דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
1.50
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
1
0
7
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
Kutiel
תאריך:
02/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ביזיון למי שמתכוון לרכוש אצלם מכשיר שידע שבמקרה של תקלה במסגרת האחריות שולחים את הטלפון לתיקון ללא טלפון חלופי.
שירות ביזיון.
תגובת החנות:
בסט הינה פלטפורה שיווקית שעובדת עם יבואנים של מוצרים שונים .
לכל מוצר יש נותן אחריות המיועד למכשיר שנרכש ואין התחייבות מטעמינו על מסירת מכשיר חלופי בעת הפעלת האחריות .
מוצר:
טךפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
נועם צ
תאריך:
27/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת!
קניתי מסך שיאומי, אחרי חצי שנה הוא התחיל לעשות בעיות,
פניתי אליהם, הפנו אותי לחברה אחרת שתממש את האחריות,
פניתי לחברה הנ"ל התברר שבסט מובייל היו צריכים להדביק מספר סידורי על המוצר בשעת הקנייה,
וזה לא היה, שוב חזרתי לחנות, אמרו לי להתקשר לשירות לקוחות, המתנתי חצי שעה והשוחק נותקה, שוב המתנתי חצי שעה ושוב השיחה נותקה.
בנתיים אני עם מסך לא עובד והרבה עוגמת נפש.
מוצר:
מסך שיאומי 34 אינץ'
תמונת משתמש
שם:
moris.lerer
תאריך:
27/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תזמינו מהם !
הזמנתי מוצר לא קבלתי את המוצר ואין מענה לא בטלפון לא במייל ולא בהודעות באתר
משהו יודע מה הסיפור נשמע מאוד מאוד מוזר !
תגובת החנות:
ההזמנה בוטלה ,
בסט הינה פלטפורמה שיווקית שעובדת עם בתי עסק שונים .
ברגע שבית העסק עדכן אותנו ואת הלקוחה שהמוצר חסר במלאי ביטלנו את ההזמנה וזיכינו את הלקוחה .
מוצר:
ערסל ראטן יחיד דגם טוקיו פלאיה Playa Tokyo
תמונת משתמש
שם:
איריס קרני
תאריך:
21/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, עם חיוך
מחירים מעולים
באתי לבדוק מחירים יום קודם.
חזרתי למחרת וזכרו אותי.
קיבלתי שירות מעולה
מוצר:
נינג׳ה גריל
תמונת משתמש
שם:
עפר
תאריך:
18/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע - רכשתי מאוורר שהגיע ללא כל החלקים ואי אפשר היה להרכיב אותו. מרגע זה אי אפשר לתפוס אותם בטלפון או במייל.
בצ'ט התמיכה של חברת האם - ח.י. אמרו שהם יחזרו אלי - לא חזרו. בקיצור - לזרוק את הכסף
תגובת החנות:
פניית הלקוחה טופלה ,
יבצעו ללקוח החלפה של המאוורר שקיבל בחדש.
הפניה טופלה לשביעות רצונו.

מוצר:
מאוורר eur-20a fix 90w
תמונת משתמש
שם:
Miri
תאריך:
09/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מבסט מובייל.
הזמנו סטרימר לפני כחודשיים, לא הגיע.
אחרי הרבה מאוד מיילים אמרו שיחזירו את הכסף.
עד היום הכסף לא הוחזר. אף אחד לא עונה, שירות הכי גרוע שיש.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה ,
לצערנו ההזמנה נשלחה מבסט אנד מור ואבדה בחברת השילוח .
לקוחה עודכנה וזוכתה על העסקה.


מוצר:
סטרימר אנדרואיד XIAOMI MI BOX S 4K ULTRA HD כולל שלט
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
02/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו אופניים bmx עד היום לא הגיעו. אין באמת שירות לקוחות , התקשרו מאה פעם הם לא עונים , הם מנתקים כל פעם מחדש.
בושה וחרפה
תגובת החנות:
בסט אנד מור הינה פלטפורמנה שיווקית שעובדת עם בתי עסק שונים,
ההזמנה הזו מסופקת מספק חיצוני רק לאחר שההזמנה נכנסה בית העסק הודיע שהמוצר חסר במלאי וההזמנה בוטלה וזוכתה .

מוצר:
אופני bmx
תמונת משתמש
שם:
amit5263045
תאריך:
29/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בקניון בטבריה להתעניין בשעון חכם מסוג סמסונג , היחס שקיבלתי הסובלנות שהיתה למוכר ששמו ליאב נתנה לי תחושה של קניה בטוחה ולהגיע להחלטה נכונה , לבסוף השירות והמקצועיות היה פשוט להפליא ,
קניתי תשעון אחרי הסבר מפורט ויחס אישי מליאב שפשוט נותן הרגשה של ביטחון בקניה ובמוצר ,
ממליץ בחום לכולם להגיע, החנות ממוקמת בקומה השניה בקניון ביג פאשן טבריה ,
מוצר:
שעון חכם סמסונג 40MM R860 4 שחור
תמונת משתמש
שם:
hl05271199
תאריך:
29/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקנות בחנות הזו זה כמו לקנות בשוק
בלי שום אחריות בלי שום שירות
לא עונים לא בטלפון לא במייל ולא בצור קשר באתר
כלום כלום כלום וזה לא פעם ראשונה.
ביקשתי להחזיר מוצר והם פשוט לא קיימים נעלמו.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
בימים הקרובים יאספו ממנו את המוצר לצורך זיכוי .

מוצר:
מקרן קול ימהה
תמונת משתמש
שם:
sivan
תאריך:
24/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מזעזע,
נעשתה תקלה באתר והוזמנו 2 שואבי אבק במקום אחד, אי אפשר להשיג בטלפון,
עונים למיילים אחרי שבועות וגם כן עושים טובה,
המוצר כן במצב טוב אבל לא מבינה למה נאלצתי לשלם על 2 שואבי אבק ולשרוף מהזמן שלי להשיג אותם
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה ,
הלקוחה עשתה הזמנה פעמיים ורק לאחר שקיבלה את ההזמנה הבחינה שאכן ביצעה הזמנה כפולה .
שני השואבים בשימוש כך שלא ניתן להחזיר אחד מהם לצורך זיכוי .

מוצר:
‏שואב אבק עומד דגם 44117 Suzuki 600W
תמונת משתמש
שם:
michal19942
תאריך:
22/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. קיבלנו ארון נעליים פגום ומאז כבר חודשיים מנסים ליצור איתם קשר פעם עונים פעם לא כל פעם ממסמסים. החלטנו פשוט לזרוק את הארון ולקנות מחנות שמוכרת מוצרים תקינים ומכבדת את עצמה. לא להתקרב.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה מספר פעמים גם בטלפון וגם במיילים,
בסט הינה פלטפורמה שיווקית שעובדת עם בתי עסק שונים .
גם אנו וגם בית העסק שמספק את המוצר התנהל מול הלקוחה לצורך טיפול בפניה אך ברגע שהלקוחה זרקה את המוצר אין דרך לסייע .



מוצר:
ארון נעליים bradex
תמונת משתמש
שם:
Yo
תאריך:
20/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמנו 100 קפסולות ג'ייקובס באתר שלהם ב 10-5-23 כולל משלוח לנקודת איסוף ע"ס 19 ש"ח.
מאז ועד היום 20-5-23:
לא הועברה חשבונית במייל.
לא סופק המוצר.
לא עונים לטלפונים.
לא מגיבים למיילים של שרות לקוחות.
כנראה שהתחייבות של 2-9 ימי עסקים ....בשביל להרדים אותך שאולי תשכח מהמוצר.
אני שמבצע קניות רק דרך האינטרנט לא נתקלתי בתופעה כזאת.
מוצרים שהזמנתי מחו"ל לאחר מכן כבר הגיעו.
אם הייתי רואה את הדירוג של החברה ע"י אלה להקדימו אותי, כמובן שלא הייתי מתקרב אליהם.

