרות רחק טווח.
מוצר:
מיני בר מים לא כתוב
שם:
גניה
תאריך:
21/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטכנאי שהגיע ניסה למכור לי מכשיר אחר ומערכת תת כיורית. היה לו מאוד קשה לקבל סירוב, את ההתקנה הוא ביצע בעזרת בעלי. תעודת אחריות הגיעה בדואר רק לאחר ההתקנה ובה תנאים שונים ממה שהובטח ע"י הנציגים.
המכשיר עצמו ניתן לשימוש גם ללא מסננים, אך מחייבים אתכם להרכיבם כדי שיהיה מה להחליף (בתשלום מופרז של 350 ש"ח להחלפה). המכשיר התקלקל אחרי 10 חודשים, החברה סירבה לתקן. את ההנהלה לא ניתן להשיג בטלפון.