מוצר גרוע,מרעיש ומתקלקל מהר וכל הזמן מנסים לדחוף לך משהו אחר כמובן בתוספת תשלום ותזהרו מאוד אם אתם מחליטים להתקין לבד אז אין לכם אחריות
מוצר:
מיני בר M10
שם:
shay
תאריך:
25/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בר מים חדש דגם M6 מרוזנפלד, את הבר מים החלטתי להתקין בעצמי היות וכבר היה לי בר מים בבית והיה צריך רק לחבר את הצינור ולא להתקין שום דבר. לאחר כמה ימים הבר מים הפסיק לעבוד ורק לאחר כיבוי והדלקה מחדש חזר לעבוד חיכיתי כמה ימים וזה קרה שוב אז נסעתי לחנות של מעיינות שם אמרו לי שהם לא מכירים את הבעיה אבל מתכון רצון טוב החליפו לי את הכרטיס של הבר מים. לאחר כמה ימים עם כביכול בר מים מתוקן הופיע לי בעיה אחרת הבר מים לא הפסיק להרתיח את המים עד אשר הצג של המסך נהרס. חזרתי לחנות מעיינות בחנות הוצע לי להחליף את הבר מים בבר מים חדש בתנאי שאני אקנה את הפילטר שלהם. קניתי את הפילטר וקיבלתי בר מים חדש. הבר המים החדש החזיק בערך שבועיים עד אשר עשה לי שוב את אותה בעיה והפסיק לעבוד ולהגיב, לא ייחסתי לזה חשיבות וכיביתי והדלקתי אותו מחדש. היום חזרתי הביתה וגילית שהבר מים עשה לי בעיה אחרת ולא הפסיק להרתיח את המים עד שהצג של המסך נהרס. לצערי הרב לא בדקתי ביקורות אודות החברה כי אם הייתי בודק לא הייתי מתקרב אליהם, אך קניתי את הבר מים בחנות גדולה ואמינה ככה חשבתי (רוזנפלד פתח תקווה). אני לא ממליץ להתקרב אליהם! אל תעשו את הטעות שאני עשיתי שעלתה לי 700 ש"ח לחינם!
מוצר:
בר מים M6
שם:
sara
תאריך:
20/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר ירוד, שירות לקוחות גרוע, סדקים חלודה במיכל הנירוסטה. אין עם מי לדבר. בזבוז של זמן וכסף.
לא לקנות, לא מומלץ.
מוצר:
בר מים מעיינות 10 מעיינות 10
שם:
אלכס
תאריך:
16/08/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר של החברה משופרסל. המכשיר מלחתחיל היה תקול והחברה לא הייתה מוכנה לטפל בוף בטענה כי הוא הותקן לבד ולא דרכם. במכשיר היו רק מים קרים, החמים לא עבדו. בהמשך למספר שיחות עם החברה והטכנאים, נאמר לי כי "הם מייבאים זבל סיני אז למה בעצם אני מצפה?" חברים אל תיפלו במלקודת הזולה, בסוף יעלה לכם ביוקר. חבל מאוד שרשת כמו שופרסל נותנת יד לדבר. פשוט זבל של סחורה, יחס ושרות. אל תקנו!
מוצר:
בר מים מעיינות
שם:
ofer
תאריך:
29/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נקבעה התקנה ב2.3.14 הגיע בזמן אך לאחר ההתקנה לא היו מים קרים בתיאום עים שירות לקוחות נקבע להחליפו בחדש יומיים לאחר מכן.4.3.14 לאחר התקנת מכשיר אחר התגלה פגם והתברר שהמכשיר משומש. לאחר דין ודברים החליפו בחדש.27.4.14 שוב אין מים קרים בשירות לקוחות הבטיחו לטפל בבעיה נכון ל29.3.14 לא קרה כלום.
מוצר:
מיני בר m 10
שם:
יעל
תאריך:
16/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע אין מענה אף פעם, רכשנו מתקן מים עם סנן שביקשנו להתקין את הסנן לאחר שהישן סיים את תפקידו טכנאי החברה אמר שהסנן שמכרו לנו לא טוב. הוא שכנע אותנו לרכוש רביעיית סננים שכביכול טובה יותר אין עליה בכלל תו תקן וחייב בעלות של 2844 ש"ח כביכול עם שירות ל-3 שנים. אנחנו אנשים מבוגרים האמנו לו אך שהבנו שעבדו עלינו התקשרנו לבטל את העסקה כמובן שלא היה מענה מצד החברה!! להתרחק מהם כמו מאש הם מוכרים כביכול מכשיר זול אבל לא שווה פרוטה!!!!
מוצר:
מתקן מים מעיינות m1
שם:
טלי
תאריך:
07/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות ברמה מזעזעת ואפילו ירודה, טכני שהגיע דחף לנו את הבר בטענה כי מדובר בבר מים הכי אכותי שיש!! ומערכת קירור של LG, מדובר בבר מים שלא שווה את הכסף, מערכת החימום לא מגיע לטמפרטורה והקפה של הבוקר הוא לא אותו הקפה. צריך להתקשר לפחות 40 פעמים ולהשאיר הודעות עד הם טורחים לחזור אליך (מוכנה להוציא פרוט שיחות להוכיח את דברי) וגם שחוזרים הם מתווכחים כי המים בטמפרטורה של 98 מעלות , הם יודעים את הדברים דרך הטלפון, מאוכזבת מאוד מהבר גם משמיע רעשים לא תואם את המחיר ששולם מרגישה כי ממש גנבו אותי
מוצר:
מיני בר M8 M8
שם:
Shahar Dahan
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הטכנאי הכיע באיחור,לאחר שהתקין את הבר המים החמים והפושרים מטפטפים במקום לזרום ,לאחר שביקשתי שיגיעו שוב הטכנאי תואם בין 8 ל 10 ובסופו של דבר התקשר רק ב11:30 ומסר שיגיע רק עוד חצי שעה. שרות ברמה ירודה מאוד.
מוצר:
בר מים M10
שם:
אלירן
תאריך:
15/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שומר כספו,ירחק. עברתי אצלם 3 מכשירים , הראשון היה גדול ,מגושם,פולט חום וטעם המים כטעם פלסטיק. והעיקר שבעיתון הוא נראה כמ תמי 4 אבל במציאות... אחרי שהתלוננתי עליו תדעו,ישר יציעו לכם לשדרג ופה אתם ממשיכים להסתבך קיבלתי מכשיר ״דרום קוריאני!!״ אחרי כמה חודשים בודדים קיצר לי את כל הבית. אז התלוננתי ורציתי לצאת . הבנתי שהיציאה משם זה כמו מכלא בארהב אז ״פיצו״ אותי בכל מה שמצא הטכנאי בארגז של הברלינגו . ושוב המשכתי להסתבך. היום אני עם מכשיר m 8 שבחושך הוא מכבה את עצמו,אז זהו, שתשכחו ממים חמים. ואני שכחתי מנס קפה בצאת צום יו״כ.. היום אני מנסה לצאת אבל מחייבים אותי באלפי שקלים כדי לשלם על הסנן או המכשיר.
מוצר:
מתקן מים M8
שם:
אבי
תאריך:
27/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
תיזהרו !! הסיפור בקצרה : אישתי קנתה בר מים, שהמוכר נתן לו המון שבחים. אחרי תקופה התחילו התקלות והטרטורים האיומים של חברת מעיינות. אותו מוכר שהוא גם הטכנאי שהגיע לבית שלנו, הסתכל שניה על המכשיר ומיד אמר שאי אפשר לתקן וניסה נמרצות לדחוף לנו מכשיר יותר יקר כשהוא אומר שהמכשיר שלנו לא שווה. לקח 180 שח והלך. הזמנתי טכנאי אחר שפתר את התקלה וסיפר שהשיטה בחברת מעיינות המהוללת היא לא לתקן אלא לנסות למכור מכשירים אחרים ללקוחות.