ראו הוזהרתם.
תגובת החנות:
הלקוח השאיר פניה במייל ונעננו עליה ,
בסט אנד מור הינה פלטפורמה שיווקית שעובדת עם בתי עסק שונים .
ברגע שהלקוח עדכן אותנו התחיל טיפול מול בית העסק ,הלקוח עודכן שההזמנה אבדה בחברת השילוח וללקוח סופקה הזמנה חדשה .
מוצר:
100 יחידות קפסולות ג'ייקובס
תמונת משתמש
שם:
saar037
תאריך:
18/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס חם ואדיב
נציג מאד מקצועי
יישר כוח לכם
נהנתי מאד מחווית הקניה
ממליץ בחום
מוצר:
שלט/בקר אלחוטי PS4
תמונת משתמש
שם:
Yarden
תאריך:
17/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני חודשיים לבערך 2 סטים של סכום פוד אפיל (איכותי מאוד לא אמור להחליד) לפני שבוע וחצי נכנסתי לבית חדש פתחתי את המארזים ואחרי שימוש בודד חלק מהסכום החליד והתקלף. מנסה להתקשר לשירות לקוחות ללא מענה ומנתקים. שולח מייל ואין מענה. שירות מזעזע לא ממליץ!
תגובת החנות:
המוצר נרכש בחודש ינואר ,
הלקוח פנה אלינו חמישה חודשים אחרי קניית המוצר מאיתנו.
הוסבר ללקוח כי אין אחריות על מוצר סטרילי לאחר פתיחתו ובמיוחד לא לאחר השימוש בו.

מוצר:
סכום פוד אפיל אמבר
תמונת משתמש
שם:
motiny2015
תאריך:
09/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר פרחים מפלסטיק וחויבתי בכרטיס האשראי על כל הקנייה עד היום לא היגיעה הקנייה
ולא ניתן לתפוס אותם בשרות לקוחות אני ממליץ לא לקנות באתר
תגובת החנות:
בסט הינה פלטפורמה שיווקית שעובדת עם בית עסק שונים .
ההזמנה המצויינת מסופקת מבית עסק חיצוני אשר עדכן אותנו שללקוח נשלחו מס' פעמים הודעות תאום מסירה ללא כל מענה .
נקבע תאריך תאום מסירה חדש מול הלקוח.
מוצר:
עצים מפלסטיק
תמונת משתמש
שם:
Anak
תאריך:
09/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נייד באילת, מסוג סמסונג שפשוט לא מתפקד כשורה. נכנסתי לסניף בבאר שבע ששם נאמר לי שאין להם להם דרך לעזור לי אלא רק דרך השירות לקוחות. בשירות לקוחות לא שאין מענה אלא מנתקים את הקו אחרי כחצי שעה של המתנה עם מנגינה של פרסומות. העסקה הכי גרועה בחיי. אל תתקרבו לחנות הזו כי מה שבטוח ששירות אין שם מהמילה בכלל! והכוכב אחד בדירוג זה כי אין פחות.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוחה שבמידה והמוצר שומש ניתן לגשת לנותן האחריות של המוצר לצורך בדיקת תקינות /תיקון המוצר .
מוצר:
galaxy s23
תמונת משתמש
שם:
yoninaa
תאריך:
09/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נוראי

הזמנתי ארגז אחסון דרך האתר שלהם ב-15 לאפריל (אספקה בין 7-14 ימי עסקים) ועדיין מחכה. אין עידכונים מהחברה לגבי עיקוב במועד אספקה. אין מענה לאימיילים שאני שולחת. שמתקשרים לשירות לקוחות או ש"סגור כעת" למרות שעות פעילות שרשוומות באטר, או שפשוט מכחים בקו עד שמוותרים. הסיבה היחידה שאני רושמת ביקורת זה במקרה שמישהו מהחברה יראה ויחזור אליי.


מוצר:
ארגז אחסון 570 ליטר דגם Rockwood
תמונת משתמש
שם:
yaheloo
תאריך:
04/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הכי מזעזע שקיבלתי!!! לא שווה לקחת את הסיכון גם אם המחירים זולים יותר.
מנסה להחזיר מוצר ולבטל עסקה וכבר שבועיים אין עם מי לדבר. המוצר עצום ותופס לי מלא מקום בבית. כל מה שאני רוצה זה להחזירו.
אין להם שירות לקוחות, הוא לא באמת קיים.
מוחקים תגובות של לקוחות מבואסים מהפייסבוק, לא עונים בשירות לקוחות אף פעם. אני מחכה על הקו ובסוף השיחה פשוט מתנתקת.
בקיצור, על הפנים.
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוחה ,
הלקוחה החזירה את המוצרים לסניף לצורך זיכוי ובנוסף זיכינו אותה על עלות המשלוח .
הפניה טופלה לשביעות רצונה .
מוצר:
אוהל פתיחה מהירה ל-6 אנשים של חברת COLMAN
תמונת משתמש
שם:
sh6789f
תאריך:
03/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממולץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
הזמנתי שולחן וכסאות, והתחייבו לספק את ההזמנה עד 14 ימי עסקים.
עברו כבר הרבה למעלה מ14 יום ואין שום זכר למוצר.
ניסיתי לצור קשר איתם אבל הם לא עונים למייל, חוץ מהודעה אוטמטית.
ובטלפון לא עונים כלל. וכשהמתנתי 45 דק' הם הרימו את השפופרת וניתקו מיד.
לא ממולץ!!!
אני מתוסכל וחסר אונים. אין לי מושג מה עושים איתם.
ראיתי את ההזהרות באתר אולם לא ייחסתי לכך חשיבות, וחבל.
לא מומלץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
סט שולחן לרנקה צבע טבעי 4 כסאות MYDESIGN
תמונת משתמש
שם:
iftach
תאריך:
03/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא גיימינג ביצעתי ביטול הזמנה לפני שעוד הגיע אליי ההזמנה אמרו לי שיחזור אליי הכסף מנסה כבר שבוע להשיג אותם בטלפון אבל אין מענה כניראה שלא אראה את הכסף מאכזב מאוד
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
הלקוח זוכה על ההזמנה .
הפניה טופלה לשביעות רצונו .
מוצר:
כסא גיימינג דגם PRO5
תמונת משתמש
שם:
mirit2009
תאריך:
02/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. המוצר לא הגיע. בשירות הלקוחות לא עונים אחרי המתנה ארוכה בכמה הזדמנויות שונות. למייל הפניות לא עונים אחרי כמה פניות. את המוצר לא קיבלתי עדיין. מציעה לא לקנות מהם
תגובת החנות:
המוצר סופק ללקוחה בטווח ימי העסקים,
כפי שמצויין במעמד הרכישה .

מוצר:
אוהל
תמונת משתמש
שם:
henbz2410
תאריך:
30/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ממש גרוע, קיבלתי מוצר פגום וכבר יותר מחודש מחכה להחלפה לא לקנות מהם בחיים!
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח מספר פעמים ,
הלקוח קיבל זיכוי לבקשתו על העסקה.
מוצר:
Napolieon freestile 425
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Idanr89
תאריך:
27/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת קפה מאתר "בסט מובייל"
ההזמנה בוצעה בתאריך 14.4, ועברו 10 ימי עסקים כפי שהובטח מצד העסקה.
שעות של המתנה על הקו, אינספור שיחות למוקד, הבטחות שווא מצד המוקד של בסט מובייל שיחזרו אליי למסירת סטטוס הזמנה,
התחמקויות שונות ומשונות מצד הנציגות שטוענות כי קרתה "אי הבנה" ביניהם לבין נספרסו.
הכסף כבר הועבר לחברה על המוצר, אבל עדיין לא קיבלתי אותו גם אחרי זמן האספקה שלהם.
עוגמת הנפש והזמן שהתבזבז לי על שיחות למוקד משווע, השירות מתחת לכל ביקורת, לא יאומן שבשנת 2023 יש עדיין שירות כזה.
העיקר מתנגן ברקע - "קבוצת ח.י , חושבים יותר עליך".
תגובת החנות:
שוחחנו עם הלקוח ,
הלקוח קיבל את ההזמנה בטווח ימי העסקים (8-10 ימי עסקים לא כולל יום ההזמנה שישי שבת וחגים )
הפניה טופלה לשביעות רצונו.

מוצר:
מכונת קפה של נספרסו
תמונת משתמש
שם:
ג'וד
תאריך:
24/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מצויינים בכל היבט !!!מחיר הוגן, מהירות אספקה נהדרת, אדיבות ומקצועיית. מי צריך יותר ?????
מוצר:
טאבלט lenovo M10X306
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply