דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בbradex ?
1.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
68
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
4
כל הזמן
3
0
65
נמצאו 68 חוות דעת גולשים על bradex
תמונת משתמש
שם:
הדר ישראלי
תאריך:
01/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה רעה
התאכזבנו מאוד מהכול - מהמוצר עצמו ומהשירות
חבל שלא בדקנו את הביקורות קודם כי כולם אומרים את אותו הדבר...
תגובת החנות:
שלום הדר,

במידה ואת לא מרוצה מהמוצר שקיבלת,את יכולה לפנות אלינו ולהחזיר אותו תוך 14 יום מרגע קבלתו.

חג שמח

צוות BRADEX
מוצר:
HUGO סלון פינתי נפתח למיטה עם ארגז מצעים
תמונת משתמש
שם:
merav
תאריך:
18/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע
עיכובים של שבועות רבים באספקה
אין מענה טלפוני
קניתי באינטרנט ולצערי לא קראתי חוות דעת לפני
תגובת החנות:
שלום מירב,

צר לנו מאוד לשמוע,זמני האספקה מצויינים בדף כל מוצר באתר שלנו.
במידה ויש בעיה מוזמנת לפנות אלינו ואנחנו נבדוק לעומק את הזמנתך ונעדכן אותך.
[email protected]

מוצר:
כוננית מדפים בעיצוב מודרני
תמונת משתמש
שם:
Ybbbb
תאריך:
14/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שהגיעו המובילים עם הספה שהזמנו הם טוענים שזה כולל רק הובלה ההרכבה בעלות 250 שקל שזה לא נאמר בשום מקום.
שהרכבתי תספה גילית שהיא באיכות מאוד ירודה הן בחומרים והן בגימור ממש מאוכזב
חבל שלא קראתי תחוות דעת לפני.
פעם אחרונה שאני יזמין מהם מוצר כלשהו.
חכם יתרחק מהם.. ילך ישלם קצת יותר
והזול לא יעלה לו ביוקר.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו מאוד לקרוא את דברייך.
יש אפשרות בחירה-הובלה או הובלה והרכבה.
ההרכבה היא בעלות נוספת כמובן.
במידה ויש בעיה בספה,או שהיא פשוט לא לשביעות רצונך,ניתן להחזיר אותה תוך 14 יום ולקבל החזר כספי על הספה.
נשמח שתפנה אלינו טלפונית או באימייל.
טלפון 04-8522284 או אימייל [email protected]

צוות BRADEX


מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה
תמונת משתמש
שם:
דויד
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא משרדי לפני שלשה חודשים ואין קול ואין עונה לא בטלפון ולא באימייל כאילו כלום לא עשיתי לא להתקרב לחנות
דווקא אני כן ראיתי הביקורות וחשבתי שזה מוגזמות
אבל עכשיו אני מאשר שהכל אמת חנות לא אמינה או לא קיימת
תגובת החנות:
שלום דויד,

צר לנו מאוד לקרוא את מה שאתה רושם,נשמח אם תפנה אלינו למייל ונבדוק את הנושא,חשוב לציין כי החנויות שלנו סגורות בגלל שיש סגר במדינה
אנחנו יכולים לומר בהתחייבות שלא קיים שאין מענה במייל.
פנה אלינו בבקשה למייל [email protected]
נשמח לסייע

מוצר:
כסא משרדי אורטופדי ancona
תמונת משתמש
שם:
איריס
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מצליחה להבין למה לא ניתןצלהשיג את החנות.. ממש בושה.
מנסה להבין מי נגד מי ואין עם מי לדבר..
תגובת החנות:
שלום איריס,

החנויות שלנו סגורות בגלל הסגר ובהתאם להנחיות אין קבלת קהל כרגע

ניתן לפנות אלינו טלפונית,באימייל,דרך דף הפייסבוק,יש המון דרכים.

נשמח לסייע)

יום נפלא
מוצר:
ספה
תמונת משתמש
שם:
Bradex
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטה ב Bradex לפני מעל לחצי שנה- טרם סופקה!!!
חברה לא אמינה, לא ניתן להשיג את החנות טלפונית ובמייל אין תשובות אלא אין עדיין אספקה- לא ברור אם פשטו רגל ואם בכלל יספקו את המוצר. ההמלצה לא להתקרב וליפול בפח למרות המחירים הנמוכים המפתים.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו על הרגשתך,מוזמן לפנות אלינו למייל [email protected] ונשמח לסייע

תודה
מוצר:
מיטה ברוחב וחצי PROSPER מעץ מלא למזרן 120*190 ס''מ
תמונת משתמש
שם:
noasharon13
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע אל תקנו משם מוצרים. זאת רמה נמוכה מאוד. הזמנתי ספת הוגו שהגיעה עם חור. מה שאמרו בשרות שזה דבר שבשגרה מוכנים לםצות ב150 שקלים ואם אני לא רוצה את הספה בעיה שלי אני יכולה להחזיר עצמאית או לשלם 350 שקלים על איסוף. הם לא עונים בשרות הלקוחות חיכיתי כמה פעמים 40 דקות ואז השיחה התנתקה. לא מומלת תבדוק ביקורת עליהם הכל שלילי חבל שלא ראיתי לפני
תגובת החנות:
שלום נועה,

צר לנו מאוד לקרוא את תגובתך.
שוחחנו איתך מס' פעמים ,מדובר בחור שנועד ומשמש לפתיחת וסגירת הספה.
הוסבר שככה בכל הספות אחרת אי אפשר לפתוח אותה.
הצענו לך בכל זאת מתנה 150 ש"ח או החזרה של הספה בעלות.

ביקשת להשאיר את הספה ולקבל 150 ש"ח.

כל טוב
מוצר:
ספת הוגו
תמונת משתמש
שם:
tal.a.308
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת ושירות לקוחות נוראי.
המוצר הגיע ברמה נמוכה מאוד, פגום ושבור. למרות מספר פניות לחברה בצירוף תמונות להמחשה הפגמים, חברה מתנערת מכל אחריות ולא מוכנה לספק חלק חלופי.
מעולם לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך גרוע.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו מאוד שאת בוחרת להכפיש עסק וחבל שלא ניתן לעלות לכאן תמונות של המזנון.
קיבלתם מזנון תקין,שלם וחדש.
הרכבתם אותו ולאחר זמן מה,אחרי שהוא כבר הורכב בשלמותו,פנית אלינו ושלחת תמונה עם שבר די גדול במזנון.
הוסבר כי ברגע שיש בעיה עם מוצר או פגם,שולחים מיד אלינו תמונות ויוצרים קשר ולא מרכיבים את המזנון.
הוצע בעלות מופחתת לשלוח אלייך חלק חדש אך את סירבת.
שווחחו איתך מס' רב של פעמים והסבירו לך את הסיבה שלא ניתן לתקן או להחליף מוצר שניזוק,אך את סירבת לקבל זאת.

כל טוב

מוצר:
מזנון יוקרתי BARCELONA
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים בחנות, קניתי בגרופון בספטמבר, עד ה3.11 היה אמור להגיע אליי וכמובן שלא הגיע. אין מענה מהחברה, המייל לא תקין. השירות הכי גרוע שנתקלתי בו...
תגובת החנות:
בוקר טוב קרן,

צר לנו מאוד על הרגשתך,פני אלינו בבקשה לאימייל,כל המיילים שלנו תקינים ועובדים.
[email protected]

יום נעים
מוצר:
שולחן סלון מודולרי box
תמונת משתמש
שם:
רהיטים
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב הזמנתי מחברת ברקדס שולחן קונסולה 6 כיסאות מתאריך 11/6/20 נאמר לי שההספקה תהייה עד 75 ימי עסקים.
אך לצערי עד היום 5/11/20- לא קיבלתי את ההזמנה שלי.
בטלפון אין מענה רק במיילים
אף אחד מהחברה לא טורח להתקשר וליידע אותי על תאריך קבלת ההזמנה.
יש ברשותי את כל המיילים והשיחות שאני פניתי לחברת ברדקס
הובטח לי מספר פעמים שהמוצרים יגיעו לסניף חיפה אך לשווא
לפני שבוע שיצרתי קשר נמסר לי בשיא חוצפתם שאם רוצה את הסחורה שאני יגיע לאסוף מסניף בת"א
בחיים לא נתקלתי בחברה שלא דואגת ללקוחות שלה.
תגובת החנות:
בוקר טוב,

לא רשמת שם,לא פרטי הזמנה אז קשה לנו להגיב,יותר מזה,השולחנות כבר סופקו והלקוחות שהיו באיסוף עצמי עודכנו שאפשר לאסוף,חלקם הגדול כבר אספו.
אנחנו לא נותנים אופציה לאיסוף מתל אביב אף פעם,האיסוף הוא רק מחיפה ! כך שמה שאת/ה מתאר/ת פה לא נכון.

מוזמן/ת לפנות אלינו לאימייל עם פרטי ההזמנה
[email protected]

כל טוב
מוצר:
שולחן קונסולה 6 כיסאות
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
02/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!
שירות הכי גרוע שנתקלתי בחיים שלי
הזמנתי ספה שלהם דרך yentshops .
כשהספה הגיעה חשכו עיניי
הזמנתי ספה בצבע טורקיז וקיבלתי צבע תכלת עם ריפוד שלא דומה בכלל לתמונה שהם מפרסמים באתר
ה'ארגז מצעים' כמו שהם קוראים לו פשוט בדיחה, חתיכת בד דקה ומסכנה שאי אפשר באמת לאחסן עליה משהו
הרגליים של הספה .. כמו צעצוע.. פחדנו אפילו לשבת עליה
איכות ירודה ביותר!!!
מעבר לזה שקיבלנו את הפינה של הספה לצד הלא נכון, והם כמובן השליכו את כל האשמה על yentshops
אבל אחרי כל זה מה שהכי הפריע לי זה השירות הבזוי שלהם
אין מענה בשירות לקוחות
הנציג מכירות שלהם שנותן 'שירות' בוואצפ פשוט מסנן הודעות במשך ימים
משאירים אותך בחוסר אונים מוחלט
התנהלות הכי בזויה שיש
הטעות הכי גדולה שלי שלא קראתי חוות דעת לפני שהזמנתי..
לא להתקרב!

מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה Bradex דגם: VIOLET עם ארגז מצעים
תמונת משתמש
שם:
anavaham
תאריך:
13/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב לא קראנו חוות דעת לפני שהזמנו, היה חוסך לנו הרבה עוגמת נפש. הזמנו ב22/7/20 והרהיטים הגיעו ב1/10, בעיכוב של שבועיים אחרי 39 ימי עסקים שהיו כתובים באתר. קשה מאוד להשיג אותם טלפונית, לרוב המתנה של 40 דקות ואז ניתוק. כאשר לבסוף הגיע המשלוח הם הודיעו שזה ללא הרכבה בגלל הסגר.
הם הביאו את הספה ללא הרגליים שלה, ואנו יושבים על ספה שמונחת על הרצפה כבר שבועיים. בנוסף, שולחן האוכל הגיע שבור, ושולחן הסלון הספיק להישבר תוך פחות משבועיים. אנחנו עדיין ממתינים לרגליי הספה וגם שיאספו את השולחן האוכל השבור ויזכו אותנו. אציין שכעת אנחנו גם נצטרך להחזיר את שולחן הסלון וכנראה את הספה ללא הרגליים כי הידית שלה מתנדנדת. יאמר לזכותם שהם זיכו אותנו על ההרכבה ופיצו 10% בגלל העיכוב. הם גם עשו ג'סטה והרכיבו את שתי הספות ושולחן הסלון שהזמנו, אבל לא את שולחן האוכל. עדיין ממתינים להמשך שירות ומאוד מאוכזבים מהמצב.


תגובת החנות:
שלום,


ראשית כל,מתנצלים על אי הנעימות.
מאחר והסחורה מגיעה סגורה,אין באפשרותינו לבדוק כל ארגז שמגיע אלינו.
במידה ויש תקלה או בעיה,שירות הלקוחות שלנו פועל ונותן מענה באופן מיידי,תוכל גם להעיד על כך.
לאחר בדיקה ,נראה כי הנושא בטיפול של שירות הלקוחות שלנו וקיבלת גם עדכון היום.

כל טוב
צוות BRADEX
מוצר:
פינת אוכל VIOLET, NERON ספה, MARDI ספה , ROYAL שולחן סלון
תמונת משתמש
שם:
Герман
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצע הזמנה ב17.8.20. מאז אני חי רק פעמיים, ועדין לא קיבלתי ולא עונים. במייל שלהם לא תקין
תגובת החנות:
שלום לך:)

קיבלנו ממך פניה וקיבלת מענה.

חג שמח
מוצר:
סטיס
תמונת משתמש
שם:
hadmo
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר פשוט תאקיך ההספקה עבר לפני שבועיים ועוד לר קיבלתי את המוצר, עושה רושם שהם מוכרים סחורה שעוד לא בידיהם אלא במפעל, אשרה לוקח מעל חודש ולעיתים חודשיים ויותר לספק הזמנה. בתמורה לעיכוב נם מציעים פיצוי הזוי של 10%, זה מגוכך.
תגובת החנות:
שלום,
צר לנו מאוד על הרגשתך,אנחנו ייבואנים והסחורה שלנו לרב מגיעה מחו"ל,במידה ויש עיכוב אנו מציעים פיצוי או ביטול עסקה מלא,הלקוח מחליט
הנך מוזמן לפנות אלינו בהודעה לאימייל ונשמח לסייע [email protected]

שנה טובה !
מוצר:
טופר 190 עובי 6
תמונת משתמש
שם:
leashilo
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש כועסת על אי עמידה באספקת כורסה שנפתחת למיטה. ההזמנה בוצעה ב-10.8 . הובטח לספק אוץה עד בוף אוגוסט. המחיר כולו ברשות החברה. 2 התשלומים ירדו. בטלפון מספרים לי סיפורים ותירוצים....אך טרם קיבלנו את הכורסה. חבל שלא קראתי את הביקורות דל לקוחות מאוכזבים וכועסים כמוני.
תגובת החנות:
שלום לאה,
תואמה איתך אספקה,שוחחנו טלפונית ועודכנת על עיכוב של כמה ימים ביקשת להמתין,באפשרותך היה גם לבטל ולקבל החזר כספי מלא,כמו כן,הובטח שישלח אלייך פיצוי.
תתחדשו ושנה טובה !
מוצר:
Barrista כורסה נפתחת למיטה בצבע אפור כהה
תמונת משתמש
שם:
אינה גרינברג
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן מתקפל, כי עברנו דירה ואין שם מקום לשולחן אירוח. נראה שיש מבחר יפה בחנות, אבל אל תתפתו לקנות. קחו בחשבון שכמות ימי האספקה פשוט לא אמתית. אם אתם רוצים להזמין רהיט- ושהוא יגיע עוד כמה חודשים- אז כן. אבל אני לא מאמינה שזה יתאים למישהו בכלל. קניתי כי חשבתי " אוקיי, עד 75 ימי עסקים זה בערך חודשיים, אז לא נורא". כמו גם חשבתי "עד", בטח זה יגיע לפני. אבל, לא חשבתי שהם מורידים מכמות הימים שבתות, ימי שישי, חגים ומה לא...מה שאומר שתקבלנו את המוצר, הרבה זמן אחרי שתשכחו שהזמנתם אותו בכלל. הם צריכים להתקשר ולא להדגיש שזה 'עד 75 ימים', אלא להגיד תאריך אספקה משוער! הזמנתי ב 27/06, וחשבתי שעד סוף אוגוסט כבר יגיע השולחן...אבל אחרי בירור איתם, הם אמרו שזה יגיע באוקטובר...! זה פשוט לא ייאמן. כבר קנינו שולחן מתקפל מפלסטיק וזהו. אחרת אין לנו שולחן בשביל להזמין אורחים..
תגובת החנות:
שלום,
זמני האספקה שלנו מופיעים בדף כל מוצר באתר,בתקופה האחרונה חווינו עיכובים באספקות כתוצאה מסגירת המפעלים בחו"ל בתקופת הקורונה
הלקוחות שלנו מקבלים עדכון,אנו מציעים תמיד במידה ויש עיכוב באספקה להמתין לאספקה ולקבל פיצוי כספי או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא
כל זה רשום גם בתקנון האתר שלנו
אנו פועלים באופן גלוי וזמינים תמיד לכל פניה טלפונית או באימייל.
מתנצלים על אי הנעימות שנוצרה,מוזמן לפנות אלינו דרך צור קשר באתר שלנו למידע נוסף
שנה טובה !
מוצר:
שולחן אוכל מתקפל דגם אוסלו
תמונת משתמש
שם:
Shiran
תאריך:
27/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות ! לאחר שהבהלתי מהתגובות ישר ביטלתי את ההזמנה
תוך פחות מיום אישרו לי שהעסקה מבוטלת ואקבל זיכוי על התשלום תוך 7-14 ימי עסקים
עבר כבר הזמן לא ראיתי זיכוי
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שאחרי שעות המתנה לבסוף ענו לי
אמרה לי שתבדוק עם חברת האשראי ומחר תחזור אלי
כמובן שלא חזרה
יצרתי קשר עם חברת האשראי שלי שבדקה עם חברת הסליקה שלהם והחנות בכלל לא העבירה עדיין ביטול עסקה
כמובן שאלך עד לבית משפט אבל אתם אל תתקרבו !
אוסיף כי גם למיילים כבר גם לא עונים
תגובת החנות:
שלום שירן,
מבדיקה שערכנו נראה כי פנית אלינו וקיבלת מענה באותו היום על כך שההזמנה שלך עוברת לביטול
בפנייתך בפעם נוספת,הוסבר שהאישור נשלח לחברת האשראי ושלחנו לך אותו לאימייל שלך.

שנה טובה !
מוצר:
מיטת TUTTI
תמונת משתמש
שם:
nisimben
תאריך:
17/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למיטה 90 יום להגיע ואחרי זה התקשרו להציע לי אופציה אחת בלבד להובלה וכשהסברתי ביום זה
באופן ספציפי אני לא יכל אבל בכל יום אחר כן דחפו אותי לפניה ואמרו לי שאם אני לא יכל ליכות בין 10-15 ביום שמתאים להם אז הם לא יודעים מתי יוכלו לספק לי את המיטה

הגיעה היום המיוחל בקשתי מקרובת משפחה לחכות ובשעה שלוש התקשרו להודעה שהם מאחרים בעוד 50 דק ביקשתי פיצוי הרכבה חינם בתגובה ניתק לי המוביל את הטלפון פעמיים
ואיים לא לספק לי את המוצר
אני מנסה לשיג אותם על הקו כבר 22 דק אם תיהיה התפתחות העדכן
תגובת החנות:
שלום ניסים,
צר לנו מאוד על הרגשתך,יחד עם זאת,זמן האספקה מוגדר מראש בדף כל מוצר באתר שלנו וגם בהזמנה שלך,כשביצעת את הרכשיה ראית וידעת שזמן האספקה הוא 75 ימי עסקים מאחר ומדובר בייבוא
תיאמו איתך את האספקה,כפי שאתה טוען המובילים עדכנו אותך בעיכוב,מדוב בהרכבות רהיטים,פקקים וכו'
אתה בתגובה דרדת ממנו הרכבה חינם ללא תשלום,המוביל לא ראשי ולא בסמכותו לתת פיצוי ללקוחות
אתה מוזמן לפנות אלינו בשעות הפעילות שלנו בטלפון או במייל,אנחנו נבדוק את הדברים ונעדכן אותך
כל טוב
מוצר:
מיטת ילדים TUTTI כוללת מזרנים מעקה בטיחות ומיטת חבר
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי הרגע לחברה לבדוק מה קורה עם ההזמנה, שמעתי במשך 38 דקות ״נציגנו עסוקים בפניות קודמות , תודה על ההמתנה״ לאחר 38 דקות השיחה פשוט התנתקה
קצת מלחיץ...
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מתנצלים על אי הנעימות.
ניתן לפנות אלינו גם באימייל או בפייסבוק בכל שעה ואנו נשמח לעזור
המענה הטלפוני של שירות הלקוחות שלנו עובד בין 9:00-15:00
מוצר:
כסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
Gal
תאריך:
01/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חודשיים המתנה לספה עקב תקופת הקורונה קבעו איתי אספקה בין 9 ל12. נכנסתי להתקלח בשמונה וחצי, עשרה לתשע הכנתי קפה ובשתי ועשרה אני מקבלת טלפון שבו השליח אומר שהוא המתין 40 והוא כבר נסע לעיר אחרת. הסברתי לו שאני קבעתי איתו להיות זמינה ב9 ל12. למה לא לצלצל בתשע?! התקשרתי לחברה וכמובן שהתשובה שלהם הייתה שיתאם מחדש לעוד שבוע. לא הסכמתי להמתין וביכולת את ההזמנה. פשוט חבל על הזמן שלי ושלכם.
תגובת החנות:
שלום גל,
צר לנו על תחושתך,יחד עם זאת קבעו איתך אספקה בין 8:00-12:00 עם התראה של חצי שעה
יצרו איתך קשר ב 8:30 ולא ענית מס' רב של פעמים,הגיעו לכניסת הבית שלך ולא פתחת את הדלת
למובילים יש לוח זמנים שהם אמורים לעמוד בו לכן אחרי זמן מה שלא ענית ולא פתחת את הדלת הם נסעו
פנית אלינו ונאמר לך שנבצע הובלה חוזרת בשבוע לאחר מכן אך ביקשת לבטל את הזמנתך.
כל טוב
מוצר:
Marbella
תמונת משתמש
שם:
Elya
תאריך:
27/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפונים ,
מבטיחים 30 ימי עסקים , כבר עברו חודשיים ואף אחד מהם לא טורח להתנצל או לפחות לעדכן .
הייתה תשובה באימייל , נציגת השירות משקרת במצח נחושה , שעליי להמתין 30 ימי עסקים וכבר עברו חודשיים .
חבל שלא קראתי את התגובות לפני , לא הייתי מתקרב , חנות לא אמינה עם שירות גרוע .
הבעיה שהם עדיין לא מבינים שבדרך זו זה יפגע בשם שלהם בעיני לקוחות עתידיים .
תגובת החנות:
שלום אליה,
צר לנו על תחושתך,אנו משתדלים תמיד לעמוד בזמני האספקה שלנו,אולם נכון למצב שבו אנו נמצאים היום ייתכנו עיכובים בפריקה של המכולה.אנו מעדכנים את הלקוחות בעיכוב ומציעים פיצוי או ביטול הזמנה והחזר כספי מלא.
אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוח והלקוח רשאי בכל עת לבטל את הזמנתו אם לא מעוניין בה.
תוכל לפנות אלינו למייל ואנו נבדוק שאכן אתה מעודכן.
המשך יום נעים
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
Sivan Finaro
תאריך:
01/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להזמין את בסיס המיטה שלכם אך שניה לפני התשלום בדקתי ביקורות,
הביקורות היו רעות מאוד על זמני המתנה למוצרים, שירות לקוחות ואף איכות המוצרים.
כמה דקות לאחר מכן קיבלתי שיחה מהאתר בו התחלתי את ההזמנה (ynetshops)
הסברתי לנציג שנבהלתי מכמות הביקורות הרעות ושאני לא מעוניינת לחכות 35 ימים למוצר,
הנציג ענה בגסות ובחוסר סבלנות שאני "רואה שחורות" ושהמוצר יגיע הרבה לפני ה35 ימים ושאם אני בוחרת להקשיב לביקורות זו בעיה שלי.
הסברתי לו שאני עובדת בשירות לקוחות כל חיי, וזו לא הדרך לענות ללקוחה ואף לנזוף בה. הנציג ניתק לי בפנים.
למרות הכל, החלטתי שאף על פי הנציג והביקורות אני ארכוש את המוצר ואנסה את מזלי.
אחרי הכל, רוב האנשים לא טורחים לרשום ביקורת טובה אלא רק כשיש משהו רע להגיד.

בסופו של דבר לא חיכיתי 35 ימים אלא 44 ימים.
היום המוצר סוף סוף הגיע, ולמרות התשלום על הובלה (150), ההובלה היא עד דלת הבית בלבד ולא לקומה הרצויה בתוך הבית (אך אני מניחה שאפשר להאשים את הקורונה).

התחלתי להרכיב את המוצר והרחתי ריח חזק של צבע שנצבע לא מזמן. בנוסף, היו סימני מריחה של צבע.
הבנתי שהמוצר לא איכותי מידי ואחרי שהרכבתי צד אחד ראיתי שהצבע מתקלף מהעץ בכל הצד החיצוני שלו.

ניסיתי להתקשר לחברה שכמובן לא עונים במענה טלפוני,
כרגע אני מחכה לתשובה במייל בנוגע להחזרת המוצר.

המוצר לא איכותי, פגום והחברה אינה זמינה.
תגובת החנות:
שלום סיון,
צר לנו על הרגשתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק בדברים, ביצעת את ההזמנה ב 22.2 וזמן האספקה שצויין בהזמנה היה 35 ימי עסקים.
יצרנו איתך קשר אחרי 24 ימי עסקים לתאם את האספקה,אחרי שלא היית זמינה ולא ענית לטלפון ניסינו שוב במועד אחר והמיטה בכל זאת סופקה לך בטווח ימי האספקה שהתחייבו באתר

פנית אלינו עם בעיה במוצר,קיבלת מענה מיידי,ביקשת להחזיר את המיטה ואישרנו לך איסוף של המיטה

אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו ונותנים שירות לכל לקוח שפונה

כל טוב

צותת BRADEX

מוצר:
מיטה זוגית מעוצבת מעץ מלא Bradex דגם: BALENO
תמונת משתמש
שם:
אמאלחמש
תאריך:
30/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אצלנו, זמני משלוח ארוכים בהרבה ממה שאמרו, נראה אם באמת יחזירו לנו 10% - כי כבר שילמנו על המיטות. המובילים הגיעו באיחור ניכר אך יאמר לזכותם של המובילים שהתקשרו כדי להודיע. כשהרכיבו את המיטות שברו שלב של הסולם כי לא קידחו נכון אבל לא החליפו את הקרש אלא נראה שהדביקו, ולא שמתי לב לפני שיצאו. כך שיש לנו עכשיו מיטת קומותיים עם סולם שהשלב התחתון שלו סדוק ולא יפה!
תגובת החנות:
שלום,
על מנת לטפל בפנייה,יש לרשום מס' הזמנה ופרטי התקשרות כולל שם מלא.
בברכה,

BRADEX
מוצר:
מיטת קומותיים עץ מלא ריקארדו
תמונת משתמש
שם:
dary2209
תאריך:
07/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני משלוח ארוכים מאוד! הרבה מעבר למה שהם מבטיחים.. ושירות לקוחות לא נותן מענה הולם
תגובת החנות:
שלום דרעי חיים,

צר לנו על הרגשתך,
זמן האספקה מופיע בהזמנה והלקוח רואה ברגע שמזמין,אם יש עיכוב באספקה,הלקוח מקבל פיצוי,כל זאת רשום באתר החברה שלנו.
בכל שלב,ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא.

עדכנו אותך גם טלפונית וגם במייל על כך.
בחרתם לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי,הביטול בוצע.
כל טוב
מוצר:
koda מיטת ילדים ונוער מעוצבת
תמונת משתמש
שם:
dan
תאריך:
27/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת יוצא לי הרבה לקנות ברשת , השרות פה היה גרוע במיוחד. מוצר שהגיע באיחור והיה נראה כאילו הוא יד שניה או באיכות שלא הייתי מצפה מחנות למכור.
מעל 3 שבועות תקוע עם ספה שאסור לי להשתמש בה ותופסת לי חצי בית מבלי שאכפת בכלל לחנות לא חוזרים אלי לשיחות . לקח הרבה זמן לקבל חזרה את הכסף. בקיצור בכל שלב הם היו מאכזבים מאוד. אני לא אקנה מהם כלום יותר.
תגובת החנות:
שלום דן,
צר לנו מאוד על הרגשתך,פנה אלינו בבקשה למייל [email protected] בכדי שנוכל להבין לעומק את פרטי המקרה ולעזור לך להשאר מרוצה)
מוצר:
מיטה דגם MARBELLA
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply