דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בbradex ?
1.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
68
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
4
כל הזמן
3
0
65
נמצאו 68 חוות דעת גולשים על bradex
תמונת משתמש
שם:
sharon.zagoory
תאריך:
13/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גוררים אותי שלושה חודשים, כל פעם ממציאים סיפור אחר למה המוצר עדיין לא סופק. זמן האספקה היה אמור להיות שבוע.
תגובת החנות:
שלום שרון,
עודכנת על כך שהמוצר לא במלאי וביקשת מרצונך להמתין לחידוש המלאי.
לא ברור לא את רושמת שממציאים סיפורים הרי מלכתחילה הצענו לך לבטל את ההזמנה.

מוצר:
כוננית כוורת
תמונת משתמש
שם:
doradovdevani
תאריך:
06/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי מיטות נוער וקיבלתי את המיטות ארוזות כי ביקשתי ללא התקנה. בממטה אחת היו חסרים חלקים ולכן מ3.4.24 ועד היום הבן שלי ישן על מזרון .החברה לא לוקחת אחריות ומשליכה זאת על החברת שליחויות שירות פשוט גרוע!!!
תגובת החנות:
שלום,
נשמח לקבל מס' הזמנה מאחר ופניות שאנו מקבלים מלקוחות נענות ומטופלות.
אנחנו לא יודעים האם רכשת אצלנו או לא.
נשמח למענה
מוצר:
מיטה יחיד מרופדת אפורה
תמונת משתמש
שם:
yigalbo53
תאריך:
13/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזרון זוגי בתאריך 17/02/24 וקיבלתי רק היום. כמעט חודש עבר הבטיחו 14 ימי עסקים. לא עונים בטלפון בכלל ניסיתי עשרות פעמים. שרות גרוע ביותר מעולם לא נתקלתי בשרות גרוע וללא מענה טלפוני. רק במייל עונים.
מוצר:
מזרן זוגי 160 על 200 vigo organic
תמונת משתמש
שם:
פרח
תאריך:
11/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בחנות תל אביב נחמד, מסביר פנים ומנסה לעזור אבל לא תמיד נמצא שם או עונה לטלפון, שירות הלקוחות מזעזע לא עונים כלל לטלפון, לא חוזרים לפניות, היה איחור של מספר חודשים! בקבלת המוצר שהזמנתי אז בסוף החלפתי למשהו אחר ולא החזירו לי את ההפרש הכספי. עצתי: אל תקנו שם!
תגובת החנות:
ערב טוב פרח,

צר לנו מאוד לשמוע.
ההחזר בוצע מזמן.
שוחחנו איתך ושלחנו את האישור של ביצוע ההחזר עבור הפרש במחיר של הספה.
טענת בפנינו שלא ראית את ההחזר אך הוסבר כיוון שביצעת את ההזמנה בתשלומים,לעיתים חברת האשראי לא מורידה תשלום אחד מבין כל התשלומים ועוד נאמר כי את מוזמנת לאמת זאת ולבדוק עם חברת האשראי שלך ובמידה וישנה בעיה אנחנו כאן.
אנחנו כאן לכל שאלה,יש לך את המייל שלנו ואת הטלפון ויש מענה תמיד לכל פניה שלך.
בשורות טובות

צוות BRADEX
מוצר:
ספה נפתחת satis deluxe
תמונת משתמש
שם:
sniroffer
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני למעלה משבועיים רכשנו שידת לילה ושילמנו גם על הרכבתה. סיפקו לנו שידה ללא מגירה ולא ניתן לעשות בה כל שימוש. כמו כן, יש פגם השידה (קילוף). הפניות שלנו נענות באיחור ובהתחמקות ובתירוצים שונים מבלי לקחת אחריות. אנחנו ממליצים להתרחק מהם ולא לסמוך על התמונות היפות באינטרנט, מדובר במקסם שווא.
תגובת החנות:
שלום רב,

במידה ויש בעיה במוצר שהתקבל יש לנו שירות טכני-אפשר לצלם ולשלוח תמונה בצירוף מס' הזמנה כדי שנוכל לטפל