מוצר:
מיני בר
שם:
שחר
תאריך:
24/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות- גרוע מאוד, איכות המתקן- גרועה מאוד, לגבי אמינות אין מה לדבר, מוכרים את המתקן ואחר כך בעצמם מציינים כי הם יודעים שזה מתקן עלוב ושהסינים אשמים, טכנאי הגיע עם פתרון מוכן מראש בידיעה שכבר שהמכשיר חדש הוא בעצם תקול, תשארו צמאים ועל תעשו את זה לעצמכם.
מוצר:
מיניבר
שם:
גדליה
תאריך:
22/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני בחצי שנה רכשתי שני מיני ברים דגם MD4 . המכשיר לא היגיע בזמן שהובטח, משני המשירים שהזמנתי , אחד היה בדגם שונה ממה שרציתי.נאמר שיש שנה אחריות,וכשהזמנתי שירות להחלפת מנורה שנשרפה , פתאום התברר שאחריות תקפה בתנאי להחלפת פיטרים בתשלום מלא, דבר שלא הוזכר בעת הרכישה. אני ממליץ בחום להמנע מחנות זו.
מוצר:
בר מים md4
שם:
ארי
תאריך:
09/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום אני קניתי מתקן מים ממעיינות כאשר לאחר שבועיים נשרפה לי נורה דיברתי עם שירות לקוחות נאמר לי שיגיעטכנאי אך זה לא קרה רק לאחר חודש וקצת היגיע טכנאי וזה אחרי הרבה עצבים כמו כן לאחר 7 חודשים שיש לי את המכשיר החיישן נהרס וכמובן עד שהיו מוכנים להביא לי טכנאי לקחת כשבועיים שזה כמובן לאחר שהוציאו לי את המיץ. השירות והיחס על הפנים גרוע מאוד, אני מצטער שסגרתי עם מעיינות עסקה ואני יודע שמבחינתי אני לא מתקרב יותר למעיינות
מוצר:
מתקן מים - מעיינות 20T-N5-3
שם:
אושרת
תאריך:
28/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות ממש גרוע ביום של הקנייה כולם נחמדים, כאשר מתחילים הבעיות במכשיר לכי תרדפי אחרי החברה היחס מזלזל הרעשים שהמכישר עושה בזמן הקירור נוראיים נאלצת לכבות את הכפתור של הקירור לא ממליצה לקנות את המכשרים של החברה
מוצר:
מיני בר
שם:
ענת
תאריך:
01/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר!! הזהרו!! עבד שבוע - טעם המים מחריד- התקלקל- ומאז גם אחרי 2 ביקורי טכנאי לא מקרר. ביקשתי שיחליפו לי מתקן ולא התייחסו. שירות הלקוחות - גרוע. בקיצור- המכשיר שלנו בפח!! השיעור שלי- הזול יקר!! ענת אשד
מוצר:
בר מים
שם:
אילן
תאריך:
02/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק המוצר ברמה ירודה ביותר קיבלתי את המוצר הודיעו לי שתוך שעה יעבוד עברו שבועיים איננו עובד ניסיתי במשך מספר ימים לקבל שירות והודיעו לי שיחזרו אלייבתוך מספר שעות לא היה ולא נברא ביאושי כי מר לי הודעתי כי אני מבטל את העיסקה והודיעו לי שיבואו תוך שלושה ימים לקבל חזרה את המכשיר עברו למעלה משבועים הודעות אינן נענות, שירות אין, ממליץ לא להתקרב למוצר בבחינת שומ נפשו ירחק
מוצר:
מיני בר
שם:
מייקל
תאריך:
25/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שקניתי את המוצר אמרו לי שאני יקבל שנה אחריות.
איך שקיבלתי את המוצר הוא לא עבד והחליפו לי אותו במוצר ישן לא במוצר חדש.
הם מביאים אחריות רק לחצי שנה, ואחר כך דורשים כסף לשאר חודשים האחריות.
אני לא מרוצה בכלל ואתם בטח מבינים למה.
מוצר:
מיני בר
שם:
תמר
תאריך:
03/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק!!! מכשיר גרוע, ולא נותנים אחריות על כל החלקים כי יודעים בחברה בדיוק מה מתקלקל. הטרמוסטט התקלקל כבר פעם שניה בשנה. התקשרנו ותאמו לנו טכנאי (300 שקל...). חיכינו 3 שעות ולא הגיע. למחרת ביקשנו לדבר עם מנהל וכמובן שאף אחד לא חזר. אחרי יומיים נוספים התקשר טכנאי ואמר שהוא מחכה לנו ליד הבית ללא תיאום כמובן. שוב ביקשנו לדבר עם מנהל ועשו לנו טובה שהתקשרו אחרי כמה ימים. בקיצור, אין שירות! חווית קניה גרועה יותר אני לא רוצה לדמיין אפילו...
מוצר:
מיני בר אולימפיק שני ברזים
שם:
לירן
תאריך:
16/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
כאשר את קונה מוצר הכל נראה טוב ויפה, המוצר מעוצב בצורה של חללית עם אורות אך יופיו החיצוני כנראה נועד להסיח את דעתך מאיכות המוצר!!!
לאחר 3 חודשים נתקלתי בבעיה שהמוצר פשוט שווק חיים, הרמתי טלפון ל:שירות הלקוחות" 1-700-700-585 ושם כל פעם עונה "מזכירה" אחרת שטוענת שהשירות עסוק כרגע והיא רק יכולה לקחת נייד לחזרה.
לאחר יומיים של כ 10 שיחות תואם הטכנאי, שכמובן לא הגיע!!! היום זה היום החמישי בו אני מחכה למנהל מזכירה או איזשהו גורם שיעזור לי לטפל בבעיה במתקן.
בקיצור לא להתעסק איתם, הכל טוב עד שקורה משהו ואז תמצאו את עצמכם חסרי אונים.
לירן
מוצר:
מתקן מעיינות מיני בר סופר דיגטלי טריו
שם:
עדי
תאריך:
16/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק!
קניתי מהם מתקן מים, הטכנאי איחר- הבלגתי. חוייבתי בטעות בעוד כסף - הבלגתי. ביקשתי חשבונית מס, לא שלחו לי, הבטיחו שיפצו במתקן לכוסות- לא קרה ואף הכחישו אח"כ. אין שום שרות, לא עונים לטלפונים, המענה מהם לתלונה שלי דרך אמון הציבור היה מגוחך ביותר - בקיצור לא לקנות מהם. תסכול אחד גדול. התחושה היא שאין שם אף אחד- לקנות מהם היה מאוד קל, אבל לקבל שרות הולם זה כבר סיפור לגמרי אחר.
