דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קוראי ספרים אלקטרוניים (חיפה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
BOOX IL
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2020
אוניקס בוקס בישראל מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באוניקס בוקס בישראל ?
4.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
42
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
3
0
0
שנה אחרונה
5
0
1
כל הזמן
36
0
6
נמצאו 42 חוות דעת גולשים על אוניקס בוקס בישראל
תמונת משתמש
שם:
לורן
תאריך:
30/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר מאוד . הזמנתי בראשון קיבלתי את החבילה ביום שני.
הכרטיס לא עבר באתר התקשרו מייד כדי לבצע את הקניה באמצעות הטלפון.
שירות נעים מאוד
מרוצה מאוד
מוצר:
BOOX NOTE AIR 4C
תמונת משתמש
שם:
ורדכ
תאריך:
12/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. וגם מה שרכשתי, קורא ספרים דגם שחור לבן 7 אינץ׳ באיכות מעולה. ממליצה מאוד
מוצר:
קורא ספרים 7 אינץ׳ ש/ל
תמונת משתמש
שם:
alonnoa28
תאריך:
21/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כחודש ומאוד מרוצה ממנו!
הרכישה מהאתר הייתה קלה ממש והמכשיר הגיע אלי במהירות עם שליח עד הבית.
חיפשתי מכשיר שיאפשר לי לכתוב בנוחות מכל מקום ויעשה סנכרון אוטומטי לגוגל דרייב שלי.
השימוש במכשיר קל ומלא בפיצרים נחמדים שמשדרגים את החווית משתמש ועזרו לי לכתוב בקלות ובנוחות סיכומי פגישות ואפילו לעקוב אחרי המשימות שלי במהלך היום.
BOOX מאפשרים העלאה חינמית של המסמכים לענן שלהם ודרך האפליקציה שיש במכשיר (BOOXDROP) אפשר להכנס בכל רגע נתון מהמחשב ומהטלפון לענן ולראות את המסמכים שסונכרנו עם הענן כשהייתי מחוברת לאינטרנט.

רוצה לציין לחיוב את השירות לקוחות האדיב והנעים של החברה!! לא נתקלתי בשירות כזה הרבה זמן (במיוחד לא בישראל), המענה ניתן במהירות ובמקצועיות גבוהה מאוד.
הנציגה ענתה לי על השאלות מהר ועזרה לי עם כל דבר שנתקלתי בו.

אמליץ לעוד אנשים על המכשירים ועל הרכישה דרך החברה.
מוצר:
BOOX Note Air3 C
תמונת משתמש
שם:
naftalive02
תאריך:
30/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מאוד מוצלחת, מוצר ברמת נוחות ועבודה גבוהה שהגיע במקביל עם שירות אמין, מקצועי ואדיב מאוד שלא פוגשים בכל מקום.
מוצר:
Onyx boox page
תמונת משתמש
שם:
moty.vertzberger
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורא ספרים דיגיטלי POKE5 מהאתר.
הספר הגיע באמצעות שליח תוך מספר מועט של ימים. המחיר היה יותר זול מכול חנות אינטרנטית שבדקתי עבור אותו מוצר.
עם קבלת הקורא, פניתי להתקנה. נדרש להוסיף את חנות האפליקציות של גוגל כדי להוסיף אפליקציות נוספות.
משום מה התקשיתי בהתקנה למרות שאני די מיומן.
פניתי בבוקר לשירות והשארתי הודעת בקשת עזרה.
עוד באותו בוקר חזרה מוקדנית אדיבה ומיומנת, וליוותה אותי בסבלנות עד שההתקנה בוצעה בהצלחה.
השירות היה יוצא דופן במקצועיותו ובאדיבותו.
שמח שבחרתי באתר זה
מוצר:
קורא ספרים דיגיטלי POKE5
תמונת משתמש
שם:
bar.israelov
תאריך:
24/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בבסיסו מכשיר טוב אבל לא עמיד ויותר מזה שירות לקוחות מחפיר. חוויה לא נעימה בכלל של ניפנוף והתהממות מצד החברה. 1. לא קיימות נקודות איסוף. 2. כאשר היה באחריות לא רצו לקבל את המכשיר והציאו לקנות תוסף (שאמור היה לפתור את הבעיה עלפיהם) 3. כאשר התוסף נבדק ולא עבד לא היו מוכנים לתקן את התקלה המקורית כיוון שבזמן זה המכשיר יצא מתחום האחריות.

