הגעתי לחנות,קניתי כמה פריטים והזמנתי חבילת פדים,חיכיתי יותר מ10ימים להודעה אחרי שהתקשרתי לא זכרו על הזמנה שלי ,אמרו שצריך לחכות שוב עוד 4 ימים,ישר הזמנתי במקום אחר. אך סירבו לשלוח לי את המוצר כי אני כבר שילמתי עליו וגם לא קיבלתי אישור להחזר כספי. וגם זה ששכחו את ההזמנה שלי אפילו לא קיבלתי מילות סליחה. שירות רמה נמוכה ,לא דואגים לשמור על לקחות לא אקנה שוב בחברה הזאת,יש מלא נציגים עצמאים שעוד יביאו הביתה אותה סחורה ויותר זול . מוצר כרגע נמצא בסניף לב המפרץ אין שום עידכון לא של שליח ולא שמוכרת
מוצר:
פדים אברי סאן מס 9
שם:
sarielraz74
תאריך:
11/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נרכש לאבי רולטור לסיוע בתנועה. כעבור כשנתיים נשבר חלק במערכת הבלימה. יצירת קשר טלפוני עם מחלקת השירות ארוכה ומייגעת. הבטחות של מוקדניות שנציג טכני ייצור קשר שוב, ושוב, ושוב. כעבור כשבועיים יצרו קשר ודרשו מאנשים מבוגרים ולא ניידים בני למעלה מ-80 להביא את העגלה לבדיקה ותיקון בעלות של מאות שקלים, למעבדה באזור כפר סבא.
בסופו של דבר החלק השבור בבלם הוחלף במקום אחר, ממש ליד הבית, בעלות סבירה לחלוטין.
החברה לא יודעת לתת שירות ומענה !!! פשוט לא להתקרב !!!!
מוצר:
רולטור 4 גלגלים קל משקל כחול דגם ויקטוריה
שם:
haya3363
תאריך:
18/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא לשרותים ומקלחת, לאחר חודש וחצי החליד, במפורש נאמר לי וגם כתוב בחשבונית שלא מחליד. 400 שח, לחודש שימוש? בושה!!! אין עם מי לדבר, שלחתי צילומים וחשבונית ולא עונים... חזרתי לחנות לא מוכנים להשאיר את הכיסא בחנות, שירות זוועה, לא מומלץ בעליל!!!!
מוצר:
כסא שירותים ומקלחת
שם:
yossik357
תאריך:
31/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה במשך שנים חיתולים סדיניות ועוד, אימי נפטרה וביקשתי להחזיר את הקנייה האחרונה אבל לצערי קיבלתי תשובה שלילית, לא מתנהגים כך ללקוח נאמן של שנים.
מוצר:
תיתולים
שם:
לקוח
תאריך:
06/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מוצר ב-18.11.2022 . נכון ליום 06.12.2022 עדיין לא התקבל. לחברה אין מייל שאפשר ליצור קשר, בווצאפ אין מענה. יצרתי קשר טלפוני מספר פעמים ורק לקחו פרטים והבטיחו לחזור. מיותר לציין שלא חוזרים.
אין מוצר, אין שרות.
תגובת החנות:
היי צר לנועל החוויה אבל חבל שלא רשום על שם מי ומה בדיוק נאמר כך יוכלנו להתייחס טוב יותר נשתדל טוב יותר בפעם הבאה
מוצר:
מקל הליכה
שם:
רונן
תאריך:
05/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החברה מפיצה הצהרות כאילו היא שומרת על דיסקרטיות. כך במענה מוקלט וגם באתר. בהזמנה ציינתי בפורש שאני דורש שהמוצר יגיע בדיסקרטיות. בקבלה עצמה מצויין בכתב יד אריזה דיסקרטית! אבל כל זה לא מעניין את החברה. כבר פעמיים שהם מובילים מוצרי הגיינה למבוגרים באריזות פתוחות מול כל השכנים וגרמו לנו לעגמת נפש גדולה. אי אפשר לסמוך על החברה הזאת!
תגובת החנות:
שלום רב כפי שכבר הגבנו אנו מתנצלים. נכון לא סופק דיסקרטי צר לנו על החוויה הלא נעימה ברכישה הבאה נעשה מאמץ לשלוח במורה הטובה ביוצר נשמח במידה ותתקשר לבצכעע את ההזמנה כדי שלא יהיו טעויות
מוצר:
חיתולים למבוגרים
שם:
uziseegal
תאריך:
27/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים מוצר גרוע, ואח"כ השירות גרוע לא פחות. נרכשה קלנועית עבור אחי הנכה לפני פחות משנה וחצי, לאחר כ-7 חודשים התקלקל המצבר. מכיוון שהאחריות למצבר היא רק חצי שנה, נדרשנו לשלם על מצבר חדש. עכשיו המצבר החדש גם הוא התקלקל, והם מבקשים 1500 ש"ח להחלפה שוב לחדש. לטענתם צריך להחליף את המצבר הזה כל שנה. אחלה עסקה בשבילם - חבל רק שלא ציינו זאת בזמן הרכישה. מאוד מאכזב ומתסכל.
תגובת החנות:
שלום רב צר לנו לשמוע אך נהנתם מהמוצר שנה וחצי ואנו שמחים על כך אחריות על סוללות היא ל6 חודש ולקנועית שנה אני מבין שהמוצר כבר לא באחריות צרי קשר ונראה כיצד ניתן עוד לעזור במחיר שחר
מוצר:
קלנועית 4 גלגלים צבע אדום
שם:
hadad12140
תאריך:
10/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קטסטרופה של שירות! למעלה מחודש אני ממתין למקל הליכה הם בכלל לא יודעים איפה ההזמנה בודקים ובודקים... שירות על הפנים לא להתקרב ! הם לא יודעים מה זה לתת שירות
תגובת החנות:
שלום נשמח במידה ותיצור קשר ונדע לבדוק מה קרה כדי שלא יחזור על עצמו צר לנו על השרות הלקוי בפעם הבאה ננסה טוב יותר
מוצר:
מקל הליכה
שם:
shamira.shmuel
תאריך:
05/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה עובדים מקצוענים בעלי ידע רב תודה למיטל יוני ותומר על השירות המהיר והאדיב
מוצר:
מיטה סיעודית
שם:
ainavsatamker78
תאריך:
05/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
איכות השירות מעולה יחס מכל הלב מקשיבים ומבינים את דרישות הלקוח שירות אישי וחם ממליצה בחום
מוצר:
מנוף הרמה לסיעודי
שם:
batchen.cabra
תאריך:
01/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כורסא להורים שלי, כורסא חשמלית עם מסאז ואפילו USB שאפשר לטעון גם את מכשיר הפלאפון, הכורסא מגיעה גם עם מקום לכוס וחימום פשוט מושלם. ההורים שלי כל כך מרוצים מהנוחות וכל האבזורים הנוספים. התקשרתי אליהם לפני כי התלבטתי לגבי הנחות כי המחיר היה. נראה לי זול מדי, הציעו לי קודם כל ללכת לאחת החנויות ולהתנסות לפני שקונים ואחכ במידה ונרצה הם יובילו את הכורסא תוך 24 שעות להורים שלי. שירות מצוין, העובדת בחנות היתה מאוד אדיבה וסבלנית והמוצר והמחיר מצויינים.
מוצר:
כורסא חשמלית
שם:
אמירה
תאריך:
09/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש הזמנתי כפפות לטקס. כרטיס האשראי חוייב מיידית. הכפפות לא סופקו והבטחות מהבטחות שונות להחזיר את החיוב לא נענו. המענה היה בהתרסה ובכעס על שאני מטרידה.
מוצר:
כפפות לטקס
שם:
גארי
תאריך:
07/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסכות N95 ב-9 לינואר 2021. לא קיבלתי כלום ואז התקשרתי ב-2 לפברואר. נציגה אמרה שתברר ותחזור אלי. אף אחד לא חזר אלי, לכן התקשרתי שוב כמה פעמים. בסוף ב-7 לפברואר אמרו שחבילה הלכה לאיבוד ומזכים אותי. אני לא רואה יותר את המסכות האלה נמכרות בחנות הזאת ונוטה לחשוב שהחליטו שלא כדאי להם לשלוח במחיר כזה. חנות לא מומלצת.
תגובת החנות:
שלום רב לצערנו עקב הסגר ישנם בעיות במשלוחים לנקודות איסוף צר לנו על החוויה הלא נעימה כן יש את המוצר במלאי וכן במחיר הזה אתה יכול לגשת לאחת החנויות שלנו ולקנות במחיר המפורסם כמו כן כרגע נפתח הסגר וניתן לחדש גם הזמנה תודה וסליחה
מוצר:
מסכה לפנים N95
שם:
abc
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בלשון המעטה - לא חוויה כלל משלוח לא בוצע כיוון שאני לא נמצא בטווח של עד 5 קמ מהסניף ואפילו לא טרחו לעדכן
רק לאחר בירור איתם זו הייתה התשובה
אספתי את המוצר (מדחום אינפרה רד) מהסניף בכפ"ס אני בכלל גר בתל אביב ואיזה יופי המדחום לא עובד הגעתי שוב לאחר שדיברתי איתם בטלפון יום לפני - אמרו להגיע ולהחליף אך כשהגעתי אין להם עוד יח' במלאי
בסופו של דבר נמאס לי וביקשתי החזר כספי וכעת ממתין לראות זאת באשראי
תגובת החנות:
שלום רב אנחנו באמת מתנצלים על החוויה הלא נעימה ראשית לצערנו כל נקודות האיסוף באזור מגורייך סגורים כעת בשל הסגר לכן הצענו לזכות את ההזמנה או לשם דמי משלוח עד הבית אתה בחרת להגיע לסניף לאסוף את המוצר אני מבין שהיה תקלה או לא הצלחת להפעיל את המוצר בחרת להחזיר לחנות ואכן חשבונך זוכה במלאו הסכום את הזיכוי תראה תוך 10 ימי עסקים בחברת האשראי צר לנו על החוויה הלא טובה אך אנו חיים בתקופות מאתגרות ואנו עושים את הכי טוב שאפשר
מוצר:
מדחום אינפרד רד
שם:
אפרים
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו חיתולים בתאריך 5 בינואר 2021 תוך הבטחה לאספקה בתוך 10 ימים, אנחנו כעת בתאריך 27 לינואר ועדיין לא קיבלנו ניסינו כמה פעמים להתקשר לשירות לקוחות ולא נעננו.
מוצר:
חיתולי ילדים
שם:
רוני
תאריך:
14/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רולטור 4 גלגלים דגם ויקטוריה במשקל של כ 5 ק'ג. קיבלתי רולטור שונה במשקל של כ 7 ק'ג, לאחר שיחה איתם שלחו לי רולטור אחר במשקל של 8.2 ק'ג. ביקשתי שוב את המוצר שרכשתי אך זה לא נמצא ברשותם. וכביקשתי לבטל את העיסקה הם מורידים 5% דמי ביטול עסקה ( כאילו זה באשמתי) וכן עוד 50 ש"ח עבור ההובלה. ממליץ לא לעשות איתם עסקים. אין אמת בפירסום.
מוצר:
רולטור 4 גלגלים דגם ויקטוריה
שם:
דני
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא מרוצה מהשירות ולא מאופן הטיפול בהזמנה, לא מקבל את מה שהזמנתי, ולא מקבל מענה הולם בטלפון, והאספקה לא מגיעה כפי שמבטיחים.
תגובת החנות:
דני היקר שלום לצרי לא הסברת מה בדיוק אתה מחפש הזמנת מוצר אחר והסכמנו לקבל חזרה ללא דמי משלוח לא ברור מדוע אתה כותב שזה אשמתנו כולם דיברו איתך הציעו חלופי ואף זיכינו במלוא הסכום תודה ונשתדל להצליח יותר בפעם הבאה
מוצר:
טיטולים תחתון מידה m
שם:
Ifat
תאריך:
22/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה של קנייה. מוכרים מוצר ואין להם אותו בכלל במלאי. 17 יום המתנה והם לא יודעים מתי יסופק המוצר שרות לקוחות גרוע , משאירים הודעות והם לא חוזרים. פשוט ביטלתי את העסקה, אחרי המתנה מרובה.
מוצר:
מיטת עיסוי תיק
שם:
igortali09
תאריך:
21/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הטעיית צרכנים, שירות לקוחות גרוע. לא מקצועיים בעליל. מנהלים לא מחזירים שיחות ולא נמצאים אף פעם במקום. מוצר שמצויין באתר "במלאי", לא נמצא "מחכים למשלוח מחו"ל", לאחר כמעט חודש מתאריך הזמנה הציעו לי לקבל את הכסף חזרה. רמת השיחה עם שירות לקוחות "שכונה". לא ממליץ לאף אחד לקנות משם.
תגובת החנות:
שלום צר לנו שכך אתה רואה את הדברים אך לפי התכתבות איתך נאמר מתחילת הדרך שכרגע חסר במלאי וייקח זמן להגיע אתה בחרת להזמין ולהמתין נאמר שניתן לבטל את ההזמנה אך לא רצית בגלל המחיר ואיכות המוצר נכון לעכשיו עדין אתה מוכן להמתין אז לא ברור על מה התלונה המוצר יגיע בימים הקרובים ויסופק אנחנו מאחלים לך בריאות
מוצר:
מיטת עיסוי הום תיק
שם:
מרגריטה
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת טיפולים מהאתר ,הנהג היביא את המיטא ללא הודעה מוקדמת וכול הודעה שהוא מגיע ,עפילו לא בדק האם אני בבית ופשוט זרק את המיטה מעל החצר של 2 מטר ברשלנות .וכמובן השמיטה קבלה מכות וסדקים .... החברה לא דאגה לפצות אותי על חוויה הלא נעמה הזאת . שירות ממש לא למקצועי וחבל שכך!!!!!
תגובת החנות:
שלום כן המיטה נפגע לצערנו אנחנו לא מבינים על שם מה הפיצוי הוסכם להחליף את המוצר צר לנו שכך את פועלת לצורך החלפה צרי קשר עם המשרד
מוצר:
Jl663c
שם:
אנטון
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ג'יל אלכוהולי ליידם ובפועל קיבלתי ג'ל שמיוצר ברשות הפלסטינית ומשווק בישראל ללא אישור משרד הבריאות. יתר מכך המפעל בו יוצר הג'ל נסגר ב 23/3/20 על ידי משרד הבריאות הפלסטיני עקב אי עמידה בתקנים, אי התאמה בין המוצר למה שרשום בתוית וסכנה לציבור.
אם עושים גוגל על הג'ל שהם שלחו בשם hyjell עולות הכתבות מרשות הפלסטינית
רמאללה - ווטן : משרד הכלכלה הלאומית, בהשתתפות שירותי בקרת מכס ואבטחה, סגר היום (שני) מפעל לייצור מעקרים במחוז בירנבאלה שאינו תואם את המפרט והתקנים, על פי תוצאות הדגימות שנכשלו בבדיקת המעבדה, המהווה איום על בריאותו ובטיחותו של הצרכן.
המנהל הכללי של המחלקה הכללית להגנת הצרכן איברהים אל-קאדי ציין כי מתקיימת עבודה בכדי לסגת את המוצר מהשוק, וההליכים המשפטיים יושלמו נגד המפר.
כנראה הסחורה הוברחה לישראל וכרגע נמכרת על ידי החברה.
בחברה סירבו לזכות אותי עבור המוצר ומבקשים להגיע פיזית לחנות שלהם להחזיר את מוצר (אם הייתי רוצה להגיע לחנות לאור המצב חירום במשק הייתי מגיע ולא מזמין דרך האינטרנט) או לחלופין לשלוח 150 ש"ח עבור השליח שיבוא לאסוף (עלות הג'ל 35 ש"ח)
הגשתי תלונה במשרד הבריאות
תגובת החנות:
שלום רב,
קראנו את תגובתך וצר לנו כי בחרת להשחיר את פני חברתינו ולפעול בניגוד לחוק איסור לשון הרע בפלטפורמה זו, אנו פעלנו ופועלים על פי חוק ועל פי הוראות משרד הבריאות והדברים אשר מתוארים על ידך אינם נכונים, וזאת בלשון המעטה, שכן אין כל מניעה בשיווק או מכירת המוצר אשר קיבלת לידייך וחבל כי אתה בוחר להציג מידע שגוי וחד צדדי, רק כי לא נוח לך להשיב אלינו את המוצר אשר רכשת לצורך קבלת החזר, וזאת כפי שנדרש על פי חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
ג'ל אלכוהולי לחיטוי ידיים
שם:
Ofir
תאריך:
11/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר אחרי שוידאתי שקיים במלאי טלפונית. הכסף ירד באותו הרגע, לאחר כשבוע התקשרו לומר שהמוצר נגמר מהמלאי. לא להזמין מהאתר הזה.
תגובת החנות:
שלום רב צר לנו שלא קיבלת את המוצר לאור המצב יש קושי לעמוד בהספקות ויש חוסר אמיתי בשוק של מוצרי חיטוי עשינו כל מאמץ לספק אך זה לא היה ניתן המפעל ניסגר בשל חוסר בחומרי גלם אנו עוברים ימים קשים ועושים כל מאמץ לספק מוצרים בכל הארץ צר לנו אבל אנחנו בטוחים שהציבור יבין ואולי גם את מיותר לציין שכספך הוחזר לך במלואו שחר
מוצר:
ספטול
שם:
מיכאל
תאריך:
13/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי מהשירות. רכשתי מוצר עם משלוח חינם. למחרת התקשרו והודיעו שמוצר לא מגיע עם משלוח חינם כי הוא כבד מידי. כמובן במערכת זה לא מעודכן. נדרשתי להגיע לעיר אחרת לחנות, שם שלוש עובדות ללא לקוחות ישבו ביחד. מסרו לי מוצר. בבית התברר כמוצר זול יותר ופחות טוב ממה שמכרו לי באינטרנט. התקשרתי, עובדת בטלפון לא ביררה פרטים, כי "סגרה כבר מחשב". הבטיחה להתקשר למחרת בבוקר. לא התקשרה בכלל. לאחר ההמתנה לטלפון של כל היום התקשרתי אליה שוב. התחלתי לדבר, אך היא לא הקשיבה לי, אלא ניהלה שיחה עם משהו אחר. התנתקתי והתקשרתי שוב. ביקשתי ממנה לדבר עם מנהל, אז העבירה אותי לטנאי. לא איפשר לי לסיים משפט אחת אפילו. רק חזר על הביטויים: "קדימה" או "יאללה". זה היחס של החברה "כל הנוחות שבעולם" שזכיתי לקבל. תודה לכם.
תגובת החנות:
שלום מיכאל צר לנו על שכך אתה רואה את הדברים דיברו איתך מספר פעמים והוסבר לך שניתן לגשת לחנות להחליף את המוצר או להחזיר באתר כתוב את תנאי המשלוח וניתן לראות שאת המוצר לא ניתן לשלוח אנחנו נותנים שרות לאלפי לקוחות ועושים מאמצים גדולים לרצות את כולם נשמח להחליף את המוצר או לזכות במידה ותרצה גש לאחת החנויות ונטפל במקום תודה
מוצר:
מסגרת עזר לנכה לשירותים
שם:
Shahar
תאריך:
25/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות זוועה. רכשתי מוצר דרך האתר והובטח זמן אספקה של 10 ימי עסקים. זמן המשלוח חלף ועבר לו וכשאני מתקשר לשירות הלקוחות צועקים עלי שזה דואר ישראל והם לא אחראים לזה שהם התחייבו ל10 ימי עסקים זמן אספקה (!). אל תתפתו לאף מחיר שמציעים לכם דרך האתר ולכו לקנות במקום אחר.
מוצר:
כרית סיליקור
שם:
רבקה
תאריך:
21/08/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלב הקנייה ( רכישה טלפונית) היה מהיר ומקצועי. לרכישה נוספו 100 ש"ח עבור מתקין אשר היה אמור להתקין את המוצר שנרכש אונליין: הגבהה לשירותים. לאחר מספר טלפונים ותיאומים, הגיעו החבילות לבית הלקוח... הנהג שהגיע אמר ללקוחה בבית (אמא שלי) שהמתקין יגיע לאחר מכן. כשיצרנו קשר עם החברה לאחר שלא הגיע המתקין (לאחר השעה 14:00 כפי שנקבע באותו הבוקר), נאמר לי שהנהג היה אמור להתקין, ולא ברור להם מדוע הניח את הדברים והלך ...
עוד נאמר בחברה שאין באפשרותם למצוא מתקין בשעה 15:30 (לאחר שתואמה התקנה לבוקר אותו יום).
יחס לאחר הקנייה מזלזל, מאכזב ובלתי מקצועי. קבל היעד הוא בני הגיל השלישי, ומאוד חבל שכך רמת השירות לאחר רכישה.