תגובת החנות:
הגב' עדי שלחה ביום 16.11.10 מכתב תלונה דומה לארגון אמון הציבור. מענה לתלונתה ניתן ביום 21.11.10. למרות שקיבלה תשובה דרך אמון הציבור, הגב' עדי פונה גם אליכם, במחשבה שתקבל תשובה שונה. הגב' עדי שמה לה לעצמה מטרה להכפיש את חברת מעיינות. אין לי ספק שהלקוח שיקרא את תשובותינו ויראה כי חברת מעיינות שלחה את החשבונית 3 פעמים בדואר ופעם נוספת נשלחה החשבונית גם בפקס, ע"פ בקשת הלקוחה, ויש על כך אישור שהפקס התקבל, ילמד ויראה כי התלונה של גב' עדי אינה נכונה וזה בלשון המעטה. 2. ברצוני להבהיר כי חברת מעיינות מנפיקה כל חודש אלפי חשבוניות מס ושולחת אותן בדואר לכתובת של הלקוחות. רק במקרים בודדים מאוד ובדרך כלל מסיבה שאינה תלויה בנו, קורה שהלקוח לא מקבל את הדואר, במקרה שכזה הלקוח פונה אלינו,ואנו שולחים לו שוב חשבונית מס נאמן למקור בדואר או בפקס, על פי דרישת הלקוח. לגופו של עניין: מבדיקת העובדות עולה כי הגב' עדי הזמינה ביום 13.9.10 מיני בר מסוג אנג'ל. ביום 15.9.10 הגיע טכנאי והתקין את המוצר לשביעות רצונם המלאה. ביום 21.9.10 הונפקה חשבונית מס קבלה על שם עדי , כפי שמופיע בהזמנה. ביום 3.10.10 החשבונית נשלחה לכתובת אותה היא רשמה. ויודגש, כי בטופס ההזמנה וגם בטופס של הטכנאי לא מופיע שהלקוחה ביקשה להוציא חשבונית על שם "כוכבי הקהילה" והיות ועל פי התלונה שלה, ניתן ללמוד כי הלקוחה מעוניינת שהחשבונית תישא את השם של "כוכבי קהילה", אנו שינינו את השם ושלחנו שוב ללקוחה את החשבונית על שם "כוכבי קהילה". מצ"ב חשבונית מס קבלה. ויודגש כי גם ביום 19.10.10 נשלחה שוב החשבונית לכתובתה.ועוד יודגש כי החשבונית נשלחה גם בפקס ע"פ בקשת הלקוחה ביום 15.10.10 3.למותר לציין כי אף אחד לא הבטיח ללקוחה מתקן לכוסות, אבל בכל זאת נאמר לה כי היא יכולה להגיע אלינו או לשלוח מישהוא מטעמה ולקבל מתקן כוסות.
מוצר:
מתקן מים אנג'ל
שם:
רונן
תאריך:
13/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בכל פעם שצריך עזרה בשירות או תיקון זה הופך לסיוט נוראי. אני תקוע כבר חודש עם מכשיר מקולקל ואף אחד לא חוזר. מוזר שיש להם תו של אמון הציבור!!! זו החברה הכי גרועה שיש עבור לקוח. פשוט סכנה סכנה סכנה
מוצר:
בר מים
שם:
מיה
תאריך:
30/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שימו לב כי כל התגובות מזעזעות!!! למצער רכשנו מכשיר מחברת מעיינות!!! גם כשניסנו לבטל את העסקה בטרם התקבל המכשיר, לא הצלחנו בשל אי היענות מצידם. מדובר בחברה של נוכלים שרק מפיצים את מכשיריהם וכאשר מנסים לבטל הם מנסים לדחוף מכשירים יקרים יותר בתירוץ שהם טובים יותר. אסור להתעסק עם חברת מעיינות. השירות שלהם נוראי ומנהל שירות הלקוחות דויד אונגר / איציק מדבר בזלזול עם הלקוחות ולועג להם על שהם לא מסתדרים עם המכשיר ושזה לא אשמת החברה. הם מסרבים לבטל את העסקה למרות שהמכשיר לא עובד והלקוחות אינם מעוניינים במכשיר. פשוט בושה וחרפה!!! לא להתקרב אליהם!!!
מוצר:
בר דיגיטלי טייגר
שם:
yaron
תאריך:
09/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר!!! תמיד המכשירים של החברה הזו מתקלקלים ואז מציעים לך לשדרג. אתה מוסיף כסף ואז מקבל מכשיר שגם מתקלקל. להזמין טכנאי צריך לפחות שבוע וארבע שיחות טלפון. בקיצור - חבל על הזמן. ממליץ מאד לא להזדקק לשירות של חברת מעיינות.
מוצר:
בר מים WFP-72ELS
שם:
edi
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר נוראי!!!! שווה להתאמץ עוד קצת ולקנות משהו איכותי של תמי 4. אנחנו מצטערים על הקנייה הזו!!! להתרחק מהחברה הזו!!! קנינו מכשיר בר של החברה הזו, ואחרי חודש הוא התחיל להרעיש כמו טרקטור בכל פעם שהוא מבצע פעולת חימום או קירור. הלחצנים מתחילים להיות קשים לתפעול ופעולת מזיגת המים נעשית נוראית! ניסינו לתפוס את שירות הלקוחות כמה פעמים, המוקדניות מאוד נחמדות, אך הן רק מרכזות את הפניות ו"אולי" מעבירות את הבעיה הלאה. הטכנאי היה מספר פעמים בדרכו אלינו הביתה, אך משום מה, הוא תמיד היה בעיר הלא נכונה (הכתובת שלנו "השתבשה"). שורה תחתונה- חבל על הכסף! אנחנו נמשיך ל"הגנת הצרכן".
מוצר:
בר מים
שם:
איבטה
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי ביצעתי את הקניה ספונטני וללא סקר קודם, אחרת לא היתי בוחרת במעיינות. במרץ רכשתי מיני בר היי-קלאס דיגיטלי שהוא יחסית זול. התליך לקח כשבועיים כולל התקשרויות למוקד הזמנות+ביצוע הזמנה+התאמת מועד התקנה+התקנה. את האחריות לא מוסרים בעת ההתקנה אלא שולחים אחרי חודש ימים... וזה גם אחרי כמה שיחות לחברה. באחריות מגלים כי כיסוי לגוף חימום הוא רק לחצי שנה ולא לתקופת ההארחיות המלאה וזה לא כמו שנאמר בעת ההזמנה! המכשיר פעל טוב ולבשיעות רצוני אך גוף החימום התקלקל אחרי חודש. טכנאי שהיגע לתקנו סיפר שהמכשיר הזול שלי הוא כל כך גרוע, שמתקלקל מהר, שמיכלי מים הם לא מנרוסטה אלא ציפוי נרוסטה (לא הוצג כך ברכישה וגם באתר רשום שעשויים נרוסטה אל חלד!), והציע במקומו מכשיר מגנום ותוכנית ביטוח ל3 שנים. וחבל שהסמכנו. מגנום - מכשיר רועש בזמן פעילות, הבידוד לא טוב, מיכל מים קרים שמכיל 5 ל"ט לא שומר קור אפילו חצי שעה וכל הזמן מפעיל קירור גם אם לא שותים מים. במידה שרוצים מים פושרים ומכבים מערכת הקירור - המים מתחממים עד ל45 מעלות ובפועל יש לכם מיים חמים משני ברזים. אין אפשרות לכוון טמפרטורות, אין נעילה נגד "ילדים", אין רתיחה מאלה, בכוס תמיד קצף. אין קשר ישיר עם מוקד שירות, ניתן רק להשאיר בקשה וחוזרים אליך, אך חוזרים רק פעם אחת ובאין מענה ולא מנסים להשיגך שוב לכן התקשרות עם המוקד לוקחת הרבה זמן. הנציגים חסרי ידע בתחום, עונים לשאלות מעורפל ולא מדויק, ומאוד חסרי סבלנות. הטכנאי שמכר לי את המגנום "מסנן" שיחות שלי, מבטיח שיחזור ולא חוזר, בכל שאלה עכשיו מפנה אותי לחברה ומחכיש מילים שאמר בזמן ההתקנה אלא טוען כי אני זאת שלא הבנתי את הסבריו כראוי, הזמתני אותו דרך החברה בפעם שניה, אמר שאני עוד אחויב עבור ביקורו כי הגיע ללא צורך וזה באור העובדה שאני משלמת על תוכנית ביטוח הכוללת ביקורי שירות גם. בנוסף טרם קיבלתי את הסכם הביטוח לידי וזה אחרי חודש וחצי מהתקנת המכשיר! החברה לא אחראית על מעשיה, מחזיקה עובדים לא מנומסים ולא מקצועים, חשוב להם רק למכור אך לא יודעים לשרת, מציגים מידע כזוב אודות המוצרים. ממש לא ממליצה לרכוש דרכם.