לאחר הסתכלות על חוות הדעת אני רואה שאינני היחיד שמתקשה מאד לעבוד אל מול שירות הלקוחות שלהם לתשומת ליבכם.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המכשיר בסוף אוקטובר 2022, פנה אלינו ב-6/8/2023 עם בעיית קליברציה של העט.

הוצע לו להחליף חוד - פתרון שבמרבית המקרים הללו עובד.

במקביל, ניתנו לו פרטי המעבדה והאפשרות להגיע אליה לבדיקה ללא עלות כחלק מתקופת האחריות על המוצר.

הלקוח לא יצר קשר בשנית ולא תיאם ביקור במעבדה.

בתאריך 23/12/2023 פנה שוב, כחודשיים לאחר פקיעת האחריות ודרש לנצל את שירותי המעבדה ללא עלות.

נענה כי בשלב זה הבדיקה והתיקון ינתנו בעלות, מכיוון שהמכשיר כבר מחוץ לגבול האחריות.
לגבי נקודות איסוף, לא ברור כיצד זה רלוונטי לנושא - המכשיר הגיע אליו עם שליח עד הבית, על חשבוננו.


אנחנו לא מתנערים מהתחייבויותינו אך גם ללקוח יש אחריות מצידו, להגיע בזמן ולטפל בבעיה.

במקרה זה עמדו לרשותו למעלה מחודשיים וחצי להגיע למעבדה, הוא ידע את כתובתה וניתנה לו האפשרות להפקיד את מכשירו לבדיקה במסגרת האחריות.

כל השיחות מתועדות בווטסאפ העסקי של החברה, בצירוף תאריכים וגם לכותב הביקורת יש אותן.
מוצר:
Air note 2
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה באוניקס בוקס היתה לשביעות רצון מלאה. האספקה מסודרת ומהירה. לאחריה פניתי טלפונית לבירור והדרכה. השיבו לי בשירות- שרון והדס בזמינות, יעילות ורוח טובה- הן טלפונית והן בווטסאפ. לאחר הקנייה רכשתי עוד 3 פעמים (1 למשפחה שלי ועוד 2 למכרים שביקשו לרכוש דרכי). עם אחד המכשירים היתה בעיה, והחליפו לי מכשיר חדש במהירות.
מוצר:
poke 5 onyx boox
תמונת משתמש
שם:
גלבוע
תאריך:
23/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי BOOX LEAF 2 והמכשירים הגיעו תוך יומיים. כאשר נזקקתי לתמיכה ענו מהר ונתנו שירות יעיל ואדיב. כמו כן - המדריכים באתר בעברית עוזרים מאוד בעניין תפעול המכשירים.
מוצר:
BOOX LEAF 2
תמונת משתמש
שם:
Oleg
תאריך:
07/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר כמתנת יום הולדת לבני.
התקשרתי להתייעץ איזה איזה מכשיר יהיה מתאים לילד בן 11. קבלתי יעוץ מעולה ובצעתי רכישה.
המשלוח היה מהיר ונח.
לאחר חודשיים הייתה תקלה במכשיר. מסרתי אותו לתיקון וכעבור שבוע התקשרו והודיעו שהמכשיר לא ניתן לתיקון והוחלט לשלוח לי חדש.
החדש הגיע יום למחרת.
מוצר:
BOOX LEAF 2
תמונת משתמש
שם:
sivavan98
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בטעות הזמנה כפולה דרך האתר ויצא כך שחויבתי פעמיים. יום לאחר ההזמנה ללא פנייה שלי, קיבלתי טלפון מ-boox על החיוב הכפול. לאחר בדיקה שלי אל מול חברת האשראי אכן חויבתי פעמיים, התקשרתי ל-boox ענו לי במהירות ובישרו לי שהעניין כבר טופל. קיבלתי שירות אדיב ונעים ויצאתי בהרגשה שאכפת ל-boox מהלקוחות שלהם.
מוצר:
BOOX NOTE AIR 2 PLUS
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לא רציני ולא מקצועי. רכשתי מכשיר נוט 3 לפני כשנה וכבר אז נתקלתי בקשיים גדולים בתמיכה הטכנית בכל הנוגע לתפעול המכשיר. לאחרונה נזקקתי בדחיפות לעט סטיילוס. הזמנתי באתר דגם שלפי הפרסום נמצא במלאי ולאחר מספר שעות קיבלתי טלפון שהעט לא במלאי אני יכול להזמין דגם אחר של עט שמחירו יקר יותר באופן משמעותי. הוצעה לי 5% הנחה וכשביקשתי לקבל את העט במחיר העט שהזמנתי מאחר והאתר לא מעודכן זכיתי לצעקות ולנזיפות.
תגובת החנות:
שלום דוד,

יצרת קשר כדי לציין כי העט נשברה לך ואתה חייב עט בדחיפות.
לא ציינת דבר על תקלות וקשיים עם המכשיר- מדובר בתוספת שנועדה לעבות ולהוסיף תוקף לחוות דעתך.
הוסבר לך כי אתה יכול להזמין כל אחד מהעטים באתר וכשהבחנו שבחרת להזמין דווקא את הדגם שאינו במלאי מידי וכתוב עליו במפורש "הזמנה מראש", זכרנו כי ציינת שמאוד דחוף לך לקבלו ועל כן נציגה מטעמנו התקשרה ליידע ולהציע לך להחליף לדגם אחר שתוכל לקבל במהירות.
באופן תאורטי, אנחנו לא מתקשרים לכל מי שהזמין מוצר בהזמנה מוקדמת.
בתמורה, ספגנו ממך קיתונות רותחין ודרישה מוזרה, לספק לך את העט שבמלאי, שמחירו יקר יותר, במחיר של העט שחסר במלאי.
הצענו לך הנחה צנועה, רק לשם החוויה החיובית וציינו כי לא נוכל לספק אותו במחיר שרצית. במענה, הסברת ש"תלך לכתוב עלינו באינטרנט".
אז בסדר, כתבת-מקווים שרווח לך.
נמשיך לתת שירות מצוין לכל לקוחותינו.
מוצר:
עט סטיילוס מקורי
תמונת משתמש
שם:
africatranslation
תאריך:
17/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשירים הטובים ביותר לכתיבה ציור וקריאה. ולמרות שהמכשירים הם בשחור ולבן, הצוות מציג את מלוא הקשת של עניין וטיפול בלקוח.
מוצר:
Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
liron ותום
תאריך:
14/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפוני מעולה, מאוד רספונסיבי, המוצר הגיע תוך יומיים, דאגו לתת מענה לצרכים הספציפיים שלי
מוצר:
Nova Air ספרים קורא
תמונת משתמש
שם:
goldbaum.nicole
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכשיר שיוכל לשמש אותי לקריאת קבצי PDF וכתיבה בעבודתי.
תהליך הרכישה בחנות היה ידידותי ושירותי, קיבלתי יעוץ נעים ומקצועי לגבי הדגם שמתאים לצרכי ובחרתי בסוף ב-Note Air 2.
המשלוח הגיע לאחר מספר ימים עם שליח עד הבית ולשם ההתקנה הראשונית נעזרתי במדריכים המצולמים באתר וקצת בתמיכה הטלפונית של BOOX.
אני מאוד מרוצה מהשירות ומהמכשיר וממליצה על החנות ועל המוצר.
מוצר:
קורא ספרים Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
Jacob
תאריך:
01/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשנת 2020 רכשתי Nova 3 ואני נהנה מאד מהמכשיר. מאז הרכישה קראתי באמצעותו 60 ספרים בנוחיות רבה ומעט מאד טעינות בטריה. להערכתי ניתן לקרוא כ4 - 5 ספרים בין טעינות בכפוף לשימוש בתאורה האחורית. המלצתי על המוצר לשני חברים שרכשו והם מאד מרוצים. היום רכשתי כמתנות עוד שני מכשירים: Nova air וגם Boox Leaf. השרות מצויין, זמין ואדיב.
מוצר:
Nova 3
תמונת משתמש
שם:
nahariya1976
תאריך:
02/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות, ההדרכה, הזמינות וכמובן אופן הגעת המוצר והמוצר עצמו מצוינים!
תוך זמן קצר המוצר הגיע עם שליח עד הבית. סרטוני ההדרכה עוזרים מאד וכמובן ניתן להיעזר גם טלפונית.
קורא הספרים איכותי וזמין למגוון אפליקציות קריאה.
כמו כן כיסוי מגנטי למכשיר מאד פרקטי ואיכותי.
יישר כח!
מוצר:
קורא ספרים Nova Air
תמונת משתמש
שם:
adigt007
תאריך:
27/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה שנייה של אוניקס, הראשון היה note air, הפעם קורא ספרים leaf 7. איני יודע, עדיין, לומר דבר על ה leaf אבל דרך תיאור קליטת ה note air בביתנו אנסה להגיד משהו על חוויית השירות. ה note נקנה לפני שנה וחצי ככלי עבודה לבת זוגי, וכקורא ספרים. ככלל, סבור ששווה לעשות מחקר ולדעת מה, ולשם מה אתה קונה מוצר.כבר בתהליך הקנייה הוסבר לנו באופן גלוי על העבודה עם הקורא והאינטגרציה שלו מול ״עברית״ וקינדל של אמזון. הבנו את המגבלות ששמות השתיים על קריאה בקורא ספרים (בשפה העברית). בכל אופן המכשיר הצריך מאיתנו התאמות ועקומת למידה.... כאן נעזרנו בתמיכה הטכנית של אוניקס בוקס שהיתה מאוד אדיבה ומקצועית. לא היתה פעם שלא נענינו. ה note הפך להיות כלי העבודה העיקרי של בת זוגי. מעבר לקריאת ספרים ומסמכי pdf הוא משמש כלי כתיבה, יומן ועוד. מכשיר נפלא שהפך לכזה תודות לשירות ולתמיכה של בוקס.
גם היום, בעת רכישת ה leaf נענינתי באדיבות ויעילות. חוויית קניה מהנה מאוד.
מוצר:
onyx boox leaf 7
תמונת משתמש
שם:
ruty96
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוהי קניה שניה שלי .
חזרתי לקנות בחברה קודם כל כי המוצר מעולה - קניתי קורא ספרים לנכדים שעשו רילוקשיין. לאור ההצלחה - מכשיר אחד לא מספיק לשלושה- חזרתי לקנות מכשיר נוסף.
כמו בקניה הראשונה גם בשניה -אדיבות, דייקנות והסברים מדויקים.
בקנייה הראשונה נזקקתי לתמיכה טכנית וזו הייתה מעולה.
מוצר:
קורא ספרים books nova3 color
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ראיתי דבר כזה.
מצד אחד מלא הבטחות על עבודה עם קינדל, עבודה עם תוכנות של גוגל פליי, מכירת מקלדת והכל נראה כאילו שזה טאבלט לכל דבר ועניין.
אז כמה דברים:
1. אם אתם הולכים לראות את הטבאלט בחנות ותרצו להחזיר תוך 14 ימים, לא תוכלו.
לכן, מומלץ לקנות מהאינטרנט ולא ללכת לחנות.
בכל, מרוב חוצפתם קובעים שאי אפשר להחזיר תוף 14 ימים אך זה לא מדויק.
רק אם הלכתם לחנות, הם יכולים לצאת מזה.
2. אין שום תמיכה. שלחתי להם מייל על דברים שלא עובדים ואמרו לי שאין תמיכה לתוכנות צד שלישי.
ז"א כמעט בלתי אפשרי לסמן טקסט בקינדל ואין תמיכה. (למרות שכתוב במפורשם שעובד עם קינדל)
אי אפשר לעשות סנכרון לרשימת הקריאה של כרום - אין תמיכה. (למרות שרשום שאפשר להתקין תוכנות עם גוגל פליי.
אי אפשר לכתוב אפילו ב NOTES שלהם עצמם עם מקלדת חיצונית בעברית - אין תמיכה. (כי פשוט לא בא להם).

בזיון אחד גדול.
בחורות מאוד נחמדות אבל כשמגיע הזמן לתת תשובות - תחפשו אותם בעצמכם ואם לא מצאתם אז אכלתם אותה.

מבחינתי, לא לענות למיילים ו/או להודעות ולא לתת תשובות, במיוחד לפרסומים הרבים שלהם, זו לא רק חוצפה, זו עבירה על החוק.
ממליץ לקנות בחו"ל, שם לפחות יש אחריות, תמיכה ואפשרות להחזיר.

תגובת החנות:
שלום אילן,
נפתח בהבהרה חשובה, אנחנו לא מוכרים קינדל אלא מכשירי אוניקס.
למכשיר אוניקס יש מערכת הפעלה של אנדרואיד המאפשרת הורדת אפליקציות צד שלישי, עליהן כמובן לא נוכל לתת אחריות. אין לנו מניות בגוגל, באדובי, בע-ברית או בכל חברה ממיליוני החברות שמציעות יישומים בחנות. על מה אנחנו כן אחראים? אנחנו בהחלט אחראים למכשיר שרכשת, כלומר לחומרה וגם לתוכנה איתה הוא מגיע (מערכת ההפעלה).
על אף היותנו חנות אינטרנטית, הקמנו תצוגה בחנות מארחת, על מנת שלקוחות יוכלו לגשת ולהתנסות במכשיר טרם רכישה. בתחילה בחרת לא לבקר בתצוגה, על אף שמעולם לא היה ברשותך מכשיר דיו ועל אף שהומלץ לך לעשות כן טרם הרכישה. יצרת הזמנה באתר ויום לאחר ביצוע ההזמנה, כתבת מייל בקשה להשהות את השילוח מכיוון שהתלבטת בין שני דגמים. נציגת שירות הלקוחות חזרה על ההמלצה לגשת להתנסות במכשיר והשהתה את השילוח עד החלטתך. לאחר שהשתכנעת, ניגשת לתצוגה והתנסית, בחרת לשנות דגם ואכן נשלח אליך הדגם החדש שבחרת.

מרגע קבלת המכשיר, לא חדלת מלהתקשר, לשלוח מיילים, הודעות ווטסאפ ותלונות על כך שאינך מסתדר עם ההגדרות. שני נציגי שירות טכני פעלו בו זמנית, לאורך ימים כדי לתמוך בך בהודעות, שיחות טלפון ואפילו בשיחות וידאו, הם ענו על שאלות טכניות וביצעו הדרכות ויזואליות ואף הרחיקו לכת וניסו לתמוך בכל מיני יישומים שאין לנו נגיעה אליהם. במקביל, החלטת לפנות לעו"ד מטעם "אמון הציבור" ולדרוש שנשיב לך את כספך וניקח בחזרה מכשיר שאותו פתחת, בו השתמשת ועליו התקנת תוכנות חיצוניות. לאחר שעו"ד שעירבת הסביר לך כי אין לך עילה לבקש את כספך בחזרה, החלטת לכתוב את התגובה הנ"ל.

אנחנו מקפידים לא להעסיק "בחורות מאוד נחמדות", אלא נציגות (ונציג שגם ממנו קיבלת שירות) שאכפת להם מהלקוחות ופועלים כדי להעניק שירות וייעוץ מעמיק ומקצועי. לא היה מייל שלך שלא נענה ולא הייתה שיחה או הודעה שממנה התעלמנו, נהפוך הוא, כל האופרציה של החברה עסקה בך ובתמיכה הנדרשת לך,משך ימים. הכל כמובן מתועד ומוקלט לשם בקרת איכות השירות. חוות הדעת שלך ממש גובלת בהוצאת דיבה מכיוון שאיננו עוברים על החוק בשום אופן ובשום צורה. נותר לנו רק להצטער על המילים הקשות הללו ולציין כי גם החוויה שאנחנו חווינו איתך כלקוח, הייתה מאוד לא נעימה.


מוצר:
Note Air 2
תמונת משתמש
שם:
Victoria
תאריך:
14/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות ספר אלקטרוני ומצאתי אותו בחנות הזו. המוצר לא היה במלאי, אך ניתן היה לבצע הזמנה מראש ותאריך קבלת הסחורה. הזמנתי ספר באתר המוכר, באותו היום המצוין בקבלת הסחורה בוצע תשלום מחשבוני ויום לאחר מכן קיבלתי את המוצר שלי. זהו שירות לקוחות מהיר ומדויק. בנוסף קיבלתי תשובות לשאלותיי בטלפון, גודל המכשיר מושלם. זו ההתנסות הראשונה שלי בקניית ספר אלקטרוני, באתר המוכר יש הסבר ברור כיצד לחבר את הספר לשירות גוגל והצלחתי לעשות הכל בעצמי. תודה רבה, אני מאוד מרוצה מהשירות. זה 5 כוכבים.
מוצר:
BOOX LEAF
תמונת משתמש
שם:
orlyazulay857
תאריך:
08/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ ביותר
ישנו בתמיכה בחור בשם רומן,הרשים אותי בסבלנות,אדיבות ומקצועיות שלו.כן יירבו נציגים כאלה בכל חברה.פשוט תענוג
מוצר:
קורא ספרים אוניקס נובה 3
תמונת משתמש
שם:
ravidov
תאריך:
18/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, יעיל ואדיב!
היה חסר מגן מסך במשלוח, אבל טיפלו בבעיה ומהר מאוד קיבלתי מגנים חלופיים.
המכשיר נהדר! פעם ראשונה שאני מנסה את הטכנולוגיה וממש הופתעתי... התצוגה די מדהימה, ואפילו בכתיבה או ציור זמן התגובה כמעט לא מורגש!
תודה רבה (:
מוצר:
BOOX NOVA 3 COLOR
תמונת משתמש
שם:
waitzmanjacob39
תאריך:
09/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נעימה, שירות לקוחות מקצועי ומסייע.
זו פעם ראשונה שאני משתמש במכשיר דיו. עזרו לי לבחור דגם, המכשיר הגיע תוך שלושה ימים ושוב סייעו בהגדרות ובהתקנה.
העיניים שלי מודות לכם!
מוצר:
Nova Air
תמונת משתמש
שם:
חגית
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השנייה שאני קונה בחנות אינטרנטית זו קורא ספרים אלקטרוני של Boox.
בראש ובראשונה חייבת לציין את השירות הנעים ויוצא הדופן של שרון. הכל שקוף, ברור, גם כשיש עיכובים הם ידועים מראש.
שעות מענה טלפוני ארוכות ונוחות.
קנינו לעצמנו ומתנה לחברים גם.
אותנו הרגיע לקנות מכשיר עם "אבא ואימא" ויש למי לפנות, ושהכל מותאם לעברית בצורה מצויינת.
מוצר:
קורא ספרים אלקטרוני Boox POKE 3
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות אומללה. לא זוכרת מתי אי פעם נתקלתי בשירות כל כך ירוד בחנות פרטית.
מוצר:
קורא ספרים onyx nova air
חוות דעת של מוצרים פופולריים באוניקס בוקס בישראל
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply