דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לגיל השלישי (9 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
ds medix
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בכל הנוחות שבעולם ?
1.00
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
32
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
3
כל הזמן
4
0
28
נמצאו 32 חוות דעת גולשים על כל הנוחות שבעולם
תמונת משתמש
שם:
raab
תאריך:
02/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רולטור קל משקל 3 גלגלים דרך האתר
לאחר חודשיים השתחרר הבורג המחבר את הגלגל הקדמי לשלדה נפל ונעלם
הם לא עונים כלל לקבלת עזרה ונשארתי ללא הליכון
כדאי שתבדקו את איכות המוצרים האחרים שלהם
מוצר:
רולטור קל משקל 3 גלגלים
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
31/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסוף ספטמבר 2018 רכשתי מהאתר קלנועית מתקפלת והיה רשום באתר שהקלנועית מאושרת לטיסה.
לא דובים ולא יער. בשהגעתי לטיסה ב-14/10/18 לא אישרו לי להעלות את הקלנועית לטיסה כי הסוללה עברה את מגבלת החוזק שמאושר.
אמרו לי לשלוח את הקלנועית הביתה. לאתר תחנונים הסכימו שאשאיר אותה במשרד בטרמינל 1 וכשחזרתי מחו"ל אספתי אותה.
נאלצתי, כנכה 97% לנסוע לחו"ל בלי הקלנועית, דבר שגרם לי להריסת הטיול.
פניתי לחברה שיקחו את הקלנועית בחזרה כי הם שיקרו לי. באו ולקחו אותה, אך טרם ראיתי את הזיכוי בחברת האשראי.
היום נודע לי שהזיכוי לא מלא והורידו לי 5% לפי מה שמקובל אצלהם על החזרת מוצרים.
אך אני לא החזרתי את הקלנועית כי היא לא מצאה חן בעיני אז מדוע להוריד 5% מההחזר למרות שההחזר הוא בגלל פשלה ושקר שלהם.
תגובת החנות:
מאיר הנכבד
ראשית צר לי מאוד על הרגשתך .
קולנועית מסוג I MOVING שמופיעה באתרנו אכן מגיעה עם אישור הטסה
ברצוני להדגיש כי כתוב שחור על גבי לבן באתר :
"יש להסדיר את אישור ההטסה מול חברת התעופה לפי ההגעה לשדה "
נוסף על כך
אם היית שולח את אישור ההטסה לחברת התעופה קודם ההגעה לשדה והייתה בעיה היינו שמחים לעזור ולהמציא להם את הנדרש בכדי שתוכל לעלות איתה למטוס כמו שחברתנו עשתה ועושה עד כה עם מאות ואלפי לקוחות שרוכשים/משכירים קולנועיות עם אישור הטסה .

את הקלנועית הנ"ל קיבלת הרבה לפני שנסעת לחו"ל ואפילו השתמשת בה (התקשרת לברר הוראות נסיעה בקיבוץ) ובכל זאת לפנים משורת הדין חברת SFIGA10 החליטה לזכות אותך למרות שעל פי חוק איננו חייבים
גבינו עלות של 5% מערך המוצר כפי שמותר לנו על פי חוק וזאת על מנת לכסות הוצאות של נסיעות אלייך (הלוך ושוב פעמיים למספר ) ועליות של ביטולי עסקה מול חברות האשראי ויתרה מכך 5% מערך המוצר לא באמת מכסים את כל ההוצאות הנ"ל .

בברכה ,

מוצר:
קולנועית חשמלית imoving מתקפלת למזודה
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
25/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר הזמנתי ארבע הזמנות באתר שלהם , מחירים הכי זולים בשוק , שירות מהיר ואספקה מהירה ביותר , בהזמנה האחרונה בקשתי אספקה מהירה מאוד ללא תשלום נוסף בשל מחסור בתחתוני ספיגה של אבי וזה הגיע לאבי תוך 24 שעות , פשוט כל הכבוד
מוצר:
חיתולים תחתוני ספיגה אברי פלקס l3
תמונת משתמש
שם:
ruth.fal
תאריך:
14/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאד מוגבלת בתנועה, לכן מזמינה הרבה דברים באינטרנט, לכן גם מיטה סעודית חשמלית מיחדת. הבחורה בטלפון (רחל) היתה עדיבה,
סיכמנו על הספקה ביום ב' 11.09.17.
1) מופיע נהג >לבד< עם החלקים הגדולים, שלשאת לבד כבר בלתי אפשרי, והתחיל להרכיב, אבל לא ידע איך וכל רגע טלפן להדרכה- את החוברת
כנהראה לא ידע לקרוא. היות והחלקים היו גדולים מדי דרש מהמטפלת שלי כול הזמן לעזור, להחזיק, להביא לו, כלומר החברה חוסכת טכנאי
וכוח עזר על חשבון הלקוח. אחרי שגמר נותרו שני חלקים לא מורכבים בשטח, המיטה אינה יציבה ונעה.
2) כבר בהתחלה של הכבודה, כשראיתי שהוא בכלל לא יודע מה הוא צריך לעשות, טלפנתי לחברה ודיברתי עם שחר, שדחה כל תלונתי בגסות,
והנהג/מרכיב סירב להפסיק ולקחת את החלקים בחזרה, הרכיב הלא בעזרת המטפלת שלי, שכמובן לא יכלה לבשל ולעשות את העבודה שלה.
3)המיטה אינה יציבה ולא יכולה להיכנס, פן אפול, הבתיחו לי טלפונית טכנאי להיום, 14.09.17, אבל לא הגיע, גם טלפון נוסף לא עזר, ואני נשארת עם
חשבון על 12400 ש'ח וללא מיטה לישון בה.
מוצר:
מיטה סיעודית חשמלית ומיזרון
תמונת משתמש
שם:
Elena
תאריך:
07/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נעשתה דרך טלפון, בקלות רבה, באותו יום תשלום ירד, אך הזמנה היתה כוללת משלוח לחו''ל, לאחר שבוע שרציתי לברר סטטוס משלוח למעקב- התברר שמשלוח לא בוצע בלי להודיע
חשוב שקיבלו כסף, המשך לא מעניין אותם
תחשבו מאה פעמים אם כדי להת''עסק עם חברה זה
מוצר:
כסא רחצה 1
תמונת משתמש
שם:
אליאור
תאריך:
01/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה יחסית בקלות - ללא אפשרות תשלום בPaypal.
לאחר ההזמנה לא התקבל כל אישור\חשבונית למייל...
כמו כן השליח שאל אם אפשר לרדת לקבל את המוצר וזאת אחרי ששולמו 35ש"ח על משלוח.
כאשר התקשרתי להתלונן על כך זכיתי ליחס שלילי, צעקות וחוסר הקשבה.
מי שענה לטלפון ניסה להסביר לי שגם לדואר הולכים בעוד פה שולמו 35ש"ח למשלוח.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתר
קיבל את המוצר לאחר יום אחד
מאחר שגר באיזור בעיתי לחניה התבקש לרדת לקחת את החבילה
מאחר ולא הסכים השליח עלה בכל זאת וסיפק עד הדלת ללא כל בעיה
צר לנו שהלקוח רואה בזה בעיה מאחר שמהירות ההספקה ואיכות המוצר הם שחשובים
אנו מודים ללקוח על הרכישה

מוצר:
מכשיר אדים מדיק ספא
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
20/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר במחיר של 8 ש"ח כולל משלוח והזמנתי 4 יחידות בהזמנה טלפונית. הבחור התחייב למשלוח ביום המחרת עם שליח עד הבית. המתנתי בשעה שנקבעה והשליח לא הגיע. תיאמתי שליחות חוזרת ליום המחרת וגם אז לא הגיעו באמתלות שונות. תיאמתי שליחות פעם נוספת והשליח לא הגיע שוב. התקשרתי לחברה על מנת לבטל את העיסקה והבחור ביקש לבדוק ולחזור אלי. לאחר בירור שלו השליח התקשר וטען כי לא הייתי בבית (שקר מחוצף. המתנתי כשעתיים כפי שביקש) מכל מקום, החבילה הגיעה סוף כל סוף ונמסרה על ידי השליח שמיהר להסתלק. בדקתי את המוצר ומצאתי כי המוצר אינו זהה למוצר שהזמנתי ואף חוייבתי בסכום של 104 ש"ח לארבע יחידות במקום בסכום של 32 ש"ח ל ארבע יחידות. התקשרתי למוכר והמוכר ניסה לומר דברים שלא היו. הוא טען כי אין לו מוצר כזה בחברה ולמזלי עשיתי צילומי מסך למוצר הספציפי שהזמנתי ב 8 ש"ח. מפה ואילך התחוללה סאגה רצופת שקרים על ידי המוכר וכעת העיסקה נמצאת בזיכוי על ידי חברת האשראי בעקבות התנהלות שקרית של המוכר. המלצתי לכל הלקוחות, לא להתקרב. לא לקנות ממוכר זה, הוא אינו אמין וההתנהגות שלו משולה להתנהגות של עבריין הבקיא בהונאה. האתר של המוכר נראה אמין לכל דבר וענין. אך לא כך הם פני הדברים.
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחברה לביצוע הזמנה
נאמר ללקוח כי המוצר יגיע תוך 48 שעות
כן היה עיקוב אך כל הזמן קיבל מענה והסבר
היהתקלה בתמכור המוצר אך למרות זאת אישרנו
את המחיר נאמר ללקוח כי בהזמנה של 48 ש"ח יש דמי משלוח
אשר כתוב באתר {20 ש"ח} הלקוח לא אישר גידף
ודיבר לא יפה לאיש המכירות
נאמר ללקוח כי בכל שלב יוכל להחזיר את המוצר כולל עכשינאמר שישיב אלינו את המןצר וכל הכסף יוחזר
הלקוח דרש שנשלח שליח לקחת אח זה מוגזם ביקשנו שישיב אלינו וזה סירב
צר לנו על כך
מוצר:
ארגונית שבועית לתרופות לא ידוע
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply