קניתי את המכשיר BOOX NOVA AIR בתור מתנת יום הולדת לאישתי ואני מאוד מתחרט על הקנייה הזאת. השירות הגרוע התחיל כבר בהזמנה, באתר של החברה היה רשום שיש את המוצר במלאי אבל בפועל לא היה אותו ואת המוצר קיבלתי רק אחרי מספר שבועות. כמובן שבשיחה עם הנציגה הלא נחמדה לא שומעים "יכול להיות שהייתה טעות באתר, אנחנו מתנצלים" אלא זה "אתה טועה, כנראה שלא שמת לב". כשהמוצר הגיע סוף סוף התחילו להתגלות הבעיות הטכניות. אי אפשר לחבר לבד את המוצר לחנות של google play בלי מספר שיחות עם התמיכה, יש איזה נוהל מוזר שצריך לבצע מספר פעמים כדי שהוא יתחבר ויהיה ניתן להוריד משהו מ-google play. כשסוף סוף הצלחתי להוריד ספר גיליתי את חוויית הקריאה המזוויעה - בעמוד שקוראים משתקף העמוד הקודם, ז"א רואים את השורות של העמוד הנוכחי וברקע רואים בצורה דהויה את השורות של העמוד הקודם. דיברתי עם התמיכה מספר פעמים, ניסו לשנות כל מיני הגדרות אבל לא הצלחנו להגיע למשהו נורמלי או אפילו סביר. דיברתי מספר פעמים עם השירות, הם לא מוכנים להחליף את המוצר, צריך להכניס את המכשיר למעבדה לתיקון כשאנחנו מדברים על מכשיר חדש מהניילון שעולה 1200 שקל. המעבדה מקבלת רק בימים א'-ה' בשעות העבודה ככה שצריך לבזבז חצי יום עבודה או להוציא שליח על חשבוני בשביל לתקן את המכשיר. זאת אחת מחוויות הקנייה הכי הגרועות שהיו לי, אני מאוד לא ממליץ לקנות מוצרים מחברה עם שירות כזה רע.
תגובת החנות:
שלום דניאל ראשית, צר לנו כי חוויית הקניה שלך כה גרועה, אנחנו מאוד משתדלים לספק חוויה חיובית ונעימה.
אכן כאשר בוצעה ההזמנה, המוצר לא היה במלאי ודף המוצר ציין זאת. ליד המשפט "הזמנה מוקדמת" גם נכתב תאריך צפי הגעת המוצר למלאי. אנחנו מנסים באופן תדיר לשפר את מסע הלקוח באתר ולאחרונה אף שינינו את האפשרות לבצע רכישה מחוץ לדף המוצר. שינוי זה נעשה בדיוק כדי למנוע סיטואציות מעין אלה, רצינו שתוכל כלקוח לראות אם המוצר במלאי או לא. כעת, לאחר תלונתך אף הוספנו הודעה נוספת בתוך עגלת הקניות לפני התשלום.
בנוגע למכשיר עצמו, ניסינו בשיחות רבות לסייע לאישתך להגדיר את המכשיר אך ללא הצלחה. בתום שיחות אלה, ביקשנו ממנה שתביא את המוצר לבדיקה ובמידה ונאבחן כי לא מדובר בעניין של הגדרות, נחליף לה למכשיר חדש במסגרת האחריות.
אישתך סירבה להגיע למעבדה ודרשה כי נשלח שליח על חשבוננו לאסוף את המכשיר ממנה. הוסבר לה כי האחריות ניתנת במעבדה שלנו ולא בבית הלקוח וכי אם אין באפשרותה להגיע באופן עצמאי, היא תוכל לשלוח אותו עם שליח וכשנשיב אליה מכשיר חלופי או את המכשיר שלה, נשלח שליח על חשבוננו. גם לזה, לצערי היא סירבה.
בשלב הבא, הצענו לה להשיב את המכשיר שהיא טענה כי לא עשתה בו שימוש ולקבל עבורו את סכום הרכישה, מינוס 5% כמקובל במכשיר Open box אך היא ציינה כי זרקה את הקופסא וגם כי היא לא מסכימה לניקוי האחוז המסויים ע"פ חוק.
כאשר ראינו כי אנחנו לא מצליחים להגיע הסכמה לגבי אף אחת מהאפשרויות, פנינו לפנים משורת הדין למעבדה וביקשנו שיקבלו את אישתך ביום שישי, יום בו המעבדה אינה פעילה באופן רגיל, כדי לנסות להקל עליה - לצערנו הדבר לא התאפשר.
בסיום הדברים נשלח אליכם מייל סיכום המפרט את כל מה שנכתב כאן ובסיומו בקשה להביא את המכשיר לבדיקה. לא נשלחה כל תשובה מטעמכם ובחרתם שלא להגיע למעבדה.
היות ולא ניתן לאבחן האם מדובר בתקלה טכנית או בקושי בהגדרות משתמש מרחוק, טכנאי חייב לבדוק את המכשיר ולהבין האם הוא תקול.
בשום שלב לא התנערנו ואנחנו לא מתנערים מאחריות למוצר. לכן, אנחנו מבקשים שוב, אנא הביאו את המכשיר לבדיקה בימים ובשעות בהם המעבדה פועלת ובתיאום מראש. ימי א-ה בין השעות 9:00-19:00 ונשמח לסייע.
מוצר:
BOOX NOVA AIR
שם:
יוחאי
תאריך:
12/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומעולה הזמנתי קורא הספרים poke 3 המשלוח הגיע מהר מאוד אני מרוצה מאוד
מוצר:
Onyx poke 3
שם:
reuvek
תאריך:
18/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות וארוז טוב. אחרי זה הזמנתי שומר מסך והגיע מקולקל. שלחתי תלונה ושלחו לי מיד אחד חדש. סך הכל שרות לקוחות 10 !!
מוצר:
onyx boox note air
שם:
מאיה גולדנברג
תאריך:
04/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מכשיר NOVA 3 לאחר שבעבר היה ברשותי קינדל. מדובר בעולם אחר, המכשיר פתוח לכל אפליקציית קריאה וזה מאוד מרחיב את טווח האפשרויות של התכנים שניתן לקרוא באמצעותו, הוא גם מגיע עם עט סטיילוס, תוספת נחמדה למי שרוצה להשתמש בו גם כמחברת. מבחינת שירות הלקוחות, המכשיר הגיע לנקודת איסוף שבחרתי אחרי 3 ימים, הנציגים בטלפון היו מאוד אדיבים כאשר התקשרתי לפני הרכישה לקבל קצת מידע על הדגם וגם לאחר קבלת המכשיר, כשהתקשיתי לחבר את אותו לגוגל, תמכו בי בסבלנות בטלפון (אני לא מאוד טכנית). בהחלט חוויית קניה חיובית ונעימה.
מוצר:
קורא ספרים BOOX NOVA3
שם:
razmagal
תאריך:
27/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר מדהים אבל לצערי כנראה קיבלתי מכשיר שהגיע פגום עוד מהיצרן...
למרות שנתתי תיעוד מעולה בווידאו מספר פעמים לבעיה שאני חווה במכשיר, בחנות התקשו להבין מה הבעיה. אחרי הרבה מיילים, קבענו פגישה בזום אני ואיש תיקון שלהם שהיה נחמד ומבין. אבל מאז לא ענו לי באימייל ובסופו של דבר נשארתי עם מכשיר שהם הודו שהוא בעייתי אבל לא רצו להחליף לי אותו.
עדכון: המשך לחוות דעת מ-27/03/2021: ממליץ מאוד על החנות, יצרו איתי קשר מיידית לקבלת המוצר הפגום ושלחו ישר מכשיר חדש ברגע שהתקבל אצלם הפגום. חילוף מהיר תוך ימים בודדים, כמובן בכללי מכשיר נהדר שלא מספיק אנשים מכירים, ממליץ בחום.
תגובת החנות:
שלום רז ראשית, רצינו להודות לך על המשוב. גם משוב שלילי יכול לתרום לעסק ולגרום לו להתייעל. באשר לזמינות השירות והתמיכה שלנו, ברצוננו להדגיש כי באתרנו קיים מענה טלפוני אנושי בין השעות 9:00-19:00 במהלך כל ימי השבוע למעט שבתות וחגים ובנוסף, יש לנו כתובת מייל לה עונים נציגי השירות באופן קבוע. שני ערוצים נוספים שזמינים לשימוש הם הצ'ט בוט שפעיל 24 שעות באתר ומספר הווטסאפ העסקי שלנו שמוביל ישירות לתמיכה הטכנית ואיתו התכתבת. באתרנו קיימים גם "מדריכים למשתמש" ובמידת הצורך אנו תומכים טלפונית ובאמצעות פגישת זום, כפי שהתקיימה איתך. באשר לסיפור המקרה - לאחר שתמכנו בך באמצעות הווטסאפ והזום, נמסרה לך כתובת המעבדה שלנו (כיום יש שתיים בישראל) ונתבקשת לשלוח את מכשירך אליה על מנת שנוכל לטפל בתקלה. לצערנו סירבת לשלוח את המכשיר בתואנה שאתה זקוק לו ללימודיך. בהמשך לכך, הצענו שכאשר יסתיים הסמסטר, תשלח אותו אך מאז לא שמענו ממך. מאוד רצינו להעניק לך שירות הולם אך מאחר שלא שיתפת פעולה ולא איפשרת לנו לעשות כן ובחרת במקום זאת לפרסם את תגובתך בזאפ, לא יכולנו לעזור. אנא שלח את מכשירך לכתובת שנמסרה לך ונשמח לטפל בו.
מוצר:
Onyx Books Note3
שם:
Ron Lifshitz
תאריך:
19/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות הכי טוב שיצא לי להכיר עד היום! התקשרתי לחנות והצוות ענו לי בצורה הכי נעימה ומקצועית שיש. בנוסף הם הסכימו לתת לי את המחיר הכי זול בארץ.
גם לאחר הקנייה הם זכרו אותי ונתנו לי שירות מצויין ועזרה בהפעלת המכשיר והתקנת אפליקציות שרציתי. בקניית המכשיר מצורף דף הסברים בעברית שעוזר בהתקנת פונקציות נוספות למכשיר (כמו ספרים בעברית בחינם, והתקנת מילון עברי אנגלי)
ללא ספק אני אמליץ עליכם לכולם ואחזור בעתיד לקנות.
מוצר:
Onyx BOOX MAX Lumi
שם:
Shachar
תאריך:
13/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בשירות המהיר והאדיב שקבלתי בזמן הקניה המוצר הגיע במהירות רבה (מהיום למחר!) המוצר נהדר אני משתמש בו ללימודים וגם לקריאת ספרים והוא פשוט תענוג , באתר החברה יש מדריך לכל דבר אשר צריך למכשיר מה שחוסך הרבה כאב ראש.
אני ממליץ בחום רב על אוניקסבוקס ישראל על השירות החם האדיב והמהיר וממליץ על המוצר!
מוצר:
onyx boox nova 3
שם:
idogrossman
תאריך:
12/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר boox note 3 , עוד בשיחה הראשונה עם הנציג קיבלתי הסבר מלא על המכשיר, הנציג ענה בסבלנות על כל השאלות. המכשיר הגיע במשלוח עד הבית יום אחרי ההזמנה. הנציג היה זמין להסביר להסברים על המכשיר, ועל ההתקנה וההגדרות של המכשיר בוואטסאפ. אני ממליץ , מכשיר טוב , עם שירות מעולה.
תקנו ותיהנו!
מוצר:
boox note 3
שם:
אליאור
תאריך:
05/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר מצוין, נוח לשימוש. אחרי הרכישה קיבלתי מייל עם הסברים ברורים לגבי כל ההתקנות. שירות מעולה, הסברים נוחים וברורים, אני ממש מרוצה, תודה רבה!
מוצר:
NOVA 3
שם:
ghsijns
תאריך:
31/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החוויה הכללית הייתה מאוד טובה. ראשית כל, המכשיר מצויין. לכל מי שרוצה להזמין מכשיר דומה, צריך לדעת למה לצפות בגלל המגבלות הטכנולוגיות הכרוכות במוצר כזה, והתצוגה לא תראה חלקה כמו במסכים שאתם רגילים אליהם. אבל היתרונות שבתצוגה הזאת גוברים על החסרונות, כי מה שמוצג מולכם הוא דיו ולא אור מרצד. העיניים לא מתעייפות, אפשר לקרוא גם בשמש, והכי חשוב למשך שעות רבות. המוצר אצלי הגיע לאחר יומיים בלבד. השירות היה מצויין, הם ענו מהר ותשובות ענייניות, בנוסף אנשים נחמדים. בקיצור, למי שמתלבט, אני ממליץ
מוצר:
Onyx boox note 3
שם:
David
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ויחס חם. רומן וכל הצוות עזרו לי לבחור את המכשיר המתאים שאגיע תוך יומיים מהרגע שהזמנתי.
מוצר:
Boox note 3
שם:
galstat88
תאריך:
12/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להמליץ על החנות לכל המתלבטים. רומן הבעלים אדיב ונחמד, עשה מאמצים בכדי שיגיע אלי המשלוח כמה שיותר מוקדם, היה זמין תמיד. המוצר עצמו נהדר ומומלץ ממש.
מוצר:
Onyx Note 3
שם:
dansonen007
תאריך:
29/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה נהדרת ומוצר מעולה. בעל החנות סבלני ואדיב מאוד ושמח לענות על שאלה קטנה כגדולה. המוצר הגיע במהירות האפשרית וענה ועלה על כל הציפיות.
מוצר:
Onyx Boox Max Lumi
שם:
ג'ני
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מעולה, בעל החנות נתן הסבר אדיב ומקצועי לגבי הדגם ועלה על כל השאלות בסבלנות רבה. חנות פשוט מעולה!!!
מוצר:
onyx boox note 2
שם:
Meitar
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה. התקשרתי לחנות כמה פעמים, לפני הקניה ליעוץ, בזמן ההמתנה למשלוח לוודא זמן הגעה, ולאחר הקבלה של BOOX NOVA לשאלות טכניות. תמיד היו זמינים, ענו במקצועיות והכי חשוב באדיבות. תודה רבה!
מוצר:
BOOX NOVA2
שם:
Yair
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דיברתי ארוכות עם החנות לפני הקנייה כולל ייעוץ איזה דגם מתאים לי. שירות לקוחות מצויין, גם אחרי הקנייה שאלתי איך להפעיל את חנות האפליקציות והיו סובלנים לתת לי שירות מקצועי ואדיב.
מוצר:
ONYX NOTE 2
שם:
Rob
תאריך:
10/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית הקנייה: קניתי בחנות את המכשיר Onyx Boox Nova 2התלבטתי הרבה, בחנתי המון דגמים וכאשר נעצרתי על הדגם בחנתי גם כמה חניות שמוכרות את נובה-2, בהתכתבויות וגם בשיחות טלפון. מרומן קיבלתי יחס הכי סבלני, הסבר ממצא מאוד והבנתי שהם ממש מתמחים בנושא. (גם מפתחים התאמות לעברית). לקח לי עוד זמן להחליט וכל פעם שהייתה לי שאלה שרציתי לוודא כתבתי לרומן וקיבלתי תשובה. בסוף נסגרנו על הקניה. היה לי חשוב שיגיע מאוד מהיר ובחנות דאגו לשלוח לי את זה הכי מהיר שאפשר. כשעברתי על הגדרות המכשיר (הכנתי אותו למסירה כמתנה) נתקלתי בבעיה וחששתי שמשהו לא סבדר. קצת דאגתי. שלחתי בערב מייל לרומן והוא קלט שאני דואג ובלחץ ישר ענה לי לא למייל אלא לנייד, בווטספ ושלח את כל הלינקים המסברים מה ואיך לעשות. ממש בערב. לא חיכה לבוקר כדי לכתוב לי מייל. שורה תחתונה מדובר בחנות עם רמת שירות גבוהה והבנה מעמיקה בנושא. המכשיר עצמו: זה פשוט אין לתאר כמה הוא כיפי ונוח. והוא אנדרואיד (!) עם הג'ימייל ופליי סטור. (גם בזה רומן עזר לי ושלח הסבר איך מפעילים הכל) הקיצר, זה - best value for money של הקראים עם גודל ותכונות הכי טובות לכסף הזה. ואם לקנות עוד אז מהחבר'ה האלו! תודה לרומן