053-5731186

בשורות טובות
צוות BRADEX
מוצר:
שידת לילה almaria
תמונת משתמש
שם:
נוי
תאריך:
22/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת ספה כולל הובלה והרכבה, והאספקה תאמה לשעות 9-12 בערה 1 נתבל טלפון מהמוביל שהוא מאחר בשעתייים.
לאחר שנאמר לו כי לא יהיה מי שיקבל את ההזמנה וכי הנני מצפה לתיאום מחדש ולפיצוי על יום העבודה שבוטל.
אמרו שבדקו ויחזרו אליי בהקדם. כמובן שלא טרחו ליצור קשר. ביום למחרת יצרתי קשר בעצמי, עם נציגה בשם דיאנה.
הנציגה טענה כי המוביל אמר שיאחר בחצי שעה, מה שאינו נכון. וציינה כי אין בכוונתם לפצות על יום העבודה שבוטל. הסברתי לה את חוק ההובלות שהורחב גם לאספקת טובין ב2019, היא התווכחה ואמרה שאינם מתכוונים לפצות על הזמן שעבר ויתאמו אספקה חדשה- מה שאומר לבטל יום עבודה נוסף. כאשר הסברתי לה שארצה לבחון את האפשרות של ביטול, היא אלה "אז לבטל?, התחלתי להסביר לה כי מדובר בשירות לא איכותי ובתגובה הטלפון נותק לי בפנים. שירות מתחת לכל ביקורת.
מוצר:
ספה פינתית נפתחת
תמונת משתמש
שם:
ronen.levinshtein
תאריך:
19/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך האתר ספריה וארון שירות. בהרכבת הספריה התגלה שרוב החורים לא נקדחו כראוי והיה צורך לקדוח כדי שיהיה ניתן להרכיב. הארון שירות הגיע כביכול כמו ארונות להרכבה עצמית שקיימים בשוק, עם חוברת הוראות הרכבה וברגים מתאימים. אבל איכות חלק מחלקים פשוט נמוכה מזו שהורגלנו אליה, ההוראות לא היו מדויקות וזה גרם לקריסה של הארון ללא יכולת להרכיב אותו שוב.
כשפנינו לשירות הלקוחות של החברה, נתקלנו ביחס מחפיר והיינו צריכים לרדוף אחריהם במשך יומיים על מנת לקבל תשובה. הגדילו לעשות והתשובה שנתנו הייתה שזו אשמתנו ושלא ניתן לספק ארון אחר, לא בעלות מופחתת ובטח שלא בחינם. לא טרחו אפילו להקשיב לנו ולהבין מה הייתה הטעות בהוראות.
חבל שחברה שמפעילה אתר כזה אינה מתחשבת בלקוח ובחווית הקניה שלו. יש להם עוד הרבה מה ללמוד בכל הנוגע לשירות ואיכות.
אנחנו בטח שלא נרכוש שוב מוצרים דרך האתר הזה!
תגובת החנות:
שלום רונן,

מבדיקה שערכנו המקרה שאתה מתאר לא מוכר לנו.
נשמח מאוד אם תפנה אלינו באימייל [email protected]
או לווטסאפ שלנו בהודעה 053-5731186
בצירוף מס הזמנה ונשמח לבדוק ולסייע.

כל טוב

BRADEX
מוצר:
ספריה וארון שירות
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
16/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה לקנות מהם, שירות לא טוב
רכשתי שולחן ומזנון ב-18.9.22 (לפני חגי תשרי)
בתקנון היה רשום שזמן האספקה מצוין ליד כל מוצר
שולחן - 7 ימי עסקים, שילמתי 50 ש"ח דמי משלוח
מזנון - 14 ימי עסקים, שילמתי 100 ש"ח דמי משלוח
התקשרתי לאחר 7 ימי עסקים ושאלתי איפה השולחן, הופתעו שאני מחכה לשולחן וענו שזה מובן מאליו שהמוצרים יגיעו ביחד
למרות שלא מצוין בתקנון שלהם שאם רוכשים מוצרים עם זמני אספקה שונים - מקבלים אותם ביחד עם התחייבות של זמן האספקה הארוך מבין השניים
בהתכתבות איתם במייל הציעו לי לפצל את ההזמנות ואמרו שזה יאריך את זמן האספקה של השולחן בשבוע-שבועיים,
רשמתי להם שישאירו אותם ביחד, שלא יפצלו, הרי מה הטעם לפצל אם זה מאריך את זה האספקה?
ביקשתי מנהל, אמרו שהוא יחזור אליי אחרי כיפור
התקשרתי אחרי כיפור, אמרו שאין להם בכלל מנהל ושהמשלוח נמצא אצל חברת שליחויות חיצונית
כמה ימים לאחר מכן בקשתי שוב מנהל, ואני מעדיין ממתינה לו
ב-14.10.22, יום שישי, הגיע שליח ומסר לי את המזנון
הוא לא התקשר לתאם איתי כפי שהם הבטיחו שיקרה, הוא פשוט הגיע
הוא לא ידע לומר איפה השולחן, הציג לי שרשום על השליחות שהוא צריך לספק מוצר 1 מתוך 1
אני עדיין מחכה שיענו לי, עדיין מחכה לפיצוי כפי שהם הבטיחו בתקנון שלהם (איחרנו-שילמנו), עדיין מחכה שמנהל יחזור אליי
וכמובן עדיין מחכה לשולחן שזמן האספקה שלו עבר מזמן.
תעשו לעצמכם טובה, למען הבריאות שלכם, אל תזמינו מהם
כן יאמר לזכותם שהנציגות בטלפון חמודות ממש, אבל הן לא כל כך סייעו לי בפועל, רק היה נחמד לדבר איתן
ואל תשלחו מייל, התשובות שמתקבלות שם מנוסחות בטון מגעיל ולא שירותי בכלל
עדיף לחפש חברה אחרת לקנות ממנה רהיטים.
תגובת החנות:
שלום רותם,

מבדיקה שערכנו אני רואה שקיבלת שיחה מאחראית בו הוסבר כי ביצעת הזמנה עם זמן אספקה של 14 ימי עסקים.
המוצרים סופקו בנפרד מאחר ומדובר במשלוחים נפרדים שיוצאים ממחסנים שונים.
בעקבות אי ההבנה שנוצרה ועל מנת שתהיה לך הרגשה טובה וגם לנו הוחלט לזכות אותך ב 10% מגובה עלות המוצרים.

הזיכוי בוצע ואישרת לנו שהכל סופק לשביעות רצונך.
נשמח לראותך שוב בעתיד.
מוצר:
שולחן סלון LENNY עם מדף, מזנון טלוויזיה PORTO מודרני מגוון צבעים רוחב
תמונת משתמש
שם:
nachoxbaldi
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספפה, הגיע אליי במצב לא טוב עם מכות. שילמתי על הובלה והרכבה והגיע חצי מורכב. לא עונים לטלפונים אף פעם. אמרו שיחליפו לי בהקדם, אחרי שענו לי בוואטסאפ במחלקה הטכנית וזה לאחר ששלחתי במייל ואמרו לי לשלוח להם תמונות בוואטסאפ. עבר כמעט שבועיים ועדיין לא דיברו איתי ולא עונים כדי לדעת מה קורה עם זה.
תגובת החנות:
שלום רב,

נשמח אם תפני אלינו עם פרטי הזמנה על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך.
אפשר לפנות בווטסאפ שלנו או במייל
[email protected]

יום נעים
מוצר:
ספת נוער sagan
תמונת משתמש
שם:
Lina
תאריך:
30/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטה דו קומתית ושני מזרנים תואמים למיטה אמרו לי שזה במלאי ושמספקים לי את זה תוך 14 יום
מה שקרה שקיבלתי את ההזמנה אחרי 21 יום בכלל הזמנה חסרה קיבלתי רק את המיטה ומזרן אחד
השליח אמר לי ששכחו להביא לו את זה ושסיפקו את זה בדואר
ניסיתי להתקשר אין בכלל מענה בשירות לקוחות שלהם שלחתי מאיילים אמרו לי שיספקו את זה תוך כמה ימים עד עכשיו עברו 14 יום וזה בכלל לא סופק ו שביקשתי החזר כספי אמרו לי שיזכו אותי ב 100 שקל ואני שילמתי 229 שקל על המזרן
עובדים עלינו בעיניים לא לקנות מהם בכלללללללל
אני לא הולכת לוותר להם
תגובת החנות:
שלום לינה,

צר לנו על הרגשתך,עודכנת בחוסר במזרן אחד ונאמר כי יסופק לך תוך כמה ימים,לאחר מכן פנית אלינו בבקשה לביטול המזרן.
ביטלנו את המשלוח ונאמר שתקבלי החזר בדיוק לפי מה ששולם.
יצרנו איתך קשר לבדיקת פרטי האשראי לזיכוי,ביקשת שנשלח לך בכל זאת את המזרן.
הוצאנו משלוח חדש ואת צפויה לקבלו בשבוע הבא כפי שנמסר לך.

בכל פניה שלך קיבלת מענה,באימיילים וגם טלפונית

צוות BRADEX
מוצר:
מזרן premium
תמונת משתמש
שם:
Shirley
תאריך:
11/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כורסא נפתחת
נאמר לי שהיא במלאי והמוצר יגיע עד 14 יום. לצערי לא קראתי תגובות, ה14 יום חלפו ןאין מענה. וגם כשכבר תפסתי נציגה מהחנות, היא אמרה לי שהיא מבררת ומאז נעלמו עכבותיה. פשוט בזיון ואני תוהה אם המקום הזה קיים לפני שאני מתחילה בהליך משפטי.
מוצר:
בריסטה
תמונת משתמש
שם:
Bat El
תאריך:
10/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי כמו כולם הזמנתי ספפה נפתחת לפני חודש
רשום עד 21 ימי עסקים
ועדיין לא קיבלתי כלום
ובטח שלא יצרו איתי קשר
תגובת החנות:
שלום בתאל,

חשוב לציין,בדף כל מוצר באתר שלנו מצויינים זמני האספקה בגלוי.
את יכולה לפנות אלינו טלפונית או באימייל עם מס הזמנה ואנחנו נעדכן אותך לגבי תאריך האספקה שלך.
[email protected]

צוות BRADEX
מוצר:
ספפה נפתחת
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
06/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי שידות לילה בתאריך 29.9.21
אחרי שלושה שבועות יצרו איתי קשר שהשידות בדרך (הללויה?)
השליח מגיע עם שידה אחת (מתוך 2 שהזמנו) בטענה שזה מה שנתנו לו להעביר.
אחרי אינספור שיחות וטלפונים הצלחנו להשיג את שירות הלקוחות שלהם - שם הם טענו שאזל להם המלאי של השידה ולכן הביאו רק שידה אחת. אז למה לכל הרוחות למכור לנו 2 שידות?!?! תגידו שנגמר!
בשירות הלקוחות הציעו לספק את השידה בתוך חודש-חודשיים, לצערי גם פה התבדתי והנה אנחנו כמעט *חצי שנה אחרי* ועדיין לא הגיעה השידה.
עכשיו צריך לרדוף אחריהם שיחזירו לי את הכסף כי בקושי למיילים הם עונים וכמובן שאין מה לדבר על לנסות לתפוס אותם בטלפון
שיהיה להם בהצלחה כי אני לא הולך לוותר
תגובת החנות:
שלום רן,

צר לנו מאוד לשמוע על חויית השירות שקיבלת.

עודכנת בתאריך 7.2.22 והוסבר שיבוצע החזר בביט לבקשתך מכייון שלא הייתה אפשרות להחזיר לכרטיס.

השידות כבר במלאי,במידה ותהיה מעוניין לרכוש פנה אלינו ,נדאג להנחה בשבילך.

כל טוב

BRADEX


מוצר:
ELORA שידת לילה עם שתי מגירות
תמונת משתמש
שם:
אלין
תאריך:
10/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סלון לפני חודשיים ולא הגיע לי, העסק לא עונה בטלפון, הם הגרועים ביותר. לא ממליצה לכם לקנות מהם :)
מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה עם ארגז מצעים
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מזנון דגם גורדון חודש שעבר ב28 לחודש ועד היום לא קבלתי את המוצר הנ''ל עברו מזמן 14 יום של משלוח ואין עם מי לדבר כל הזמן תירוצים תירוצים למה ככה מזלזלים בלקוחות זה ממש לא לעניין עם הייתי יודע לא הייתי קונה אצלכם
תגובת החנות:
שלום עמית,

נשמח מאוד עם תפנה אלינו עם מס' הזמנה מאחר והמשלוחים שלנו מאוד מהירים ומסופקים תוך ימים בודדים בלבד.

ייתכן והייתה בעיה בהתקשרות עמך,נשמח להבין זאת לעומק על מנת שנוכל לטפל בפנייתך.

צוות BRADEX
מוצר:
מזנון לסלון דגם גורדון
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר נאמר שהמוצר מגיע עד 21 ימים. כבר עברו חודשיים ולא שמענו כלום מאף אחד. אין מענה בטלפון של שירות לקוחות. ביזיון מוחלט. לא לקנות מפה!!!
תגובת החנות:
שלום תומר,

צר לנו לקרוא את מה שאתה רושם.
פנה אלינו בבקשה למייל בצירוף מס' הזמנה ונבדוק את הפרטים.
המייל [email protected]

BRADEX
מוצר:
ספה נפתחת satis
תמונת משתמש
שם:
morandavidlaw
תאריך:
24/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות ואין שירות בכלל!

הזמנתי ספה נפתחת שהגיעה פגומה-קרועה, ביקשתי במעמד הקבלה כי ייקחו את הספה במקום.
אך המובילים החליטו לאחר התיעצות ( ברוסית) כי הם לא יכולים לקחת את הספה הפגומה - קרועה, שהגיעה!
השאירו לי אותה ונאלצתי לבצעה טלפון ל״שירות לקוחות״ שעונים לאחר שעה ולא נותנים מענה ומעבירים הלאה והלאה… לאחר שתואם לי החזרה ביקשו לחייב אותי בעוד 300 שקל לא ברור למה?!

*ביקשתי לקזז את 300 שקל ממחיר הספה.
אך המובילים השאירו לי אותה וחסמו את פתח כיבוי אש והדלת כניסה, בושה !

כל מי שחושב להזמין מהחנות הזאת הייתי ממליצה לפני, לנסות להתקשר לשירות לקוחות שלא קיים ולא עונים
לעומתם, המכירות עונים אחרי דקה אבל אין להם שום תשובה הגיונית. אלא אם כן אתם רוצים לשלם הם נורא נחמדים!!

ועוד פרט ההובלה מתואמת לשעה מסויימת אך הם מגיעים אחרי שעתיים מהשעה המתואמת.

לא להזמין מהם !!

תגובת החנות:
שלום,

צר לנו לקרוא את הדברים שפרסמת מאחר ואת מודעת לכך שסוכם כי את משלמת על האיסוף 300 ש"ח למובילים.
כשהגיעו לאסוף את הספה טענת שאת לא משלמת להם כלום.

קיבלת מענה בכל פניה שלך וחבל שאת בוחרת לא לציין את כל העובדות.

BRADEX
מוצר:
ספה נפתחת ARMADA
תמונת משתמש
שם:
תרי
תאריך:
09/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו דלפק בר, וכשהגיע הסתבר שמדובר על מוצר עשוי מסיבית באיכות הנמוכה ביותר, עם ברגי עץ שאינם מורכבים אלא *מודבקים* בשלוש שפופרות דבק המצורפות למוצר. כל נסיון להרכיבו עלה בתוהו, וכל פעם נשבר עוד חלק ועוד חלק.
כל נסיון לפנות לחברה נתקל בקיר אטום עם אמירות כגון "אתם שברתם את המוצר", "איננו יכולים לקבל מוצר שנפתח" (וכי אפשר לא לפתוח מוצר ולנחש מראש שזה מוצר שאין אפשרות להרכיבו?) וההצעה היחידה שקיבלנו היא שהם ישלחו נציג מטעמם שירכיב את המוצר השבוע בעלות נוספת של 150 שח, זאת לאחר שכבר שילמנו 550ש"ח.
בשל מעבר דירה קנינו הרבה פריטים באינטרנט, אך לא נתקלנו באף מקרה בכזה מוצר באיכות ירודה, ועוד יותר בשירות לקוחות כל כך לא שירותי ואדיב!
שיקלו היטב לפני שאתם קונים אצלם.
מוצר:
ARAVIS דלפק מטבח שולחן בר עם תא אחסון
תמונת משתמש
שם:
Oshrat
תאריך:
14/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה היום דרך האתר לפני שראיתי את התגובות וחוות הדעת
האמת נורא חוששת, אין מענה טלפוני ... ושלחתי מייל ללא תגובה עד כה.
אפילו קבלה לא נשלחה לכתובת המייל שרשמתי.
תגובת החנות:
בוקר טוב אושרת )

האישור הזמנה נכנס לפעמים לתיבת ספאם,מומלץ לבדוק שם.
קיבלנו את פנייתך באימייל היום וקיבלת כבר בבוקר מענה.
המיטה תסופק בטווח ימי האספקה שרשומים.

בכל שאלה נוספת מוזמנת לפנות אלינו חזרה לאימייל או טלפונית.

סופש נעים

BRADEX
מוצר:
מיטת קומותיים
תמונת משתמש
שם:
aiya0204
תאריך:
11/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית השירות, היא עוגמת נפש שקשה להסביר :(
הזמנתי מיטה ב20/5/21.
אחרי יותר מחודש, ב1/7/21 התקשרתי לברר מה עם המיטה.
והסברתי שכל הזמן הזה, אני ישנה על הרצפה.
קיבלתי יחס מגעיל ושירות ממש משפיל מהעובדת בשירות הלקוחות-ליאנה.
1. אמרה לי בטון מגעיל, שזו בעיה שלי שלא ראיתי שהמשלוח הוא עד 60 ימי עסקים.
2. באותה נשימה, הודיעה שהמיטה תגיע רק בעוד חודש, שזה כבר הרבה יותר מ60 ימי עסקים.
3. שאלה, בהשפלה, למה קניתי דווקא את המיטה הזו...
4. אמרה שיבטלו את העסקה ואקבל זיכוי, אבל, גם, אמרה שלא שולחים אצלם אישור על ביטול העסקה,
ושאבדוק, אם יש זיכוי, שבוע הבא, דרך חברת האשראי.
5. אמרה שמנהל בשם זיו, יחזור אלי, והוא לא חזר אלי עד כה.

לאחר 10 ימים, ביררתי מול חברת האשראי ועדיין לא בוצע החזר וגם המנהל זיו, לא חזר אלי, אני חוששת שלא אראה את כספי לעולם :(

אילו היו מתקשרים ומסבירים אחרת, בשקיפות וכבוד לכסף שלקחו ממני,
ולא מתייחסים אלי, כאילו הם עסוקים יותר מראש הממשלה, ולא עונים למיילים או לטלפונים,
אולי הייתי מחכה עוד, כי רציתי את המיטה.
חבל כי 2 כורסאות שרכשתי מהם פעם בעבר, מאד טובות,
לכן חזרתי אליהם שוב
כמו שליאנה הבטיחה.
תגובת החנות:
שלום איה,

צר לנו מאוד על תחושתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק מאחר וקיבלת מענה לכל פנייה-טלפונית וגם בהתכתבות באימייל.
ההזמנה שלך בוצעה עם זמן אספקה של 60 ימי עסקים שחולפים באוגוסט.
כשפנית אלינו טלפונית הוסבר כי מדובר בייבוא והמוצר לא במלאי,עוד הוסבר כי מלאי מתחדש בתחילת חודש אוגוסט.
ביקשת לבטל את ההזמנה בחודש יולי ונאמר לך שמבטלים את ההזמנה ואת מקבלת החזר כספי מלא ללא דמי ביטול.
ההזמנה שלך בוטלה והביטול הועבר לחברת האשראי לבקשתך,לא ברור מדוע את טוענת שלא

חשוב לציין כי זמני האספקה מופיעים בדף כל מוצר באתר שלנו,בנוסף זמן האספקה מצויין גם בהזמנה שמקבלים לאימייל.
יש מוצרים שקיימים במלאי ויש מוצרים שלא וזמן האספקה שלהם הוא ארוך יותר.

כל טוב
צוות BRADEX



מוצר:
מיטת קומותיים
תמונת משתמש
שם:
valilay
תאריך:
04/06/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע, רכשתי במיטב כספי ספה נפתחת, דגם "איכותי" לטענתם.
המוצר הגיע וקיבלתי ספה באיכות ירודה...
לא עבר כמה שבועות והספה התחילה להתפרק. (מה שמצחיק בדבר הוא ששום חלק לא נשבר, פשוט יצא עם המסמרים כי אין מה שיחזיק אותו בעץ הלא איכותי שמחזיק את הספה ועוביו דל...).
עכשיו, הובטח לי אחריות לשנה, שעכשיו הפכה לאחריות בתשלום נוסף? מנסים לחלוב כמה שאפשר למרות התחייבות קודמות.
כרגע פתחתי בהליכים בבית משפט לתביעות קטנות, צריך לשלוח להם קישור לדף הדירוג פה שיקבלו תמונה רחבה על החברה.
שמרו נפשותיכם ותלמדו מטעויות של אחרים.
מוצר:
ספה נפתחת DOMO
תמונת משתמש
שם:
Ilana
תאריך:
26/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה וחצי ב24.3
מספר הזמנה 62303
שלחתי ל3 מיילים שונים ואין מענה
שירות לקוחות לא עונה כל הבוקר
בחיפה ובתא לא יודעים להגיד לי כי הם חנות רהיטים
ממש מאכזב חבל לא בדקתי לפני .
תגובת החנות:
שלום אילנה,

צר לנו לשמוע,אנחנו יכולים להבטיח לך שיש מענה במיילים ומענה מהיר מאוד,נשמח אם תוכלי לפנות אלינו בצירוף מס הזמנה לאימייל [email protected]

כל טוב
BRADEX
מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
natislakman
תאריך:
19/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני גם עשיתי את הטעות הזאת והזמנתי מהאתר בלי לבדוק ביקורות
מחכה כבר שבוע מעל מה שאמור להיות ואין אופק,
אף אחד לא עונה לא במייל ולא בטלפון
מקווה שחברת האשראי תציל אותי
ותעזור לי לצאת משירות הלקוחות הכי מעפן שפגשתי
תגובת החנות:
שלום לך,

מצער אותנו מאוד לקרוא את מה שאתה רושם,אין באפשרותינו לבדוק ולאמת את פרטי המקרה מאחר ולא ציינת מס' הזמנה או פרט מזהה אחר.
נשמח אם תפנה אלינו לאימייל [email protected]

יום נעים
מוצר:
מזנון ברצלונה
תמונת משתמש
שם:
hodaia08
תאריך:
06/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע מאוד.
אין מענה בכלל טלפוני, המענה במייל סביר.
הגיעה ספה אחרי 3 וחצי שבועות השאירו אותה מחוץ לבית ואני מנסה להשיג את השליח או מישהו לטובת הרכבה, לא ידעתי שיש צורך לשריין מראש.
אמרו לי שאצטרך להמתין עוד 14 ימי עסקים, מה שלא רלוונטי מבחינתי.
חבל מאוד שזו ההתנהלות.
תגובת החנות:
שלום הודיה,

צר לנו מאוד לקרוא את מה שאת רושמת.
רכשת כורסא עם משלוח בלבד ללא הרכבה,למרות שהייתה אפשרות לבחירה.
אחרי שקיבלת את הכורסא פנית אלינו וביקשת שיגיע מרכיב,הוסבר כי מרכיב יגיע תוך שבועיים בגלל החגים.
רצית שיגיע מרכיב ביום למחרת,נאמר לך כי אין אפשרות למרכיב תוך יום.

מקווים שהסתדרת ובמידה וישנה בעיה מוזמנת לפנות אלינו ולקבל מענה מהיר כפי שקיבלת.

חג שמח
מוצר:
כורסא ויולה
תמונת משתמש
שם:
Shani
תאריך:
05/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דלפק בר , הובטח לי כי ההגעה תהיה עד תחילת חודש מרץ 2021 (60 ימי אספקה)
במהלך חודש מרץ ניסיתי להשיג אותם טלפונית , מה שהיה מאוד קשה.
כאשר סוף סוף הצלחתי להשיג אותם כל פעם תירצו כי המשלוח ״תקועה״ במחסן.
את המוצא קיבלתי רק באפריל אך ללא הרכבה למרות ששילמתי דמי הרכבה.
עדיין מחכה שיצרו איתי קשר לתאם הרכבה.
ממליצה מאוד לא להזמין מהחנות הנל.
בינתיים כבר עברו 4 חודשים מהרגע שרכשתי את המוצר ועד כה בקשתי לא טופלה .
תגובת החנות:
שלום שני,

צר לנו על הרגשתך,יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים.
רכשת את הדלפק באתר סופרין ב 24.1 עם התחייבות לאספקה של 60 ימי עסקים.
הדלפק סופק בזמן.
קיבלת אותו אכן ללא הרכבה אך עודכנת שמרכיב שלנו יגיע להרכיב את הדלפק.
מתנצלים על אי הנעימות.

כל טוב

BRADEX
מוצר:
דלפק בר arravis
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply